جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین رستوران های پاتایا

بهترین رستوران های پاتایا

پاتایا یک شهر ساحلی زیبا است که در ساحل شرقی تایلند حدود دو ساعت با بانکوک فاصله دارد. پاتایا به‌خاطر چشم‌اندازهای خیره‌کننده‌اش از خلیج تایلند معروف است، که آن را به مکانی عالی برای اقامت در یکی از بهترین رستوران های پاتایا با منظره شبانه تبدیل می‌کند. اگر به دنبال یک شام رمانتیک یا یک وعده غذایی خانوادگی با منظره زیبای اقیانوس هستید، گزینه های زیادی در پاتایا وجود دارد. از کافه‌های خودمانی کنار ساحل گرفته تا رستوران‌های سطح بالای پشت بام، برای همه چیزهایی وجود دارد.

مقدمه 


اگرچه اکثر مسافران برای تجربه مکان‌های جدید، ملاقات با افراد جدید و تماشای مناظر خیره‌کننده سفر می کنند، اما یکی از جذابیت‌های اصلی سفر، فرصت امتحان غذاهای مختلف است. در این راستا، تایلند و به ویژه شهر پاتایا، با داشتن رستوران‌های بی‌نظیر و منحصربه‌فرد، تنوع غذاهای فراوانی را به شما ارائه می‌دهند. در اینجا شما می‌توانید از طعم‌های لذیذ و منحصربه‌فرد که به شما یک تجربه بی‌نظیر از سفر و تعطیلات را ارائه می‌دهد، لذت ببرید.
بسیاری از رستوران‌های پاتایا ترکیبی از بهترین غذاهای تایلندی و بین‌المللی را ارائه می‌کنند و به شما امکان می‌دهند در طعم‌های محلی و در عین حال از غذاهای آشنا لذت ببرید. در اینجا لیستی از 7 تا از بهترین رستوران های پاتایا وجود دارد که می توانید در تور تایلند پیدا کنید. 

 

گلس هاوس 


گلس هاوس 

رستوران و بار ساحلی گلس هاوس نقطه ای جالب در ساحل جومتین است که در طبخ غذاهای دریایی تخصص دارد. این مکان در خارج از شهر قرار دارد و دارای فضایی منحصر به فرد، رمانتیک و آرام است.
گلس هاوس، به دلیل چشم‌انداز تماشایی غروب آفتاب که ارائه می‌دهد، هم در بین مردم محلی و هم در بین گردشگران خارجی بسیار محبوب است. شما می‌توانید یک میز در فضای رمانتیک رزرو کنید یا یک صندلی را در ساحل شنی انتخاب نمایید. فضای اینجا با شکوه و زیبایی خاصی همراه است و برای برگزاری یک قرار ملاقات شبانه، یک مکان مناسب به حساب می‌آید.
خانه شیشه ای بهترین رستوران تایلندی پاتایا است که طیف گسترده ای از غذاهای لذیذ را سرو می کند. شما باید سالاد ماهی قزل آلا تند، گوشت خوک، میگو نمک و فلفل و برنج سرخ شده خرچنگ را امتحان کنید که از غذاهای محبوب این رستوران هستند. موسیقی زنده اغلب در هنگام غروب در پاسیو در اینجا اجرا می شود. شما میتوانید از ساعت 11 صبح تا نیمه شب، برای صرف غذا به این رستوران بروید.

برای آشنایی با بهترین رستوران های تایلند کلیک کنید.

