جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | سواحل پاتایا

سواحل پاتایا

سواحل پاتایا، به عنوان یکی از جواهرهای طبیعی در قلب جنوب شرق آسیا، هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کنند. سواحل بسیار زیبای پاتایا این شهر را به یکی از محبوب ترین مکان ها در جنوب شرقی آسیا تبدیل کرده است. اگر دوست دارید در کنار ساحل قدم بزنید و از لحظاتی آرامش‌بخش لذت ببرید یا آفتاب گرفتن در ساحل تجربه کنید و یا حتی به دنبال ماجراجویی‌های پرآدرنالین هستید و دوست دارید در فعالیت‌های ورزشی شرکت کنید، سواحل پاتایا منتظر شما هستند تا تعطیلاتی رویایی و هیجان‌انگیز را برایتان به ارمغان آورند. 

بهترین سواحل پاتایا که باید از آن ها دیدن کنید


بهترین سواحل پاتایا که باید از آن ها دیدن کنید

پاتایا، جایی که علاوه بر تفریحات شبانه و جاذبه‌های توریستی هیجان انگیز، به خاطر سواحل جذاب خود نیز شناخته می‌شود. این شهر واقع در خلیج تایلند، دنیایی از ساحل‌های دل‌نشین را در داخل و اطرافش به ارمغان می‌آورد که مسافران را به آرامش و ماجراجویی فرا می‌خواند. 
نزدیکترین سواحل پاتایا و جومتین میباشند که در مرکز شهر قرار دارند میزبان گردشگران تور پاتایا هستند. سواحلی مانند ساحل Samae و ساحل Tien که در جزیره مرجانی قرار دارند، فقط با یک قایق تندرو قابل دسترسی هستند. این سواحل به همراه سایر سواحل جزیره مرجانی (کوه لارن) از زیباترین سواحل پاتایا هستند. تقریباً همه سواحل پاتایا انواع ورزش‌های آبی، تخت‌های آفتاب‌گیر در ساحل با غذاهای مقرون‌به‌صرفه و خوشمزه را ارائه می‌دهند.

برای آشنایی با بهترین کلاب های پاتایا کلیک کنید.

ساحل پاتایا


ساحل پاتایا

ساحل پاتایا یکی از شلوغ ترین سواحل شهر پاتایا است. این ساحل هلالی شکل که به موازات جاده ساحل پاتایا قرار دارد، انواع فعالیت های آبی را ارائه می دهد. این یک ساحل محبوب برای افراد ماجراجو است زیرا می توانند در انواع ورزش های آبی نظیر شنا، جت اسکی، پاراسلینگ و سایر ورزش های آبی هیجان انگیز شرکت کنند.
این ساحل به مناطق شمالی، مرکزی و جنوبی تقسیم می شود و هر قسمت از این ساحل حال و هوای متفاوتی را ارائه می دهد، بنابراین اگر به دنبال یک محیط آرام تر هستید، می توانید برای استراحت و آرامش به انتهای شمالی بروید. 
در امتداد این ساحل درختان نخل، صندلی های آفتاب گیر و چندین فعالیت و مراکز تفریحی ردیف شده است. همچنین می توانید در ساحل پاتایا از بهترین غذاهای تایلندی میل کنید، جایی که یک رستوران شناور و برخی از بهترین غرفه های غذای خیابانی در شهر دارند. وقتی شب فرا میرسد، این ساحل به یک مرکز جذاب برای جشن و تفریح تبدیل می‌شود که با موسیقی از مهمانان پذیرایی می‌کند و تجربه‌ی یک شب زنده‌داری پرانرژی را ارائه می‌دهد.
کارهایی که باید انجام دهید: پاراسلینگ، جت اسکی، قایق سواری با موز، و خوردن غذاهای خیابانی تایلندی از کلبه های ساحلی
بهترین رستوران ها: بنی هانا، سالا ریم نام در آوانی پاتایا، رستوران پالاس

برای آشنایی با بهترین رستوران های پاتایا کلیک کنید.

ساحل جومتین


ساحل جومتین

گذراندن یک روز در یکی از جذاب‌ترین سواحل پاتایا، یکی از بهترین تجربه‌هایی است که میتوان در تور تایلند تجربه کرد. ساحل Jomtien که درست در جنوب مرکز شهر پاتایا (و ساحل اصلی) واقع شده است، خیلی دور از ساحل پاتایا نیست و تنها دو کیلومتر با آن فاصله دارد. 
این ساحل شش کیلومتری با درختان نخل پوشیده، به شما یک فضای آرامش‌بخش برای استراحت ارائه می‌دهد. سواحل شنی این منطقه کنار اقیانوس آرام قرار دارند و به شما فرصتی عالی را برای شنا، ویک‌برد، غواصی و کاوش در پارک‌های آبی ایجاد شده در ساحل، می‌دهند. علاوه بر این، رستوران‌ها و فروشندگان غذاهای دریایی نیز در اینجا حضور دارند و شما می‌توانید از غذاهای خوشمزه و تازه‌ای که ارائه می‌شوند، لذت ببرید.
کارهایی که باید انجام دهید: غواصی، شنا، ماساژ، موج سواری، کایت بوردینگ، و قایقرانی با کاتاماران
بهترین رستوران ها: رستوران آشپزخانه سرف، رستوران لاونگز بیسترو

