جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین کلاب های شبانه پاتایا

بهترین کلاب های شبانه پاتایا

کلاب های شبانه پاتایا، این شهر را به یکی از مقاصد پرطرفدار در میان گردشگران تبدیل نموده است. این کلاب ها بیشتر در امتداد خیابان واکینگ استریت قرار دارند و ده ها سال است که به دنبال فراهم کردن یک شب پر جنب و جوش برای گردشگران در شهر هستند. بسیاری از این کلاب ها دارای سیستم‌های نورپردازی و صوتی پیشرفته هستند که دی‌جی‌های مشهور بین المللی را از سراسر جهان جذب می‌کنند.

mixx-discotheque-pattaya

Mixx Discotheque Pattaya


میکس دیسکوتک از پر زرق و برق ترین کلاب های شبانه در پاتایا است که در میان گردشگران بسیار محبوب است. این کلاب در انتهای خیابان واکینگ استریت واقع شده است و بیش از 900 متر مربع مساحت دارد که به دو بخش کریستال پالاس و رژ کلاب تقسیم شده است.
طبقه فوقانی ساختمان کلاب، به سبک مجللی طراحی شده است و تنها موسیقی هیپ هاپ و R&B  در آن پخش میشود. دی‌جی‌های معروف محلی و بین‌المللی با ایجاد فضایی مفرح و شاد جمعیت جوان و پرانرژی را به جذب میکند و کلاب در تمام طول شب مملو از جمعیت نگه میدارند.
برای رزرو هر کاناپه در این کلاب به طور میانگین میبایست 50 بات پرداخت کنید. قیمت انواع نوشیدنی ها برای دوبار رایگان است اما بعد از آن میبایست یک بطری کامل از انواع نوشیدنی های بار خریداری نمایید. بعد از قانون جدید تایلند که قلیان را ممنوع کرده است، این کلاب جز تنها کلاب هایی است که هنوز می توانید در آن قلیان بکشید.
اکثر بارهای تایلندی قوانین جداگانه ای برای هندی ها، پاکستانی ها، بنگلی ها، افغان ها و گاهی ایرانی ها دارند.
این کلاب از ساعت 21:00 الی 2:00 بامداد فعال است.

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری تایلند کلیک کنید.

lucifer-disco

Lucifer 


لوسیفر یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کلاب های خیابان واکینگ استریت در پاتایا است که میتوانید در تور تایلند به آنجا بروید. این کلاب تحت بازسازی های گسترده‌ای قرار گرفته است و اکنون به عنوان به یکی از کلاب های مدرن به شمار می‌آید و همچنان به طور چشمگیری به عنوان یکی از بهترین کلاب های پاتایا برای هیپ هاپ شناخته می شود. سیستم های صوتی، دی جی و افکت های نور در کلاب شگفت انگیز هستند.
لوسیفر به 2 بخش تقسیم شده است که هر دوی آن‌ها طراحی مشابهی با مضمون جهنم دارند، مانند فضای داخلی یک غار جهنمی. میزهای زیادی در قسمت  VIPبرای گروه های بزرگ در نظر گرفته شده است. قسمت جلویی این کلاب، یک بار معمولی و بسیار آرام است، در حالی که فضای اصلی، دارای یک گروه نمایش و موسیقی زنده عالی همراه با بلندگوهای قویتر و بلندتر است! با وجود این که لوسیفر از بزرگترین کلاب های این خیابان نیست، اما مطمئناً یکی از محبوب ترین هاست و عموماً تا ساعت 11 شب مملو از جمعیت است.
هزینه ورودی این کلاب رایگان است، اما برای دریافت نوشیدنی ها باید هزینه پرداخت کرد. قبل از نیمه شب ارزان ترین نوشیدنی ها را از قیمت 90 بات میتوان تهیه کرد. 

در قسمت ورودی با بادیگارد ها و گیت ورود به کلاب روبرو خواهید شد که بعضا مواردی دیده شده است که نژاد پرستانه برخورد میکنند و به افراد سیاه پوست اجازه ورود به این کلاب را نمیدهند. همچنین با توجه به قوانین جدید این کلاب آنها اکنون اجازه ورود به مردان بد لباس و مست را نمیدهند.

