جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.
لوگو آرزوی سفر

مجله گردشگری | هتل های لاکچری در تایلند

هتل های لاکچری در تایلند

تایلند با پوشش گیاهی استوایی، گیاهان رنگارنگ و سواحل زیبا، مقصدی رویایی و رمانتیک برای سفر است. از استراحتگاه‌های لوکس مسحور کننده در جنگل‌های بارانی انبوه چیانگ مای و مکان‌های پرهیاهوی شهر مجلل در بانکوک گرفته تا هتل‌هایی با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از دریای آندامان و فراتر از آن، برای انتخاب یک محل اقامت لاکچری از بین هتل‌های لوکس تایلند، کار سختی خواهید داشت. در این مقاله سعی داریم لوکس ترین و لاکچری ترین هتل های تایلند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را هنگام برنامه ریزی برای سفر به تایلند داشته باشید، پس با ما همراه باشید.

بانیان تری بانکوک | Banyan Tree


banyan-tree1

Banyan Tree Bangkok یک هتل 5 ستاره است که درست در منطقه Sathorn در نزدیکی فرودگاه و تعدادی از جاذبه های گردشگری بانکوک عالی از جمله بازار شبانه Suan Lum، پارک Lumphini و میدان Siam واقع شده است. این هتل بلندترین هتل مجلل تمام سوئیت در بانکوک است که با مناظر عالی و امکانات استثنائی آماده پذیرایی از مهمانان خود است. 

/banyan-tree3

اتاق های مجلل این هتل، چشم اندازی زیبا از شهر یا رودخانه چائوفرایا ارائه می دهد. این هتل دارای یک استخر شنا، یک رستوران و بار شیک روی پشت بام در طبقه 61 ، یک اسپا و 7 گزینه غذاخوری است. همچنین شاتل رایگان روزانه در دسترس است.
ایستگاه Lumphini MRT در فاصله 10 دقیقه پیاده از این هتل قرار دراد. فروشگاه بزرگ ترمینال 21 تنها 3 ایستگاه با این هتل فاصله دارد. در حالی که CentralWorld، که مکانی خوب برای غذاخوری و خرید است، تنها 3.8 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

برای آشنایی با بهترین رستوران های تایلند کلیک کنید.

سیام بانکوک | THE SIAM


he-siam1

بوتیک هتل لوکس سیام در کنار رودخانه، در میان کاخ‌های تاریخی، معابد و موزه‌های بانکوک واقع شده است. Siam که متعلق به هتلداران پرشور خانواده Sukosol است و توسط معمار و طراح مشهور جهانی بیل بنسلی طراحی شده است. 

the-siam2

سوئیت‌های سیام یکی از بزرگترین سوئیت‌های شهر هستند که همگی با مبلمان شیک، تخت‌های کینگ فوق‌العاده و سقف‌های بلند تجهیز شده‌اند. هر اتاق به طور جداگانه با آثار هنری شرقی و عتیقه‌های اولیه قرن نوزدهم طراحی شده است. مهمانان همچنین می‌توانند یک ویلای خصوصی با استخر را انتخاب کنند و در محیط‌های تایلندی، چینی یا استعماری استراحت کنند. هر ویلا مملو از باغ های داخلی سرسبز است و دارای یک استخر شنای خصوصی و تراس روباز در پشت بام است که برای آفتاب گرفتن خصوصی، کوکتل های عصرانه یا ناهار خوری خصوصی مناسب است.

the-siam3

در طول اقامت خود در سیام، می‌توانید بانکوک را با یک کشتی دریایی از اسکله خصوصی آنها کاوش کنید. به یک جلسه اسپا و ماساژ درمانی بروید، در محوطه سرسبز هتل قدم بزنید و یا به سادگی غروب آفتاب را با یک کوکتل در بار کنار رودخانه بگذرانید. 

