جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین رستوران های پوکت

بهترین رستوران های پوکت

بازدید از پوکت، جواهری در قلب تایلند، تجربه‌ای استثنایی از غداهای دریایی و محلی را به شما عرضه می‌کند. این شهر ساحلی زیبا با سواحل بکر، آبی آسمانی و هوای گرم، به عنوان مقصدی محبوب برای گردشگران تور تایلند شناخته می‌شود. در کنار طبیعت خیره‌کننده و فعالیت‌های آبی، بهترین رستوران های پوکت، به عنوان یک مکان استوایی و معروف برای لذت بردن از غذاهای شگفت‌انگیز به شما خوش آمد می‌گوید.
بهترین رستوران‌های پوکت بسیاری از سلیقه‌ها و علاقه‌ها را پوشش می‌دهند. از غذاهای محلی تایلندی تا آشپزی بین‌المللی متنوع، این رستوران‌ها با منوهای خود و فضاهای زیبا، هر گردشگری را تحت تأثیر قرار می‌دهد. در ادامه، با معرفی ده رستوران برتر پوکت تجربه‌ای لذت‌بخش و بی‌نظیر در سفر را برایتان رقم خواهیم زد.

 

آشپزخانه مامان تری


آشپزخانه مامان تری

Mom Tri’s Kitchen یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌ های پوکت است. این رستوران با دکوراسیون زیبا در ویلای رویال، استراحتگاهی در پوکت و در ساحل کاتا واقع شده است و دارای مناظر خیره کننده ای می باشد. سرآشپز دارن و سرآشپز سورا بهترین غذاهای تایلندی از جمله غذاهای دریایی و برخی غذاهای سنتی تایلند را سرو می کنند. این رستوران در یک خانه چوبی به سبک تایلندی بر روی صخره ای کوچک با منظره زیبای دریا قرار دارد. Mom Tri’s Kitchen همچنین به خاطر داشتن یک انبار شراب عالی برای شام رمانتیک شما مشهور است. 
این رستوران در تور پوکت نه تنها غذاهای بسیار متنوع و خوشمزه ای دارد، بلکه کوکتل های متعدد و انواع مختلفی از شراب نیز دارند که می توانید امتحان کنید. چگونه می توانید هنگام تماشای غروب خورشید در ساحل از غذاها و نوشیدنی های خوشمزه لذت نبرید؟ با اینکه قیمت های این رستوران مقداری بالا هستند اما در میان مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب است، پس توصیه میکنیم قبل از رفتن حتما رزرو کنید.

برای آشنایی با بهترین رستوران های تایلند کلیک کنید.

رستوران زنجبیل سیاه


رستوران زنجبیل سیاه

زنجبیل سیاه، یک رستوران سنتی با سبک تایلندی است که در محیطی زیبا در نزدیکی ساحل نای یانگ واقع شده است. این رستوران روی پایه هایی وسط دریاچه ساخته شده است که تجربه آرامش بخشی را برای شما به ارمغان می آورد. تجربه غذا خوردن در اینجا منحصر به فرد و فراموش نشدنی است و به شما احساس فوق العاده می دهد.

برای آشنایی با سواحل پوکت کلیک کنید.

برای رسیدن به این رستوران فوق‌العاده، شما باید از پوکت سوار قایق شوید. این مکان به خاطر سرو برخی از غذاهای اصیل تایلندی، که به راحتی در رستوران‌های معمولی پیدا نمی‌شود، شناخته شده است. در اینجا شما می‌توانید از سالاد سام تام یا پاپایای سبز لذت ببرید. همچنین می‌توانید یک ماهی زرد کاری یا تام یام سفارش دهید. رستوران Black Ginger غذاهای سنتی دیگری را نیز ارائه می‌دهد، از جمله برگ‌های چاپلو با سس فلفل و خمیر. 
رستوران زنجبیل سیاه یکی از بهترین رستوران‌های پوکت است و حتی با وجود اینکه قیمت‌ها در اینجا کمی بالاتر است، رستوران همچنان شلوغ است و فضایی آرامش بخش دارد.

