جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | سفر به آنتالیا با کودکان

سفر به آنتالیا با کودکان

اگر شما قصد سفر به آنتالیا با کودکان خود را در طول تعطیلاتتان دارید و تمایل دارید که لحظاتی پر از سرگرمی و ماجراجویی برای فرزندانتان فراهم کنید، ما مطمئن هستیم که آنتالیا می‌تواند تعطیلاتی منحصر به فرد را برای شما فراهم کند. سفر به آنتالیا با کودکان خود یک تجربه فوق العاده است که می‌تواند تعطیلات شما را به یک ماجراجویی پر از شادی و سرگرمی تبدیل کند.
بچه ها خیلی زود خسته می شوند و دوست دارند مکان هایی را که در خانه نمی بینند تجربه و کشف کنند. خوب، آنتالیا مکان مناسبی برای سرگرمی های متنوع و هیجان انگیز است. برای آماده شدن برای سفر به آنتالیا با کودکانتان، ما در این مقاله 9 فعالیت برتر را برای شما تهیه کرده‌ایم. این فعالیت‌ها باعث خوشحالی فرزندانتان خواهند شد و شما نیز لذت خواهید برد!

 

تجربه قایق دزدان دریایی


 قایق دزدان دریایی

آلانیا و المپوس (پیشتر با نام فاسلیس شناخته می‌شد) دو بندر دریایی معروف در گذشته بودند که به عنوان مقصدی محبوب برای دزدان دریایی در دوران باستان شناخته می‌شدند. پومپیوس، دشمن ژولیوس سزار در جنگ داخلی روم، دزدان دریایی کیلیکی کوراکسیون را که آلانیا امروزی است شکست داد  و این منطقه را به امپراتوری روم ضمیمه کرد. 
به یاد ایام گذشته، امروزه در آلانیا و بندر کمر، سفرهایی با قایق های طراحی شده دزدان دریایی ارائه می شود. کدام کودک آرزو نکرده که یک دزد دریایی واقعی باشد؟

 

The Land of Legends Theme Park


The Land of Legends Theme Park

مرکز تفریحی عظیم The Land of Legends قطعا یکی از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری آنتالیا است که می توانید در سفر به آنتالیا با کودکان به آنجا بروید. این مرکز تفریحی در بلک، 35 کیلومتری آنتالیا کالیچی واقع شده است . 

پس از ورود به پارک موضوعی، به دنیای افسانه ها برده می شوید و این مفهوم در کل مکان ادامه دارد. بی جهت نیست که این اقامتگاه را دیزنی لند آنتالیا می نامند.
پارک آبی بزرگ در مجموع 55 سرسره آبی ارائه می‌کند، یک پارک ماجراجویانه همه سنین را با سواری‌های قابل تصور به خود جذب می‌کند، سواری با گوندولا در کانال، پاپ کورن، پایه‌های دونات و شخصیت‌های افسانه‌ای به هر کجا که نگاه کنید ارائه می‌شود. این بهشت برای کودکان است. مخصوصاً نمایش های شبانه با نور و لیزر قابل ذکر است.
 این مکان رویایی با  یک پارک آب بزرگ با 55 سرسره آبی، جذابیتی برای همه افراد در هر سنی دارد. این پارک ماجراجویی، با سواری‌هایی که تصورشان را می‌توانید بکنید، همه را به خود جذب می‌کند. گوندولاها در کانال‌ها، عرضه پاپ کورن و دونات‌ها، و حضور شخصیت‌های افسانه‌ای، هر جایی که نگاه کنید، شما را به سوی دنیایی جادویی می‌برند. این مکان با نمایش‌های شبانه با نور و لیزر بهشتی برای کودکان است.

 

پارک سلفی آنتالیا


پارک سلفی آنتالیا

پارک سلفی آنتالیا یک مجموعه وسیع با مساحت 2000 متر مربع است که برای کودکان و والدینشان ساخته شده است. اینجا می‌توانید تجربه هیجان‌انگیزی را برای کودکانتان فراهم کنید، از جمله پریدن به یک استخر بزرگ با توپ‌های صورتی رنگ و صعود به داخل یک ظرف خاویار سیاه.
بیش از 50 مکان در داخل این پارک وجود دارد که شما و خانواده‌تان می‌توانید به صورت جداگانه و یا با هم در آنها عکس بگیرید. هر خانواده در اینجا گوشه‌ای ویژه را برای عکاسی و ثبت لحظات شاد خود در مرکز تفریحی پارک سلفی آنتالیا پیدا خواهد کرد.
علاوه بر این، در داخل مجموعه پارک سلفی، شما می‌توانید به کافه Dospresso Coffee & Donut سر بزنید که در سراسر تور ترکیه شهرت دارد. در این کافه می‌توانید بهترین دونات‌ها و نوشیدنی‌های خنک کننده و متنوع آنتالیا را برای هر سلیقه و رنگی تجربه کنید.

برای آشنایی با بهترین رستوران های آنتالیا کلیک کنید.