 

شش حس یائو نوی پوکت | Six Senses Yao Noi


six-senses-yao-noi1

Six Senses Yao Noi که در خلیج فانگ نگا قرار دارد، توسط جنگل‌های استوایی احاطه شده است و به دلیل منظره تماشایی که از صخره‌های آهکی در آب‌های سبز زمردی ارائه میدهد مشهور است. این استراحتگاه دارای 55 اتاق است که به سبک ویلا طراحی شده اند و همگی دارای تراس اختصاصی با استخر روباز و فضای غذاخوری و صندلی های آفتاب‌گیر هستند.

six-senses-yao-noi2

در Six Senses Yao Noi، چندین رستوران، بار و انبار شراب بین‌المللی وجود دارد. اتاق نشیمن غذاهای تایلندی و جهانی و یک گریل باز ارائه می‌کند، در حالی که The Hilltop شام‌های تایلندی و ناهارهای سبک را ارائه می‌دهد. همچنین یک اسپای عالی در Six Senses وجود دارد که با  طیف وسیعی از درمان‌های زیبایی و ماساژ بدن شما را نوازش می‌کند.

برای آشنایی با بهترین مراکز ماساژ در تایلند کلیک کنید.

six-senses-yao-noi3

این استراحتگاه با ساحل خصوصی، صندلی‌های آفتاب‌گیر و چترهای ساحلی مکانی عالی برای آفتاب گرفتن است.  همچنین می توانید در ساحل خصوصی از آتش بازی و نمایش فیلم در فضای باز لذت ببرید.
این هتل از لحظه فرود در فرودگاه بانکوک، جایی که یک هلیکوپتر برای حمل و نقل به استراحتگاه در دسترس است، تجربه ای لوکسی را به مهمانان ارائه می دهد. همچنین این هتل از طریق ماشین و یا قایق تندرو از پوکت قابل دسترسی است و ترانسفر بین فرودگاه پوکت و هتل را با پرداخت هزینه انجام می دهد. 

 

ماریوت پوکت | Phuket Marriott Resort & Spa


marriott-1

در میان کوه‌های جنگلی و باغ‌های سرسبز و مناظر گرمسیری، آرامش در هتل ماریوت پوکت، ساحل مرلین، در انتظار شماست. این هتل زیبا واقع در جزیره پوکت و ساحل مرلین دارای اقامتگاه‌های لوکس است. هر اتاق با دکوراسیون مدرن دارای بالکن خصوصی است و برخی از اتاق ها دسترسی مستقیم به استخر یا ساحل دارند. میهمانان می توانند در یکی از دو گرداب استراحت کنند، در مرکز تناسب اندام 24 ساعته ورزش کنند، از ماساژ آرامش بخش لذت ببرند یا از خدمات شاتل رایگان برای گشت و گذار در پاتونگ و مرکز خرید Jungceylon استفاده کنند. 

برای آشنایی با مراکز خرید تایلند کلیک کنید.

marriott-2

این هتل رستوران‌های متنوعی دارد، رستوران تایلندی پنتری انواع غذاهای سنتی تایلندی را سرو می کند، در حالی که DOCG غذاهای اصیل ایتالیایی را ارائه می دهد. رستوران بیچ گریل غذاهای دریایی تازه و چشم‌انداز وسیعی از دریای آندامان دارد. همچنین میتوانید نوشیدنی‌های سبک و تنقلات متنوع را از Phuket Coffee Co تهیه کنید.

marriott-3

هتل ماریوت در فاصله 3 کیلومتری از ساحل پاتونگ و 40 کیلومتری از فرودگاه بین المللی پوکت قرار دارد.

برای آشنایی با سایر هتل های پوکت کلیک کنید.

هتل دبلیو ریتریت کوه سامویی | W Retreat Koh Samui  


w-retreat-koh-samui1

W Retreat Koh Samui در تایلند و در شمال جزیره سامویی واقع شده است. این هتل با 9 مایل ساحل خصوصی و 74 ویلا که دارای طراحی داخلی مدرن و لامپ های ابریشمی هستند احساس آرامش را برای مهمانان خود به ارمغان می‌آورد. اسپا با ماساژ درمانی و حمام های گیاهی، باشگاه FIT با تجهیزات بدنسازی، کلاس‌های یوگا، موی تای و ایروبیک در آب تنها بخشی از فعالیت هایی است که میتوانید در این هتل پیدا کنید.

w-retreat-koh-samui

W دارای دو رستوران پر جنب و جوش است که مهمانان می توانند در آن غذا بخورند. رستوران داخلی غذاهای تایلندی و بین المللی را در محیطی خودمانی سرو می کند، در حالی که NAMU در کنار ساحل غذاهای مدرن و شیک ژاپنی ارائه می دهد.

