جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | خرید در پوکت

خرید در پوکت

تایلند با وجود مجتمع‌های خرید گسترده، خیابان‌های شلوغ و بازارهای مواد غذایی، به عنوان یک مقصد معروف شناخته می‌شود. پوکت نیز استثنا نیست و دارای بازارهای بسیار خوبی است که در تور تایلند میتوانید از آنها دیدن نمائید. بازارهای پوکت به شما امکان می‌دهند تا از تعطیلات خود لذت ببرید. در اینجا می‌توانید هر چیزی را از غذا تا لباس، صنایع دستی، لوازم خانگی و حتی سوغاتی پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید در چند بازار نمایش‌ها و برنامه‌های زنده را تماشا کنید. بیشتر بازارها در عصر و شب فعالیت می‌کنند، بنابراین می‌توانید بعد از یک روز پرماجرا به آنجا بروید. همچنین این بازارها مکان‌های عالی برای خرید در پوکت را فراهم می‌کنند و این به شما یک سفر فراموش نشدنی به پوکت را تضمین می‌کند.

مرکز خرید  Jungceylon


مرکز خرید  Jungceylon

Jungceylon، مرکز خریدی است که تجربه ای مدرن از خرید در پوکت را به شما ارائه می‌دهد. با معماری فوق‌العاده خیره‌کننده، چراغ‌های رنگارنگ و یک فواره نوری باشکوه، این مرکز خرید یک شاهکار بصری است که به شما لحظه‌های زیبا و تجربه فراوانی را هدیه می‌دهد. 
مرکز خرید Jungceylon تنوع بی‌نظیری از محصولات ملی و بین‌المللی دارد که گاهاً با تخفیف در دسترس قرار می‌گیرند. فروشگاه بزرگ رابینسون، که عطرهای گرانقیمت، لباس‌های زنانه، کفش‌های مردانه و لوازم خانگی را به فروش می‌رساند، برای مشتریان بسیار جذاب است. همچنین در این مجتمع می‌توانید گنجینه‌های مشابه و موارد دیگر را در Big C پیدا کنید. این مکان به خاطر داشتن برندهای ورزشی برجسته تایلندی نیز شناخته شده است.
در Jungceylon تعداد زیادی رستوران وجود دارد که غذاهای جنوب شرقی آسیا و غذاهای غربی را ارائه می‌دهند. همچنین این مرکز خرید دارای یک مجموعه سینما با پنج صفحه نمایش و مراکز بازی، ارگانها و مراکز تفریحی دیگری است.

برای آشنایی با بهترین رستوران های تایلندی کلیک کنید.

در مجموع، Jungceylon یک مقصد کامل برای خرید و تفریح است که تمامی نیازهای شما را برآورده می‌کند. این مرکز خرید به شما تجربه خریدی رویایی را با فضاهای مدرن و امکانات بی‌نظیر خود ارائه می‌دهد.

 

پریمیوم اوت‌لت پوکت


پریمیوم اوت‌لت پوکت

Premium Outlet، یک مرکز تجاری فوق‌العاده در فضای باز است که مجموعه‌ای از فروشگاه‌های با برندهای مختلف را در خود جای داده است. طراحی و معماری این مرکز خرید در پوکت به تنهایی بسیار شگفت‌انگیز است، با گذرگاه‌های تمیز و سازه‌های زیبا که شما را به یک دهکده فرانسوی می‌برد. در اینجا شما محصولات مارک دار را با قیمت‌های مناسب خواهید یافت. در اینجا مارک‌های محلی و حتی بین‌المللی مانند Lacoste، Guy Laroche، Hush Puppies، Warner Bros، Pierre Cardin، Van Heusen، Levi's، Lee، Nautica، Adidas و Nike را در اختیار دارند که با تخفیف‌های تا 70 درصد عرضه می‌شوند.
همچنین می‌توانید فروشگاه‌هایی را پیدا کنید که صنایع دستی سنتی تایلندی، محصولات چوبی، سوغاتی، کارد و چنگال و لوازم جانبی را به فروش می‌رسانند.

