جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین مکان برای خرید در آنتالیا

بهترین مکان برای خرید در آنتالیا

آنتالیا با بیش از 80 مرکز خرید و بازار رنگارنگ که انواع صنایع دستی، ادویه‌ها، جواهرات و لباس‌های مقرون به صرفه را ارائه می‌دهند، بهشتی برای عاشقان خرید است. تعداد انگشت شماری از مراکز خرید عظیم به سبک غربی را خواهید دید که در اطراف شهر تفریحی وجود دارند. اما لذت واقعی خرید در آنتالیا در بازارهای رنگارنگ آن و چانه زنی با فروشندگان است. چه به دنبال لوازم ضروری روزمره باشید و چه به دنبال یک سوغاتی معتبر ترکیه باشید، در این راهنمای بهترین مکان برای خرید در آنتالیا به شما نشان می‌دهد که انتظار چه چیزی را داشته باشید.

مرکز خرید مارک آنتالیا | MarkAntalya


مرکز خرید مارکت آنتالیا

مرکز خرید مارک آنتالیا در قلب شهر قرار دارد و به خاطر نمای رنگارنگش مشهور است. این مرکز خرید خانه بیش از 155 برند و بوتیک محلی و بین المللی است که لباس، کفش، کیف، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم آرایش، لوازم التحریر و اسباب بازی و غیره را می فروشند. چند فروشگاه معروف آن عبارتند از Aker، Bombay Fit Shop، DeFacto، H&M، MAC، Panço و Samsung. 
این مرکز خرید به عنوان تنها مرکز خرید مدرن در مرکز آنتالیا، مکان مناسبی برای خرید در شهر است. یک سینمای پیشرفته، یک پاسیو سرسبز در طبقه بالا، یک اتاق بازی مجهز برای کودکان و یک فودکورت باعث می‌شود ساعات زیادی را در MarkAntalya AVM بگذرانید.
آدرس: Tahılpazarı, Kazım Özalp Cd. No:84، 07040 موراتپاشا/آنتالیا، ترکیه
زمان‌بندی: 10:00 صبح تا 23:00 (دوشنبه تا یکشنبه)

 

مرکز خرید آنتالیا


مرکز خرید آنتالیا

مرکز خرید آنتالیا در نزدیکی فرودگاه آنتالیا قرار دارد و با حدود 144 فروشگاه یک مقصد خرید محبوب است. دارای برندهای محلی و بین المللی است که لباس، کفش، لوازم جانبی، کالاهای ورزشی، اسباب بازی، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و غیره می فروشند. برخی از محبوب‌ترین برندهای اینجا آدیداس، کاچارل، گانت، کیدزگو، انگلیسی هوم و مدیا مارکت و غیره هستند. این مرکز خرید یک فودکورت بزرگ، سالن سینما و زمین بازی کودکان سرپوشیده نیز دارد.
آدرس: Altınova Sinan, Mahallesi, Serik Cd. No:309 D:91, 07170 Kepez/Antalya, Turkey
زمان: 10:30 صبح تا 22:30 (دوشنبه تا یکشنبه)

 

اوزدیلک پارک


بازار پارک اوزدیلک در آنتالیا

پارک اوزدیلک یک مرکز خرید معروف در شمال آنتالیا است که در 4 طبقه گسترده شده است و حدود 114 فروشگاه را در خود جای داده است. این مرکز متشکل از برندهای ترکیه ای و بین المللی است که اقلام پوشاک، لوازم جانبی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، کفش، کتاب، محصولات زیبایی و مراقبت از پوست، اسباب بازی و غیره را به فروش می رساند. DeFacto، Addax، Efor، Lizay، English Home، Vestel، Schafer و Madame Coco و چند فروشگاه محبوب آن. علاوه بر این، می توانید در فودکورت غذا بخورید، در تئاتر فیلم بگیرید یا با کودکان از پارک بازی دیدن کنید.
آدرس: Fabrikalar, Fikri Erten Cd. شماره 2، 07090 کپز/آنتالیا، ترکیه
زمان‌بندی: 10:00 صبح تا 23:00 (دوشنبه تا یکشنبه)

 

خیابان خرید سرزمین افسانه ها


خیابان خرید سرزمین افسانه ها

خیابان خرید The Land of Legends که در حدود 40 کیلومتری آنتالیا قرار دارد، یک مقصد خرید مشهور است که شبیه یک قلعه با کانالی است که در حیاط آن جریان دارد. به دلیل داشتن 300 برند ترکی و بین‌المللی که محصولاتی مانند لباس، کفش، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، اسباب‌بازی، کالاهای ورزشی، لوازم الکترونیکی و غیره را به فروش می‌رسانند، بهشت خریداران است. ، Toyzzshop و Vakko اینجا. همچنین دارای کافه‌ها، رستوران‌ها و یک شهربازی بزرگ است.

