جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.
لوگو آرزوی سفر

مجله گردشگری | تفریحات در تایلند

تفریحات در تایلند

تایلند، به عنوان یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در آسیای جنوب شرقی، به خصوص برای افرادی که برای اولین بار از "سرزمین لبخند" بازدید می‌کنند، تنوع بی‌نظیری از تفریحات و سرگرمی‌های متنوع ارائه می‌دهد. این کشور با دنیایی از جزایر بهشتی در اطراف کرابی، معابد باشکوه، سواحل فریبنده، بازارهای شناور، پارک‌های ملی زیبا، ماساژهای معروف تایلندی، غذاهای سنتی شگفت‌انگیز و تفریحات شبانه جذابیت ویژه ای دارد. اما بهترین جاذبه‌ها و فعالیت‌های تایلند کدامند و از کدام مکان‌ها باید بازدید کنیم؟

بهترین تفریحات مهیج در تایلند


تور تایلند را با جاذبه‌های شگفت‌انگیز و فعالیت‌های هیجان‌انگیز بی‌شمارش کاوش کنید. سفرتان را از بانکوک آغاز کنید و از دیدنی‌های مشهور آن مانند کاخ بزرگ در بانکوک و وات آرون بازدید کنید. اگر عاشق طبیعت و فضای باز هستید، پارک ملی Khao Sok با مسیرهای پیاده‌روی در جنگل‌های بارانی و غارهای آهکی تاریخی، منتظر شماست. همچنین، شانس دیدن حیواناتی نظیر گیبون‌ها، ببرها و پرندگان نوک‌شاخ را خواهید داشت.
برای تکمیل ماجراجویی خود در تایلند، به خرابه‌های باستانی آیوتا، که یک سایت میراث جهانی یونسکو است، سر بزنید. در چیانگ مای، از معبد باستانی وات فرا سینگ بازدید کنید و از فعالیت‌های هیجان‌انگیز مانند زیپ‌لاین یا بازی با فیل‌ها در پناهگاه فیل‌ها لذت ببرید.
به مناطق جنوبی تایلند مانند پوکت، کو سامویی یا کرابی بروید تا در آب‌های گرم شنا کنید و ورزش‌های آبی نظیر غواصی، شیرجه و کایاک‌سواری را تجربه کنید. همچنین می‌توانید با شرکت در رقص‌های سنتی تایلندی، استراحت در مدیتیشن بودایی یا شرکت در جشنواره‌های رنگارنگ مانند سونگکران (سال نو تایلندی) و لوی کراتونگ (جشنواره نورها) فرهنگ غنی تایلند را تجربه کنید.
مهم نیست که در نهایت زمان خود را در تایلند سپری کنید، تعطیلات شگفت انگیزی خواهید داشت. ما این فهرست را از برخی از کارهایی که باید در تایلند انجام دهید و ببینید و همچنین برخی از نکات سفر به تایلند را گردآوری کرده ایم.

 


با کشتی به جزیره جیمز باند، پوکت بروید

 

 جزیره جیمز باند، پوکت

جزیره جیمز باند، که پس از حضور در فیلم کلاسیک "مردی با تفنگ طلایی" به شهرت رسید، یکی از جاذبه‌های گردشگری تایلند محسوب می‌شود. این جزیره در شمال غربی خلیج فانگ نگا واقع شده و سفر به آن به عنوان یکی از تفریحات در تایلند توصیه می‌شود.
با رزرو یک تور کشتی به این جزیره پرجنب و جوش، از مناظر سورئال خلیج فانگ نگا در مسیر لذت ببرید. همچنین می‌توانید یک قایق دم بلند سنتی کرایه کنید و لوکیشن‌های فیلم را ببینید و از میان جنگل‌های انبوه حرا و صخره‌های آهکی سر به فلک کشیده عبور کنید.


از بازارهای شناور بانکوک دیدن کنید

 

از بازار شناور بانکوک دیدن کنید

بازارهای شناور در سراسر بانکوک و استان‌های اطراف آن واقع شده‌اند و بازدید از آن‌ها در تعطیلات آخر هفته برای افراد محلی و گردشگران بسیار محبوب است. این بازارها که بیش از 100 سال قدمت دارند، به عنوان یکی از بهترین تجربیات توریستی در تایلند شناخته می‌شوند. بازارهای شناور از معروف‌ترین نقاط گردشگری بانکوک محسوب می‌شوند و می‌توانند بینش جذابی از فرهنگ تایلند ارائه دهند، زیرا اکثریت قریب به اتفاق بازدیدکنندگان اینجا تایلندی هستند. از معروف ترین بازارهای شناور بانکوک می‌توان به آمفاوا، دمنوئن سادواک و خلونگ لات مایوم اشاره کرد. هر یک از این بازارها با ارائه انواع محصولات محلی، غذاهای خوشمزه و صنایع دستی، تجربه‌ای منحصر به فرد و فراموش‌نشدنی برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کنند.


