جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین رستوران های بانکوک

بهترین رستوران های بانکوک

وقتی به کشورهایی با بهترین غذاها فکر می کنید، تایلند یکی از اولین جاهایی است که به ذهنتان خطور می کند. غذاهای خیابانی در بانکوک افسانه ای هستند، به طوری که CNN آن را بهترین شهر جهان برای غذاهای خیابانی نامید. پیدا کردن غذای عالی تایلندی در بانکوک دشوار نیست. کافی است به یکی از بازارها و مراکز غذایی متعدد آن بروید و مطمئناً فروشنده‌های خیابانی را خواهید یافت که غذاهای تایلندی وسوسه‌انگیز مانند پد تای، تام یام گونگ، پد کرا پائو و سوم توم را درست می‌کنند. اما اگر می‌خواهید بهترین رستوران ‌های بانکوک را پیدا کنید، در این مقاله  بهترین رستوران های بانکوک را به شما معرفی میکنیم. 

Le Du


رستوران Le Du

این نام ممکن است شبیه یک رستوران فرانسوی شیک به نظر برسد، اما غذاهای Le Du به‌طرز شیک از غذاهای محلی تایلندی الهام گرفته شده است. Thitid Tassanakajohn یا Chef Ton با داشتن تحصیلات از مؤسسه آشپزی آمریکا و تجربه کار در برخی از بهترین آشپزخانه های جهان - از جمله Eleven Madison Park و Jean-Georges، این رستوران را در سال 2013 در تایلند افتتاح کرد. Le Du در زبان تایلندی به معنای فصل است و منو این رستوران با بهترین محصولات فصلی محلی ساخته شده است. بنابراین انتظار داشته باشید که منو هر سه ماه یکبار تغییر کند.
مکان: 399/3 Silom 7 Alley, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand
ساعات بازدید: دوشنبه تا شنبه از ساعت 6 بعد از ظهر تا 22:30 (یکشنبه ها بسته است)

 

سورن


رستوران سورن در بانکوک

سورن یکی از برجسته‌ترین رستوران‌ های بانکوک است که به دلیل خلاقیت در آشپزی و ارائه غذاهای نوآورانه، در سطح جهانی شهرت یافته است. علاوه بر این، این رستوران به عنوان یکی از سخت ترین رستوران‌ های بانکوک برای رزرو شناخته می‌شود. اگر موفق به رزرو یک میز شوید، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از تنوع فرهنگی را در تور تایلند را تجربه خواهید کرد. تیم آشپزی سورن از دستور العمل‌ها و مواد اولیه‌ای استفاده می‌کند که از کشاورزان محلی و ماهیگیران جنوب تایلند تهیه شده است.
منوی این رستوران شامل بیست و دو غذای متنوع می‌شود، که همگی حساس به دما هستند. این غذاها شامل خرچنگ مول با پودر فلفل قرمز و جلبک دریایی، خرچنگ خام پوکت و کاری زرد با منگوستین جوان و ماهی گو هستند. موقعیت سورن در یک عمارت چوبی دو طبقه، که با زیبایی بازسازی شده است، و جذابیت رستوران می افزاید.

مکان: 56, Sukhumvit 26 Soi Ari, Klongton Khlong Toei, Bangkok 10110, Thailand
ساعات بازدید: سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 6 بعد از ظهر تا 10 بعد از ظهر (دوشنبه ها بسته است)

 

رستوران Mezzaluna در هتل Lebua


رستوران Mezzaluna

Mezzaluna یکی از بهترین رستوران های بانکوک است که در داخل نماد طلایی "Dome" در بالای هتل Lebua واقع شده است. این رستوران به خاطر منوهای خود که تنها در 4 یا 7 دوره ارائه می‌شوند، شهرت یافته است. منوی روزانه جدید، Mezzaluna غذاهای تند کلاس جهانی را ارائه می‌دهد که توسط یک سرآشپز ریوکی کاوازاکی، طبخ میشوند.
این رستوران به عنوان یک مقصد گران قیمت (نزدیک به 5000 بات برای 4 غذا و 6000 بات برای 7 غذا) شناخته می‌شود، اما اگر به دنبال جلب توجه در یک شرایط استثنایی هستید، Mezzaluna یک انتخاب بی‌نظیر است.
مکان: Lebua at State Tower Hotel, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand
باز: روزانه از ساعت 6 بعد از ظهر تا 1 بامداد (دوشنبه‌ها بسته است)

 

Nusara  


رستوران Nusara   در بانکوک

Nusara یک رستوران بی‌نظیر در بانکوک است که در یک اتاق ناهار خوری صمیمی با تنها 10 صندلی برای مهمانان قرار دارد. منوی این رستوران، با 12 غذای متنوع، تجربه‌ای از غذاهای نوآورانه مدرن تایلندی را به مهمانان ارائه می‌دهد. در اینجا شما می‌توانید انواع غذاهایی از جمله سالاد ماهی مرکب تند، پد کراپائو سنتی با گوشت گاو واگیو، و غذای کاری خرچنگ که روی برگ فوفل سرو می‌شود و با نعل اسب دیزاین شده است، پیدا کنید.
به‌طور کلی، یک ویژگی مشترک در تمام غذاها وجود دارد: تندی اصیل و در سبک تایلندی. لذا مطمئن شوید که توانایی مقابله با تندی را دارید! مکان Nusara در بالای Mayrai Pad Thai و Wine Bar قرار دارد و برای یافتن آن، به دنبال یک بار با چراغ قرمز بگردید.
مکان: 22 Maha Rat Rd, Phra Nakhon, Bangkok 10200, Thailand
باز: چهارشنبه تا دوشنبه از ساعت 6 بعد از ظهر تا 11 شب (سه شنبه ها بسته است)

