جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین مراکز خرید تایلند

بهترین مراکز خرید تایلند

تایلند سرزمینی با فرهنگ های متنوع است که به خاطر سواحل شنی با آب های فیروزه ای، معابد باستانی، کلاب های شبانه هیجان انگیز و مراکز خرید متنوع، بهشتی برای گردشگران است. یکی از جاذبه های اصلی تایلند، مراکز خرید عظیم و متنوع آن است. تعداد مراکز خرید در تایلند خیره کننده است و انتخاب های بی شماری را متناسب با هر بودجه ای ارائه میدهند. تنها چالشی که ممکن است با آن روبرو شوید این است که تصمیم بگیرید کجا بروید، زیرا مراکز خرید بسیار زیادی در تایلند وجود دارد! در این مقاله قصد داریم تا بهترین مراکز خرید تایلند را به شما معرفی کنیم و برای افرادی که علاقمند به خرید هستند پیشنهاد میکنیم که بازدید از این مراکز خرید را در برنامه سفر خود قرار دهند.
با این وجود اینکه بازدید از مراکز خرید ممکن است در برنامه سفر شما نباشد، رفتن به یک مرکز خرید می تواند جایگزین خوبی برای گذراندن یک روز بارانی ناگهانی باشد. امروزه مراکز خرید در تایلند خدمات متنوعی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهند که خرید کمترین دلیلی است که برای بازدید از این مکان است.

 

 CentralWorld


centralworld

کیف پول های خود را آماده کنید، زیرا زمانی که به CentralwOrld میروید، وسوسه می شوید که خرید کنید. CentralWorld بزرگترین مرکز خرید تایلند و یکی از بهترین مراکز خرید در آسیای جنوب شرقی است. این مرکز خرید 7 طبقه دارای 500 فروشگاه، 50 رستوران، 21 سینمای بزرگ با امکانات مدرن، سالن بولینگ، مرکز آموزشی کودکان و هتل 5 ستاره (Centara Grand) می باشد.
بدون شک می توانید یکی از منحصر به فرد ترین تجربه های خرید خود را در مرکز خرید سنترال ورلد داشته باشید، زیرا هر آنچه که به دنبال آن هستید در این مرکز خرید وجود دارد. از بوتیک های لباس با برندهای معروف دنیا گرفته تا سالن های زیبایی و حتی یک پیست رو باز اسکیت روی یخ! با طیف وسیعی از محصولات و خدمات بسیار جذاب و مقرون به صرفه برای تمام سنین، می توانید به راحتی نصف روز را در اینجا سپری کنید.
شما میتوانید کودکان خود را با خیال راحت در مرکز آموزش کودکان (Genius Planet Zone) و پارک دانش (TK Park)  بگذارید که تا زمانی که شما مشغول خرید هستید بچه ها سرگرم بازی و تفریح شوند. به‌علاوه، می‌توانید برای سرو غذاهای لذیذ یا خوراکی های خوشمزه به یکی از رستوران های معروف بین‌المللی و یا شیرینی پزی های معروف جهان مانند PAUL بروید و یا در منطقه Groove ، که پاتوق مردم بانکوک است نوشیدنی بنوشید. 
این مرکز خرید درست در قلب منطقه Chidlom بانکوک، جایی که به خاطر مراکز خرید متعدد آن معروف است، واقع شده است و دسترسی آسانی به قطار هوایی (BTS) و 2 معبد معروف  Erawan  وTrimurti دارد.

برای مطالعه راهنمای سفر به تایلند کلیک کنید.

MBK CENTER


mbk

مرکز خرید MBK که به عنوان اولین مرکز خرید بانکوک شناخته می شود، زمانی که برای اولین بار در سال 1985 افتتاح شد، بزرگترین مرکز خرید در شهر بود. اگرچه اکنون بزرگترین مرکز خرید نیست اما هنوز یک مرکز خرید شلوغ با تخفیف های عالی مخصوص گردشگران است و بهشتی برای کسانی است که به دنبال کالاهایی با قیمت مناسب هستند.

MBK حدود 2000 فروشگاه دارد که از برندهای معروف بین المللی گرفته تا کالاهای محلی را شامل می شود. در این مرکز خرید می توانید مبلمان، لوازم جانبی، چمدان، لوازم الکترونیکی، لوازم التحریر و بسیاری اقلام دیگر را پیدا کنید. علاوه بر این، یک طبقه کامل به سرگرمی اختصاص داده شده است که یک سینما و یک موزه هنرهای سه بعدی را نیز در خود جای داده است. برای صرف غذا در این مرکز خرید می‌توانید به طبقه ششم بروید، جایی که یک فودکورت بسیار محبوب وجود دارد که غذاهای فوق‌العاده تایلندی و طیف گسترده‌ای از دسرها و شیرینی‌های تایلندی را به فروش می‌رساند.