برای آشنایی با بهترین رستوران های آنتالیا کلیک کنید.

آدرس: Merkez, Atatürk Cd. No:104, 07500, 07500 Serik/Antalya, Turkey
زمان: 10:00 صبح تا 12:00 صبح (دوشنبه تا یکشنبه)

 

ترا سیتی


مرکز خرید تراسیتی در آنتالیا

ترا سیتی که بین ساحل لارا و شهر قدیمی واقع شده است، یک مرکز خرید معروف در آنتالیا است که بیش از 180 فروشگاه را شامل می شود. برندهای داخلی و بین المللی متعددی برای فروش اقلامی مانند پوشاک، لوازم جانبی، کفش، اسباب بازی، کتاب، دکور منزل، کالاهای ورزشی، محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و غیره شناخته شده اند. شما می توانید فروشگاه هایی مانند Armani Exchange، Bargello، Decathlon، L'Occitane، Miniso را پیدا کنید. و غیره همراه با هایپرمارکت هایی مانند Haribo و Macro Center. ترا سیتی نیز حدود 30 غذاخوری دارد.
آدرس: Fener, Tekelioğlu Cd. No:55، 07160 موراتپاشا/آنتالیا، ترکیه
زمان‌بندی: 10:00 صبح تا 23:00 (دوشنبه تا یکشنبه)

 

Kaleici


بازار کالیچی در آنتالیا

کالیچی شهر قدیمی آنتالیا دقیقاً یک بازار نیست، یک شهر قدیمی و محله‌ای است که به‌خاطر خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده‌اش با مغازه‌های سوغاتی معروف است. Kaleiçi قلب قدیمی و تاریخی آنتالیا است و حضور مداوم گردشگران تور ترکیه باعث شده است که تعداد زیادی فروشگاه برای پاسخگویی به تقاضا در سراسر منطقه ایجاد شود. این مغازه ها به فروش اقلام دست ساز مختلف مانند کیف و جواهرات، عتیقه جات، لباس، تابلو و فرش با کیفیت عالی معروف هستند. بهترین فروشگاه ها برای بازدید عبارتند از Cumhuriyet، Güllük و Atatürk. علاوه بر این، می توانید در اطراف محله پرسه بزنید و خانه های چوبی زیبای آن به سبک عثمانی را تحسین کنید.

برای مطالعه دلایل سفر به آنتالیا کلیک کنید.

بازار خیابان لارا


بازار خیابان لارا در آنتالیا

بازار خیابان لارا که فقط شنبه‌ها باز است، یک مکان معروف بازار کثیف است که حدود 15 دقیقه با ماشین از شرق کالیچی آنتالیا فاصله دارد. از آنجایی که تقریباً همه چیز در این بازار  با قیمت های پایین به فروش می رساند، به ویژه میوه های تازه، سبزیجات، ادویه های معطر و انواع مختلف پنیر، رفتن به این بازار یکی از ضروریات تور آنتالیا است. همچنین چند غرفه فروش سوغاتی و پوشاک پیدا خواهید کرد که بسیاری از آنها دست دوم هستند. فراموش نکنید که در یک غرفه غذا توقف کنید تا گوزلمه خوشمزه را امتحان کنید، یک نان تخت پر شده با پنیر فتا، اسفناج، گوشت چرخ کرده و سیب زمینی. 

 

بازار ماناوگات


بزرگترین بازار در آنتالیا

بزرگترین بازار در آنتالیا، بازار ماناوگات، یک مکان سرپوشیده با تجربه خرید اصیل ترکیه است. چندین مغازه و غرفه در اینجا انواع کالاها، از جمله اقلام پوشاک، سوغاتی، لوازم خانگی، و اقلام غذایی مانند ادویه، چای، قهوه، مواد غذایی و غیره را به فروش می رسانند. این مکان عالی برای خرید میوه و سبزیجات تازه نیز می باشد. در هنگام خرید چانه زدن را فراموش نکنید!
یکی از راحت ترین راه‌ها برای رسیدن به بازار ماناوگات،  dolmuş  (اتوبوس‌های محلی) از روستاهای ساحلی Side، Kumköy و Evrenseki است. اگر از شهر آنتالیا می آیید، رفتن به تور بسیار راحت تر است.

 

کامیووا


بازار کامیووا  در آنتالیا

بازار کامیووا تنها یک بار در هفته باز است و مکانی زیبا برای خرید میوه ها و سبزیجات تازه، ادویه جات ترشی جات، قهوه، چای و حتی ماهی است. همچنین چند غرفه وجود دارد که لباس، کیف، عینک آفتابی، وسایل منزل و غیره می فروشند. 

