جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | کافه های مسکو

کافه های مسکو

کافه های مسکو با فضای داخلی زیبا و مبلمان شیک، جایگاه خاصی در میان گردشگران دارد. اغلب کافه های مسکو شبیه کاخ هایی با لوسترهای آویزان و فضای داخلی پرآذین هستند. صرف قهوه‌های تخصصی با طعم‌ها و عطرهای شگفت‌انگیز و کیفیت بالا در این کافه‌ها یک تجربه به یادماندنی در سفر به مسکو خواهد بود. از کافه های تخصصی گرفته تا کافه های تاریخی، در این مقاله 7 تا از بهترین کافه های مسکو که باید حتما از آن ها دیدن کنید را به شما معرفی میکنیم. 

کافه Bosco


کافه Bosco

کافه Bosco که در میدان سرخ واقع شده است، به خاطر تنوع زیاد قهوه و دسرها و همچنین محیط جوی آن شهرت دارد. کافه بوسکو از بدو تاسیس، با قهوه های منحصر به فرد خود از مهمانان و گردشگران تور مسکو پذیرایی می کند. دکوراسیون منحصر به فرد کافه "Bosco" آن را به یک مکان بسیار شیک و جذاب تبدیل کرده است، که توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند.
اکنون این کافه به سبک لیبرتی تزئین شده است و دکوراسیون داخلی آن با استفاده از لوسترهای زیبا، توسط مشهورترین کارخانه هنری ونیز یعنی کارخانه محبوب "Seguso" طراحی شده است. فضای باز "Bosco" با تراس‌های آفتاب‌گیر‌ و گل‌های زیبا، برای گذراندن روزهای تابستان‌ بهترین انتخاب است. اگر بعد از کاوش در مکان‌های مجاور، مثل کلیسای جامع سنت باسیل و مقبره لنین، به دنبال یک محل دلنشین برای استراحت هستید، حتماً به این کافه سری بزنید و لذت ببرید.
آدرس: Red Square, 3, ГУМ, Moscow, Russia, 109012

برای آشنایی با بهترین رستوران های مسکو کلیک کنید.

کافه پوشکین


کافه پوشکین

اگر عاشق طعم غذاهای سنتی روسی هستید، کافه پوشکین در مسکو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این کافه نه تنها در میان مردم محلی بلکه برای گردشگران تور روسیه نیز یک مقصد بسیار محبوب است. این که به نام شاعر مشهور روسی الکساندر پوشکین نامگذاری شده است اکنون به یکی از جاذبه های گردشگری مسکو تبدیل شده است. در صورتی که می‌خواهید در این مکان گشت و گذار کنید، میتوانید از یکی از پیشخدمتان راهنمایی بگیرید تا  همه چیز را درباره تاریخچه این کافه برایتان توضیح ‌دهد.
آدرس:  خیابان تورسکایا, 26А, Moscow, Russia, 125009

 

کافه مانیا 


کافه مانیا 

Coffee mania توسط مسکووی ها به عنوان یکی از بهترین کافه های مسکو شناخته می شود که قهوه های تخصصی فوق العاده را در سراسر شهر می فروشد. باریستاهای آموزش دیده جوایز انگشت شماری مانند طلا، نقره و برنز در مسابقات قهرمانی لاته آرت روسیه دارند.
این کافه فعالیت خود را از سال 2001 آغاز کرد و در حال حاضر به بخشی از زندگی روزمره مردم مسکو تبدیل شده است. مردم به این کافه می آیند تا استراحت نمایند و ذهن خود را تازه کنند.
آدرس: میدان سرخ، 3، 2 этаж، مسکو، روسیه، 109012 و مکان‌های مختلف دیگر

 

کافه ووگ


کافه ووگ

اگر به دنبال یافتن یکی از بهترین کافه‌های مسکو هستید، کافه ووگ مطمئناً انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. این کافه یکی از مقاصد مورد علاقه برای جمعیت مد لباس در مسکو محسوب می‌شود. مردم معمولاً بعد از خرید و تفریح در مراکز خرید اطراف، به این کافه سر می‌زنند.
لامپ‌های عظیم، فضای داخلی کلاسیک و صندلی‌های شیک با رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف مهمانان را به اینجا جذب می‌کند. طراحی داخلی کافه "ووگ" بسیار جذاب و خاص است و به عنوان یک محیط شیک و معتبر در مسکو شناخته می‌شود. 
آدرس: ul. Kuznetskiy Most, 7/9, Moscow, Russia

 

کافه بار بی کیو


کافه بار بی کیو

کافه بار بی کیو، در موقعیتی منحصر به فرد بین ورودی کرملین و میدان سرخ قرار گرفته است. شما می‌توانید برگر، تاپاس، ناچو، بال مرغ و سایر غذاهای لذیذ را با کیفیت عالی همراه با نوشیدنی‌های کافئین دار بسیار خوشمزه در اینجا تجربه کنید. . کافه همیشه پر از افرادی است که از فضای آرام و منوی آمریکایی الهام گرفته شده لذت می برند.
آدرس: میدان مانژ، 1، ساختمان 2، مسکو، روسیه، 109012

 

کافه میلک


کافه میلک

کافه میلک که زمانی یک مغازه لبنیات در دوران شوروی بود و شیر تازه را به مردم محلی می فروخت، اخیراً به کافه ای در سطح جهانی در روسیه تبدیل شده است. قهوه‌ای که در این کافه سرو می‌شود واقعاً طعم فوق‌العاده‌ای دارد و با فضای داخلی سیاه و سفید و مبلمان شیک به مکانی محبوب برای کسانی که در این منطقه خرید می کنند تبدیل شده است.
این کافه شیک یک منوی چای گسترده و همچنین یک منوی صبحانه لذت بخش ارائه می دهند که توانسته است مهمانان را تحت تاثیر قرار دهد.
آدرس: ul. Bolshaya Dmitrovka, 7/5, стр. 5, Moscow, Russia

 

 I love Cake  


کافه I love Cake  

اگر شما علاقه‌مند به شیرینی‌ها هستید، قطعاً از طرفداران پر و پا قرص این کافه خواهید بود، زیرا این کافه در تهیه خوراکی‌های شیرین مهارت دارد. انواع شیرینی های خوشمزه مانند پنکیک آمریکایی و وافل طول روز در اینجا سرو می‌شوند، به این معنا که می‌توانید در هر زمانی از روز برای خوردن شیرینی به این کافه بیایید. منوی کیک آنها به همان اندازه‌ای که از نامش پیداست، بسیار گسترده است و حتماً چیزی وجود خواهد داشت که نظر شما را جلب کند.
آدرس:  Bolshoy Patriarshiy per., 4, Moscow, Russia, 123001

 

captcha

مطالب مرتبط