جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | واکینگ استریت

واکینگ استریت

اگر شما با پاتایا آشنا هستید، شاید نام واکینگ استریت شنیده باشید. این جاده یکی از مقاصد محبوب گردشگری در تایلند است و شب‌های پاتایا در واکینگ استریت به عنوان درخشان ترین شب‌های شهر شناخته می‌شوند. از کافه‌ها و بارهای آبجو تا کلاب ‌های شبانه و رستوران ها، این خیابان به معنای واقعی کلمه همه چیز را در بر دارد. در برخی از بهترین بارهای پاتایا، چراغ‌های نئون روشن می‌شوند و زمانی که در این خیابان قدم می‌زنید، چشم‌های شما با آن‌ها رو به رو می‌شود.

واکینگ استریت؛ مشهورترین خیابان پاتایا


آیا شما به دنبال تجربه‌ای مهیج در یک مهمانی یا شب نشینی هستید؟ واکینگ استریت مکانی مناسب برای تحقق این خواسته است. تقریباً اغلب ساختمان های این خیابان، به یک کلاب شبانه تبدیل شده است و می‌توانید بهترین کلاب های شبانه پاتایا را اینجا پیدا کنید. واکینگ استریت یک نمونه عالی از فرهنگ شبانه‌زندگی پاتایا است. هرچه که شما دوست داشته باشید، مطمئناً در اینجا پیدا خواهید کرد.

واکینگ استریت

خیابان واکینگ پاتایا اغلب به عنوان یکی از معروف ترین خیابان های تایلند شناخته می شود. این یک مرکز تفریحی و شب زنده داری برای کسانی است که در تور تایلند از پاتایا بازدید می کنند. واکینگ استریت از جاده ساحلی تا اسکله بالی های امتداد دارد. ابتدای خیابان با تابلوی نئونی غول پیکر در خیابان ساحلی مشخص شده است. این مقصدی است که به سختی می توان آن را از دست داد، و بدون شک در پاتایا صحبت هایی در مورد آن خواهید شنید.
بنابراین هنگام بازدید از واکینگ استریت در پاتایا چه انتظاری می توانید داشته باشید؟ مکان های بی شماری وجود دارد که ترکیبی از سرگرمی ها را برای همه نوع بازدیدکنندگان فراهم می کند. طیف گسترده‌ای از رستوران‌های بین‌المللی، سالن‌های موسیقی زنده، بارها، کلوب‌ها و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. می‌توانید شب را در یکی از دیسکوهای متعددی که همه چیز از آهنگ‌های پاپ تایلندی، موسیقی هیپ‌هاپ و همه چیز را پخش می‌کنند، برقصید. می‌توانید یک نمایش خیابانی تماشا کنید یا در میان صداهای آرامش‌بخش یک گروه موسیقی محلی از یک وعده غذایی خوب لذت ببرید.

بهترین کارهایی که میتوانید در پاتایا انجام دهید.

بهترین بارها در واکینگ استریت


بهترین بارها در واکینگ استریت

بیایید شب را با یک نوشیدنی سرد آغاز کنیم و به سراغ بهترین بارهای واکینگ استریت برویم. در اینجا، شما می‌توانید بارهای خنک را پیدا کنید و لذت ببرید، همچنین می‌توانید در حالی که نوشیدنی خوشمزه خود را می نوشید، در خیابان حرکت کنید و  شاهد زندگی شبانه در اطراف باشید.

یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف نوشیدنی و لذت بردن در شب، باغ آبجو پاتایا است که در انتهای جاده ساحلی و قبل از ورود به واکینگ استریت قرار دارد. در این مکان شما می‌توانید یک نوشیدنی سرد بنوشید، غروب آفتاب را تماشا کنید.
یک مقصد دیگر برای نوشیدنی‌های خنک در واکینگ استریت، نوار یخ V2O است. نوشیدنی‌های V2O به معنای واقعی کلمه سرد هستند. این نوار یخ دمایی حدود -11 درجه سانتیگراد دارد و منوی گوناگونی از کوکتل‌ها و شات‌های یخ زده ارائه می‌دهد. اگر به طور تصادفی یک خرس قطبی در اینجا برای شما دست تکان می‌دهد، در مسیر درستی هستید.

