جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین کلاب های شبانه پوکت

بهترین کلاب های شبانه پوکت

محبوب ترین مقصد گردشگری تایلند، پوکت است. زندگی شبانه شگفت انگیز و کلاب های شبانه پر جنب و جوش در این جزیره همان چیزی است که بلافاصله با شنیدن نام پوکت به ذهنتان می رسد. بهترین گزینه های زندگی شبانه در پوکت را می توان در نواحی ساحلی پاتونگ و کارون یافت که دارای بارهای شبانه، دیسکوها، سالن های استراحت و مکان هایی برای تماشای غروب آفتاب هستند. مهمانی ها و کلوپ های آخر شب همیشه هیجان انگیز هستند و به مهمانی های خاطره انگیزی تبدیل می شوند. اگر برای مهمانی های دیر وقت آماده هستید، فهرستی از بهترین کلوپ های شبانه پوکت در ادامه آورده شده است.
چه کسی از مهمانی و شادی در اطراف خوشش نمی آید؟  وقتی لیوان ها به صدا در می آیند، موسیقی با صدای بلند پخش می شود، و وقتی صدها نفر در اطراف می رقصند، قلب و ذهن همه به تپش می افتد و همه لذت می برند!

 

white-room

White Room


کلاب شبانه White Room یکی از محبوب ترین کلاب های شبانه در پوکت است که در Soi Gonzo  درست در نزدیکی جاده بنگلا در ساحل پاتونگ واقع شده است. وایت روم یکی از شیک‌ترین مکان‌های تفریحی شبانه و لاکچری است که دارای یک فضای رقص بزرگ و مدرن برای 600 نفر است. Whiteroom همانطور که از نامش پیداست به تاریکی کلاب های دیگر نیست. در جلوی این کلاب یک پیست رقص بزرگ با دی جی های درجه یک و در فضای پشت کلاب یک منطقه VIP وجود دارد. همچنین شما میتوانید با خرید یک بطری، یک میز را برای خود رزرو کنید. مجموعه وسیعی از رویدادهای موسیقی هر شب تا سپیده دم اجرا می‌شود که جدیدترین موسیقی زنده  R&B، هیپ هاپ، راک، رقص و هاوس را به نمایش می‌گذارد. در این کلوپ صداها و سیستم های نور به خوبی طراحی شده اند و فضایی را ایجاد می کنند که هر شب جمعیت زیادی را به خود جذب می کند . محیط این کلاب دوستانه، سرگرم کننده و صمیمی تر از  کلاب های شبانه دیگر است و بهترین ویژگی کلاب است که ورود به آن کاملا رایگان است! لازم به ذکر است که برای ورود به این کلوپ شبانه باید لباس تمیز و مرتب بپوشید.

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری تایلند کلیک کنید.

illuzion-club

Illuzion Club


Illuzion Show & Discotheque  یکی از محبوب ترین کلوپ های شبانه در پوکت است که رتبه 48 از 100 را در بهترین کلوپ های جهان و رتبه 4 از 5 را در Trip Advisor دارد. این کلاب در شهر تفریحی ساحل پاتونگ و جاده بنگلا قرار دارد و یکی از محبوب ترین کلابها در میان مسافران تور پوکت است. کلاب به قدری بزرگ است که می تواند تا 5000 نفر ایستاده و همچنین بیش از 300 میز  VIP،  را در خود جای دهد.
Illuion که به جدیدترین تجهیزات صدا و نور مجهز شده است، مکانی شگفت انگیز است که می تواند تقریباً هر نوع رویدادی را میزبانی کند. از کلوپ شبانه استاندارد با موسیقی هاوس و اجرای زنده توسط دی جی های مهمان و ویژه گرفته تا نمایش های سبک وگاس که توسط رقصندگان حرفه ای اجرا می شود، این کلوپ شبانه انتظارات شما را برآورده می‌کند.
ورودی این کلاب رایگان است و میتوانید پکیجی نامحدود از انواع نوشیدنی ها را با قیمت 800 بات خریداری نمایید.

tiger-nightclub

Tiger Nightclub


تایگر دیسکو یک مجموعه تفریحی بزرگ است که در خیابان بنگلا و ساحل پاتونگ واقع شده است.  این کلاب در 3 طبقه و با نمای بیرونی دکور سیمانی سنگی، با ببرهای بتونی بزرگ که از طبقه دوم به خیابان مشرف هستند، طراحی شده است.

