جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | تفریحات رایگان در پوکت

تفریحات رایگان در پوکت

دنیایی از تفریحات رایگان در پوکت منتظر شماست که به شما فرصتی بی‌نظیر برای تجربهٔ لحظاتی شاداب و خاطره‌ساز را ارائه می‌دهد. این جزیره‌ی استوایی با زیبایی‌های خیره‌کنندهٔ نظیر سواحل شنی، آب‌های فیروزه ای و جنگل‌های بکر در انتظار شماست. در این مقاله، با هم سفری به دنیای تفریحات رایگان در پوکت خواهیم پرداخت و به کشف آن‌ها خواهیم پرداخت.

تفریحات و فعالیت های رایگان در پوکت


تفریحات و فعالیت های رایگان در پوکت

پوکت یکی از محبوب ترین مقاصد تایلند است که گردشگران زیادی را از اقصی نقاط جهان به خود جذب می کند. بزرگترین جزیره کشور، همچنین به عنوان یکی از گران ترین مکان ها در سرزمین لبخندها شناخته شده است. اگر در هزینه های سفر خود سختگیر نباشید، هزینه های سفر به پوکت می تواند به سرعت افزایش یابد. خوشبختانه، هنوز هم می توان مکان های مقرون به صرفه برای غذا خوردن، جاذبه ها و فعالیت های رایگان، خدمات ارزان و مکان های خرید ارزان و در عین حال جالب را پیدا کرد. در این مقاله لیست تفریحات رایگان در پوکت که به شما در صرفه جویی در هزینه ها کمک می‌کند، آورده شده است:
تعداد متنوعی از فعالیت‌ها و تفریحات رایگان در پوکت وجود دارد، اما چالش اصلی اینجاست که بسیاری از این فعالیت‌ها دور از مناطق توریستی اصلی هستند. بنابراین برای رسیدن و انجام این فعالیت ها میبایست از حمل و نقل عمومی در پوکت استفاده کنید، به همین دلیل، انجام این فعالیت‌ها کاملا رایگان به شمار نمی‌آید!


از سواحل بی نظیر پوکت دیدن کنید


سواحل بی نظیر پوکت

آیا می دانستید که پوکت بیش از 40 ساحل دارد؟ لذت بردن از سواحل زیبا یکی از بدیهی ترین تفریحات رایگان در پوکت است. پوکت بهترین سواحل تایلند را در خود جای داده است و بازدید از سواحل پوکت راهی فوق العاده برای گذراندن یک روز یا حتی بیشتر و گرفتن عکس های فراموش نشدنی است.
آب های شفاف این سواحل منزوی برای غواصی عالی هستند و ساعت ها فعالیت های سرگرم کننده را برای کودکان و بزرگسالان فراهم می کند. همچنین میتوانید بعد از ظهرها از قدم زدن در یکی از سواحل پوکت و تماشای غروب آفتاب لذت ببرید.

 

از بودای بزرگ دیدن کنید


بودای بزرگ

معابد و زیارتگاه ها از جاهای دیدنی پوکت هستند. بودای بزرگ، بزرگترین مجسمه بودا در تایلند است که تماماً از مرمر ساخته شده و دارای ارتفاع 45 متر و در عرض پایه 25 متر است.
بودای بزرگ نه تنها خود یکی از جاذبه های گردشگری پوکت است، بلکه در بالای تپه مناظر پانورامای 360 درجه خیره کننده ای ارائه میدهد. شما می توانید از سراسر منطقه جنوبی پوکت تا خلیج چالونگ و جزایر فراساحلی را تماشا کنید. از طرف دیگر می توانید Rawai و Laem Promthep را ببینید.

 

وات چالونگ را تحسین کنید


وات چالونگ

Wat Chalong که در منطقه Mueang Phuket واقع شده است، مقصدی است که بازدیدکنندگان تور تایلند را از سراسر جهان دعوت می کند تا به اینجا بیایند و در مورد بودایسم بیاموزند و همچنین با فضای فکری و فلسفی داخلی معبد بودایی را آشنا شوند.
وات چالونگ که در سال 1837 ساخته شد، یکی از 29 معبد مهم بودایی در پوکت است. بازدیدکنندگان می‌توانند از آثار هنری داخل معبد که زندگی بودا را نشان می‌دهند و همچنین مجسمه‌های طلایی خیره‌کننده‌ای را که راهروهای آن را تزئین می‌کنند، دیدن کنند.