رستوران غذاهای دریایی Moom Aroi


رستوران غذاهای دریایی Moom Aroi

اگر علاقه مند به تجربه غذاهای دریایی در حین گذراندن وقت خود در پاتایا هستید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما از Moom Aroi دیدن کنید. Moom Aroi، واقع در منطقه Nakluea، در شمال خلیج پاتایا، یک رستوران معروف ساحلی است که انواع منوهای غذاهای دریایی تایلندی را سرو می کند. این رستوران یکی از بهترین رستوران های پاتایا است که در بین مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب است و به دلیل غذاهای دریایی خوشمزه با قیمتی مقرون به صرفه شناخته شده است.
با توجه به واقعیتی که رستوران در نزدیکی یک جامعه ماهیگیری قرار دارد، شما این فرصت را دارید تا در حالی که در این مکان به سر می‌برید، از بهترین غذاهای دریایی لذت ببرید. شما می‌توانید در داخل یا فضای باز رستوران به میز بنشینید، اما به شما پیشنهاد میکنیم فضای باز را انتخاب کنید. اینطوری شما می‌توانید همزمان با لذت بردن از غذایتان، منظره زیبای اقیانوس را تماشا کنید. همچنین، شما می‌توانید از اجرای موسیقی زنده پس از غروب آفتاب نیز لذت ببرید.

 

رستوران رادیوس، کیپ دارا توچال


رستوران رادیوس، کیپ دارا توچال

Radius محل صرف غذا در هوای آزاد در کیپ دارا ریزورت در تور پاتایا است که منظره ای عالی از خلیج پاتایا و ساحل ارائه می دهد. این رستوران دارای محیطی دنج و رمانتیک با صندلی های راحت در فضای باز است که می توانید از نسیم خنک دریا با صبحانه لذت ببرید یا غروب شگفت انگیز خورشید را با شام خود تماشا کنید. این یکی از بهترین رستوران های پاتایا برای یک وعده غذایی رمانتیک است که غذاهای ایتالیایی سرو می کند.
شما می توانید غذاهای پیتزا و پاستا را در فر آجری سفارش دهید و همچنین غذاهای تایلندی را با قیمت مناسب سفارش دهید. همچنین می‌توانید برای صرف صبحانه‌ای که از ساعت ۶ صبح شروع می‌شود، به این مکان بروید. وقتی نوبت به غذا می رسد، خوراک صدف NZ و سیرفیله استرالیایی از غذاهای پیشنهادی ما در این رستوران هستند. انتظار می رود برای هر یک وعده غذایی حدود 700-800 بات هزینه پرداخت کنید.

 

رستوران Cafe des Amis Fine Dining 


Cafe des Amis Fine Dining

Cafe des Amis یکی از محبوب ترین رستوران های غذاهای دریایی پاتایا است که در پشت جاده Thappraya در Jomtien در فضایی شیک و زیبا واقع شده است. این مکان عالی برای جشن تولد یا اگر می‌خواهید یک شب رمانتیک را در پاتایا با عزیزانتان سپری کنید، مناسب خواهد بود.
تیم آشپزی پشت آشپزخانه Cafe des Amis بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و از گوشت‌های وارداتی، خرچنگ، صدف، ماهی قزل‌آلا و فوی گراس در طبخ غذاهای خود استفاده می کند. یکی از ویژگی‌های بارز این رستوران، عدم استفاده از مواد منجمد در غذاهای خود است. آشپزان با استفاده از این مواد تازه و با کیفیت، غذاهای تند فرانسوی را با چیدمانی که الهام گرفته از خانه‌های عاشقانه تایلندی-بالیایی است، ترکیب می‌کنند. همچنین، محیط باغ رستوران با موسیقی آرام پیانو و جاز آوازی دلنشین همراه است و بار آن بیش از 150 نوع نوشیدنی الکلی را ارائه می‌دهد تا تجربه‌ای دلپذیر و منحصربه‌فرد را برای میهمانان به ارمغان بیاورد. 
نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و اگر برای یک کوکتل مناسب به اینجا مراجعه کنید، تجربه‌ای بی‌نظیر خواهید داشت. قیمت‌ها در این مکان بالاست و می‌توانید انتظار داشته باشید برای هر نفر حدود 600-700 بات پرداخت کنید. اما، ارزش آن را دارد که در یکی از بهترین رستوران های پاتایا غذا بخورید و لذت ببرید.