w-retreat-koh-samui

همچنین بار این هتل به صورت شبانه روز فعالیت دارد و با مناظری دیوانه کننده‌ای که از سواحل شمالی خلیج تایلند ارائه می‌کند، موسیقی جذاب، کوکتل‌های خاص، نورپردازی خلاقانه و خوراکی‌های خوشمزه محیط بی نظیری را به ارمغان می‌آورد. 
این هتل در فاصله 5 دقیقه رانندگی از اسکله Bo Phut، مجسمه بودای بزرگ و دهکده ماهیگیر قرار دارد و تنها 15 دقیقه طول می کشد تا از فرودگاه بین المللی Koh Samui به هتل برسید. 

 

راکی بوتیک ریزورت ساموئی | Rocky's Boutique Resort


rockys-boutique-resort

راکی بوتیک ریزورت با ارائه اقامتگاه هایی با سه ساحل خصوصی، مکانی خلوت در جزیره کو سامویی است. این اقامتگاه دارای 47 خانه ییلاقی و 3 ویلا است که همگی نزدیک به ساحل هستند و چشم انداز زیبایی به دریا و جنگل دارند. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل با مبلمان، وسایل چوبی و پارچه‌های اصیل تایلندی تزئین شده است. 

rockys-boutique-resort-3

این هتل با محیطی صمیمی و زیبا با طراحی که ترکیبی از دکوراسیون تایلندی و دکوراسیون مدرن است، آرامش بی نظیری به شما می‌بخشد. این هتل در شب خیره کننده است و چراغانی‌های با نور کم محیط را جادویی می کند! در این اقامتگاه دو استخر بزرگ و اتاق ماساژ وجود دارد که راهی وسوسه انگیز برای استراحت مطلق است.

rockys-boutique-resort

رستوران های این هتل، راکیز فاین دینینگ و راکیز بیسترو انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را در کنار استخر یا دریا ارائه می دهند. همچنین اگر علاقمند به آشپزی و خوردن غذا هستید میتوانید در کلاس‌های آشپزی که در این هتل برگزار می‌شود شرکت کنید تا تکنیک های منحصر به فرد آشپزی تایلندی را بیاموزید. این استراحتگاه همچنین دارای دو بار است و در روزهای سه‌شنبه میزبان یک باربیکیو معمولی یکشنبه و شب تایلندی است.
استراحتگاه بوتیک کوه سامویی راکی در 15 دقیقه رانندگی از ساحل چاونگ قرار دارد. روستای مسلمانان 2 کیلومتر و فرودگاه بین المللی سامویی در 11 کیلومتری استراحتگاه قرار دارند. همچنین کسانی که مایل به گشت و گذار در این منطقه هستند، می توانند موتورسیکلت و جیپ کرایه کنند. 

 

هتل دوسیت دانی کرابی بیچ ریزرت | Dusit Thani Krabi Beach Resort


dusit-thani-krabi-beach-resort

Dusit Thani Krabi Beach Resort  یک هتل 5 ستاره است که در ساحل آرام Klong Muang واقع شده است. این هتل دارای استخرهای روباز بزرگ در باغ های استوایی، اسپا روزانه و امکانات بدنسازی 24 ساعته است. فضای داخلی اتاق‌های این هتل به سبک تایلندی طراحی شده و دارای بالکن اختصاصی با چشم اندازهای زیبای استوایی هستند.

dusit-thani-krabi-beach

مهمانان می توانند از خدمات متنوع این هتل مانند: کلاس های ایروبیک، تمرین در زمین های تنیس، ورزش های آبی و سرگرمی‌های زنده در سالن روباز Toh Kin Khaw لذت ببرند. همچنین بار استخر کوکویدا با نسیم خنک و چشم‌انداز اقیانوس، غذاهای بین‌المللی و تایلندی ارائه می‌دهد. 
این هتل تنها 200 متر از Klong Muang Plaza و 15 دقیقه از Ao Nang فاصله دارد. همچنین این هتل تا ایستگاه فری چائوفا 30 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی کرابی 40 دقیقه فاصله دارد. 

 

captcha

مطالب مرتبط