جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.
لوگو آرزوی سفر

مجله گردشگری | بهترین مراکز خرید روسیه

بهترین مراکز خرید روسیه

همانطور که می‌دانید، خرید از مراکز و فروشگاه‌های مدرن یکی از سرگرم‌کننده‌ترین و هیجان‌انگیزترین قسمت های سفر به هر کشوری است. روسیه یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری در جهان است که دارای مراکز خرید مدرن و بسیار جذابی است و در این مقاله سعی می کنیم تا شما را با بهترین مراکز خرید این کشور آشنا کنیم. 

روسیه کشوری بزرگ است که در سمت شرقی اروپا، در لبه شمالی آسیا واقع شده است. این کشور به دلیل گستره جغرافیایی خود، بزرگترین کشور جهان محسوب می‌شود. این کشور به خاطر فرهنگ غنی و متنوع خود، تجربه های منحصر به فردی را به مسافران تور روسیه ارائه می دهد. از جاذبه های گردشگری شگفت انگیز گرفته تا طعم غذاهای سنتی روسیه همه و همه تجربه سفر خاطره انگیزی را برای گردشگران به ارمغان می آورد. برای تجربه راحت‌تر سفر، در اینجا فهرستی از برترین مراکز خرید روسیه ارائه کرده ایم.

برای مطالعه راهنمای سفر به روسیه کلیک کنید.

مراکز خرید مسکو 


مسکو با طیف وسیعی از مغازه‌ها و مراکز خرید بهشت خریداران است، از مغازه‌های خیابانی گرفته تا مراکز خرید بزرگ و بازارهای سرگرم‌کننده. میتوانید هنگام خرید در خیابان آربات، از جذابیت این شهر قدیمی لذت ببرید ، یا در برخی از مناطق مدرن و امروزی مانند مرکز طراحی فلاکون، طرح ها و آثار هنری منحصر به فرد را تماشا کنید.

اگر به دنبال یک خرید هیجان انگیز در مسکو هستید، در زیر چند مورد از فروشگاه های تجاری که رضایت خریداران و علاقمندان به نام تجاری را برآورده میکند بیان کردیم.

مرکز خرید GUM


فروشگاه بزرگ GUM که در قلب مسکو، در میدان سرخ افسانه ای واقع شده است، مهم ترین مرکز خرید روسیه است. بوتیک‌های لوکس در یک پاساژ زیبا، این مرکز خرید را به یکی از برترین مکان‌های دیدنی شهر تبدیل کرده است.  مرکز خرید گوم (به معنای واقعی کلمه از روسی به عنوان فروشگاه اصلی جهانی یا فروشگاه دولتی ترجمه شده است) در دهه 1890 ساخته شد و ساختمانی زیبا با سقف شیشه ای است که یادآور ایستگاه های راه آهن قرن نوزدهم لندن و پاساژ خرید زیبای میلان است.
GUM با برندهای بین المللی و محلی، رستوران ها و کافه ها یکی از کلاسیک ترین مراکز خرید در مسکو به شمار می‌آید. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

gum

مرکز خرید TsUM


TsUM یکی از مجلل ترین و معروف ترین فروشگاه‌های شهر مسکو است که در امتداد خیابان پتروفکا واقع شده است. TsUM که در روسی به معنای «فروشگاه مرکزی» است، برندها و اقلام لوکس زیادی را در خود جای داده است. شما می توانید همه چیز از لباس، جواهرات، لوازم جانبی، کفش، لوازم آرایشی و بسیاری موارد دیگر را در این فروشگاه تهیه کنید. جدیدترین مدها از برندهای بزرگ از جمله لویی ویتون، تام فورد، دیور، فندی و الکساندر مک کوئین در اینجا یافت می شود.
TsUM همچنین یک رستوران گران‌قیمت به نام Buro در پشت بام و یک فروشگاه کودکان به نام Tsentralny Detsky Mir دارد که مسافران محلی و بین‌المللی به آنجا می‌روند. این مرکز خرید از 10:00 صبح تا 10:00 شب (دوشنبه تا جمعه) و 11:00 صبح تا 10:00 شب (یکشنبه ها) باز است.

tsum

مرکز خرید Okhotny Ryad


Okhotny Ryad یک مرکز خرید زیرزمینی منحصر به فرد است که در فاصله کمی پیاده روی از موزه تاریخی دولتی واقع شده است. این فروشگاه دارای برندهای مختلف جهانی و فروشگاه های زنجیره ای معروف است. همچنین یک فودکورت بزرگ و چندین رستوران سطح بالا در این فروشگاه وجود دارد. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

okhotny-ryad

Metropolis


متروپلیس که در سال 2009 افتتاح شد، یکی از پربازدیدترین مراکز خرید در مسکو است. در مقایسه با چند مرکز خرید اول در این لیست، متروپلیس ممکن است از نظر اندازه کوچکتر باشد، اما مجموعه ای از برندهای مختلف و رستوران های متعددی را در خود جای داده است. این مرکز خرید همچنین دارای یک پارک ترامپولین سرپوشیده فوق العاده است که بچه ها را سرگرم می کند. به‌علاوه، یک سالن سینما دارد که جدیدترین فیلم‌هایی را که به‌ویژه در میان هزاره‌ها محبوب هستند، نمایش می‌دهد. علاوه بر این ایستگاه مترو بالتییسکایا در نزدیکی این مرکز خرید واقع شده است. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است.

