جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین رستوران های تایلند

بهترین رستوران های تایلند

وقتی به کشورهایی با بهترین غذاها فکر می کنید، تایلند یکی از اولین جاهایی است که به ذهنتان خطور می کند. غذاهای خیابانی در بانکوک افسانه ای هستند، به طوری که CNN آن را بهترین شهر دنیا برای غذاهای خیابانی معرفی نموده است. پیدا کردن غذای عالی در تایلند کار سختی نیست. تنها کافی است به یکی از بازارها و مراکز غذایی متعدد آن بروید، مطمئناً فروشنده‌هایی را خواهید یافت که غذاهای لذیذی از غذاهای ویژه تایلندی مانند پد تای و هوی را می‌پزند. اما اگر می‌خواهید بهترین مکان ها برای سرو غذا را پیدا کنید، این مطلب شما را با بهترین رستوران های تایلند آشنا می ‌کند.

white-flower-cafe

کافه رستوران وایت فلاور در بانکوک (White Flower Café)


وایت فلاور یکی از برترین کافه رستوران های شهر بانکوک است. یک ساختمان دو طبقه و مدرن و نوساز با طراحی عالی از بتن و چوب و فلز. در این رستوران غذاهای تایلندی و بین المللی در دو وعده ناهار و شام سرو می شود . خدمات پذیرایی در این رستوران با کیفیت و سرعت بالایی انجام میگیرد و کارکنان رستوران به زبان های تایلندی و انگلیسی مسلط هستند. استعمال دخانیات در این کافه رستوران مجاز نیست. در قسمت صندوق، برای پرداخت هزینه ها میتوانید از هر نوع کارت اعتباری استفاده کنید. دسترسی این هتل به خیابان های اصلی بانکوک بسیار مناسب است و در نزدیکی دو هتل Mandarin Hotel  و Ozone Hotel قرار گرفته است.
در منوی این رستوران انواع سوپ، سالاد های اورگانیک، ساندویچ ها، انواع پاستا، استیک ها، بشقاب های مخصوص غذای تایلندی و... وجود دارد. همچنین در منوی کافه  انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دسرها در نظر گرفته شده است. این کافه رستوران از ساعت 11:00 صبح تا 21:00 شب فعال است.

the-silk-road

رستوران سیلک رود در بانکوک (The Silk Road) 


این رستوران یکی از رستوران های چینی در شهر بانکوک است که در منوی خود غذاهای چینی و هنگ کنگی و آسیایی را جای داده است. همچنین فهرستی مخصوص برای گیاهخواران و انتخاب هایی برای افراد وگان و غذاهایی بدون گلوتن در منوی این رستوران، آن را برای سلیقه های مختلف جذاب کرده است. کارکنان این رستوران به زبان انگلیسی تسلط دارند و سرعت وکیفیت خدمات رسانی آنها بسیار خوب است. رستوران در دو وعده ناهار و شام آماده خدمات رسانی است و از ساعت 11:30 الی 22:30 شب به فعالیت خود ادامه می دهد.
رستوران از نظر موقعیت قرار گیری در منطقه پادوموان و مرکز شهر بانکوک واقع است و در نزدیکی هتل آسنی لاکچری (20 متر) و کالکشن بانکوک گرند سنتر (145 متر) قرار گرفته و فاصله ی آن تا فرودگاه بین المللی دن موئنگ تنها 20 کیلومتر است.
کافه رستوران دارای اینترنت پر سرعت و پارکینگ است و در قسمت پرداخت هزینه ها از انواع کارت های اعتباری پشتیبانی میکند. امکان رزرو از قبل نیز در این رستوران ممکن است.

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری تایلند کلیک کنید.

robin-hood-tavern

رستوران رابین هوود تاورن در پاتایا (Robin Hood Tavern) 


یک رستوران خانوادگی تمیز و بسیار جا دار با طراحی مدرن که هم در فضای باز و هم فضای سرپوشیده امکانات پذیرایی دارد و صندلی های کودک برای رفاه مهمانان در دسترس است. در بیرون از فضای رستوران و در خیابان پارکینگی مختص به مهمانان در نظر گرفته شده است. در تمامی فضاهای رستوران اینترنت پر سرعت رایگان موجود است و استعمال دخانیات در این رستوران ممنوع است. رستوران رابین هوود تاورن یک رستوران مدرن و باکیفیت است که انواع غذاهای بریتانیایی، بین المللی و استیک ها و همچنین غذاهایی برای گیاهخوران را در منوی خود جای داده است. شما میتوانید برای وعده های صبحانه، ناهار، شام، میان وعده ها و نوشیدنی ها از ساعت 7:00 صبح تا 22:00 به این رستوران بروید.
کارکنان رستوران به زبان تایلندی و انگلیسی مسلط هستند. قیمت ها در منوی این رستوران خیلی بالا نیست و از انواع کارت های اعتباری نیز پشتیبانی می کند. جالب است بدانید که ساندویچ استیک و پنیر فیلی یکی از محبوب ترین غذاهای این رستوران از نظر گردشگرانش بوده است.
رزرو از قبل و تحویل به مشتری به صورت بیرون بر در این رستوران ممکن است. این رستوران  از نظر دسترسی در موقعیت مناسب و در نزدیکی هتل های باراکودا و پریوی پاتایا است.

naklua-moom-aroi-seafood

رستوران غذاهای دریایی موم آروی در پاتایا (Naklua Moom Aroi Seafood Restaurant)  


