جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین مراکز ماساژ در تایلند

بهترین مراکز ماساژ در تایلند

آیا عاشق ماساژ هستید؟ پس حتما باید برای ماساژ تایلندی به تایلند بروید! برای بیشتر گردشگرانی که از تایلند بازدید می کنند ماساژ تایلندی در صدر فهرست فعالیت هایی قرار دارد که در برنامه سفرشان در نظر گرفته اند. وقتی به تایلند سفر می‌کنید، مغازه‌های کوچک و متنوعی را می بینید که خدمات ماساژ انجام می دهند. مراکز ماساژ زیادی در تایلند وجود دارد اما پیدا کردن یک مرکز خوب که به دنبال آن هستید ممکن است کمی دشوار باشد. در زیر فهرستی از بهترین و مجهزترین مراکز ماساژ در تایلند را ارائه نمودیم که می توانید یک ماساژ واقعی تایلندی را دریافت کنید.

ماساژ تایلندی


thai-massage

ماساژ تایلندی فواید زیادی برای سلامتی دارد، از کاهش استرس گرفته تا کاهش تنش عضلانی، حتی می‌تواند انرژی را افزایش دهد. این روش درمان باستانی که از هند سرچشمه گرفته قدمتش به حدود 2500 تا 7000 سال قبل بر می‌گردد. در این روش از فشار ملایم و تکنیک‌های کششی برای آرام کردن کل بدن استفاده می‌شود.
ماساژ سنتی تایلندی یک درمان جامع و غنی است که می‌تواند آرامش بخش باشد و به تسکین بسیاری از بیماری‌های رایج کمک کند. این ماساژ به دستیابی و بازیابی "تعادل" در جریان انرژی در بدن کمک می‌کند. این امر از طریق اعمال فشرده‌سازی ریتمیک به خطوط انرژی و نقاط همراه با کشش عمیق و بهبود گردش خون در سراسر بدن به دست می‌آید.

 

مرکز ماساژ Wat Pho


what-pho

مرکز ماساژ Wat Pho در معبد Wat Pho در بانکوک واقع شده‌است و یکی از تخصصی‌ترین ماساژهای جهان در این مرکز ارائه می‌شود. درمان‌گران این مرکز توسط متخصصان از سراسر جهان آموزش دیده‌اند. اگر در حال برنامه‌ریزی برای تور تایلند هستید بهترین مرکز ماساژ بانکوک در انتظار شماست. وات‌فو که یکی از جاذبه های گردشگری بانکوک به شمار می‌آید به عنوان خانه ماساژ سنتی تایلندی در نظر گرفته می‌شود و اصول راهنمای ماساژ در محوطه معبد بر روی سنگ حک شده‌است. 
ویژگی‌ها و توانایی‌های درمانی این مرکز بی‌رقیب است با اینکه ممکن است در طول ماساژ احساس خوشایندی به شما دست ندهد اما فواید آن پس از پایان کار شروع می‌شود و بدن شما را ماه ها تحت کنترل نگه می‌دارد.
مرکز ماساژ سنتی Wat Pho Thai یکی از پرطرفدارترین ارائه دهندگان خدمات آموزشی و ماساژ در تایلند است. در این مرکز اغلب جلسات ماساژ به صورت گروهی برگزار می‌‌شود و ممکن است اتاق جداگانه‌ای برای شما وجود نداشته باشد. با این حال، مزایایی که به دست می‌آورید بسیار ارزشمند هستند. این مرکز همه روزه از ساعت 8:00 الی 17:30 فعالیت دارد و هزینه ورودی آن 200 بات است. توصیه می‌کنیم قبل از اینکه به اطراف معبد نگاهی بیاندازید وقت ماساژ خود را رزرو کنید زیرا ممکن است بعد از ظهر شلوغ شود.

برای آشنایی با معابد شگفت انگیز بانکوک کلیک کنید.

ماساژ شرقی آروندا


arunda-oriental-massage

مرکز ماساژ شرقی آروندا یک خانه سنتی قدیمی تایلندی در وسط بانکوک است که در محیطی آرامش بخش خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد. آروندا یک سالن ماساژ مقرون به صرفه است و به دلیل ماساژ روغن معطرش، مورد توجه مردم محلی و گردشگران واقع شده‌است. در صورتی که می‌‌خواهید یک تجربه آرام و لذت بخش داشته باشید می توانید یک اتاق خصوصی درخواست دهید
این مرکز ماساژ در منطقه Ratchathewi  و درست روبروی مرکز مد پلاتینیوم واقع شده است، جایی که می‌توانید خرید کنید و قبل یا بعد از قرار ملاقات‌تان کمی غذا بخورید.