طبقه اول تایگر دیسکو فضایی به مساحت 1800 متر مربع است که با 60 پیشخوان نوشیدنی پر شده است. موسیقی تکنو/رقص از طریق بلندگوهای نصب شده در سقف با صدای بلند پخش می‌شود. باشگاه، بار، رستوران و استخر در پشت طبقه اول مجتمع واقع شده است که در آنجا می‌توانید در فضایی کلاسیک‌تر و آرام‌تر غذا بخورید و در استخر آب بازی کنید.

tiger-nightclub

با پلکانی که در سمت چپ نمای بیرونی ساختمان قرار دارد به طبقه دوم می رسید. مامورانی جلوی درب آن وجود دارند که قبل ورود شما را چک میکنند. ده ها میز با صندلی قسمت مرکزی را اشغال کرده اند. فضای داخلی این طبقه با مجسمه های ببر بزرگ تزیین شده است. همچنین یک گروه موسیقی زنده در این کلاب اجرا می کنند و رو به روی صحنه، پلکانی را می بینید که به طبقه سوم منتهی می شود که سن دی جی روی آن قرار دارد و پشت آن چندین میز بیلیارد وجود دارد .
تایگر دیسکو یک مجموعه تفریحی هیجان انگیز برای کسانی است که می خواهند در محیطی امن جشن بگیرند. شما می‌توانید یک شب کامل را در آنجا بگذرانید، از نوشیدنی های بارهای طبقه اول لذت ببرید، در طبقه دوم به رقص و شادی بپردازید و در طبقه سوم این مجموعه شام را سرو کنید. البته این کلاب در میان کاربران Trip Advisor محبوبیت چندانی ندارد و پیشنهاد میکنند به دیگر کلاب های پوکت بروید.

tai-pan

Tai Pan


تای پان یک مکان شگفت انگیز و پرجنب و جوش است که در جاده بنگلا قرار دارد و در تور تایلند و بازدید از شهر پوکت میتوانید به این کلاب بروید تا خاطرات هیجان انگیزی از سفر خود ثبت کنید. در این مکان موسیقی های زنده منحصر به فردی که گاها مدرن هم نیستند توسط دی جی های داخلی اجرا می‌شوند. TaiPan  که با نام FBI  تایلند شناخته می‌شود، جمعیت مختلطی از گردشگران، مهاجران و مردم محلی را به خود جذب می کند. بیشتر فضای این کلاب را میز و صندلی بار اشغال کرده است. جلوی صحنه یک پیست رقص نورانی است که همراه با توپ های بزرگ دیسکو و آتش بازی روی میله ها، حال و هوای وصف ناپذیری به این مکان می دهد.
هزینه ورودی این کلاب رایگان است همچنین چندین محافظ امنیتی وجود دارد که این مکان را به محیطی امن برای مهمانان تبدیل میکنند. در تای پان، یکی از بهترین کلوپ های شبانه پوکت ،میتوانید به راحتی لذت ببرید و شب های خود را در پاتونگ خاطره انگیزتر کنید زیرا در این کلاب هیچ کس شما را تماشا نمی کند.

paradise-beach

Paradise Beach Club


این کلاب همنام با ساحل آب های فیروزه ای پارادایس، بزرگترین مکان تفریحی شبانه است که در امتداد این ساحل خودنمایی می‌کند. 
وقتی به یک کلاب شبانه فکر می کنید، تمام چیزی که تصور می کنید سیستم های موسیقی با صدای بلند، نورهای پر جنب و جوش، و گروه رقصنده است. اما، پارادایس در مقایسه با سایر کلاب ها کاملا متفاوت است. این کلاب با صحنه ای تماشایی، از دی جی هایی  که در میان چرخشی از نمایش نور و آتش اجرا میکنند ،میان تماشاگران بسیار محبوب است. علاوه بر این انواع ورزش های آبی و سایر فعالیت های تفریحی در این کلاب ارائه می‌شوند. ماسه های سفید، درختان نارگیل و بسترهای آبی شفاف باعث می شود عاشق این کلاب شوید!
ورودی کلاب پارادایس بیچ بسته به فصل از 200 بات شروع می شود.

برای آشنایی با مهیج ترین ورزش های آبی در پوکت کلیک کنید.

hollywood-disco

Hollywood Disco


کلاب هالیوود پوکت در انتهای ساحل جاده بنگلا واقع شده است و برای سال‌ها یکی از محبوب ترین کلاب ها در میان گرداشگران بوده است.
این دیسکو با مساحت 1200 مترمربع در طول سال ها چندین مدیریت را تغییر داده و شهرت فوق العاده ای تحت برند بین المللی "هالیوود" به دست آورده است. در کلاب هالیوود انواع تفریحات شاد همراه با اجرای زنده دی جی های با استعداد برگزار می‌شود. پذیرایی مهمانداران و اجرای رقصندگان VIP بین‌المللی که با طراحان رقص با تجربه تایلندی هماهنگ شده‌اند، مطمئناً شما گردشگران را شگفت‌زده خواهند کرد. این کلوپ شبانه با تزئینات طلایی و مجسمه‌های اختصاص داده شده به فیلم، در طبقه دوم بالای بارهای Soi Easy قرار دارد و به دو اتاق بزرگ مجزا تقسیم شده است که هر کدام انواع مختلفی از موسیقی را پخش می‌کنند. 

 

captcha

مطالب مرتبط