candy-shop

Candy Shop


کندی شاپ یکی از برترین کلاب های شبانه ی پاتایا است. این کلاب از بیرون کمی شبیه به یک کلاب ساحلی همراه با درختان نخل، فواره‌ها، صندلی‌ها و مبل‌های نرم و بزرگ در فضای باز است. در محیط داخلی این کلاب یک بار مرکزی بزرگ قرار دارد که انواع نوشیدنی ها و کوکتل های ترکیبی فوق العاده را سرو میکند. یک پیست رقص کوچک اما شلوغ و یک صحنه اجرای زنده عالی با موسیقی هیپ هاپ و R&B در کلاب وجود دارد و از ساعت 9 شب به بعد فعالیت خود را آغاز می کند. علیرغم این واقعیت که فضای اطراف صحنه محدود است، فضای زیادی در قسمت پشت آن وجود دارد که برای فعالیت های دیگری استفاده شده است، جایی که چند میز بیلیارد را خواهید دید و در امتدادش به سرویس بهداشتی مجموعه دسترسی خواهید داشت. کندی شاپ یکی از قدیمی‌ترین کلاب ها در واکینگ استریت است که به ویژه در بین تایلندی‌های محلی بسیار محبوب است. این کلاب از ساعت 19:00 شروع به کار میکند و به سرعت شلوغ می شود.
این کلاب از نظر دسترسی به ساحل Beach Road و رستوران Robin hood  بسیار نزدیک است .
اگر در زمان حضورتان در کلاب پیشخدمت برای سفارش گرفتن نزد شما بیاید با هزینه ی کمتری از نوشیدنی هایی که به شما تعارف میکند می توانید لذت ببرید، در صورتی که اگر همان نوشیدنی را از قسمت بار سفارش دهید قیمت متفاوت تری دارد.

برای مطالعه راهنمای سفر به تایلند کلیک کنید.

marine-disco

Marine Disco


مارین دیسکو یک کلاب شبانه و قدیمی در پاتایا است که ده‌ها سال است در واکینگ استریت بوده و بین مردم محلی و گردشگران تور پاتایا بسیار محبوب است. این محبوبیت به قدری زیاد بوده است که کلاب بارها بازسازی شده است. طی این بازسازی ها جلوه مدرنی پیدا کرده و به صفحه نمایش های LED برزگ و سیستم های نور و صدای مدرن تجهیز شده است. مارین با اجرای دی جی ها و پخش موسیقی هاوس و EDM  فضایی خاطره انگیز را برای مهمانانش فراهم می کند. ساعت کاری کلاب از 21:00 الی 6:00 صبح است و حوالی ساعت 1 بامداد و تا ساعات اولیه صبح بسیار شلوغ می شود.

club-insomnia-pattaya

Club Insomnia Pattaya


کلاب اینسومنیا تقریباً در وسط خیابان واکینگ استریت قرار دارد و دارای دکوراسیونی شیک است. سیستم‌های صوتی و نور آن در سطح جهانی عالی است و یک پیست رقص کوچک اما بسیار شلوغ دارد. بخشی از این کلاب از ساعت 21:00 و بخش اصلی کلاب از ساعت 23:00 شروع به فعالیت میکند و بعد از نیمه شب، به ویژه در اواخر هفته مملو از جمعیت میشود. دی جی های شناخته شده و محلی و حتی بین المللی ترکیب خوبی از آهنگ های هیپ هاپ، هاوس و EDM را اجرا می کنند. قیمت نوشیدنی ها در این کلاب بسیار مناسب است و گاها حتی تا 50 درصد تخفیف دارد و این مکان را به مکانی محبوب برای گردشگران و مردم محلی تبدیل می کند.

808-night-club

808 Night Club


کلاب 808 نیز یکی از کلاب های پر انرژی و پر زرق و برق در خیابان واکینگ استریت است که دقیقاً بالای کندی شاپ واقع شده است و یکی از شیک‌ترین و خلاقانه‌ترین طراحی ها را در بین کلاب‌های پاتایا دارد. این کلاب دارای یک پیست رقص بزرگ است که در طول شب دی جی‌های بین‌المللی و محلی با پخش آهنگ های هاوس عالی و EDM، فضایی شاد و مفرح را فراهم می‌کنند. کلاب از ساعت 22:00 تا 4:00 صبح فعال است و انواع کوکتل های ترکیبی و متنوع را سرو میکند.

differ-pub-club

Differ Pub Club


کلاب دیفر در میان ساکنان تایلندی که دارای رفاه خوبی هستند محبوبیت بسیاری دارد. گروه‌های موسیقی زنده پاپ و راک هر روز روی صحنه‌ای که در طبقه پایین قرار دارد اجرا می‌کنند. در روزهای هفته میتوانید در قسمت فضای باز بنشینید و مسابقات فوتبال را روی صفحه‌های تلویزیون بزرگ تماشا کنید. صندلی های فضای داخلی راحت و در عین حال شیک است. آخر هفته ها، طبقه دوم نیز فعال است و می توانید با دوستان خود از تفریحات و نوشیدنی ها در این طبقه لذت ببرید. کوکتل های خوشمزه و غذاهای تایلندی در این کلاب سرو می شود. به غیر از اجرای گروه های زنده، دی جی ها موسیقی های پر جنب و جوش پخش می کنند. باید به یاد داشته باشید که  برای یکدست شدن با جمعیت حاضر در کلاب بهتر است لباس مناسب و راحت بپوشید. این کلاب از ساعت 18:00 تا 2:00 بامداد فعال است و امکان سفارش غذا در وعده شام را دارد. از نظر دسترسی این کلاب تنها 1.9 مایل با خیابان واکینگ استریت فاصله دارد. و در نزدیکی هتل های rose bay resort  و Grand plaza واقع شده است.

captcha