 

ساحل وونگ آمات


ساحل وونگ آمات

ساحل وونگ آمات که در کنار ساحل شمالی پاتایا قرار دارد، یکی از تمیزترین و بهترین سواحل پاتایا است. این مکان درست در شبه جزیره خلیج ناکلوا واقع شده است و با اتوبوس فاصله کمی دارد. ساحل وانگ آمات جذابیت ‌ویژه ای برای خانواده‌ها دارد، جایی که شاهد بازی‌های کودکان با شن و لحظات خوشی میان خانواده‌ها در کنار ساحل هستیم. این ساحل با منظره ای تماشایی از دریای نیلگون، هتل های مجلل رو به دریا برای مسافران دارد. همچنین بسیاری از رستوران های سطح بالا را می توان در نزدیکی ساحل یافت که برای کسانی که به دنبال غذاهای بین المللی هستند ایده آل است.
کارهایی که باید انجام دهید: ماهیگیری در صخره ای نزدیک ساحل
بهترین رستوران ها: پاپراپای، غذاهای مای تایلندی، غذاهای دریایی ریم تالای

 

ساحل ناکلوا


ساحل ناکلوا

اگر می خواهید طعم فرهنگ محلی و زیبایی های طبیعی شهر را بچشید، یکی از سواحل اصلی پاتایا که باید از آن دیدن کنید، ساحل ناکلوا است. Naklua در زبان محلی به معنی "مزرعه نمک" است. این ساحل عجیب در یک منطقه مسکونی آرام در شهر واقع شده است که در آن ساحل با معابد، ساختمان ها، تپه های سرسبز و جاذبه های دیگر پوشیده شده است.
این ساحل به دلیل اجاره قایق های ماهیگیری و فعالیت های آبی مانند موج سواری و شنا محبوب است. پیشنهاد میکنیم در هنگام بازدید از این ساحل استراحت کردن در زیر نور آفتاب در صندلی‌های آفتاب‌گیر در کلبه‌های بیرون از خانه را از دست ندهید. 
نمایش‌ها و رویدادهای فرهنگی نیز به صورت منظم در اطراف ساحل برگزار می‌شوند، به علاوه موقعیت مکانی مناسب، ساحل ناکلوا را برای بازدیدکنندگان بسیار قابل دسترسی می‌سازد.
کارهایی که باید انجام دهید: والیبال ساحلی و ماساژ تایلندی
بهترین رستوران‌ها: بار و کلوپ ساحلی لا اولا، مام آروی، رستوران کلوپ ساحلی Surf n Turf

 

کوه لارن


کوه لارن

ساحل Koh Larn با آب های تقریبا شفاف، شن های سفید درخشان و ورزش های آبی هیجان انگیز یکی از بهترین سواحل پاتایا است. این ساحل که به نام جزیره مرجانی نیز شناخته می شود، با قایق 15 دقیقه‌ای قابل دسترسی است. جزیره کوه لارن (Koh Larn) خود یکی از مکان‌های بی‌رقیب و رمانتیک پاتایا برای ماه‌عسل است. این مکان در نزدیکی برخی از بهترین پارک های تفریحی پاتایا قرار دارد. در این ساحل می‌توانید غواصی کنید و زندگی دریایی را در زیر آب‌های آبی شفاف تماشا کنید و یا با قایق برای سفر به اطراف جزیره بروید.
این مقصد زیبا از پاتایا تنها با یک سفر 15 دقیقه‌ای با قایق تندرو دور قرار دارد. شما تنها کافیست به اسکله بالی های بروید (که تنها چند دقیقه از خیابان واکینگ استریت فاصله دارد) و بلیطی را برای سفر به این جزیره بخرید. 
کارهایی که باید انجام دهید: پیاده روی در زیر آب، قایق سواری با کف شیشه ای، غواصی و غواصی
بهترین رستوران ها: فضای دریا، پیتزا و قهوه @ Koh Larn، Klom Klom Koh Larn

 

ساحل دنج یا Cosy Beach


ساحل دنج یا Cosy Beach

اگر به دنبال یک نقطه خلوت‌تر هستید، ساحل آرام و دنجی را در میان ساحل پاتایا و ساحل جومتین خواهید یافت. این نقطه جذاب یکی بهترین جاذبه های گردشگری پاتایا است و در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. شکل هلالی این ساحل سبب میشود تا شما یک منظره کامل از کل ساحل داشته باشید.
سواحل توسط جنگل‌های طبیعی و بکر، که پوشش سبزی به آن می‌بخشد، زیبایی خاصی دارد و آبهای کم عمق اطراف ساحل امکان شنا و سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده را فراهم می‌آورند. برای خانواده‌هایی که به پاتایا سفر می‌کنند، این مکان انتخابی ایده‌آل است. هر چند تعداد محدودی رستوران و کافه در امتداد ساحل وجود دارند، اما توصیه می‌شود که غذا و لوازم خود را در اختیار داشته باشید تا از تجربه‌ی یک پیک نیک کامل لذت ببرید.
فعالیت هایی که باید انجام دهید: شنا، آفتاب گرفتن، پیک نیک، قایق سواری موز و غیره.

 

captcha