جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین رستوران های مسکو

بهترین رستوران های مسکو

از آنجایی که بسیاری از ما عاشق غذا هستیم، طبیعتاً هر زمان که از یک مکان جدید بازدید می کنیم، به دنبال محبوب ترین رستوران ها می گردیم. مسکو پایتخت روسیه به غذاهایش معروف است و برخی از بهترین رستوران های جهان در این شهر قرار دارند. پس برای لذت بردن از بهترین طعم های مسکو آماده شوید. در ادامه به برخی از بهترین رستوران های مسکو می پردازیم.

خرگوش سفید


white-rabbit

خرگوش سفید از پنجره ای گنبدی شکل، مناظر شگفت انگیزی از منظره شهر مسکو را به تصویر می کشد و آن را به یک نقطه دید عالی از شهر تبدیل می کند. این در واقع تنها رستوران در مسکو و در کل روسیه است که توانسته است برای 3 سال متوالی در لیست 50 بهترین رستوران جهان ظاهر شود. خرگوش سفید به خاطر غذاهای متمایز خود که بر غذاهای سنتی اروپایی با طعمی روسی تمرکز دارد، مشهور است.
سرآشپز آن، ولادیمیر موخین، غذاهای سنتی روسی را با ترکیبی مدرن درست می کند. آنها سوپ بورش سنتی روسی را با "لوبیا پخته شده، صلیب سرخ شده و خامه ترش" سرو می کنند. همچنین  کتلت هایی از گوشت گراز دارند که با "پوره ریشه کرفس و ژله روون" سرو می شود. اکثر آیتم های منو جالب و خوشمزه به نظر می رسند. این رستوران در مرکز شهر مسکو در طبقه 16 فروشگاه بزرگ اسمولنسکی پاساژ واقع شده است. 

برای اطلاع از هزینه های سفر به روسیه کلیک کنید.

 

کافه پوشکین


cafe-pushkin

سال هاست که گردشگران تور مسکو برای صرف اولین غذای خود در مسکو به کافه پوشکین می آیند و هنوز جذابیت خود را از دست نداده است. کافه پوشکین که برای بازسازی حس خانه اشرافی قرن 19 طراحی شده است، به دلیل کیفیت غذا، خدمات بی عیب و نقص و انتخاب عالی نوشیدنی ، به یکی از محبوب ترین رستوران های مسکو تبدیل شده است. این رستوران با معماری که فضای روسیه قبل از انقلاب را به شما القا میکند از متن گلدار منو گرفته تا دکوراسیون خانه های روستایی اشرافی به طرز لذت بخشی جذاب است.
 اگر می خواهید مانند اشراف روسی با شما رفتار شود و مانند یک تزار غذا بخورید این رستوران را رزرو کنید. منوی پوشکین دارای فهرست گسترده ای از غذاهای مختلف از خاویار گرفته تا پیروژکی، بورش و استرلت روسی است. این مکان از سپیده دم تا نیمه شب باز است، با وجود تزئینات بسیار عالی، برای هر مناسبتی مناسب است. این رستوران در نزدیکی ایستگاه متروی پوشکین در بلوار زیبای Tverskoy واقع شده است.

 

اروین


erwin

رستوران Erwin، یکی از بهترین رستوران های در مسکو است که با داشتن غذاهای بین المللی و منوی غذایی خاص، جذابیت زیادی دارد. این رستوران با داشتن دکوراسیونی مدرن و شیک، فضایی راحت و دوستانه را برای مهمانان خود فراهم می کند.اروین یک رستوران غذاهای دریایی است که در ساحل رودخانه مسکو واقع شده است و تنها چند قدم با هتل رادیسون رویال فاصله دارد.
 اروین دارای 230 صندلی در داخل به علاوه یک ایوان تابستانی بزرگ است که امکان پذیرایی از 400 مهمان را در ماه های تابستان فراهم می کند. این رستوران از محصولات دریایی محلی برای تهیه بیشتر غذاهایی که در منوی رستوران پیدا می کنید استفاده می کنند. شما می توانید یک قسمت فیله ماهی سفید محلی را به قیمت 580 روبل سفارش دهید یا می توانید با خرچنگ پادشاه مورمانسک همراه شوید که قیمت هر قطعه 9000 است. از دیگر غذاهای موجود در منو می توان به انواع تارتار و سالاد، پاستا غذاهای دریایی، سوپ ماهی روسی و پان آسیایی، انواع خاویار اشاره کرد.