برای آشنایی با بهترین مراکز خرید تایلند کلیک کنید.

مرکز خرید جشنواره مرکزی


مرکز خرید جشنواره مرکزی

سنترال فستیوال یک مرکز خرید چند سطحی عظیم است که در خارج از شهر پوکت گسترده شده است. این مجموعه دارای بیش از 120 فروشگاه است که به مشتریان خود خدمات غیر قابل تصوری می دهد و آن را به مقصدی رویایی برای خرید در پوکت تبدیل می کند. بسیاری از برندهای بین‌المللی، بوتیک‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های پوشاک وجود دارند که در آن محصولات متنوعی از جمله لباس، محصولات ابریشمی، پارچه خام، ملافه، کالاهای خانگی گرفته تا اسباب‌بازی‌های کودکان به‌روز هستند.

 

بازار آخر هفته پوکت


بازار آخر هفته پوکت

بازار آخر هفته پوکت، یک بازار محلی بزرگ، در نزدیکی مرکز فستیوال مرکزی است. این بازار با نام "ناکا" شناخته می‌شود و سبک بازارهای محبوب بانکوک را که فقط در تعطیلات آخر هفته فعال هستند، به خود می‌گیرد. اینجا بیش از n غرفه وجود دارد که عمدتاً کالاهای دست دوم، جالب، اقلام دریایی، حیوانات زنده، سوغاتی‌ها، لوازم خانگی، لباس‌ها، کیف‌ها و بهترین غذاهای تایلندی را عرضه می‌کنند. این بازار به دلیل قیمت‌های بسیار ارزان، محل جذب بسیاری از بازدیدکنندگان محلی است.
در این مکان خرید در پوکت شما می‌توانید کالای دلخواه خود را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید، از این رو، فروشندگان بازار ناکا مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کنند. علاوه بر این، می‌توانید از غذاهای محلی و خوشمزه‌ای که توسط فروشندگان این بازار ارائه می‌شود لذت ببرید. از ذرت کره شده، سوسیس‌های تند، مرغ کبابی، کیک ماهی و میوه‌های عجیب و غریب لذت ببرید و اگر ذائقه‌تان اجازه می‌دهد، حتی می‌توانید حشرات سرخ شده را تجربه کنید.
بازار پس از غروب بسیار شلوغ می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود که برای خریدی بدون دردسر و با آرامش، زودتر به اینجا مراجعه کنید. در کل، این بازار مکانی خوب برای گذراندن یک شب شاد با خانواده و آشنایی بهتر با فرهنگ محلی است.

 

بازار چیلوا


بازار چیلوا

بازار چیلوا، یک بازار عصرانه شاد است که با تابلوی نمادینی رنگارنگ و حروف بزرگ روشن مشخص می‌شود. این بازار از نظر اندازه کوچک است، اما دکوراسیون و همچنین حال و هوای شیک و بوهمی دارد که برای گرفتن عکس‌های زیبا و تجربه خرید در پوکت عالی است. هزاران غرفه پر از چترهای سفید در این بازار وجود دارد که لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم جانبی و سایر محصولات را عرضه می‌کنند.
این بازار برای بسیاری از گردشگران تور پوکت شناخته شده نیست و عمدتاً مردم محلی، به ویژه جوانان شیک‌پوش که به دنبال خرید برندها با قیمت‌های ارزان هستند، از این مرکز خرید در پوکت استقبال میکنند. کل بازار دارای محیطی کارناوالیک، فروشگاه‌های مواد غذایی، مکان‌های نشیمن مرتفع و بسیاری از فضاهای باز است.
بهترین زمان برای بازدید از این بازار، تعطیلات آخر هفته است، زیرا در این زمان بازار دستفروشی باز می‌شود و شما می‌توانید از بهترین معاملات بهره‌برده و تجربه لذت بخشی از خرید در پوکت داشته باشید. این بازار یک مقصد جذاب برای تمامی علاقه‌مندان به تجربه‌ی یک بازار محلی پویا و شاد است.

برای مطالعه زندگی شبانه در تایلند کلیک کنید.

