جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین و لوکس ترین مراکز خرید بانکوک

بهترین و لوکس ترین مراکز خرید بانکوک

بانکوک، پایتخت کشور تایلند، سنت و مدرنیته را به خوبی در دل خود جای داده است. خرید در بانکوک بخشی جدایی ناپذیر از روال زندگی روزمره مردم این شهر است که به صورت 24 ساعته جریان دارد. این شهر دارای ده‌ها مرکز خرید لوکس، خاص و مدرن، در کنار بازارهای محلی و سنتی  است. این مراکز خرید دارای امکاناتی مانند فودکورت، سوپرمارکت‌ها، سالن‌های سینما، سالن‌های بازی و سالن‌های سینمای چند بعدی است. در این مطلب سعی داریم تا با معرفی بهترین و لوکس ترین مراکز خرید بانکوک، شما را با این شهر جذاب و توریستی بیشتر آشنا کنیم.

مرکز خرید SIAM PARAGON | سیام پاراگون


siam-paragon

مرکز خرید سیام پاراگون یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید تایلند است که درست در کنار ایستگاه BTS خودنمایی می‌کند. این مرکز خرید با نمایی ساخته شده از آلومینیوم و شیشه، میزبان بیش از 250 برند معروف جهان است. سیام پاراگون در کنار فروشگاه، مجموعه‌ی کاملی از رستوران‌های بین‌المللی معروف و یک پردیس سینمایی بزرگ با 15 سالن نمایش فیلم است. بزرگ‌ترین آکواریوم جنوب آسیا با مساحت 10000 متر مربع و صدها گونه‌ی آبزی و با حجم 5000000 لیتر در این مرکز خرید واقع شده است. یک سال نمایشگاه بزرگ، گالری هنری تای آرت و یک سالن کنسرت اپرا از دیگر امکانات جذاب این مرکز خرید است. از امکانات تفریحی ویژه‌ی این مرکز می‌توان سالن بولینگ و مرکز کارائوکه را نام برد. برای رسیدن به این مرکز خرید از خط سبز روشن مترو هوایی یا خط sukhumvit و یا خط سبز تیره یا خط silom می‌توان استفاده کرد.همچنین این مرکز خرید ایستگاهی به نام سیام در طبقه M دارد.

 

مرکز خرید ICONSIAM | آیکون سیام 


iconsiam

مرکز خرید آیکون سیام یک مجتمع لوکس و جدید در کناره رودخانه چائو فرایا، واقع شده است. این مجموعه شامل یک مرکز خرید بسیار لوکس با نمایندگی تمامی برندهای معروف جهان و همچنین بلندترین ساختمان‌های دوقلوی بانکوک MANDARIAN ORIENTAL RESIDENCE  و  MAGNOLIAS WATERFRONT RESIDENCE است. 
مرکز خرید این مجموعه تجاری در بالای لیست لوکس‌ترین مراکز خرید بانکوک قرار می‌گیرد. برندهایی نظیر ADIDAS ، APPLE،BVLGARI،DIOR،DOLCE & GABBANA،FENDI،GUCCI،H&M و .... در طبقات و راهروهای مختلف این مرکز خرید نمایندگی دارند. 
در طبقات مختلف این مرکز تجاری تعدادی رستوران بین‌المللی، رستوران محلی، کافی شاپ وجود دارد که بیشتر آنها با نمایی از رودخانه چائو فرایا از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. در طبقه‌ی 6ام این مرکز بیشتر از 30 رستوران و کافه معروف و بین المللی در قسمتی به نام ALANGKARN  وجود دارند. اکثر این رستوران‌ها غذاهایی طبخ شده با برنج را سرو می‌کنند. TASAN NAKORN یک فضای باز در بالکن آیکون سیام بالای درب ورودی است که با منظره‌ای چشم نواز از رود چاو فرایا با غذاهای آسیایی از مهمانان پذیرایی می‌کند. آیکون سیام دارای یکی از منحصر به فرد‌ترین و خاص‌ترین بازارهای شناور به تایلند در طبقه 4 است. این بخش خاص، شکوه 4 گوشه‌‌ی تایلند را در کنار فرهنگ، غذا، هنر و تاریخ در معرض تماشا گذاشته است. این بخش یک بازار شناور کوچک دقیقا مشابه بازارهای شناور تایلند دارد که در آن تعدادی فروشنده‌ی زن میانسال به فروش محصولات خود مشغول هستند.
برای رسیدن به این مرکز خرید از خط SILOM مترو هوایی بانکوک می‌توان استفاده کرد ایستگاه منتهی به این مرکز خرید ایستگاه SAPHAN TASKIN است.

برای مطالعه راهنمای سفر به تایلند کلیک کنید.