قیمت ماساژ سنتی تایلندی : 250 بات
آدرس : 1, 3 Phetchaburi 15 Alley, Thanon Phaya Thai, Ratchathewi, Bangkok 10400, Thailand

 

سالن زیبایی و اسپا دارین


darin

در این مجموعه خدمات زیبایی، مانیکور و پدیکور، اکستنشن مژه و خدمات ماساژ تایلندی با قیمت‌های بسیار مناسب ارائه می‌شود. دارین یکی از بهترین مراکز ماساژ در بانکوک است که کارکنان آن بسیار حرفه‌ای و خوش برخورد می‌باشند. محیط داخلی آن بسیار تمیز و ضدعفونی شده همراه با تهویه مطبوع است. در طبقه بالای این مجموعه محیط خصوصی و آرامی وجود دارد که صدای موسیقی در آن شنیده نمی‌شود.
این مرکز در جاده 303 Rambutree و در نزدیکی جاده Khao San قرار دارد. هزینه ماساژ تایلندی در این مجموعه 450 بات است اما توجه داشته باشید که هزینه خدمات قبل از ماساژ دریافت می‌شود که این روش پرداخت در تایلند مرسوم است. 

 

PAÑPURI WELLNESS


panpuri-wellness

بهترین آبگرم بانکوک را از دست ندهید! این مرکز ماساژ در قلب پرجنب و جوش‌ترین منطقه بانکوک در راچاپراسونگ قرار دارد و با ارائه برنامه‌های سلامتی که شامل درمان‌های آبگرم، غذاهای ارگانیک و فعالیت‌های تندرستی است، رویکردی جامع و پیشگیرانه برای سلامتی ارائه می‌کند که ذهن، بدن و روح را برای سلامتی مطلوب و زندگی پر جنب و جوش متعادل می‌کند. PANPURI WELLNESS با 12 اتاق درمانی که نشاط را در شما به وجود می‌آورد، دارای امکانات عالی از جمله پنج استخر onsen، اتاق اسکراب آکاسوری، اتاق حمام بخار و سونای نمک هیمالیا، بار سلامتی، استودیوی سلامتی و اتاق آرامش است که برای سلامتی، تناسب اندام و آرامش ایده آل هستند. در برنامه‌های PANPURI WELLNESS که برای پیشگیری و سرزندگی طولانی‌مدت طراحی شده‌اند، فقط از محصولات ارگانیک و نوآوری‌های پیشرفته برای رسیدن به آرامش و دستیابی به رفاه کامل استفاده می‌کنند. در این مرکز پکیج‌های ماساژ متنوعی ارائه می‌شود که کم‌ترین پکیج از آن از 2900 بات شروع می‌شود.
آدرس: طبقه 12 ، خلوتگاه شهری گیسورن، جاده پلونچیت روستای گیسورن، لومپینی، پاتوموان بانکوک 10330 تایلند

 

SPA by Le Méridien


spa-by-le-meridien-

این مرکز اسپا در طبقه 6 هتل  Le Méridien قرار دارد  جایی که کارمندان مجرب و آموزش دیده در هفت اتاق درمانی دایره‌ای شکل فعالیت دارند. اتاق‌های مدور اسپا هاله‌ای از آرامش را برای مدیتیشن فراهم می‌کند و و معرف برند «مریدین جهانی» است.
SPA by Le Méridien با الهام از سنت غنی اسپاهای روزانه اروپایی و با هدف ارائه یک تجربه متفاوت و آرامش بخش خدمات خود را ارائه می‌دهد. این مرکز همه روزه از ساعت 11 صبح تا 10 شب فعالیت دارد و بهتر است حداقل 15 تا 20 دقیقه قبل از نوبت خود در آنجا حضور پیدا کنید. 
آدرس: جاده سوراوونگ 40/5، بانگرک، 10500، بانکوک، تایلند

 

burasari phuket


burasari-resort

مرکز ماساژ بوراساری در هتلی به همین نام واقع شده‌است و انواع ماساژ تایلندی و درمان‌های زیبایی را با هدف افزایش امید به زندگی و احساس آرامش در تلفیقی از فرهنگ های شرقی و غربی ارائه می‌دهد. این مرکز اسپا در سالهای 2016-2017 به صورت متوالی جایزه بهترین اسپا تایلند را دریافت نموده‌است. بوراساری در واقع گلی ظریف، منحصر به فرد و موثر است که در سراسر مرکز ماساژ Burasari پرورش داده شده‌است. 
مرکز بوراساری بر این باور است که پایه و اساس خوشبختی، ذهن و روح سالم است. برای داشتن آرامش ذهنی مهمانان، طراحی داخلی این مرکز با فضای باز، صدای زنگ‌ها و آب و تزینات رنگی تزئین شده‌است. درمان‌های این مرکز با بهترین کیفیت ارائه می‌شود و  بر دو جنبه بهبود زندگی تمرکز دارد. درمان ها و تکنیک های ماساژ بر مبنای بیرون کشیدن سموم از بدن است زیرا سم زدایی به گردش بهتر خون کمک می‌کند. همچنین بورساری از محصولات طبیعی از جمله روغن‌ها و اسکراب‌ها که منحصرا توسط درمانگران این مجموعه ساخته می‌شود در درمان‌های خود استفاده می‌کند.
بوراساری پوکت در امتداد ساحل پاتونگ و در فاصله 10 دقیقه‎‌ای پیاده تا مرکز خرید Jungceylon و منطقه تفریحی شبانه جاده بنگلا قرار دارد. این مرکز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب فعالیت دارد.