 

بازار توسمور


بازار توسمور در آنتالیا

بازار توسمور، بازار معروفی که بین سوپرمارکت میگروس و خیابان 5. Sk قرار دارد، فقط یک بار در هفته باز است و دارای غرفه‌های زیادی است که محصولات متنوعی را می‌فروشند. در اینجا می توانید اقلامی مانند لباس، کیف، کفش، سوغاتی و جواهرات را با قیمت ارزان خریداری کنید. علاوه بر این، میوه ها و سبزیجات، قهوه، چای، ادویه جات ترشی جات، گوشت و کالاهای خانگی نیز وجود دارد. 

 

بازار قدیم


بازار قدیمی در آنتالیا

بازار قدیمی یک مکان عالی برای خرید پوشاک، صنایع دستی و غذاهای معطر ترکی در آنتالیا است. این بازار که بین مناره فلوت دار و مارینا در مرکز کالیچی واقع شده است، هر روز پذیرای  تعداد متعددی از گردشگران است. 
این بازار سرپوشیده یک مکان خرید معروف در شهر است و به فروش انواع سوغاتی های ترکی از جمله نزار بونچوگوی لعاب آبی یا تعویذ چشم ترکی، لوله های حباب دار، عمامه عثمانی و غیره، به همراه کالاهای چرمی، کاسه و بشقاب دست ساز، لباس، جوراب پشمی و غیره معروف است. بسیاری از فروشندگان نیز ادویه جات می فروشند. علاوه بر این، یک کوچه کوچک در کنار بازار وجود دارد که مسگران سینی چای، قابلمه، تابه، بشقاب و غیره می فروشند. حتما چانه بزنید!

 

جمعه بازار


جمعه بازار آلانیا

جمعه بازار که هفته ای یک بار در مرکز آلانیا برپا می شود، یک بازار محبوب و بزرگ در نزدیکی بنای یادبود آتاتورک است. به دلیل فروشندگان زیادی که کالاهای مختلف را می فروشند، مردم محلی و گردشگران را به خود جذب می کند. همانطور که در بازار قدم می زنید، اقلامی مانند لباس، کفش، کیف، سوغاتی، و میوه ها و سبزیجات تازه را با قیمت های مناسب پیدا خواهید کرد. مراقب باشید که فروشندگان شما را فریب ندهند تا بیش از آنچه می خواهید بخرید و چانه زدن را فراموش نکنید!

آلانیا یا آنتالیا: کدام بهتر مقصد برای سفر است؟

شهر قدیمی سیده 


شهر قدیمی سیده  در آنتالیا

کل شهر قدیمی سیده در آنتالیا، که در یک شبه جزیره واقع شده است، مانند یک بازار در فضای باز با مغازه ها و غرفه های بی شماری است که از صبح تا شب باز هستند. این یکی از بهترین مکان‌های شهر برای یافتن سوغاتی‌های منحصربه‌فرد مانند فرش، سرامیک، کالاهای چرمی، جواهرات طلا و نقره، لباس، لامپ‌های موزاییک شیشه‌ای، حکاکی‌های فوم دریا و غیره است. مواد غذایی مانند چای، قهوه و ادویه جات نیز توسط بسیاری فروخته می شود. این غرفه ها معمولا در تابستان بیش از حد معمول باز هستند.

 

بازار سرپوشیده محله گوزلوبا


بازار سرپوشیده محله گوزلوبا درآنتالیا

Güzeloba Mahallesi Kapalı Pazar که حدود 15 دقیقه از آنتالیا فاصله دارد، بازار ایده آلی برای بازدید از آن در صورت تمایل به خرید محصولات تازه است. در اینجا ردیف‌هایی از غرفه‌ها وجود دارد که با میوه‌ها و سبزیجات رنگارنگ مختلف، همه با قیمت‌های ارزان در دسترس هستند و توسط کشاورزان به فروش می‌رسند. سایر مواد غذایی که در اینجا پیدا می کنید عبارتند از چای، پنیر، آجیل، روغن، ادویه، غذاهای دریایی و گوشت. شما در اینجا تعداد کمی از خارجی ها را می بینید، که آن را به مکانی ارزشمند برای گردش و تماشای مردم محلی تبدیل می کند.

 

بازار اوکورچالار


بازار اوکورچالار در آنتالیا

بازار معروف Okurcalar نزدیک به بلوار Alparslan Türkeş است و یک بازار سرپوشیده است که در آن می توانید سوغاتی و مواد غذایی پیدا کنید. برخی از اقلامی که می توانید در اینجا بخرید شامل لباس، لباس ورزشی، کفش، کیف و لوازم خانگی است که بسیاری از آنها از برندهای معروف هستند. علاوه بر این، این مکان عالی برای یافتن چای طعم‌دار، ادویه‌های مختلف، میوه‌های تازه، سبزیجات و غیره است. 

 

captcha

مطالب مرتبط