جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین کلاب های ساحلی پوکت

بهترین کلاب های ساحلی پوکت

هنگام انتخاب برترین کلاب های ساحلی پوکت، گزینه های بسیار متنوعی وجود دارد. طیف گسترده ای از گزینه ها، از استخرهای بزرگ کنار ساحل گرفته تا مکان های کوچک، وجود دارد که میتوانید بسته به سلیقه خود انتخاب کنید. هر یک از آنها مکانی عالی برای گذراندن یک روز خنک و لذت بردن از انواع تفریحات سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

معرفی کلاب های ساحلی پوکت


کلاب های ساحلی پوکت با ترکیبی از زیبایی‌های طبیعی و طراحی مدرن، یک تجربهٔ بی‌نظیر و بی‌همتا را برای شما به ارمغان می‌آورد. طراحی شیک و جذاب این مکان با همراهی صدای موج‌ها، دست اندازهای شن و ماسه و ارتباط نزدیک با دریا، احساس آرامش را برای شما تداعی میکند و خستگی و استرس شما را از بین می‌برد.
در کلاب ساحلی پوکت، تمام خدمات رفاهی برای برگزاری یک تجربهٔ منحصربفرد برای گردشگران فراهم شده است. از رستوران و بار مدرن با دکوراسیونی منحصربفرد که همراه با غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های خوشمزه است، تا سازماندهی مهمانی‌های هیجان‌انگیز با دی‌جی‌ها و هنرمندان شناخته‌شدهٔ بین‌المللی، همه چیز در اینجا برای ارائه‌ی یک تجربهٔ بی‌نظیر و ساحلی مناسب شما آماده شده است.
در این مقاله قصد داریم تا بهترین کلاب ساحلی پوکت را به شما معرفی نمائیم. پس با ما در سفری به دنیایی از لحظات شگفت‌انگیز، لذت‌بخش و متفاوت همراه شوید.

برای آشنایی با بهترین کلاب های شبانه پوکت کلیک کنید.

کلاب ساحلی Catch 


کلاب ساحلی Catch 

Catch Beach اولین کلاب ساحلی بود که سال ها پیش در پوکت افتتاح شد. Catch Beach Club، توسط استراحتگاه معروف Twinpalms، در ساحل Bangtao متولد شده است و همیشه در میان گردشگران تور پوکت از محبوبیت ویژه ای برخوردار بوده است. 
Catch Beach Club یک بار، رستوران و سالن استراحت با کیفیت بالا است. با موقعیت مکانی فوق‌العاده در کنار ساحل، غذا و نوشیدنی عالی و موسیقی عالی، یکی از بهترین مکان‌های آرامش در طول روز و یک مکان مهمانی محبوب در شب است. 
Catch که نامی شناخته شده در پوکت است، شهرت خود را در ساحل سورین به دست آورد، اما به در نهایت به بانگتائو نقل مکان کرد و به سرعت شهرت خود را به عنوان یکی از بهترین کلاب های ساحلی پوکت به دست آورد. با رفتن به این مکان زیبا به دلیل داشتن سبک بی‌نظیر و مناطقی نظیر غذاخوری سرپوشیده و فضای باز، یک بار بزرگ با سایه‌بان، صندلی‌های آفتاب‌گیر، یک استخر کوچک با فوراه های آب لذت خواهید برد.
این کلاب سلحلی عصرها به یکی از مجلل ترین مقاصد زندگی شبانه پوکت تبدیل می شود. دی‌جی‌های هاوس و مهمان موسیقی چیل‌آوت، نئودیسکو و تکنو را به صورت عالی اجرا میکنند. این کلاب ساحلی به عنوان یکی از نمادین ترین کلاب های ساحلی پوکت در نظر گرفته می شود که پیشنهاد میکنیم در تور تایلند از آن دیدن کنید.

 

Cafe Del Mar


Cafe Del Mar

کافه دل مار پوکت، یک کلاب ساحلی برجسته و بی نظیر از یکی از مشهورترین برندهای جهان، ایبیزا، به شکل منحصربه‌فردی بازنمایی می‌شود. این مجموعه تفریحی و تماشایی، در نقطه شمالی ساحل کامالا قرار گرفته است و با فضایی با کیفیت عالی و موسیقی آرام و دلنشین با بیت‌های چیل‌آوت، شما را به فضایی دل نشینی و لذت بخش دعوت می‌کند.
این باشگاه دارای یک طراحی ظاهری منحصربه‌فرد است که به شکل یک کلبه ساحلی زیبا تزئین شده است. در قلب این مکان، یک نوار اصلی با سقف کاهگلی قرار دارد. در یک سمت از این نوار، صندلی‌های سایه‌دار روی مبل‌های راحتی قرار گرفته‌اند، در حالی که در سمت دیگر، کابین‌ها و تخت‌های بزرگ تکه‌ای از ساحل ماسه ای را اشغال کرده‌اند. 
کافه دل مار پوکت، که دقیقاً در ساحل کامالا واقع شده است، برای لذت بردن از غروب آفتاب با چندین کوکتل کلاسیک و خاص از مجموعه‌های بی‌نظیر و منتخب، مکانی بی‌نظیر است. علاوه بر این، شما می‌توانید از انواع غذاهای تایلندی و بین‌المللی در رستوران لذت ببرید. هر چه که هزینه های این کلاب نسبتا بالاست اما جذابیت خاص خود را در میان جمعیتی پر طرفدار و سرگرم‌کننده از خود نشان می‌دهد. در این مکان موسیقی آرام و ملایم توسط دی‌جی‌های محلی نواخته می‌شود و علاوه بر این میتوانید از نواختن ساکسیفونیست زنده را لذت ببرید.