 

فیل آبی پوکت


فیل آبی پوکت

فیل آبی پوکت یکی از بی نظیرترین رستوران های پوکت در این لیست است که باید در تور تایلند پیشنهاد میکنیم آن را امتحان کنید. این رستوران در یکی از زیباترین ساختمان های شهر قرار دارد و جزو بهترین رستوران های پوکت به حساب می آید. این رستوران در عمارت چینی-پرتغالی که به عنوان خانه فرماندار نیز شناخته می شود، قرار دارد. این رستوران معروف در سرتاسر دنیا شعبه دارد و شعبه دیگری در تایلند دارد که در بانکوک است. 
فیل آبی پوکت منحصر به فرد است زیرا آنها نه تنها غذاهای سنتی تایلندی سرو می کنند، بلکه غذاهای مدرن تایلندی و پراناکان را نیز سرو می کنند. سرآشپز این رستوران نور سومانی استپ، یک بومی تایلندی است که آشپزی را از طریق مادرش آموخته بود.
فیل آبی پوکت دارای یک منوی ناهار، یک منوی معمولی و یک منوی گیاهی به نام «از باغ تا میز» است. اگر علاقه مند به امتحان انواع مختلفی از غذاهای تایلندی هستید که طعم منحصر به فردی دارند، فیل آبی پوکت مکان مناسبی برای شماست! می توانید غذاهای سنتی تایلندی، غذاهای مدرن تایلندی و غذاهای پراناکان را در این مکان تجربه کنید. این یک مکان عالی برای هر کسی است که به دنبال تجربه ای است که در هیچ جای دیگری پیدا نمی کنید.

 

رستوران ایتالیایی لا گریتا


رستوران ایتالیایی لا گریتا

La Gritta در آماری پوکت در انتهای جنوبی پاتونگ قرار دارد و ترکیبی از غذاهای عالی ایتالیایی را ارائه میدهد. این رستوران با خدمات بی عیب و نقص دارای قیمتی مناسبی می‌باشد. از قبل رزرو کنید و عزیزتان را به یک شب عاشقانه عالی ببرید که فراموش نخواهید کرد
این مکان ناهار خوری فوق‌العاده، با طراحی معاصر خود، دارای دو منطقه متمایز است که هر یک ارزشمند و منحصر به فرد هستند. رستوران قسمت‌های غذاخوری سرپوشیده (تهویه‌شده) و همچنین فضای باز را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین، تراس La Gritta یک سالن استراحت نیمه باز و مدرن در طبقه دوم است که می‌توانید در آن استراحت کنید.
 دو منطقه اینجا مناظری فوق‌العاده از خلیج پاتونگ دارد و به شما یک مکان منحصربه‌فرد برای لذت بردن از یک شام لذیذ زیر آسمان ستاره‌ها ارائه می‌دهند. صدای آرام و آرامش‌بخش امواج در ساحل "آشفته"، تنها صدایی است که در اینجا به گوش می‌رسد و تجربه‌ای بی‌نظیری را به همراه دارد.

 

رستوران DeDos


رستوران DeDos

رستوران DeDos یکی از بهترین رستوران های پوکت است که تجربه های غذاخوری بی نظیری را ارائه می دهد. این مکان نسبتا کوچک در Tinlay Place، در نزدیکی ورودی مجتمع تفریحی Laguna Phuket در Bangtao واقع شده است. غذاهایی که این رستوران سرو می‌کند تکنیک‌های آشپزی فرانسوی را با تأثیرات مدیترانه‌ای و آسیایی – عمدتا ژاپنی و تایلندی – ترکیب می‌کند و طعم های بی نظیری مدیترانه ای، فرانسوی و آسیایی را پدید می آورد.  تجارب ناهار خوری عالی را در اختیار دارد. 

