جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بازارهای شبانه تایلند

بازارهای شبانه تایلند

پس از غروب خورشید،تایلند با بازارهای شبانه زنده می‌شود و خیابان‌های شهر تبدیل به منظره‌ای شبیه کارناوال می‌شوند که مملو از غرفه‌های غذای خوشمزه، اقلام محلی، موسیقی زنده با قیمت‌های عالی است! بازارهای شبانه در تایلند یک تجربه تعطیلات فراموش نشدنی و همچنین فرصتی خارق العاده برای خرید با تخفیف ارائه می دهند. در هر یک از بازارهای شبانه در تایلند محصولات تفاوتی به فروش میرسد. این بازارها به شما امکان می‌دهند بدون علاوه بر گردش در ساحل یا آفتاب گرفتن زیر نور خورشید، جذابیت‌ها و فرهنگ محلی را تجربه کنید و سوغاتی‌های بی‌مثالی به خانه بیاورید. این تجربه به عنوان یکی از نکات ضروری سفر به سرزمین لبخند شناخته می‌شود.

آشنایی با بازارهای شبانه در تایلند


بازار های شبانه در تایلند

تایلند به خاطر بازارهای شبانه‌اش، که جزو محبوب‌ترین مقاصد محلی برای گردشگران و مردم محلی محسوب می‌شوند، شهرت زیادی دارد. این بازارها در سرتاسر کشور به راحتی یافت می‌شوند. یکی از دلایلی که تایلند دارای تعداد زیادی بازار شبانه است، آب و هوای گرم و دلپذیر این کشور است. در این مکان‌ها، فروشندگان و خریداران ترجیح می‌دهند شب‌ها به خرید و فروش بپردازند زیرا هوای شب معتدل‌تر و خنکتر است و دیگر خبری از تابش آفتاب نیست.
بازارهای شبانه تایلند از نظر تنوع نیز بسیار جالب هستند. برخی از این بازارها ممکن است محصولات مشابهی را ارائه دهند، اما برخی دیگر در زمینه‌های مختلفی مانند هنر و صنایع دستی یا کالاهای دست دوم تخصص داشته باشند. به طور کلی، هر شب در این بازارها شما می‌توانید تنوعی  از کالاهای مختلف از لباس و ساعت گرفته تا هدایای جدید برای خانواده و دوستان در خانه و حتی سوغاتی‌های محلی پیدا کنید. 

برای آشنایی با بهترین مراکز خرید در تایلند کلیک کنید.

بازار روت فای در بانکوک


بازار روت فای در بانکوک

بازار روت فای در بانکوک یک بازار معتبر و منحصر به فرد در فضای باز با موضوع کارناوال است که تجربه‌ای بی‌نظیر برای گردشگران و مردم محلی ارائه می‌دهد. این بازار به سه بخش تفکیک می‌شود: منطقه بازار، منطقه انبار و عتیقه جات راد. 
در منطقه بازار با تنوع بی‌پایانی از محصولات روبرو خواهید شد. از کلکسیون‌های قدیمی گرفته تا لباس‌های هیپی، هر آنچه که به ذهنتان می‌آید را می‌توانید در اینجا پیدا کنید. بازار راد فای به شما فرصت می‌دهد که به دنبال گنجینه‌های منحصر به فردی بگردید.
علاوه بر این، با رستوران‌های لذیذ و بارهای شیک که در دور این بازار واقع شده‌اند، شما می‌توانید از تجربه‌ای گرم و خوشایند لذت ببرید. با خریدهای فراوان و همچنین امکان تفریح و خوش‌گذرانی در این مکان، شبی مفرحی را در بازار راد فای سپری خواهید کرد. اینجا همواره پر از هیجان و انرژی است و تجربه بازدید از آن به شما خاطراتی فراموش‌نشدنی ارائه خواهد کرد.
ساعات کاری: پنجشنبه تا یکشنبه از ساعت 5 بعد از ظهر تا 1 بامداد (از دوشنبه تا چهارشنبه تعطیل است)
محل: 51 جاده Srinagarindra، Nong Bon، Prawet، بانکوک 10250، تایلند

برای آشنایی با بهترین و لوکس ترین مراکز خرید بانکوک کلیک کنید.

بازار شبانه پت پونگ، بانکوک


بازار شبانه پت پونگ، بانکوک

بازار شبانه پت پونگ یکی از  معروف ترین بازارهای شبانه تایلند در بین گردشگران است. این بازار در مرکز بانکوک است و از جاده سیلوم تا جاده سوراوونگ ادامه دارد.
این تنها یک جاده تنها برای عابر پیاده است که حدود 400 متر امتداد دارد و به بازار شبانه سیلوم نیز معروف است. در این بازار، شما می‌توانید تنوع وسیعی از محصولات از ساعت‌های تقلبی گرفته تا تی‌شرت‌ها، کیف‌های دستی، کیف‌های پول، فندک‌های جدید، شلوارهای جین، شورت‌ها و تقریباً هر چیزی که ممکن است را پیدا کنید. بازار حدود ساعت 6 بعد از ظهر برای تجارت باز است. با این حال، یک کلمه هشدار دهنده، نکته ای باید به آن توجه داشته باشید این است که این بازار در وسط یکی از بدنام ترین مناطق بانکوک قرار دارد.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 18:00 الی 12:00 صبح
محل: 

 