 

رستوران پنج ستاره جی وگان و گیاهی


رستوران پنج ستاره جی وگان

این رستوران گیاهخواری با کیفیت، که به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های گیاهخواری در پاتایا شناخته می‌شود، در استان چونبوری قرار دارد. اگر شما یک گیاهخوار هستید یا علاقه‌مند به مصرف غذاهای سالم در پاتایا هستید، این مکان به طور عمده با ارائه غذاهای گیاهی به سبک آسیایی، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. می توانید غذاهای سنتی تایلندی و همچنین برخی دیگر از غذاهای بین المللی مانند اروپایی و آمریکایی را پیدا کنید. برخی از غذاهای شبیه گوشت ساخته شده با جایگزین های پروتئین سویا نیز برای افزودن تنوع بیشتر در دسترس هستند.
این رستوران در میان بسیاری از افراد محلی گیاهخوار، گردشگران و مهاجران بسیار محبوب است. آنها حتی جینیست ها، یکی از افراطی‌ترین گیاهخواران جهان را نیز در خود جای می‌دهند. تمام غذاهای موجود در منوی این رستوران 100٪ گیاهی هستند و مواد اولیه آنها به صورت روزانه و تازه تهیه می‌شوند. استفاده از ادویه‌های قوی در غذاها به حداقل رسیده است و هیچگونه افزودنی مصنوعی در آنها استفاده نمی‌شود.
برای رسیدن به رستوران پنج ستاره جی از ساحل پاتایا ابتدا باید از خیابان واکینگ وارد پاتایا جنوبی شوید و حدود یک کیلومتر از جاده را دنبال کنید. در نهایت، رستوران را در سمت چپ خواهید مشاهده کرد.

 

Nang Nual


Nang Nual

Nang Nual رستورانی است که در منطقه چراغ قرمز Walking Street در جنوب پاتایا واقع شده است و متخصص غذاهای دریایی است. اگرچه قیمت ها در این رستوران از رستوران های معمولی بالاتر است، اما ارزش آن را دارد زیرا غذاهای این رستوران بسیار خوشمزه و تازه است.
علاوه بر غذاهای دریایی، غذاهای غربی و تایلندی مانند پاستا، استیک و سبزیجات نیز وجود دارد. انتخاب گسترده ای از شراب نیز در دسترس است. بازدیدکنندگان می‌توانند در حین صرف غذا از نسیم خنک دریا و منظره‌ای باز به اقیانوس لذت ببرند، زیرا این رستوران فضای نشستن در فضای باز دارد. همچنین، با نور ملایم که به زیبایی تزیین شده است و موسیقی دلپذیری که پخش می‌شود، این مکان برای یک شام عاشقانه بسیار ایده‌آل میکند!

 

رستوران مانترا


رستوران مانترا

رستوران Mantra که در مقابل هتل Amari Orchid در شمال پاتایا قرار دارد. این رستوران که به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین رستوران های پاتایا رتبه بندی می شود، طیف وسیعی از غذاهای جهانی را سرو می کند.
غذاهای ژاپنی، هندی، چینی، ایتالیایی، کبابی زغالی، و غذاهای دریایی ویژه وجود دارد. هر آشپز دارای کارکنان متخصص و ایستگاه آشپزی خاص خود است، بنابراین مکان مناسبی برای کسانی است که می خواهند غذاهای مختلف زیادی را امتحان کنند. حتی یک انبار شراب با بیش از 160 شراب مارک دار وجود دارد!
قسمت بار با فانوس های پرآذین تزئین شده است و رنگ اصلی رستوران مشکی و قرمز است. ملودی‌های ملایمی که در پس‌زمینه پخش می‌شوند، حسی کامل و آرامش بخش را به ارمغان می‌آورند. یکشنبه‌ها می‌توانید از برانچ Fabulous Sunday که از ساعت 11:00 تا 15:00 برگزار می‌شود، لذت ببرید.

برای آشنایی با بهترین کلاب های شبانه پاتایا کلیک کنید.
 

captcha