پارک دینو گوینوک


پارک دینو گوینوک

دایناسورها همیشه افراد را مجذوب خود کرده اند و وقتی از دایناسورها صحبت می کنند چشمان همه کودکان می درخشد. در Göynük، پارک دینو یک منطقه فراوانی به مساحت 30000 متر مربع را در بر می‌گیرد. در این پارک، در جنگل‌های کاج، نمونه‌هایی از حیوانات غول‌پیکر وجود دارند که به طور مخفیانه پنهان شده‌اند. این نمونه‌ها ماکت‌هایی واقع‌بینانه هستند که به صورت حرکتی طراحی شده‌اند و همچنین قادر به تولید صداهای دایناسور هستند. کودکان می‌توانند این ماکت‌ها را لمس کرده و به همراه آن، تصوری از اندازه عظیم این موجودات منقرض شده را به دست آورند.
در تونل وحشت Deepfear، پارک موضوعی نوع خاصی از تجربه را ارائه می دهد، این مکان شما را به یک سفر ترسناک دعوت می کنند. علاوه بر این، یک افلاک نما، یک سینمای 7 بعدی، یک دیوار کوهنوردی، بازی های استخر و یک ترامپولین در این مکان وجود دارد.

 

تله کابین المپوس


تله کابین المپوس

ظرف 10 دقیقه، کابین های قرمز تله کابین از ساحل کمر به کوه Tahtalı که بیشتر به Olympos معروف است می رود. تله کابین Olympos Teleferik با مسافت 4350 متر یکی از طولانی ترین تله کابین های جهان است. سواری تا کوه 2365 متری حدود 10 دقیقه طول می کشد و منطره خیره کننده ی دارد. حتی می توانید خرابه های باستانی Phaselis را ببینید. 

 

جیپ سافاری


جیپ سافاری

یک تجربه گشت و گذار در کوه‌های توروس می‌تواند یک تغییر خوشایند از تعطیلات ساحلی و تابستانی را برای شما به ارمغان بیاورد. در تور آنتالیا، این نوع گشت و گذارها در سرتاسر منطقه برگزار می‌شوند و هتل شما می تواند به شما در پیدا کردن یک گشت مناسب کمک کند. شما با یک گروه کوچک در یک جیپ روباز سوار می‌شوید و به سمت کوه‌ها حرکت می‌کنید.
وسیله نقلیه آرام آرام از طریق جاده‌های باریک و غبارآلود بین جنگل‌های کاج حرکت می‌کند و برخی از دهکده‌های پنهان را در این رشته کوه‌ها می‌توان پیدا کرد. سفر سافاری شما را به ارتفاع 900 متر از سطح دریا می‌برد و در طول راه، وقتی از بستر رودخانه عبور می‌کنید، بچه‌ها به ویژه از جنگ آبی بین جیپ‌ها لذت می‌برند. ناهار نیز در یک مزرعه پرورش ماهی قزل آلا سرو می‌شود و بسته به تور، استراحت‌های کوتاهی برای شنا نیز وجود دارد.

 

ویرانه های باستانی را کشف کنید


ویرانه های باستانی را کشف کنید

استان آنتالیا از نظر ویرانه ها و مکان های باستانی غنی است. بازدید از یکی از خرابه ها حتی برای کودکان نیز می تواند جالب باشد، به خصوص اگر قلعه باشد و داستان هیجان انگیزی به آن مرتبط باشد.
سیمنا که امروزه Kaleköy نامیده می شود، یکی از بهترین قلعه ها برای بازدید در سفر به آنتالیا با کودکان است. شهر باستانی با مقبره‌های صخره‌ای و ویرانه‌ها فقط با قایق از Kaş، Demre و Üçağız قابل دسترسی است. بخش‌هایی از شهر کوچک ساحلی لیکیا که از قرن چهارم به وجود آمده بود، در اثر زلزله زیر آب مدفون شد و در نتیجه شهر تبدیل به جزیره شد.

 

آکواریوم آنتالیا


آکواریوم آنتالیا

آکواریوم آنتالیا، دومین آکواریوم بزرگ اروپا و پنجمین آکواریوم بزرگ جهان است. در آنجا، با بیش از 64 تانک و 40 آکواریوم موضوعی، می توانید حدود 5000 نوع ماهی و موجود زیرآبی را مشاهده کنید. بزرگترین آکواریوم تونلی جهان، یک تونل به طول 131 متر و عرض 3 متر است که از زیر تانک‌ها عبور می‌کند و احساس شنا با کوسه‌ها را به شما القا می‌کند.
همچنین، آکواریوم دنیای برفی در آکواریوم آنتالیا وجود دارد، که حتی در اواخر تابستان دمای ثابتی حدود ۵- درجه دارد و با مجسمه‌های یخی زیبا تزئین شده است. شما می‌توانید با گلوله‌های برفی بازی کنید و در پارک حیات وحش نزدیک آنتالیا، شاهد حشرات، مارها و خزندگان بزرگ باشید.

 

پارک آکتور


پارک آکتور

این شهربازی در قلب آنتالیا و مقابل مرکز خرید میگروس واقع شده است که در سفر به آنتالیا با کودکان پیشنهاد میکنیم حتما از آن بازدید کنید چرا که بیش از 30 سواری مختلف در این مرکز منتظر شما هستند. نیمکت‌های پارک به‌طور ویژه طراحی شده‌اند و با رنگ‌های روشن خود توجه شما را به خود جلب می‌کنند.
علاوه بر ترن‌های هوایی و امکانات سواری دیگر، «قلب آنتالیا» یا به زبان ترکی "Antalya'nın kalbi" نیز در این مکان قرار دارد. این بزرگترین چرخ و فلک ترکیه و دومین بزرگترین چرخ و فلک در اروپا پس از "چشم لندن" است و به ارتفاع 90 متر می‌رسد. این چرخ و فلک دارای 42 کابین با تهویه مطبوع است که هر کدام می‌توانند 10 نفر را در خود جای دهند. با سواری در این چرخ و فلک به مدت 18 دقیقه، می‌توانید از منظره فوق‌العاده آنتالیا و اطراف آن لذت ببرید.


 

captcha

مطالب مرتبط