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری پوکت کلیک کنید.

Pearl Spa


pearl-spa

با ورود به مرکز ماساژ پرل در منطقه پوکت، از طراحی داخلی آن حیرت زده خواهید شد! قلمروی مجللی که از گنجینه‌های مروارید دریا الهام می‌گیرد، در زیر لوستر ظریف مرجانی به رنگ سفید و دیوارهای خمیده که نشانگر طنین امواج اقیانوس هستند آرامش بی‌نظیری را به شما می‌دهند.
اتاق‌های درمان در میان سبک تفلیقی چینی پرتغالی با عطر رایحه درمانی و یک جفت دست شفابخش که از شما با ماساژ سنتی تایلندی پذیرای می‌شود، حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. در این مرکز می‌توانید از خدمات ماساژ با استفاده از روغن‌ها و اسکراب‌های درجه یک در محیطی بسیار حرفه‌ای و تمیز لذت ببرید. این مرکز پکیج های مختلفی برای ماساژ ارائه نموده است و هزینه آن از حداقل 2000 بات شروع می‌شود. اگر صبح زود از خدمات ماساژ این مجموعه استفاده کنید می‌توانید، از 25 درصد تخفیف برخوردار شوید.
این مرکز ماساژ در هتل Avista Grande Phuket Karon قرار دارد و شما می‌توانید در رستوران بی‌نظیری که در داخل هتل وجود دارد از بهترین غذاهای تایلندی لذت ببرید.
آدرس: Tambon Karon،Chang Wat Phuket 83100،Thailand

 

 7Spa Masha Luxury


7-spa-masha-luxury

اگر می‌خواهید برای مدتی از شلوغی و ازدحام شهر پاتایا فرار کنید یا کمی وقت بگذارید تا استرس‌های سفر از بین برود. صبح برای ماساژ بروید و روز خود را با طراوت شروع کنید، یا قبل از اینکه به رختخواب بروید و بخوابید، ماساژ را انتخاب کنید تا خواب راحت‌تری داشته باشید. 
7 اسپا لوکس، یک مرکز ماساژ در پاتایا است که در سال 2006 تاسیس شده‌است. تکنیک‌های درمانی این مجموعه بر روی گردش خون و آیین‌های جوان سازی که سلامت و تندرستی شما بهبود می‌بخشد، تخصص دارد. این مرکز اسرار زیبایی، جوانی و سلامتی را به زبان‌های مختلف برای مشتریان خود ترجمه نموده است و در میان گردشگران محبوبیت زیادی دارد. اسپا لاکچری 7  امکانات متنوعی را از جمله سونا، جکوزی در فضای باز به مهمانان خود ارائه میدهد. 
این مرکز دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب و در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت دارد.
آدرس: 7 Thap Phraya 10 Alley, Muang Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand


Grace Spa


grace-spa-pattaya

گریس اسپا یک مرکز اسپا و ماساژ به سبک استراحتگاه است که در آن خانه‌های سنتی تایلندی با 100% چوب ساج (Mai-Sak) در مرکز پاتایا به زیبایی ساخته شده‌اند. سبک متفاوت هر خانه مستقل و حریم خصوصی فوق العاده‌ای را فراهم می‌کند. در فضای داخلی آن که به سبک سنتی تایلندی طراحی شده، یک اسپا و ماساژ دنج با کیفیت عالی ارائه می‌دهد. اسپای گریس نه تنها برای گردشگران خارجی بلکه افراد محلی تایلندی که عاشق سنت‌های کشورشان هستند به عنوان یک جاذبه گردشگری در پاتایا محسوب می‌شود. در این مجموعه خدماتی مانند ماساژ سلطنتی تایلندی، درمان های مراقبت از پوست و ناخن، سم زدایی و ... ارائه می‌شود.
در اینجا، طیف شگفت‌انگیزی از درمان‌های عجیب و غریب تایلندی را خواهید یافت که توسط درمان‌گران آموزش دیده تایلندی در محیطی آرامش بخش انجام می‌شود. این درمان‌ها به آرامش و جوان‌سازی ذهن، بدن و روح کمک می‌کنند.
این مرکز از ساعت 10 صبح تا 11:30 شب فعالیت دارد و هزینه خدمات ماساژ آن از 2900 بات شروع می‌شود.
آدرس:  202/266 หมู่ที่ 9 Bang Lamung District, Chon Buri 20150,Thailnad  

 

captcha

مطالب مرتبط