جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | مراکز خرید در پاتایا

مراکز خرید در پاتایا

پاتایا یکی از بهترین شهرهای تفریحی تایلند است که دارای تفریحات شبانه هیجان انگیز و آرامش بخش در کنار دریا است. این شهر پرهیاهو به دلیل جاذبه های گردشگری متنوع و گردشگران زیادی را از سراسر جهان جذب می کند. چند مرکز خرید عالی در پاتایا وجود دارد که کلاهای فوق العاده را در کنار رستوران های فوق العاده و گزینه های تفریحی سرگرم کننده ارائه می دهند. مقاله زیر به عنوان یک راهنما به شما کمک خواهد کرد، از بهترین مراکز خرید در پاتایا مطلع شوید. از آنجایی که ما در این راهنما تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهیم، می توانید به راحتی مکان خرید مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا بیچ


مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا بیچ

مرکز پاتایا، که به عنوان جشنواره مرکزی پاتایا نیز شناخته می شود، با بیش از 300 فروشگاه در محل ساحلی خود، یکی از شناخته شده ترین و وسیع ترین مراکز خرید در پاتایا است. این یک مرکز بزرگ فوع العاده در تایلند است که از زمان افتتاح آن در سال 2009 در میان مردم محلی محبوبیت فراوانی کسب نموده است. از Calvin Klein گرفته تا HandM، Zara، Nautica و بسیاری دیگر از برندهای مد معروف را، می‌توانید در اینجا پیدا کنید. این مرکز خرید دارای رستوران‌های متعدد و یک فودکورت بزرگ است. شما همچنین می توانید یک فیلم در تئاتر ببینید یا حتی به بولینگ بروید. این بهشت خریداران در مرکز شهر قرار دارد.

برای آشنایی با بهترین مراکز خرید در تایلند کلیک کنید.

ترمینال 21 پاتایا


ترمینال 21 پاتایا

وقتی دربارهٔ مراکز خرید در پاتایا صحبت می‌کنیم، بدون شک ترمینال 21 به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در پاتایا شناخته می‌شود! ترمینال 21 پاتایا، به عنوان یک مرکز خرید با امکانات کامل، شامل جدیدترین لوازم مد و جواهرات تا سرگرمی‌های خانوادگی، غذاخوری و سرگرمی است. اینجا شما می‌توانید به خرید محصولات برند بپردازید و در تئاتر مالتی‌پلکس فیلم‌های جذابی را تماشا کنید. از لحاظ خرید، می‌توانید لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی و سوغاتی‌های متنوعی را در اینجا پیدا کنید. علاوه بر این، شما ممکن است فرصتی داشته باشید تا در یک رویداد فرهنگی شرکت کنید. ترمینال 21 همچنین طبقاتی را با موضوع شهرهای معروفی از سراسر جهان، از جمله توکیو، لندن، پاریس و غیره، به نمایش می‌گذارد.
قیمت‌ها در اینجا بسیار مناسب هستند و پیشنهادات گسترده‌ای را برای شما فراهم می‌کند. همچنین، فضای سرگرم‌کننده و متفاوتی در اینجا وجود دارد. حتی می‌توانید در فودکورت بزرگی که در داخل مرکز قرار دارد، غذا بخورید و از آن لذت ببرید. همچنین، موقعیت آن در قلب شهر قرار دارد که بسیار مناسب است.

 

مارینا مرکزی


مارینا مرکزی

مرکز خرید مارینا، یک تجربهٔ خرید استوایی با دکوراسیون‌های روشن، گیاهان پراکنده در اطراف حیاط و طرحی روباز و دلنشین است. این یکی از مراکز خرید در پاتایا است که دارای بیش از ۱۳۰ فروشگاه و خدمات متنوع است. بزرگ‌ترین فروشگاه در این مرکز، با نام مستعار «Big C North»، یک سوپرمارکت است که برای غربی‌ها ممکن است غیرمعمول به نظر برسد. در اینجا شما می‌توانید همهٔ برندها و فروشگاه‌های معروف و همچنین بوتیک‌های کوچک‌تر را پیدا کنید. منطقهٔ «IT Corner» نیز مکانی است که می‌توانید لوازم الکترونیکی را در آن خریداری کنید. اگر به دنبال سرگرمی و خوردن غذا هستید، در اینجا یک سالن تئاتر مالتی‌پلکس و یک فودکورت بزرگ را خواهید یافت. این مرکز خرید در قلب شهر قرار دارد و شما می‌توانید در تور تایلند از حضور در اینجا لذت ببرید.

 

پاتایا جنوبی لوتوس


پاتایا جنوبی لوتوس

مرکز خرید جنوبی لوتوس در پاتایا، بیشتر یک هایپرمارکت است که ترکیبی از سوپرمارکت و فروشگاه بزرگ است و مجموعه‌ای گسترده از محصولات را فراهم می‌کند. این مرکز خرید شباهت زیادی به فروشگاه‌های تخفیف‌دار بزرگ غربی دارد، به طوری که شما می‌توانید تمامی خریدهای خود را از لوازم مدرسه گرفته تا لباس‌ها، وسایل الکترونیکی و بازی‌ها، کتاب‌ها، سرگرمی، لوازم خانه، لوازم فضای باز، لوازم خودرو، کالاهای ورزشی و موارد دیگر را در اینجا پیدا کنید. قیمت‌ها در اینجا مناسب بوده و فضای مرکز خرید شلوغ و عمومی است.
این مرکز خرید تنها 8 دقیقه از جنوب مرکز شهر فاصله دارد، که شما به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت.