بخش لذت بخش خرید در واقع گشت و گذار در راهروهای فروشگاه هاست که تجربه ای از خرید سوغاتی با قیمت مناسب را ارائه می دهد. گردشگران با نشان دادن پاسپورت خود می توانند کارت تخفیف دریافت کنند. علاوه بر این، بهتر است هنگام خرید در مورد جیب برها و وسایل شخصی خود احتیاط کنید.

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری تایلند کلیک کنید.

Siam Paragon


siam-paragon

سیام پاراگون فقط 10 دقیقه پیاده از CentralwOrld فاصله دارد و درست در نزدیکی ایستگاه BTS قرار دارد. این مرکز خرید که به تازگی در سال 2020 بازسازی شده است، یک مرکز خرید منحصر به فرد است که دارای 250 فروشگاه در 10 طبقه میباشد. گردشگرانی که عاشق برندهای مد بین المللی سطح بالا هستند باید از Siam Paragon دیدن کنند. از جیمی چو و ورساچه گرفته تا پرادا، بیش از 70 برند مشهور جهانی در اینجا موجود است. علاوه بر پوشاک،  لوازم الکترونیکی از برندهایی مانند سونی، سامسونگ، استون مارتین و بی ام و نیز در اینجا یافت می شوند
یک فودکورت بزرگ با ده ها مغازه کوچک که انواع غذاهای ارزان قیمت را به قیمت 50 بات تایلند می فروشند، در طبقه همکف این مرکز خرید به همراه تعدادی رستوران از جمله تایلندی، ایتالیایی، هندی و ژاپنی وجود دارد. علاوه بر این، فروشگاه های متعددی وجود دارد که آب نبات، بستنی، آب میوه، قهوه، دانه های قهوه، شکلات و سایر شیرینی ها را می فروشند.

Siam Paragon یکی از آن مراکزی است که حتی اگر تمایلی به خرید نداشته باشید، یک منطقه تفریحی شگفت انگیز دارد. در طبقه پنجم، یکی از بهترین مجموعه های سینمای کشور با 15 سالن بزرگ برای نمایش فیلم های هالیوودی قرار دارد. علاوه بر این، یک سالن بولینگ و یک زمین بازی KidZania در همان طبقه وجود دارد. همچنین بزرگترین آکواریوم تایلند Sea Life Bangkok Ocean World در زیرزمین این مرکز خرید قرار دارد.  

گردشگران می توانند برای دریافت «کارت تخفیف توریستی» به میز اطلاعات مراجعه کنند، که در اکثر خریدها 5 درصد تخفیف اعطا می شود.

 

 Jungceylon


jungceylon

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید تایلند و یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید است که در تور پوکت باید از این مکان دیدن کنید. این مرکز به قدری وسیع است که به نظر می رسد شهری در داخل شهر پوکت است! مغازه های پر زرق و برق و درخشان با برندهای معروف جهانی در کنار فضای پر جنب و جوش، آن را به بهترین مقصد برای خرید و تفریح در این جزیره تبدیل کرده است. ده ها رستوران، سینما، فروشگاه های سوغاتی و یک سوپرمارکت دو طبقه در این مرکز خرید وجود دارد.

فروشگاه های Jungceylon به گونه ای طراحی شده است که وقتی وارد آن‌ها می‌شوید، نمی توانید در برابر خرید مقاومت کنید. زمانی که در مرکز خرید Jungceylon هستید، می‌توانید مکان‌ها و رستوران‌های زیادی برای صرف غذا پیدا کنید. از آنجایی که پوکت یکی از نقاط توریستی رو به رشد در جهان امروزی است، رستوران‌ها و کافه‌های Jungceylon نیز همین تنوع را نشان می‌دهند. در اینجا می توانید از بهترین رستوران های تایلندی گرفته تا رستوران های ژاپنی و یا رستوران هایی که طیف وسیعی از غذاهای آسیایی را سرو می کنند پیدا کنید. 

 

 Central Phuket 


central-phuket

سنترال یکی از مراکز خرید اصلی پوکت است که در ساحل پاتونگ قرار دارد. فستیوال و فلورستا دو مکان اصلی این مرکز هستند. سنترال فستیوال بخش اصلی این مرکز خرید است و سنترال فلورستا یک مرکز خرید جدید است که بعدها در آن طرف خیابان ساخته شد و وسعت این مرکز خرید را دو برابر کرد. سنترال فستیوال از طریق یک پل هوایی به فلورستا متصل می شود و عملا آن را به یک مرکز خرید غول پیکر تبدیل میکند.

