جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بازار های شناور تایلند

بازار های شناور تایلند

بازارهای شناور تایلند یکی از بزرگترین جاذبه های این کشور است. اگرچه بسیاری از آبراه‌ها جای خود را به جاده داده‌اند، اما جذابیت بی‌نظیر آن‌ها آن‌ها را به مقاصدی ارزشمند تبدیل می‌کند. تعداد زیادی بازار شناور در داخل و اطراف بانکوک وجود دارد و شما می‌توانید در طول روزهای هفته و آخر هفته خود را در این بازارها لذت ببرید. اگر شما به دنبال تجربه مجموعه‌های منحصر به فرد هستید یا فقط می‌خواهید از فضای شگفت‌انگیز این بازارها لذت ببرید، حتماً بازدید از هر یک از این بازارهای شناور در بانکوک شما را مجذوب خود خواهد کرد. حتی اگر در بانکوک اقامت نداشته باشید، به سرعت و به راحتی می‌توانید به این بازارهای شناور دسترسی پیدا کنید. 

بازار شناور پوکت


بازار شناور پوکت

بازار شناور پوکت، اولین و تنها بازار شناور در جزیره پوکت است که در نزدیکی معبد کاتو قرار دارد. این جاذبه گردشگری پوکت جدیدترین و بهترین انتخاب برای سرگرمی در پوکت است که در ماه مه 2016 افتتاح شد و پیشنهاد میکنیم در تور پوکت بازدید از  آن را از دست ندهید. بازار شناور پوکت با بیش از ۲۸۸ فروشگاه و رستوران، یکی از بهترین مقاصد برای لذت بردن از خرید و صرف غذا است. طیف گسترده ای از کالاها از سراسر تایلند، از جمله لباس، اسباب بازی، روغن ماساژ، لوازم جانبی، سوغاتی و صنایع دستی موجود است. 
علاوه بر این، بازار شناور پوکت پناهگاهی برای گردشگرانی است که به دنبال غذاهای سنتی تایلندی یا سرگرمی‌های زنده مانند رقص سنتی تایلندی، مبارزه با شمشیر و کاباره هستند.
مکان: Kathu، نزدیک Loch Palm Golf Club Phuket
زمان: 10:00 صبح تا 10:00 بعد از ظهر

 

بازار شناور پاتایا


بازار شناور پاتایا

بازار شناور پاتایا که در جاده سوخومویت قرار دارد، بزرگترین بازار شناور تایلند است. این بازار با هزاران فروشنده‌ای که همه چیز را از میوه‌ها و سبزیجات تازه گرفته تا غذاهای خیابانی تایلندی و صنایع دستی می‌فروشند، یک مکان بسیار جذاب است.

این جاذبه گردشگری تایلند در کنار رودخانه، شیوه های زیبا و جذاب زندگی مردمان قدیم تایلند را به تصویر می کشد. علاوه بر این، رقص‌های سنتی تایلندی، بوکس دریایی، اجراهای کانگ فو، همراه با ماجراجویی پر از آدرنالین، و فعالیت‌های سرگرم‌کننده مانند تیراندازی با کمان، زیپلینگ، قایق‌سواری، تیراندازی با تفنگ تک تیرانداز و تیراندازی با کمان پولادی در این بازار ارائه میشود.
مکان: 451 Sukhumvit Road, Bang Lamung, Chon Buri 20150
زمان: 7:00 صبح تا 10:00 شب

 

بازار شناور دامنون سادواک در تایلند


بازار شناور دامنون سادواک در تایلند

دامنون سادواک (Damnoen Saduak)، شناورترین بازار تایلند و یکی از مقاصد برجسته برای تجربه غذا خوردن، عکس گرفتن و خرید سوغاتی‌های تایلندی است. دامنون سادواک در کانال Khlong Damnoen Saduak در استان راچابوری واقع شده است. برای دسترسی به این مکان، شما باید از بانکوک به سمت جنوب غربی حدود 1.5 ساعت رانندگی کنید. 
اگر می‌خواهید از بهترین تجربیات دامنون سادواک بهره‌مند شوید، بهترین زمان برای بازدید از آن صبح زود است، زیرا این زمان از روز، قسمت پرجنب و جوش تر بازار را با حضور جمعیت کمتری از مردم تجربه می‌کنید. در حین قدم زدن در کنار اسکله‌ها، شما می‌توانید از پنکیک‌های کوچک نارگیل تازه تهیه شده یا رشته‌های قایقی را تجربه کنید.
برای داشتن بهترین تجربه در تور تایلند، تور قایق نیز بهترین راه برای دیدن بازار شناور دامنون سادواک و اکتشاف خانه‌های زیبا و فروشگاه‌های متنوع در این منطقه است.
مکان: پل دمنوئن سادواک، دامنون سادواک، استان راچابوری 70130
زمان: 6:00 صبح تا 11:00 صبح

 

بازار شناور آمفاوا بانکوک


بازار شناور آمفاوا بانکوک

بازار شناور آمفاوا، دومین بازار شناور محبوب بانکوک، در امتداد رودخانه مای کلونگ واقع شده و در ناحیه آمفاوا استان ساموت سونگکرام، در فاصله تقریبی 31 مایلی از بانکوک قرار دارد.
تاریخچه این بازار به قرن هفدهم برمی‌گردد، زمانی که تجارت و کشاورزی در اوج بود. بازار شناور آمفاوا که در آخر هفته ها آهنربایی برای مردم بانکوکی بود، از کناره های رودخانه رشد کرد و تا خیابان های اطراف امتداد یافت.
بازار شناور آمفاوا به عنوان یک بازار کوچکتر و سنتی تر نسبت به Damnoen Saduak شناخته می‌شود. این بازار به خاطر غذاهای دریایی کبابی که بر روی قایق‌های چوبی لنگر انداخته می‌شوند، شهرت دارد. در امتداد هر طرف بازار، مغازه‌های چوبی قدیمی وجود دارد که سوغاتی‌های محلی زیادی به فروش می‌رسانند.
مکان: Soi Lung Amphoe Amphawa, Amphawa, Samut Songkhram Province 75110
زمان: جمعه تا یکشنبه: 8:00 صبح تا 8:00 بعد از ظهر

 

بازار شناور تالینگ چان


بازار شناور تالینگ چان

اگر به بانکوک سفر می کنید و می خواهید از خرید اصیل تایلندی در یکی از بازارهای شناور بانکوک لذت ببرید، بازار شناور تالینگ چان بهترین انتخاب برای شماست!  این بازار شناور، که در فاصله کوتاهی از مرکز شهر بانکوک قرار دارد، یکی از مقاصد جذاب است که حتماً ارزش بازدید را دارد. این مکان تنها در آخر هفته‌ها به یک بهشت برای علاقه‌مندان به غذاخوری تبدیل می‌شود و برخی از بهترین غذاهای دریایی را در این ناحیه از چائو فرایا ارائه می‌دهد.
این بازار معتبر که به‌عنوان بازار شناور Klong Lad Mayom نیز شناخته می‌شود، انواع غذاهای دریایی را ارائه می‌دهد. همچنین برخی از نوازندگان سنتی تایلندی گاهی اوقات برای چند ساعت در اینجا اجرا می کنند و تجربه کلی را بهبود می بخشند.
مکان: روستای No 15 30/1 Bang Ramat Rd, Bang Ramat, Taling Chan, Bangkok 10170
زمان: شنبه ها و یکشنبه ها: 8:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر


 

captcha

مطالب مرتبط