شاهد زندگی دریایی در Underwater World پاتایا باشید

 

بازدید از دنیای زیر آب در پاتایا

بازدید از دنیای زیر آب در پاتایا یکی از جذاب‌ترین تفریحات در تایلند به شمار می‌رود. شما می توانید بدون غواصی در اقیانوس از دیدن عجیب ترین و کمیاب ترین حیات دریایی در اینجا لذت ببرید. این تجربه برای کودکان و بزرگسالان به یک اندازه جذاب است زیرا شاهد گونه‌های مختلف ماهی‌ها و مرجان‌های رنگارنگ هستید.
می‌توانید از نزدیک با کوسه‌ها، هامورهای غول‌پیکر و ماهی‌ها آشنا شوید. از غذا دادن به ماهی سفید و نارنجی کوی و ملاقات با لاک پشت سبز باستانی لذت ببرید. همچنین می‌توانید با مربی در مخزن ماهی شیرجه بزنید و از شنا با کوسه‌ها و ماهی‌ها لذت ببرید. این می تواند یکی از ماجراجویی ترین کارها در تور پاتایا باشد.


با بازدید از پارک تاریخی آیوتایا به گذشته های دور سفر کنید

 

پارک تاریخی آیوتایا

آیوتایا، پایتخت سابق تایلند، یکی از بزرگترین شهرهای جهان بود و اکنون در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این منطقه دارای چشمگیرترین مجموعه معابد است و همچنین محل «سر بودا در درخت» است.
کاوش در این شهر باستانی یکی از بهترین تفریحات در تایلند است. بخش اصلی جزیره ای در داخل شهر است که زیباترین معابد تایلند را در خود جای داده است. بازدید از آیوتایا می تواند دیدگاه شما را نسبت به شهر بانکوک تغییر دهد.


بازدید از پناهگاه حقیقت

 

پناهگاه حقیقت

پناهگاه حقیقت یکی از برجسته ترین مکان ها برای بازدید در تور پاتایا است که کاملاً از چوب ساج و بدون یک میخ فلزی ساخته شده است. این بنای مذهبی که شگفت‌انگیزترین سازه  معماری در پاتایا به شمار می‌آید و به دلیل کنده کاری های چوبی پیچیده اش شناخته شده است. تمام مجسمه‌ها، نقوش و طرح‌هایی که در این سازه به کار برده شده نماد فرهنگ، مذهب و فلسفه نه تنها مربوط به بودیسم، بلکه هندوئیسم است.
صرف نظر از اینکه مشتاق کاوش در زمینه معماری هستید یا نه، معبد پناهگاه حقیقت مطمئناً شما را با درخشش خود تحت تأثیر قرار می دهد. 


از دهکده فیل های پاتایا دیدن کنید

 

دهکده فیل های پاتایا

اگر به دنبال یک تجربه منحصر به فرد هستید که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید آن را پیدا کنید، از دهکده فیل‌های پاتایا دیدن کنید. اینجا شما فرصتی برای تجربه یک زندگی روستایی در تایلند خواهید داشت. در این دهکده، نه تنها با زندگی و فرهنگ مردم روستاهای تایلند آشنا خواهید شد، بلکه  میتوانید در میان جنگل‌های بکر پاتایا نیز قدم بزنید. در این دهکده، نحوه کنترل و تعامل با این جانوران مهربان به شما آموزش داده می شود. حتی می‌توانید از حمام کردن، غذا دادن و مسواک زدن فیل‌ها در کنار یک تجربه هیجان‌انگیز رفتینگ بامبو لذت ببرید.