نزدیکترین مترو: کیفسکایا

 

رستوران Wine and Crab 


wine-and-crab

رستوران Wine and Crab فهرست گسترده ای از غذاهای تهیه شده از چندین نوع خرچنگ دارد که مستقیماً از خاور دور روسیه به اینجا ارسال می شود. محبوب ترین انواع آن شامل خرچنگ شاه آبی، خرچنگ خاردار و مودار است. Pelmeni  (یک غذای سنتی روسی)  این رستوران که با خرچنگ تهیه میشود از خوشمزه ترین غذاهای موجود در منو این رستوران است که برای یک بار هم شده پیشنهاد میکنیم آن را امتحان کنید. این رستوران در نزدیکی مترو لوبیانکا، در زیرزمین Teatralny Proezd در خیابان خرید مدرن مسکو واقع شده است. 

 

رستوران  Buono


buono

رستوران تازه افتتاح شده، Buono، مناظر خیره کننده ای را از طبقه 29 خود از هتل رادیسون رویال در مسکو ارائه می دهد. چشم انداز شهر از Buono به طرز غیرقابل توصیفی تماشایی است، در حالی که دکور بی نظیر با رنگ کرم ملایم مناظر زیبای ارائه شده را تکمیل می کند. منو این رستوران به طرز ماهرانه ای توسط سرآشپز مشهور اروپایی ویلیام لامبرتی و به سبک غذاهای کلاسیک ایتالیایی تهیه می شود. 
در Buono، همیشه ایده خوبی است که از قبل رزرو کنید، زیرا صندلی های پنجره با بهترین منظره شهر به سرعت رزرو می شوند.

 

Dr Zhivago


dr-zhivago

دکتر ژیواگو یک رستوران سطح بالا و قیمت مناسب است که در مرکز مسکو واقع شده است. اساساً این احتمالاً تنها رقیب رستوران پوشکین است که روی غذاهای روسی نیز تمرکز دارد. این رستوران در  روبروی میدان سرخ در داخل هتل ملی 5 استارت واقع شده است. رزرو میز در اینجا ممکن است سخت باشد، بنابراین حتماً از قبل تماس بگیرید. اما خبر خوب این است که 24 ساعت شبانه روز باز است. 
منوی آن غذاهای روسی زیادی دارد که شامل پلمنی، خاویار، بورشت، بلینی و اوخا می شود. تفاوت اصلی این رستوران با رستوران پوشکین در طراحی داخلی است. فضای داخلی دکتر ژیواگو واقعاً روشن است و شبیه به دوران شوروی است. در داخل رنگ های سفید و قرمز زیادی وجود دارد. پیشخدمت ها روی لباس هایشان ستاره های قرمز چاپ شده اند. اگر زمانی را در مسکو سپری کردید، هرگز صرف غذا در این مکان را از دست ندهید.

 

RUSKI 


ruski

روسکی یک رستوران روسی سطح بالا با چشم اندازهای شگفت انگیز از شهر است و یکی از بهترین رستوران های اروپا محسوب می شود. فضای داخلی RUSKI زیبا و مدرن است. این غذا برای منوی با دقت تنظیم شده آن که شامل غذاهای سنتی روسی با تفسیری مدرن از آشپزی الکساندر ولکوف مدودف است، کاملاً مناسب است.
RUSKI در طبقه 85 ساختمان "OKO" در مسکو واقع شده است و به دلیل موقعیت مکانی آن مناظر پانوراما بی نظیری از شهر را ارائه می‌دهد. نزدیکترین ایستگاه مترو به این رستوران، ایستگاه Mezhdunarodnaya است.