بازار شبانه آسیایی، بانکوک


بازار شبانه آسیایی، بانکوک

بازار شبانه Asiatique یک تجربه جدید در بازارهای شبانه بانکوک محسوب می‌شود. این بازار در سال 2012 با یک تم کلاسیک از گردشگران تور تایلند و مردم محلی پذیرایی می‌کند. بیش از 1500 بوتیک در Asiatique واقع شده‌اند که لباس‌های سنتی تایلندی، تی‌شرت‌ها، سوغاتی‌ها و زیورآلات خانگی از سراسر آسیا را به فروش می‌رسانند. علاوه بر این، با بیش از 40 رستوران و انتخابات چندگانه برای تفریح و استراحت، Asiatique یک مقصد سرگرمی و خرید برای تمام سلیقه‌ها است.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 16 الی 11 شب
محل: 2194 Charoen Krung Road، Khwaeng Wat Phraya Krai، Khet Bang Kho Laem، Krung Thep Maha Nakhon 10120، تایلند

 

بازار شبانه چیانگ مای


بازار شبانه چیانگ مای

اگر به دنبال تجربه‌ای به یاد ماندنی از خرید در خیابان‌های پر از هیجان هستید، بازار شبانه چیانگ مای بهترین مقصد برای شما خواهد بود. این بازار شبانه واقع در چانگ خلان تانون، در ضلع شرقی شهر قدیمی واقع شده و به عنوان یک بازار بسیار بزرگ شناخته می‌شود که از 4 جاده گسترده تشکیل شده و به عنوان مرکز بازار، پرجمعیت‌ترین نقطه محسوب می‌شود.
در این بازار، شما می‌توانید هر چیزی که دلتان بخواهد از فیل‌های کنده کاری شده، لوازم خانگی، آثار هنری، صنایع دستی، دی‌وی‌دی، کفش و دمپایی، کیف، عینک آفتابی، کیت‌های فوتبال کپی و حتی مبلمان خانگی و اداری را پیدا کنید. این بازار همچنین به عنوان مقصدی بسیار محبوب برای خرید لباس‌های طراحان، لوازم جانبی، وسایل دکوری، آثار هنری، اسباب‌بازی‌ها و لوازم الکترونیکی شناخته می‌شود.
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 18:00 الی 11:00 شب
محل: Changklan Rd, Chang Moi Sub-district, Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50100, Thailand

 

بازار شبانه آخر هفته پوکت


بازار شبانه آخر هفته پوکت

بازار آخر هفته پوکت به عنوان بزرگ‌ترین بازار جزیره برای خرید در پوکت شناخته می‌شود و شامل مجموعه گسترده‌ای از محصولات است. از کالاهای دست دوم گرفته تا اقلام دزدی دریایی، همچنین مقدار زیادی از غذاهای محلی لذیذ در این بازار محصولات متنوع و عجیب و غریبی به فروش میرسد. 
این بازار زیر یک سقف فلزی قرار دارد و در فصل بارانی خشک می‌ماند، اما وقتی که شلوغ می‌شود (که عمدتاً بعد از ساعت 7 بعد از ظهر اتفاق می‌افتد) ممکن است کمی خفه باشد. این بازار شبانه به نام "بازار ناکا" یا "طلاد تای روت" نیز شناخته می‌شود و علاوه بر این که مکانی برای خرید و کشف اجناس جالب است، یک مقصد مناسب برای تجربه غذاهای عجیب و غریب تایلندی از جمله حشرات سرخ شده نیز می‌باشد.
ساعات کاری: شنبه تا یکشنبه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 11 شب
محل: خیابان Wirat Hong Yok 7، شهر پوکت، موانگ، پوکت 83000، تایلند

 

خیابان واکینگ پوکت


خیابان واکینگ پوکت

خیابان واکینگ پوکت به دلیل زیبایی خود و موقعیت در قلب شهر قدیمی پوکت، یکی از بهترین‌ها بازارهای شبانه پوکت است. ساختمان‌های رنگارنگ در جاده تالانگ همراه با موسیقی سنتی و رقص‌های معاصر به همراه بدلکاری، فضایی را برای هنرمندان و فروشندگان رنگارنگ‌تر می‌سازد. این خیابان، هر چند یکی از کوچکترین بازارهای شبانه خیابانی در تایلند است، اما یک مقصد عالی برای خرید محبوب ترین سوغاتی ‌های تایلند و تنقلات خیابانی با قیمت مناسب می‌باشد.
 ساعات کاری: یکشنبه ها از ساعت 16 تا 10 شب 
محل: Thalang Rd, Talat Yai, Muang, Phuket 83000, Thailand

 

مالین پلازا پاتونگ


مالین پلازا پاتونگ

Malin Plaza یک بازار شبانه شیک در انتهای جنوبی ساحل پاتونگ واقع شده است و موفق شده تا جایگاه ویژه‌ای را در میان بازارهای شبانه پوکت از آن خود کند. Malin Plaza تعادل خوبی از تجربه‌های خریدی سرگرم‌کننده، فرصت‌های معتبر برای خوردن و نوشیدنی‌های اقتصادی ارائه می‌دهد و فضای گرمسیری آن جلوه ای ویژه دارد که بسیاری از مسافران به دنبال تجربه‌ی آن در تایلند هستند.
اینجا شما می‌توانید انواع غذاهای خیابانی تایلند، میوه‌ها، شیرینی‌ها، بارها و کافه‌ها را پیدا کنید. Malin Plaza ترکیبی از بازارهای مختلف و بازارهای محلی را در خود جای داده و به شما امکان می‌دهد ماهی‌ها یا غذاهای دریایی مورد نظرتان را از یکی از غرفه‌ها بخرید و خودتان در محل آنها طبخ کنید. 
ساعات کاری: 11 صبح تا 12 صبح
محل: 162/51-52 جاده Prachanukhro، Patong Beach, Kathu District, Phuket 83150

برای آشنایی با بازارهای شناور تایلند کلیک کنید.

captcha

مطالب مرتبط