رستوران موم آروی یکی از مدرن ترین و بهترین رستوران های پاتایا است و در خلیج ناکلوا و در 8 کیلومتری شمال مرکز شهر واقع شده است. این رستوران با یک منو از غذاهای دریایی تایلندی و منویی برای مهمانان گیاهخوار در وعده های ناهار، شام و وعده های غذایی دیر وقت آماده خدمات رسانی است.
کارکنان این رستوران بسیار خوش برخوردند و به زبان تایلندی و انگلیسی مسلطند. سرعت و کیفیت پذیرایی و خدمات در این رستوران مناسب است. در منوی این رستوران انواع غذاهای دریایی مانند خرچنگ دریایی تازه، انواع ماهی و میگو سرو می شود و قیمت های مناسب و نسبتا ارزانی دارد. ماهی های تازه ای از ماهیگیران به رستوران می رسد و آکواریومی که ماهیان زنده و خوشمزه در آن هستند را میتوانید ببینید و سپس سفارش خود را همراه با سبک تهیه اش ثبت کنید ( کباب شده ، بخارپز یا سرخ شده ). البته می توانید مستقیماً از منو و لیست تهیه شده توسط رستوران انتخاب کنید.
 این رستوران از نظر موقعیت قرارگیری بسیار مناسب است و با چشم انداز ساحل و اقیانوس مهمانانش را جذب میکند. رستوران  دارای 100 میز است و شما میتوانید انتخاب کنید که در قسمت فضای باز و در چشم انداز ساحل غذایتان را میل نمایید و اگر انتخاب شما فضای داخلی رستوران است، میتوانید میزهایی را انتخاب کنید که بتوانید نمای غروب زیبای خورشید و چراغ های روشن شهر پاتایا را ببینید.
یکی از ویژگی های مهم این رستوران اجرای موسیقی زنده است. گروه موسیقی رستوران بعد از غروب آفتاب با اجرای موسیقی محلی و ایرلندی فضایی دلنشینی را در رستوران فراهم می کنند.
از نظر دسترسی این رستوران در نزدیکی هتل تاسانی و ام هتل است.

romantic-dining

رستوران رمانتیک داینینگ در پوکت (Romantic Dining)


رستوران رمانتیک داینینگ که در نزدیکی ساحل کابانا قرار دارد و دارای منویی از غذاهای تایلندی، غذاهای دریایی تازه و باربیکو، همچنین منوی ویژه ای برای گیاه خواران و وگان می‌باشد.
سرو غذاهای دریایی تازه در فضای رمانتیک کنار ساحل و زیر نور ستاره ها در آسمان شب لذت غیر قابل وصفی است که میتوانید در تور تایلند و سفر به این رستوران تجربه کنید. کارکنان این رستوران بسیار خوش برخوردند و به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند.
رستوران از ساعت 17:00 الی 23:00 شب فعال است و از نظر موقعیت و دسترسی تنها 2.6 مایل با ساحل پاتونگ فاصله دارد و به هتل کامالا ریزورت و تاوورن ویلیج بسیار نزدیک است.
این رستوران با طراحی فضایی در ساحل برای برگزاری مناسبت های عاشقانه و جشن تولد ها فوق العاده است. فضایی که با میزی تزیین شده و چراغ های نئونی و گل کاری های زیبا به نوعی عاشقانه طراحی شده، یکی از ویژگی های این رستوران است، در رزرو این فضا میتوانید خواننده و گیتاریستی را هم برای اجرای موسیقی زنده در زمان سرو غذای خود رزرو نمایید.

برای مطالعه راهنمای سفر به تایلند کلیک کنید.

mom-tris-kitchen-phuket

آشپزخانه‌ی مادر تری ، کاتا نوا  ( Mom Tri’s Kitchen Phuket ) 


مادر تری  در جاده و منطقه ساحلی کاتا نوا و در 8 کیلومتری ” پاتونگ ” واقع شده است و به اسکله و ساحل دسترسی خوبی دارد. غذاهای دریایی کباب شده در این رستوران بسیار محبوب اند. موقعیت قرارگیری رستوران کمک بسیاری به محبوبیت آن کرده است و قرارگیری آن در کنار دریا یکی از دلایل استقبال گردشگران از آن می باشد. 
هتل هم در فضای باز و هم در فضای سرپوشیده آماده پذیرایی و خدمات رسانی است و صندلی های بزرگ همراه با دسترسی به ویلچر در آن موجود است. در تمامی فضای هتل به اینترنت پر سرعت و رایگان دسترسی خواهید داشت.
شما می توانید در فضایی بسیار دلنشین برای وعده های ناهار،شام،میان وعده ها،وعده های دیر وقت و نوشیدنی ها به این رستوران بروید و غذای خود را در کنار موسیقی های جذاب و زنده میل کنید. منوی رستوران شامل غذاهای سنتی تایلند، غذاهای مدیترانه ای، غذاهای دریایی، اروپایی، آسیایی و غذاهای مختلف دیگر می باشد. همچنین فهرستی از غذاهای مناسب برای گیاهخواران و غذاهای بدون گلوتن را ارائه می دهد. قیمت ها در این رستوران نسبتا بالاست اما از کیفیت خوبی برخوردار است. برای پرداخت هزینه ها نیز میتوانید از انواع کارت های اعتباری استفاده کنید. رستوران از ساعت 7:00 صبح تا 23:00 شب ، پذیرای مهمانان خود است و میتوانید از قبل میز خود را رزرو نمایید.
این رستوران به هتل های ایمپیانا پرایوت و مادر تری رویال دسترسی خوب و نزدیکی دارد و تنها 2.8 مایل با ساحل کارون در فاصله است.


 

captcha

مطالب مرتبط