 

کلاب ساحلی Xana


کلاب ساحلی Xana

Xana Beach Club، بخشی از استراحتگاه ساحلی Angsana Laguna، یکی از کلاب های ساحلی پوکت با محیطی زیبا است که در یکی از سواحل پوکت به نام  Bangtao قرار دارد. این باشگاه، با یک استخر فوق‌العاده در کنار ساحل،  یک مکان عالی برای استراحت در طول روز و عصر تا شب با مهمانی‌های گاه به گاه فراهم می‌کند.

کلاب ساحلی Xana با دکوراسیون سفید بی‌نظیر خود، سایبان‌های بزرگ بوم بر روی بار، تزئینات سنبل خاکستری در داخل رستوران و سالاهای خصوصی (کابانا)، و صندلی‌های آفتاب‌گیر با چتر آفتابی در اطراف منطقه، جلوه‌ای زیبا دارد.
Xana Beach Club تجربه‌ای شیرینی در یک کلاب ساحلی را به شما ارائه می‌دهد. شما همچنین می‌توانید از ترکیبی از موسیقی‌های دی جی های محلی و یا دی‌جی‌های مشهور (به صورت ماهانه)، مهمانی‌های منظم، همراه با نوشیدنی‌ها و منوی غذای گسترده لذت ببرید.

 

بار ساحلی pine


بار ساحلی pine

Pine Beach، یکی از جدیدترین کلاب های ساحلی پوکت و سومین کلاب است که در ساحل کامالا افتتاح شده است. این مکان دسترسی آسانی به ساحل دارد و برای رسیدن به مقصد، باید از پاتونگ در جاده ساحل اصلی به سمت شمال حرکت کنید. این سفر با استفاده از توک توک تقریباً 15 دقیقه طول می‌کشد.
این کلاب ساحلی دارای یک بار و رستوران ساحلی است که غذاهای بسیار خوشمزه و نوشیدنی‌های عالی را در طول روز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. پس از غروب آفتاب، این کلاب به یک فضای شاد با دی‌جی و نمایش آتش در ساحل تبدیل می‌شود.

برای آشنایی با بهترین رستوران های پوکت کلیک کنید.

Carpe Diem


Carpe Diem

Carpe Diem  جدیدترین کلاب ساحلی پوکت در ساحل Bangtao است. این کلاب با طراحی مد روز و منوی اشتها آور با لیست نوشیدنی های متنوع تجربه ای فوق العاده در تور تایلند است. کلاب ساحلی Carpe Diem به مشتریان خود توصیه می‌کند تا با استفاده از فهرستی از شراب‌های اروپایی و ترکیبی از مزه‌های خاورمیانه و مدیترانه، از لحظات لذت بخشی در این مکان بهره ببرند. 
فضای داخلی این کلاب کاملاً آرام و شیک است که صندلی‌های پارچه‌ای حول میزهای چوبی قرار دارند. در فضای باز، محیطی به شکل مستطیل با صندلی‌های بلند، همراه با سالن‌هایی کم‌نور و چاله‌های آتش‌سوزی وجود دارد. در فهرست نوشیدنی‌ها پیشنهاد میکنیم رز رژگونه فرانسوی و مارگاریتای زینتی و از غذاها پیتزای ناپلی و بابا گانوش را امتحان کنید.

 

کافه ساحلی فلامینگو


کافه ساحلی فلامینگو

کافه ساحلی Flamingo، یک رستوران و بار زیبا است که در کنار ساحل آئو یون، در جنوب غربی پوکت واقع شده است. با سرو صبحانه، ناهار، شام یا نوشیدنی، اینجا یک منظره خیره کننده از آب‌های فیروزه‌ای و شن‌های نرم به شما ارائه می‌دهد. تراس کافه دارای صندلی‌های راحت زیر چترهای ساحلی و درختان نارگیل است و شما می‌توانید در داخل یا فضای بیرونی محیطی را برای نشستن انتخاب کنید. این کافه فضایی معمولی و آرام دارد و فضای بیرونی آن به دلیل هوای گرم استوایی و نسیم دریا بسیار محبوب است.

 

کلاب ساحلی KUDO


کلاب ساحلی KUDO

Kudo Beach Club، یکی از جدیدترین کلاب های ساحلی پوکت است که موقعیتی منحصربه‌فرد در ساحل پاتونگ دارد. در حال حاضر، این مکان تمام اجزای لازم برای تبدیل شدن به یکی از کلوب‌های ساحلی محبوب پوکت را داراست. عامل اصلی موفقیت این مکان موقعیت مکانی بسیار عالی آن است. در قلب ساحل معروف پاتونگ، فقط چند متر دورتر از انتهای جاده و همان‌طور که خیابان مهمانی پوکت یا همان خیابان معروف Bangla شناخته می‌شود، واقع شده است. 
کلاب ساحلی KUDO به خاطر فضای آرام و لوکس خود شناخته شده است. این کلاب ساحلی، جایی پرجنب‌وجوش و هیجان‌انگیز واقع شده است و برای افرادی که به دنبال نوشیدنی و تنقلات در یک محیط خوش‌منظره هستند، مکانی ایده‌آل است. KUDO Beach Club طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌های خوشمزه مانند موهیتوها را ارائه می‌دهد که در حین تماشای دریای درخشان آن را می‌توانید لمس کنید. به علاوه، در کنار کوکتل‌های خاصش، شما می‌توانید غذاهای درجه یک را از رستوران ایتالیایی آن سفارش دهید.

 

captcha

مطالب مرتبط