خیابان واکینگ پوکت


خیابان واکینگ پوکت

بسیاری با مفهوم خیابان های واکینگ که علائم تجاری گردشگری تایلند هستند آشنا هستند. پوکت اکنون یک بازار پیاده روی دارد خیابان واکینگ پوکت، که چندی پیش در سال 2013 افتتاح شد، در قلب شهر قدیمی پوکت قرار دارد. این منطقه، جایی است که جامعه چینی-پرتغالی در کنار مغازه‌های هندی، چینی و مسلمان رشد کرده است. بازار واکینگ پوکت ترکیبی داغ از فرهنگ‌های مختلف را در خود جای داده است و برای هر کسی که به دنبال تجربه ایده آل از خرید در پوکت است، پیشنهاد میکنیم در سفر خود به پوکت از این خیابان بازدید کند.
 این خیابان پیاده‌روی که به‌عنوان محلی یکشنبه لاردیای شناخته می‌شود، 350 متر امتداد دارد و ردیفی از فروشگاه‌های صنایع دستی، غذا، اسباب‌بازی، طب سنتی و ورزش دارد. برخی از غذاهایی که در اینجا باید امتحان کنید عبارتند از: ماهی مرکب کبابی، آب میوه، بستنی، خانم (شیرینی سنتی تایلند)، خرچنگ نعل اسبی، و گوشت گاو و مرغ همبرگر. در کنار خیابان واکینگ پوکت، نماهایی ساخته شده‌اند که در جلوه‌های نور خیره‌کننده به نمایش درآمده‌اند. این ترکیب زیبا از طبیعت، رنگ‌ها و نورها، شما را به یک تجربه بصری فرا می‌خواند.

 

بازار ایندی پوکت


بازار ایندی پوکت

بازار ایندی پوکت یکی از جواهرهای پنهان پوکت است که برای بسیاری از مردم شناخته شده نیست، اما برای علاقه‌مندان به تجربه‌ی بی‌نظیر خرید در این شهر، واقعاً استثنایی است. این بازار به عنوان یک "laadploykong"، به این معنی که یک بازار مبادلات محلی است، شناخته می‌شود. این بازار یک ترکیب دوست‌داشتنی از انواع فروشگاه‌ها را در خود جای داده است. در اینجا می‌توانید لباس‌های مد روز، سوغاتی‌های منحصربه‌فرد، صنایع دستی تایلندی، کیف‌های ساخته شده از سنبل آبی و سایر محصولات را بیابید. این بازار اندکی کوچک است با این حال غرفه‌های هنرمندان، غرفه‌های مانیکور، موسیقی زنده و نمایش‌های خیابانی در این بازار وجود دارند که تجربه‌ی سرگرم‌کننده و سرزنده‌ای را به شما هدیه می‌دهند. همچنین، بسیاری از غرفه‌های غذا در دسترس هستند و غذاهای محلی را با قیمت 50 THB به شما عرضه می‌کنند. برخی از غذاهای تایلندی که در این بازار باید تجربه کنید شامل سالاد تند تایلندی، توپ‌های خمیر ماهی سرخ‌شده، BBQ مرغ، غذاهای دریایی، گیوزای ترد، کانوم بوانگ (پنکیک ترد) و نوشیدنی‌های مختلف از غرفه کوکتل هستند.

 