 

در شهر قدیمی پوکت قدم بزنید


 شهر قدیمی پوکت

برای تجربه اصیل تایلندی، در تور پوکت از شهر قدیمی پوکت دیدن کنید و در خیابان های منطقه قدم بزنید. این خیابان ها با ترکیبی از تأثیرات اروپایی، چینی و تایلندی، مملو از خانه ها، مغازه ها و عمارت هایی است که بیش از 100 سال قدمت دارند.
این یک منطقه جالب برای بازدیدکنندگانی است که می خواهند در مورد میراث و فرهنگ پوکت بیاموزند. هسته تاریخی دارای معماری زیبا و رنگارنگی است که آن را به یک مکان عالی برای دوستداران عکاسی تبدیل میکند. 

 

از بهترین دیدگاه های پوکت را کاوش کنید 


بهترین دیدگاه های پوکت

پوکت دارای مناظر زیبای بسیاری است که ارزش کاوش را دارد. یکی از بهترین مناظر نمای کارون است که مشرف به سه خلیج کاتا نوی، کاتا و کارون است.
دیگری کیپ Promthep است که به عنوان Sunset Point نیز شناخته می شود که در انتهای جنوبی جزیره قرار دارد. کیپ Promthep یکی از بهترین نقاط پوکت است که می‌توانید از مناظر خیره‌کننده غروب خورشید لذت ببرید و احتمالاً یکی از زیباترین عکس های خود را بگیرید. همچنین در کیپ Promthep یک فانوس دریایی قرار دارد، هنگامی که وارد فانوس دریایی می‌شوید، می‌توانید آزادانه به اطراف موزه نگاهی بیندازید و سپس از طبقه بالای آن از تماشای منظره بیرون لذت ببرید. ورود به فانوس دریایی رایگان است.

 

خوشگذرانی در خیابان بنگلا


خوشگذرانی در خیابان بنگلا

Bangla یک خیابان تفریحی منحصربه‌فرد و یکی از گرم ترین نقاط مهمانی شبانه پوکت است که بهترین بارها و کلاب‌ های شبانه پوکت در آن وجود دارد. برخی از بارها (مانند Tiger Night Club) با ویژگی های بی نظیر و نورهای روشن بسیار چشمگیر هستند.
خیابان بعد از ساعت 9 شب کاملاً شلوغ شود و با پخش موسیقی با صدای بلند و نمایش های خیابانی به اوج خود میرسد. این یک مکان برای کسانی که به دنبال یک تفریح هیجان انگیز هستند یک تجربه فوق العاده است. 

 

بازار آخر هفته پوکت


بازار آخر هفته پوکت

بازار آخر هفته پوکت (همچنین به نام بازار ناکا نیز شناخته می شود) به لطف انتخاب گسترده اقلام و قیمت های پیشنهادی، یکی از مقاصد اصلی خرید در پوکت است. این بازار شنبه و یکشنبه عصر در قسمت جنوبی شهر پوکت برگزار می شود. در این بازار بزرگ مد، لباس ساحلی، وسایل و اقلام سوغاتی با قیمت‌های بسیار مناسب به فروش می‌رسد.

 

چشمه آب رقصان در JungCeylon را مشاهده کنید


چشمه آب رقصان در JungCeylon

تجربهٔ منحصربه‌فرد بازدید از چشمهٔ آب رقصان در مرکز تجاری ژونگ‌سیلون (Jungceylon) از تفریحات رایگان در پوکت است. این فوارهٔ آب، هر روز در ساعت ۱ و ۳ بعد از ظهر و ساعت 7 عصر تا 9 شب، با یک نمایش رویایی و هیجان‌انگیز در دسترس بازدیدکنندگان است. این فواره‌ها با پمپ‌های قدرتمند آب، به همراه رقص نور و اهنگ‌های موسیقی، تصویری فوق‌العاده زیبا و جذاب را به ارمغان می‌آورند.
 این ترکیب هنر، نورپردازی و موسیقی، تجربه‌ای خیره‌کننده و فوق‌العاده را برای شما ایجاد می‌کند، به طوری که هر بار که به این مکان می‌آیید، لذت بخش ترین لحظات خود را تجربه می‌کنید.

captcha

مطالب مرتبط