 

رستوران Sühring


رستوران Sühring در بانکوک

رستوران Sühring مسافران از تمامی نقاط جهان را مجذوب خود میکند، بنابراین این واقعیت که آنها تصمیم گرفتند در بانکوک افتتاح شوند یک موهبت بزرگ برای شهر است. غذاهای مدرن آلمانی واقعاً استثنایی است و محیط خانوادگی دلپذیر و واقعی است.
سرآشپزهای مشهور دوقلوی توماس و ماتیاس سوهرینگ، که پیشتر به خاطر موفقیت در رستوران Mezzaluna شناخته شده بودند، با افتتاح رستوران Sühring یک فصل جدید در هنر آشپزی آغاز کردند. این رستوران به عنوان یک محل تاریخی برای دوستداران غذاهای عالی در بانکوک باز شد و با سرو غذاهای آلمانی فصلی و با کیفیت، چیزی نو و ناشناخته را برای مهمانان به ارمغان آورده است.
مکان: 10 Soi Yen Akat 3, Chong Nonsi, Yan Nawa, Bangkok 10120, Thailand
باز: روزانه از ساعت 17:30 تا 9:30 شب

 

Eat Me


رستوران Eat Me در بانکوک

رستوران "Eat Me" در صومعه Soi در منطقه Silom به عنوان یک گالری و رستوران منحصر به فرد به نام خود افتخار می‌کند. این مکان با ارائه غذاهای بین‌المللی خوش‌مزه، نوشیدنی‌های خوب و دسرهای بی‌نظیر، به یک مقصد محبوب تبدیل شده است.
در سال‌های گذشته، "Eat Me" توانسته در میان رقبای فراوان در صحنه‌های ناهار خوری بانکوک جمعیت زیادی را به خود جلب کند. این رستوران با تغییرات مداوم در دکوراسیون داخلی، ارائه منوی خلاقانه و حفظ یک کد لباس گاه به گاه هوشمندانه، یکی از بهترین رستوران های بانکوک به شمار می آید. "Eat Me" نه تنها یک مکان برای لذت بردن از غذا و نوشیدنی‌های لذیذ است بلکه یک تجربه هنری جذاب نیز ارائه می‌دهد.
مکان: 1-6 Convent Rd, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand
باز: روزانه از ساعت 3 بعد از ظهر تا 1 بامداد

 

Elements در هتل Okura Prestige


رستوران Elements  در بانکوک

سرو غذا در رستوران Elements در هتل Okura Prestige یک تجربه لذت‌بخش و به یادماندنی است. این رستوران با فضای آرام و طراحی آشپزخانه‌ای باز و تراس خیره‌کننده، غذاهای شیک و استثنایی را از سرتاسر جهان ارائه می‌دهد. بسیاری از ظروف دارای عنصر ژاپنی هستند. 
رستوران Elements در بانکوک که در طبقه 25 هتل Okura Prestige واقع شده است، به لطف یک پیاده‌روی مستقیم از ایستگاه Ploenchit BTS، دسترسی آن آسان است.
مکان: 57 Wireless Rd, Lumphini, Pathumwan, Bangkok 10330, Thailand
ساعات بازدید: سه شنبه تا شنبه از ساعت 6 بعد از ظهر تا 10.30 شب (یکشنبه ها و دوشنبه ها بسته است)

 

Le Normandie در هتل ماندارین اورینتال


رستوران Le Normandie در بانکوک

Le Normandie Bangkok، در هتل ماندارین اورینتال، از زمان افتتاح خود بیش از 40 سال گذشته، به عنوان یکی از بهترین رستوران های تایلند شناخته می‌شود. در زمانی که پایتخت تایلند نمی‌توانست سرگرمی‌های خود را از ورودی‌هایش تشخیص دهد، این مکان به عنوان یک نقطه برجسته در دنیای رستوران‌ها ظاهر شد.
این مؤسسه غذایی فوق‌العاده انحصاری فرانسوی، در آشپزی عالی در بانکوک پیشتاز بوده و با ارائه غذاهای لذیذ در کنار شراب‌های مرغوب در یکی از پیچیده‌ترین محیط‌های بانکوک، مشرف به رودخانه باشکوه چائو فرایا قرار دارد. سرآشپز Arnaud Dunand Sauthier در آشپزخانه این هتل فعالیت دارد، آشپزخانه ای که در طول سال ها میزبان سرآشپزهای ستاره دار میشلین از جمله افرادی مانند میشل روکس و کریستین باو بوده است.
مکان: Mandarin Oriental Bangkok, 48 Oriental Ave, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand
باز: دوشنبه تا شنبه از ظهر تا 2 بعدازظهر و از 7 بعد از ظهر تا 10 بعد از ظهر (یکشنبه ها تعطیل است)

 

captcha