این مجموعه دارای بیش از 500 فروشگاه است که به مشتریان خدمات متنوعی را ارائه می دهد و آن را به مقصدی رویایی برای خرید در پوکت تبدیل می کند. بسیاری از برندهای معروف بین‌المللی در این مرکز خرید وجود دارند که می‌توانید همه چیز را از پوشاک، لوازم خانگی گرفته تا اسباب‌بازی‌های کودکان پیدا کنید.

چیزی که این مرکز خرید را معروف می کند، وجود رستوران های فرنچایز است. بسیاری از مردم تنها برای سرو غذا به سنترال می آیند و حتی ممکن است خرید نکنند. در طبقه همکف سنترال فستیوال رستوران Wine Connection وجود دارد که طیف وسیعی از بهترین غذاهای تایلندی و اروپایی را ارائه میدهد. همچنین در طبقات بالاتر این مجموعه رستوران های متنوع تری وجود دارد که به دلیل سرو غذاهای ژاپنی و تایلندی محبوب هستند. 

یکشنبه بازار خیابانی پوکت


sunday-walking-street-market

یکشنبه بازار خیابان واکینگ در پوکت توسط مردم محلی "بازار لرد یای" نامیده می شود یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری پوکت است. این بازار شبانه هر یکشنبه بعداز ظهر در جاده زیبای تالانگ در شهر قدیمی پوکت دایر میگردد . بدون شک لذت حضور در این بازار به واسطه اجرای موسیقی و سایر فعالیت های سرگرم کننده فراموش نشدنی خواهد بود.
بازدیدکنندگان می توانند غذاهای تایلندی را امتحان کنند و از غرفه های صنایع دستی دیدن و در صورت تمایل به عنوان سوغاتی و یادگاری از سفر خرید کنند.

 

 Central Festival Pattaya


centralfestival

سنترال فستیوال پاتایا یک مرکز خرید ساحلی ایده آل است که با منظره ای زیبا از خلیج پاتایا، تجربه خرید بی نظیری را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. در این مرکز خرید در مجموع حدود 300 فروشگاه وجود دارد که در آن انواع برندهای بین المللی از جمله Calvin Klein، H&M، Marks & Spencer، Nautica و Zara و برند های محلی به فروش میرسد.
همچنین مجموعه گسترده‌ای از فروشگاه‌های مواد غذایی وجود دارد، از فودکورت مرکزی در طبقه پایین تا اویشی رامن در بالا، که در آن غذاهای خاورمیانه، ایتالیایی و غربی ارائه می‌شوند.
با اضافه شدن یک سالن سینما و سالن بولینگ، این مرکز خرید به یکی از نقاط مهم اجتماعی شهر و همچنین بهشت خریداران تبدیل شده است.
این مرکز خرید دارای محصولات مقرون به صرفه و گران قیمت برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان مختلف است، به همین دلیل است که به یک مقصد خرید محبوب در بین مردم محلی و گردشگران تبدیل شده است. علاوه بر این هر جمعه، میدان روبروی این مرکز خرید میزبان بازاری به نام "Indie In Town" است که در آن می توانید کالاهای دست دوم و عجیب و غریب خریداری کنید. 

 

Royal Garden Plaza Pattaya


royal-garden-plaza-mall

اگر یک مرکز خرید مهم در پاتایا باشد که باید از آن دیدن کنید، آن رویال گاردن پلازا است. رویال گاردن پلازا یک مرکز خرید ساحلی شیک در انتهای جنوبی جاده ساحلی در پاتایا است. این مرکز خرید یک مکان عالی برای خریداران، دوستداران سرگرمی و گردشگران است که در آن فروشگاه هایی با برندهای معروف جهانی و فروشگاه های صنایع دستی وجود دارد. در این مرکز خرید تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران شناخته شده مانند KFC، Burger King و Sizzler  وجود دارد. همچنین در رستوران سیزلو این مجموعه انواع غذاهای تایلندی سرو میشود.

برجسته ترین مکان این مرکز خرید موزه Ripley's Believe It or Not است. موزه ای که در آن انواع اقلام عجیب و غریب از سراسر جهان را به نمایش میگذارد و محبوب ترین مکان در این مرکز خرید به شمار می آید. سینمای چهار بعدی و دنیای سرگرمی های ریپلی که در آن مجسمه های مومی افراد مشهور را در خود جای داده است، از دیگر مکان های تفریحی این مرکز خرید هستند.
 

captcha

مطالب مرتبط