 

L’Arôme by the Sea


L’Arôme by the Sea

L’Arôme by the Sea رستورانی با منظره شگفت انگیز دریا است که غذاهای مدرن فرانسوی عالی را در ساحل کالیم سرو می کند. معماری این رستوران ، دارای یک طراحی مینیمالیستی زیبا در دو منطقه متمایز است. معماری داخلی رستوران، هنر و ظرافت غذاهای فرانسوی معاصر را با تأثیرات آلپ سوئیسی برجسته می کند و عرشه رستوران که بهترین مکان برای تماشای غروب آفتاب است.
سرآشپز Yannick Hollenstein، غذاهای زیبا و ترکیبات شگفت انگیز را در یک منوی کاملا متعادل پیشنهاد می کند. غذاهای این رستوارن به صورت فصلی است و از بهترین مواد وارداتی تهیه می شود. علاوه بر این، مهمانان می توانند قبل از شام در پشت بام زیبای رستوران از کوکتل و شراب لذت ببرند.

 

رستوران Acqua


رستوران Acqua

Acqua یک رستوران ایتالیایی مدرن است که تقریباً در یک کیلومتری شمال پاتونگ در جاده ساحلی قرار دارد. این رستوران با ناهار خوری عالی در زمره مشهورترین و بهترین رستوران های پوکت به حساب می آید و پیشنهاد میکنیم در تور پوکت حتما به این رستوران سری بزنید. این مکان دارای منظره ای خیره کننده از دریای آندامان است که می توانید در حالی که در صندلی رستوران شیک و در عین حال راحت نشسته اید از آن لذت ببرید. دکور این مکان از یک تم معمولی و در عین حال چشم نواز سیاه و سفید استفاده می کند. این رستوران فضایی با کلاس و در عین حال خنک دارد.
برای پیش غذا از کارپاچیوی ماهی تن زرد باله و اره ماهی را با کیپر پانتلریا، گوجه فرنگی گیلاسی و موسیام ماهی تن خشک شده در لیمو و روغن زیتون فوق بکر رسیده لذت ببرید و برای غذای اصلی پیشنهاد میکنیم، فیله تن کبابی روی بادمجان و کدو سبز، گوجه فرنگی تازه، کپر و سس پونه کوهی را امتحان کنید. 

 

Benny’s Cocktails & Grill


Benny’s Cocktails & Grill

کوکتل و کباب بنی جواهری است که در کنار جاده در Bangtao Beac پنهان شده است که در سال 2015 افتتاح شد و متخصص غذاهایی است که با گوشت تهیه می شود. این رستوران با دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف در اطراف اتاق غذاخوری به زیبایی طراحی شده است. نورپردازی بسیار خوب طراحی شده است و با موفقیت فضایی دنج را در یک اتاق باز وسیع ایجاد می کند.

 

Kan Eang @Pier


Kan Eang @Pier

Kan Eang@Pier یک رستوران قدیمی است که متخصص در غذاهای دریایی و غذاهای محلی است. این رستوران در ساحل خلیج چالونگ، درست در کنار اسکله واقع شده است و دارای قسمت های غذاخوری سرپوشیده و بیرونی با چشم اندازی از اسکله است. این یکی از بهترین رستوران های پوکت است که فضای بزرگی دارد و با جود اینکه افراد زیادی روزانه به این مکن می‌آیند، فضا رستوران آرام باقی می ماند. 
هنگام نشستن در زیر درختان تنومند تمر هندی می توانید از نسیم دریا و منظره بی نظیر لذت ببرید. اگر غذاخوری را در داخل خانه ترجیح می دهید، 3 آلاچیق با تهویه مطبوع با سلیقه تزئین شده و همچنین 2 غرفه روباز - هر کدام با سقف کاهگلی وجود دارد.

 

ساموت


ساموت

ساموت یک رستوران شیک است که اخیراً در نای هارن افتتاح شده است و غذاهای مدرن تایلندی با تمرکز بر غذاهای دریایی محلی تهیه شده با مواد اولیه و ادویه های محلی سرو می کند. "Samut" که در زبان تایلندی به معنای "اقیانوس" است، برای یک موقعیت خاص مناسب است و در حالی که مانند یک رستوران سطح بالا به نظر می رسد، حس تازه و منحصر به فردی را به جزیره پوکت می بخشد.

برای آشنایی با غذاهای خیابانی در پوکت کلیک کنید.
 

captcha

مطالب مرتبط