 

گورینیچ |  Gorynych 


gorynych

Gorynych در چند قدمی ایستگاه مترو Trubnaya واقع شده است. فضای داخلی آن برای هر موقعیتی مناسب است. سقف‌های بلند، پنجره‌های بزرگ و چشم‌اندازهای پانوراما از مرکز مسکو، همگی به جذابیت این محیط می‌افزایند.

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری مسکو کلیک کنید.

Gorynych یک رستوران رو به رشد است که در یک بازار مواد غذایی واقع شده و غذاها و دسرهای جهانی سرو می کند. این رستوران دارای منوی متنوعی است که تأثیراتی از سراسر جهان دارد و سرآشپزها سفرهای زیادی را برای آشنایی با روش‌های مختلف آشپزی انجام داده‌اند. در منوی رستوران گورینیچ ، غذاهای گریل شده و کبابی زیادی خواهید یافت. یک گریل بزرگ وجود دارد که از آن برای تهیه بیشتر غذاهای اصلی استفاده می کنند. همچنین بسیاری از غذاهای گیاهی نیز با برگ سبز در منو وجود دارد. 
Gornich هر روز صبحانه های عالی از ساعت 8 صبح تا ظهر سرو می کند. منوی صبحانه شامل پنکیک، املت، برگر و چندین نوع سوپ است. بخش غذاهای دریایی منو نیز دارای تعدادی گزینه مناسب است. فالانژهای خرچنگ، میگوهای ببر و فیله ماهی قزل آلا را بررسی کنید.

 

Buro Tsum


buro-tsum

رستوران Buro Tsum، یکی دیگر از رستوران های معروف و محبوب در مسکو است. این رستوران در مجتمع Tsum، یکی از بهترین مراکز خرید روسیه واقع شده است. با داشتن دکوراسیونی مدرن و شیک و منویی با تأکید بر غذاهای روسی، این رستوران به مهمانان خود تجربه یک شب خاطره انگیز را ارائه می دهد.
در BURO TSUM، سرآشپزها بر روی سس های منحصر به فرد و غیر معمول تمرکز می کنند تا طبخ غذاها را بهتر کنند. آنها گوش ماهی را با سس شیسو، کرودو سبزیجات را با سس میسو-مایو، یا اختاپوس پخته شده را با سس فلفل دودی سرو کنند. بنابراین، اگر به دنبال تجربه غذاهای متنوع و خوشمزه در محیطی شیک و لوکس هستید، Buro Tsum یکی از بهترین انتخاب هاست.

 

O2 Lounge 


o2-lounge

رستوران O2 Lounge، یکی از بهترین رستوران های با منظره ی بی نظیر در مسکو است. این رستوران در بالای یکی از هتل های لوکس مسکو، یعنی The Ritz-Carlton، قرار دارد و چشم‌اندازهای پانورامایی فوق‌العاده‌ای از میدان سرخ و کاخ کرملین دارد.
غذای ارائه شده در این رستوران غذاهای خوشمزه ژاپنی است، با سوشی مجلل که توسط تیم سرآشپزهای با استعداد به رهبری نیکلاس کورتوا در جلوی شام تهیه می شود. پس از تاریک شدن هوا، رستوران با کوکتل های برنده جوایز و فهرست انتخابی شراب، به یکی از جذاب ترین کلاب های شبانه مسکو تبدیل می شود. 
چه به دنبال لذت بردن از غذاهای باکیفیت در میان مناظر خیره کننده باشید یا صرفاً با دوستان خود در فضای سالن استراحت کنید، O2 قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

 

captcha

مطالب مرتبط