 

بهترین بارهای موسیقی زنده در واکینگ استریت


بهترین بارهای موسیقی زنده در واکینگ استریت

واکینگ استریت یک مکان عالی برای همه طرفداران موسیقی زنده است. در امتداد کل خیابان، بارها با موسیقی زنده و گروه‌های موسیقی متنوعی وجود دارند که تمام شب از ساعت 9 شب تا ساعات اولیه صبح به نواختن ادامه می‌دهند.
فروشگاه آب نبات. این یک باشگاه باز در خیابان است که در آن گروه‌های موسیقی زنده فانک، سول و هیپ هاپ می‌نوازند. اگر می‌خواهید بهترین حرکات خود را برای تحت تأثیر قرار دادن دختران به نمایش بگذارید، بار نیز دارای یک زمین رقص است. 
یکی از بارهای جذاب واکینگ استریت، فروشگاه آب نبات است. این باشگاه باز در خیابان قرار دارد و گروه‌های موسیقی زنده در سبک‌های فانک، سول و هیپ هاپ در آن اجرا می‌کنند.
بار تن ماهی داغ نیز جزو مقاصد محبوب در واکینگ استریت است. علیرغم نام عجیب آن، این بار به خاطر موسیقی زنده خود شناخته شده است. گروه‌های زنده در سبک‌های راک اند رول و بلوز اجرا می‌کنند و آن را بین گردشگران و مردم محلی پاتایا بسیار محبوب کرده‌اند.
بار خانه سنگ‌ها نیز یکی از اولین بارهایی است که در ورودی واکینگ استریت قرار دارد و از پرسر و صدا ترین مکان‌هاست. هر شب گروه‌های راک بی‌نظیری در خانه سنگ‌ها اجرا می‌کنند. این مکان برای طرفداران گانز اند رزز، رد هات چیلی پپرز، نیروانا و سایر گروه‌های راک کلاسیک بسیار جذاب است.

 

بهترین رستوران های واکینگ استریت


بهترین رستوران های واکینگ استریت

شاید باورتان نشود، اما واکینگ استریت یک مقصد عالی برای غذا خوردن است. در اینجا تنوع غذایی متنوعی را خواهید یافت، از غذاهای خیابانی گرفته تا فست فود. اما رستوران‌های محبوب‌تر، رستوران‌های غذاهای دریایی هستند.
بزرگترین رستوران‌های واکینگ استریت دارای یک تراس بزرگ در پشت با منظره‌ای زیبا از خلیج پاتایا و تابلوی شهر در شب‌های روشن می‌باشند.
یکی از این رستوران‌ها، رستوران King Seafood  است. "کینگ سی فود" که در میان خیابان واکینگ استریت قرار دارد، بهشت عاشقان غذاهای دریایی است. در اینجا می‌توانید انواع غذاهای دریایی تازه را از روی قایق خریداری کنید. لازم به ذکر است که "کینگ غذاهای دریایی" دارای یک تراس بزرگ در پشت رستوران است که برای بزرگسالان مناسب است.
رستوران "نانگ نوال" یک مقصد دیگر برای غذاهای دریایی در واکینگ استریت است. این یک مکان منحصر به فرد است زیرا دارای یک تراس در هر طرف خیابان است که از یک طرف دارای، منظره‌ای رو به یک اسکله با منظره با آب، و از طرف دیگر، خیابان معروف واکینگ استریت است. 
میخانه و رستوران "لا نوت" نیز در واکینگ استریت می‌توانید گزینه‌های عالی ناهارخوری را پیدا کنید. "لا نوت" غذاهای خوشمزه فرانسوی و اروپایی را ارائه می‌دهد. پشت رستوران، میزهایی با اتمسفر رمانتیک و منظره‌ای از دریا وجود دارد که صدای شلوغی واکینگ استریت را به شما نمی‌رساند.
رستوران هندی "کارما" نیز بهترین رستوران هندی در واکینگ استریت و حتی برخی می‌گویند در کل پاتایا است. شما باید مرغ پنجابی و روتی را در اینجا تجربه کنید.

برای آشنایی با بهترین رستوران های تایلند کلیک کنید.

کارهایی که نباید در واکینگ استریت پاتایا انجام داد


کارهایی که نباید در واکینگ استریت پاتایا انجام داد

واکینگ استریت بهترین مکان برای مهمانی شبانه در تور پاتایا است، اما شهرت بدی نیز دارد و کلاهبرداری در آن بیشتر از سایر نقاط تایلند رایج است. تا زمانی که با احتیاط رفتار کنید، می‌توانید از کاوش در خیابان‌های واکینگ استریت پاتایا لذت ببرید. با این حال، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

پول خود را نمایش ندهید
به طور کلی، خیابان های پیاده روی تایلند چند جیب بر دارند. هر زمان که کیف پول خود را برای پرداخت بیرون می آورید مراقب باشید و همیشه مبلغی را که پس می گیرید بشمارید. از حمل اشیای قیمتی خودداری کنید.

مواد مخدر نکن
ممکن است شخصی به شما مراجعه کند که مواد مخدر عرضه می کند یا می فروشد. این می تواند خطرناک باشد. مواد مخدر در تایلند غیرقانونی است و عواقب در اختیار داشتن آن بسیار جدی است.

هوشیار بمانید
با محیط و حال و هوای جشن این منطقه تفریحی شبانه وحشی در پاتایا فریفته نشوید و سعی کنید هوشیار بمانید.

 

captcha