مرکز خرید CENTRAL WORLD| سنترال ورد


central-world

سنترال ورد مجموعه‌ای بزرگ و قدیمی که در سال 1990 در قلب شهر بانکوک ساخته شده‌اند. این مجموعه‌ی فروشگاهی، که به قطب خرید آسیا نیز معروف است به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید تایلند، آسیای جنوبی و همچنین 9امین مرکز خرید جهان شناخته می‌شود.این مجموعه علاوه بر مرکز خرید شامل یک هتل و یک برج اداری است.
سنترال ورد ترکیبی جهانی از محصولات و خدمات را با قیمتی رضایت بخش به گردشگران خارجی تور تایلند و خریداران تایلندی ارائه کرده و باعث ایجاد تجربه‌ی یک خرید شاد می‌شود.
این مرکز دارای 500 فروشگاه، 100 رستوران، 15 سینما، فضای بازی کودکان و مرکز آموزشی است. یک فودکورت مدرن و یک سوپرمارکت گران قیمت و همچنین یک فضای اختصاصی برای گردهمایی هایی نظیر مهمانی سال نو در این مرکز تعبیه شده است. این مرکز خرید چیزی بیشتر از یک خرید ساده را در اختیار بازدید کنندگان خود گذاشته و مکانی برای تفریح خانواده‌ها نوجوانان و جوانان است. GENIUS PLANET ZONE  و پارک دانش تایلند TK PARK مکانی برای آموزش و تفریح کودکان است. وجود این مکان‌ها به والدین این امکان را می‌دهد تا با سپردن کودکان خود به این مرکز لذت خریدی آرام را تجربه کنند.
این مرکز دقیقا در قلب منطقه CHIDLOM واقع شده است. همچنین دو معبد ERAWAN SHRINE  و TRIMURTI SHRINE  در نزدیک این مرکز قرار دارند.

برای آشنایی بیشتر با معابد شگفت انگیز بانکوک اینجا کلیک کنید.

مرکز خرید Central WestGate | سنترال وست گیت


central-westgate

شما می‌توانید ساعت‌های طولانی را در سنترال وست گیت سپری کنید بدون اینکه متوجه گذر زمان شوید. Central Westgate  یک مرکز خرید عظیم در بانکوک است که در آگوست 2015 افتتاح شده است. سنترال وست گیت که قبلا با نام CentralPlaza WestGate  شناخته می‌شد یک مرکز خرید فوق‌العاده با آخرین فناوری و ویژگی‌های نوآورانه است که روزانه خریداران را شگفت‌زده می‌کند. بزرگترین IKEA در شهر دقیقاً در کنار این مرکز خرید واقع شده است. 
این مجتمع تجاری با مساحت 500000 متر مربع از فروشگاه مرکزی با فضایی نزدیک به 40000 متر مربع، بیش از 500 برند تایلندی و بین المللی را ارائه می‌دهد. این فروشگاه‌ها مطمئناً عاشقان خرید را از سراسر شهر جذب می‌کنند. طرفداران فیلم می‌توانند در سینمای WestGate Cineplex از تماشای فیلم که به زبان انگلیسی پخش می‌شود، لذت ببرند. سینمای کودک Virgin Active Clubs و Doraemon Comic World نیز بخشی از این مجموعه خرید عظیم هستند. همچنین این مجموعه شامل مکان‌های سرگرم کننده و عظیمی از جمله آبنمای غول‌پیکر LED و باغ موسیقی است. 
در این مرکز خرید یک فودکورت به مساحت 23000 وجود دارد که انواع غذاهای بین المللی، محلی، فست فود ها و ... را سرو می‌کند. اخیرا در طبقه چهارم این مجموعه زمین بازی سرپوشیده به نام غول هاربرلند افتتاح شد. همچنین در کنار هر سرویس بهداشتی اتاق شیردهی در هر طبقه وجود دارد.
دسترسی به این مرکز خرید آسان است، خط MRT Purple مستقیماً از طریق Sky Walk به مرکز خرید متصل می‌شود، که تنها 140 متر پیاده تا ایستگاه MRT Talad Bangyai فاصله دارد. همچنین ایستگاه اتوبوس و خطوط تاکسی در مقابل مرکز خرید وجود دارد.

برای مطالعه راهنمای حمل و نقل عمومی در تایلند کلیک کنید.

مرکز خرید EmQuartier | ام کارتیر


emquartier

EmQuartier ، جدیدترین و شاید لوکس‌ترین مرکز خرید بانکوک است که در قلب منطقه سوخومویت قرار دارد. این مرکز خرید لوکس دارای 1000 فروشگاه محلی و بین المللی با ده‌ها رستوران و سالن همایش و یک باغ سرپوشیده خنک با آبشار دست ساز است . صدها برند جهانی در زمینه مد و زیبایی را می‌توانید در اینجا پیدا کنید، از Luis Vuitton گرفته تا Issey Miyake تا Diane Von Furstenburg، Jimmy Choo و برندهای دیگر. 
حدود 50 رستوران در یک طراحی مارپیچ از طبقه 6 تا 9 وجود دارد که انواع غذاهای دریایی مکزیکی، چینی، کره ای، ژاپنی و تایلندی را سرو می‌کنند. همچنین یک فود فورک ارزان قیمت نیز در این مجموعه قرار دارد. علاوه بر این، این فروشگاه دارای یک مرکز تناسب اندام مجلل، یک سینمای مولتی پلکس و تئاتر IMAX است