تماشای مسابقه موی تای 

 

تماشای مسابقه موی تای 

سفر به تایلند بدون تجربه مسابقه موی تای کامل نیست. حضور در یک مسابقه زنده موی تای، تجربه‌ای فوق‌العاده است. این ورزش ملی تایلند، نه تنها نمایشی از توانایی بدنی است، بلکه از اهمیت فرهنگی نیز برخوردار است. موی تای زنده، یکی از هنرهای منحصر به فرد است که روش‌های مبارزه ی خاص بوکس تایلند را نشان می‌دهد. تماشای یکی از این اجراها، یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحاتی است که می‌توانید در تایلند تجربه کنید. می‌توانید این مسابقات را در استادیوم‌های بانکوک مانند لامپینی یا راجادامنرن تماشا کنید.


بهترین تجربه ماساژ تایلندی در پوکت 

 

تجربه ماساژ تایلندی در پوکت 

پوکت، بزرگ‌ترین جزیره تایلند، به دلیل ساحل‌های شگفت‌انگیزش، به عنوان یکی از سرزمین‌های عجایب استوایی برای گردشگران معروف است. در این جزیره فراوانی فعالیت‌های مختلف برای مسافران وجود دارد، اما ماساژ تایلندی یکی از بهترین تفریحات در تور پوکت است.

آرامشی که در ماساژ تایلندی، که توسط سالن‌های ماساژ پوکت ارائه می‌شود، یافت می‌شود، هیچگاه در هیچ ماساژ غربی دیگری نخواهید یافت. در پوکت، اسپاهای معتبری وجود دارند که ماساژ سنتی تایلندی را به گردشگران ارائه می‌دهند.


تجربه غواصی در سواحل تایلند

 

تجربه غواصی در سواحل تایلند

تایلند دارای برخی از بهترین و زیباترین سواحل و جزایر جهان است که توسط آب های شفاف و مرجان های خیره کننده احاطه شده اند و این دلیل اصلی افزایش تعداد غواصان تایلند در یک دهه گذشته است. 
از آنجایی که تایلند یکی از امن ترین مقاصد برای غواصی در جهان به حساب می آید، برای افرادی که برای اولین بار می خواهند این تفریحات را امتحان کنند بسیار مناسب است. عمق دریا در برخی نقاط تا 30 متر می رسد که در بسیاری از نقاط جهان سابقه نداشته است. 
در زیر آب می‌توان از مناظر باشکوه کوه‌های زیر آب، باغ‌های مرجانی، صخره‌های زیردریایی، مرجان‌های سخت و نرم، کوسه‌های نهنگ، کوسه‌های نقره‌ای، پرتوهای مانتا و حتی کشتی‌های جنگی غرق شده لذت برد.


تجربه تفریحات شبانه در واکینگ استریت

 

 تفریحات شبانه در واکینگ استریت

یکی از بهترین سرگرمی‌هایی که می‌توان در پاتایا تجربه کرد، سرزدن به بارها و کلاب‌های شبانه پاتایا در خیابان واکینگ استریت است. این خیابان به دلیل فعالیت‌های شبانه‌اش شناخته شده و از ساعت 6 عصر تردد هرگونه وسیله نقلیه‌ای در آن ممنوع می‌شود. می‌توانید اطراف بازار پیاده‌روی کنید و از فروشگاه‌های مختلف در هر دو طرف خیابان بازدید کنید. این خیابان پر از کافه‌ها، کلاب‌ها، دیسکوها و دیگر مکان‌های تفریحی است که برای شما آماده است تا از شب لذت ببرید. اگر گرسنه هستید، می‌توانید در چندین رستوران مختلف از جمله رستوران‌های دریایی غذاهای تایلند را تجربه کنید. همچنین، خیابان واکینگ به دلیل برگزاری کنسرت‌های موسیقی زنده نیز معروف است.


تجربه غذا خوردن در آسمان خراش های بانکوک

 

غذا خوردن در آسمان خراش های بانکوک

بانکوک شهر آسمان‌خراش‌های باشکوه است و سرو غذا در رستوران‌هایی که در ارتفاعات قرار دارند، یکی از تفریحات هیجان‌انگیز و جذاب در تایلند است. هتل Baiyoke، بلندترین ساختمان این شهر است که بوفه‌ای از بهترین‌ها غذاها را ارائه می‌دهد. این بوفه شامل غذاهای تایلندی، بین‌المللی و دریایی است که در کنار چشم‌اندازی دلفریب از خط افق شهر، از شما پذیرایی میکند. همچنین، رستوران Mezzaluna یکی دیگر از رستوران های بانکوک است که در دل نماد طلایی، در بالای هتل Lebua واقع شده و تجربه‌ای لذیذ و لوکس از غذا خوردن را ارائه می‌دهد.

captcha

مطالب مرتبط