بازار ناکا پوکت


بازار ناکا پوکت

بازار آخر هفته پوکت یک بازار شبانه بزرگ، پر جنب و جوش و شلوغ است که برای عاشقان خریدی که از تایلند دیدن می کنند یک تجربه هیجان انگیز و مفرح به شمار می‌آید. این بازار با نام‌های متعددی مانند بازار ناکا، پوکت چاتوچاک و تالاد تایرود شناخته می‌شود. این بازار در خیابان چائو فا غرب، خارج از شهر پوکت و نزدیک به جشنواره مرکزی واقع شده است. این بازار به خاطر فروش کالاهای دست دوم، اقلام دزدی دریایی، صنایع دستی و همچنین حیوانات زنده و غذای آنها مشهور است. به لطف وجود دو بخش باز و بسته این بازار، یک تجربه خرید همه جانبه در پوکت تضمین شده است.
وسایل الکترونیکی، اسباب‌بازی‌فروشی‌ها، جواهرات و لوازم جانبی را می‌توانید در محوطه باز پیدا کنید، در حالی که لباس‌های دست دوم و سوغاتی‌های توریستی را می‌توانید در محوطه داخلی پیدا کنید.
همه این مجموعه‌ها وسیع هستند و در یک منطقه بزرگ پراکنده شده‌اند، جایی که می‌توانید ساعت‌ها و ساعت‌ها قدم بزنید و در عین حال از تماشای مناظر فوق‌العاده لذت ببرید. این بازار شبانه یکی از مکان هایی است که به دلیل فروش کالاهای ارزان شهرت دارد. علاوه بر خرید، می توانید غذاهای خیابانی در پوکت را امتحان کنید یا در حالی که در رستوران یا مغازه نشسته اید، از انواع غذاهای سنتی تایلندی لذت ببرید.

 

بازار بنزان


بازار بنزان

روبروی مرکز خرید Jungceylon، یک بازار تازه و مدرن به نام Banzaan واقع شده است. نام "Banzaan" از زبان Hokkien، یک گویش چینی، به معنای "بازار جدید" گرفته شده است. دکوراسیون زیبا، پله‌های برقی و نظمی که در آن وجود دارد، این بازار را به یک بازار منحصربه‌فرد و جذاب تبدیل کرده است. این بازار شامل بخش‌های مختلفی است، که یک بخش کاملاً به غذاهای تازه، ماهی و مواد غذایی، گوشت، شیرینی، سبزیجات و گل اختصاص دارد. در اینجا می‌توانید میوه‌های عجیب و خوشمزه را ببینید.
در این بازار  میوه ها و سبزیجات با کیفیت و تازه ارائه می شوند. همچنین، مغازه‌هایی وجود دارند که شما می‌توانید آبمیوه و نوشیدنی‌های مختلفی مانند نارگیل، نیشکر و آب‌میوه تجربه کنید. یک فودکورت هم در این بازار وجود دارد که شما می‌توانید در آنجا غذا میل نمایید. همچنین، بخشی دیگر با کیوسک‌ها و فروشگاه‌هایی مجاور وجود دارد که گل‌های مصنوعی، هدایا، لباس‌ها، اسباب‌بازی و کفش را به شما عرضه می‌کنند. بازار ظاهری دوستانه دارد و فروشندگان به انگلیسی صحبت می‌کنند که به راحتی میتوانید با آن ها ارتباط برقرار نمائید.

 

بازار معبد کارون


بازار معبد کارون

در قلب ساحل کارون، بازار معبد کارون قرار دارد که در محوطه معبد واقع شده است و از بعدازظهر، در زمانی که هوا خنکتر است، باز می‌شود. این بازار پذیرای گردشگران است و اقلامی مانند تی شرت فلورسنت، کیف، روسری، مایو، ساعت، کیف دستی، و همچنین هدایا و سوغاتی های ارزان قیمت را به فروش می رساند.
علاوه بر این موارد، یک چیز هیجان‌انگیز دیگر که باید در این بازار جستجو کنید، غرفه‌هایی هستند صنایع دستی اصیل ساخته شده توسط هنرمندان تایلندی را به نمایش می‌گذارند. 
اگر به دنبال لوازم آرایشی هستید، می‌توانید تنوع خوبی را در این بازار پیدا کنید. عاشقان غذا می توانند در بازار معبد کارون چیزهای زیادی برای لذت بردن پیدا کنند. طیف گسترده ای از فینگر فودهای خوشمزه و برخی از غذاهای تایلندی در نزدیکی ورودی موجود است. به طور کلی، این بازار یک پنجره به سمت جنوب تایلند فراهم می کند.
بازار معبد کارون به طور کلی، یک نمایشگاهی از جنوب تایلند است و تجربه‌ای جذاب از فرهنگ و صنایع دستی منطقه را به شما ارائه می‌دهد.

captcha

مطالب مرتبط