emquartier

طبقه چهارم دارای فضای روباز است که چشم انداز زیبایی را ارائه می‌دهد. در طبقه پنجم این مرکز خرید Bangkok Urban Adventure قرار دارد، جایی که بچه‌ها می‌توانند تعادل خود را حفظ کنند و روی یک مسیر طناب بالا بروند، در حالی که نوجوانان و بزرگسالان می‌توانند با زیپ لاین در سراسر باغ آبی حرکت کنند.
بازدیدکنندگان و خریداران می‌توانند به راحتی از طریق قطار هوایی Phrom Phong BTS  به این مرکز خرید در داخل شهر برسند.

 

مرکز خرید MBK | ام بی کی


MBK

Ma Boon Khrong که بیشتر با نام MBK شناخته می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در آسیا است. با اینکه مرکز خرید MBK نسبت به مراکز خرید Siam Paragon یا Central World از جذابیت کمتری برخوردار است، اما به همان اندازه محبوب است. مرکز MBK دارای 8 طبقه با بیش از 2000 فروشگاه است که مجموعه‌ای عالی از لباس، کفش، فروشگاه‌های بزرگ، رستوران‌ها و همچنین یک سینما و یک سالن بولینگ را در خود جای داده است. کالاهایی که در این مرکز خرید عرضه می‌شود نسبت به مراکز مجاور خود از قیمت‌های مناسب‌تری برخوردار است. علاوه بر این در داخل این مرکز خرید، رستوران‌های معروفی مانند «هنگ مین» و «مونت نوم ساد» و یک فودکورت وجود دارد که غذاهای خوشمزه و مقرون به صرفه‌ای را ارائه می‌دهد که این مرکز خرید را به محلی عالی برای مسافران تبدیل می‌کند.
یکی از دلایل معروفیت این مرکز، برگزاری جشنواره‌های مختلف مانند جشنواره Cosplay ژاپن و همچنین جشنواره رنگارنگ تاتو بانکوک است که در بیرون مرکز و در میدان بزرگ برگزار می‌شود. این مرکز خرید نسبتا شلوغ است و بهترین زمان برای رفتن به این مرکز در طول هفته می‌باشد زیرا ازدحام جمعیت به اندازه روزهای آخر هفته نیست.
MBK مستقیماً از ایستگاه قطار هوایی استادیوم ملی قابل دسترسی است، اما از آنجایی که این آخرین ایستگاه در خط سیلوم است، پیاده شدن در سیام و قدم زدن در Skywalk  بدون شک لذت بخش‌تر خواهد بود، زیرا در راه رسیدن به این مرکز خرید از سنترال ورلد و سیام پاراگون عبور می‌کنید.

برای آشنایی با سوغاتی‌های تایلند کلیک کنید.

مرکز خرید TERMINAL 21 | ترمینال 21


terminal-21

ترمینال 21، اگرچه بزرگ‌ترین و یا لوکس‌ترین مرکز خرید بانکوک نیست، اما یک مرکز خرید مد روز با طراحی منحصر به فرد است. هر طبقه از این مرکز خرید به عنوان بازار شهرهای معروف جهان از جمله رم، پاریس، توکیو، لندن، استانبول و سانفرانسیسکو تزئین شده است. همه چیز از طراحی سقف و فضای داخلی گرفته تا سرویس بهداشتی شما را به یاد شهرهای مختلف در هر طبقه می اندازد و این باعث می‌شود احساس کنید در حال سفر به کشورهای مختلف هستید. 
ترمینال 21 در 9 طبقه شامل بیش از 600 فروشگاه، سینما، رستوران و یک فود کورت با انواع غذاهای خوشمزه تایلندی و بین المللی، همچنین هتل 5 ستاره مجللی به نام گراند سنتر پوینت است. خریداران می‌توانند برندهای محبوبی مانند H&M، بادی شاپ، نایک، لیوایز و ویکتوریا سیکرت و همچنین مارک‌های لباس محلی منحصر به فرد را پیدا کنند. 
شما همچنین می‌توانید یک کارت تخفیف توریستی را از پیشخوان‌های اطلاعات تهیه کنید تا از تخفیف در فروشگاه های این مرکز برخوردار شوید.
ترمینال 21 در وسط جاده سوخومویت بین Soi 19 و Soi 21، درست روبروی ایستگاه Asok BTS واقع شده است. همچنین ایستگاه MRT سوخومویت در نزدیکی آن نیز از طریق پیاده‌روی به هم متصل است و ترمینال 21 را به یکی از در دسترس‌ترین مراکز خرید بانکوک تبدیل می‌کند.

captcha