 

رویال گاردن پلازا


رویال گاردن پلازا

رویال گاردن پلازا، به عنوان یک تجربهٔ خرید بسیار شیک، مجلل و مد روز در کنار ساحل، با مجموعه وسیعی از مغازه‌ها، رستوران‌ها و سرگرمی‌ها، شناخته می‌شود. این مرکز خرید که 3 طبقه دارد، به دلیل هواپیمای قرمز بزرگی که از بالای ساختمان برجسته است، شهرت دارد. در داخل این مرکز، علاوه بر طیف گسترده ای از برندهای معروف مانند Levi's، Von Dutch، Esprit، Converse و سایر برندها، شما می‌توانید از برخی از گزینه‌های سرگرمی غیرمعمول در موزهٔ Ripley's Believe It or Not لذت ببرید. در اینجا شما می‌توانید لباس، جواهرات، سوغاتی‌ها، لباس‌های ساحلی، لوازم الکترونیکی و سایر محصولات را خریداری کنید.
مانند هر مرکز خرید خوب، رویال گاردن پلازا نیز یک فودکورت با انواع گزینه‌های خوب و مجموعه‌ای از رستوران‌های نشسته برای لذت بردن از غذا فراهم می‌کند. این مرکز خرید در قلب شهر پاتایا قرار دارد و در مکانی بسیار زیبا قرار گرفته است.

برای آشنایی با بهترین جاذبه های دیدنی پاتایا کلیک کنید.

مرکز خرید مایک


مرکز خرید مایک

مرکز خرید مایک یک مجموعهٔ منحصربه‌فرد و ۵ طبقه است که بیشتر شباهتی به یک بازار یا بازار شبانه دارد تا یک مرکز خرید سنتی! این مرکز با داشتن تعداد زیادی فروشگاه مستقل، طیف گسترده ای از کالاها از جمله هنر و صنایع دستی، سوغاتی، غذا، پوشاک و لوازم جانبی وجود دارد. قیمت‌های بسیاری از کالاها فوق‌العاده است، اما باید توجه داشت که برخی از نام‌های تجاری در واقع تقلبی هستند، بنابراین اگر قیمتی بسیار پایین به نظر می‌رسد، باید مراقب باشید. 

علاوه بر این، شما می‌توانید در فودکورت این مرکز، غذا بخورید و از وعده‌های خوشمزه لذت ببرید. همچنین، این مرکز خرید در منطقه خرید قرار گرفته در قلب شهر واقع شده است.

 

اوتلت مال پاتایا


اوتلت مال پاتایا

اوتل مال پاتایا، همانند بسیاری از مراکز خرید، یک مقصد مناسب برای کسانی است که به دنبال خرید کالاهای معتبر با برند جهانی در تور پاتایا هستند، از لباس گرفته تا چمدان و لوازم جانبی. اندازهٔ بزرگ این مرکز خرید چشمگیر است و می‌توانید با نام‌های بزرگ تخفیف‌های عالی را پیدا کنید، در برخی موارد تا 70 درصد تخفیف. در اینجا شما می‌توانید فروشگاه‌هایی از جمله Levi's، Warner Bros، Adidas، Nike، Speedo، Crocs، Samsonite و Lacoste را پیدا کنید.
این مرکز خرید فروشگاه‌های مد و لوازم باکیفیت را ترکیب می‌کند. همچنین، این مرکز خرید یک طیف گسترده از رستوران‌های باکیفیت را نیز ارائه می‌دهد، تا در صورت احساس خستگی در هنگام خرید، بتوانید در مکانی دلپذیر استراحت کنید. این مرکز در قلب شهر قرار دارد، بنابراین به راحتی قابل دسترسی است.

برای آشنایی با بهترین رستوران های تایلند کلیک کنید.

آونیو


آونیو

آونیو، یک مرکز خرید بزرگ در فضای باز است که با حال و هوای فوق مدرن و معمولی، همراه با حضور بسیاری از نام‌های تجاری غربی در مغازه‌ها و رستوران‌ها، حس بودن در خانه را به شما القا میکند. در اینجا شما می‌توانید نام‌های تجاری مورد علاقهٔ خود و همچنین رستوران‌هایی مانند پیتزا پیتزا، مک دونالد و استارباکس را پیدا کنید. در سطح بالای این مرکز خرید، یک سینما مالتی پلکس را خواهید یافت تا بتوانید جدیدترین فیلم‌های پرفروش را تماشا کنید. اگر به دنبال لذت بردن از فضای تایلندی هستید، غرفه‌های غذای محلی شبانه در اینجا بازگشایی می‌شوند و غذاهای خانگی تایلندی را برای شما آماده می‌کنند.
چیدمان فضای باز این مرکز خرید در اطراف یک فواره بزرگ با حضور فروشندگان در غرفه‌هایی شبیه به یک بازار یا بازار متمرکز صورت گرفته است. حتی می‌توانید به یک سالن بولینگ نیز مراجعه کنید و از بازی آن لذت ببرید. این مرکز در قلب شهر واقع شده است و به راحتی قابل دسترسی است.

captcha