metropolis


Atrium


اتریوم یکی از مراکز خرید و سرگرمی مدرن است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن Kurskaya و ایستگاه مترو Kurskaya واقع شده است. در این بنا با مساحت 103 هزار متر مربع انواع مختلف برندهای روز دنیا، بوتیک ها و کالاهای مختلف با هر نوع سلیقه ای وجود دارد.
همچنین در این مرکز خرید سینما ، کافه و رستوران های متعددی وجود دارد که غذاهای سنتی روسیه و غذاهای بین المللی سرو می‌نماید. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است.

atrium

MoreMall


مرکز خرید مورمال در بزرگراه مرکزی سوچی که یک منطقه پرجمعیت شهری محسوب می‌شود واقع شده است . این بنا در 4 طبقه ساخته شده و سالانه میزبان 12 میلیون بازدیده است. مورمال با مساحت 168917 مترمربع دارای فروشگاه های مواد غذایی، لوازم الکترونیکی و خانگی،  فروشگاه پوشاک و کفش ، سینما و بیش از 40 رستوران و کافه است. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

moremall

Arbat Street


خیابان آربات که حدود یک کیلومتر امتداد دارد، یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های مسکو است. در این خیابان تعداد زیادی فروشگاه‌، مغازه‌، کافه‌ و رستوران‌ قرار دارد و یکی از بهترین نقاط شهر مسکو برای خرید است. خیابان آربات یکی از قدیمی ترین و معروف ترین مکان ها برای خرید است.
سوغاتی های بی شماری از جمله جواهرات کهربایی، ست چای سماور و عروسک های ماتریوشکا در این خیابان به فروش می رسند. مغازه های این خیابان از ساعت 10 صبح تا 9 شب باز هستند.

arbat-street

Aviapark


Aviapark که در منطقه پر جنب و جوش فرودگاه مسکو واقع شده است یک مرکز خرید غول پیکر با حدود 500 فروشگاه، رستوران و جاذبه های سرگرمی است که در شش طبقه قرار دارند.
 Aviapark بزرگترین مرکز خرید در کل اروپا اعلام شده است. این بنا با ساختار عظیمی که دارد انواع برندهای مختلف را در خود جای داده است، از طراحان بوتیک مجلل فرانسوی گرفته تا برندهای جهانی مقرون به صرفه، مانند H&M، Forever21، Uniqlo . علاوه بر این، این مرکز خرید مناطق تفریحی زیادی نیز دارد، از جمله آکواریوم سرپوشیده، پارک های بازی، پیست اسکیت روی یخ، اتاق فرار، امکانات کارتینگ و موارد دیگر. 

aviapark

مراکز خرید سن پترزبورگ


در سن پترزبورگ، تعداد زیادی فروشگاه برای هر نوع سلیقه و بودجه ای وجود دارد. خرید در سن پترزبورگ تجربه لذت بخشی است. در اینجا ما به چند مورد از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ اشاره میکنیم.

 

NEVSKY CENTER


مرکز خرید NEVSKY CENTER یکی از بزرگترین مراکز خرید در قلب سنت پترزبورگ است که در سال 2010 افتتاح شد. این ساختمان در مرکز تاریخی شهر، در تقاطع خیابان نوسکی و خیابان ووسستانیا، روبروی ایستگاه راه آهن Moscovsky واقع شده است و ایستگاه‌های مترو Ploschad Vosstaniya و Mayakovskaya در نزدیکی این فروشگاه قرار دارند.
این مرکز خرید که در 19000 مترمربع و 7 طبقه ساخته شده دارای بیش از 100 فروشگاه ، فودکورت و پارکینگ زیرزمینی سه طبقه می‌باشد. همچنین در این فروشگاه انواع مختلف برندهای بین المللی و محلی از جمله Pandora، Freywille، Gant، Lacoste، Tommy Hilfiger، Högl و H&M وجود دارد. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است.

aviapark

Galeria Shopping Mall


مرکز خرید گالریا یک مرکز خرید و سرگرمی محبوب در سن پترزبورگ است. این فروشگاه در 5 طبقه ساخته شده و شامل بیش از 300 مغازه ، 28 رستوران و 10 سینما و یک تئاتر است. در این مرکز میتوانید انواع برندهای بین المللی و محلی پوشاک، کفش و لوزام جانبی پیدا کنید و از خرید کردن لذت ببرید. این مرکز خرید از دوشنبه تا یکشنبه از ساعت  10 صبح تا 11 شب باز است.

galeria-shopping-mall

GRAND PALACE BOUTIQUE GALLERY


گالری گرند پالاس بوتیک یکی از مراکز خرید در سنت پترزبورگ است و به عنوان مقصد اصلی برای علاقمندان به مد تبدیل شده است. این گالری که به سبک اروپایی طراحی شده است شامل مجموعه ای از بوتیک ها، رستوران ها، سینما و کارواش می‌باشد.علاوه بر این این مرکز خرید بهترین مکان برای شیک پوشان و عاشقان خرید است و انواع مختلف برندهای جهانی که شامل لباس، کفش، جواهرات، دکور خانه، لوازم جانبی و سایر اقلام مجلل را ارائه می دهد. 
این مرکز خرید همه روزه از ساعت 11 صبح تا 9 شب باز است.

grand-palace-boutique-gallery

LENINGRAD HOUSE OF TRADE 


این فروشگاه بزرگ که با نام DLT (Dom Leningradskoy Torgovli) شناخته می شود، یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین مغازه های سنت پترزبورگ در طول قرن بیستم بود. امروزه این ساختمان در 6 طبقه انواع کالاهای لوکس، جواهرات، لوازم جانبی، عطر، لوازم آرایشی ارائه می‌کند. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

leningrad-house-of-trade

Gostiny Dvor 


Great Gostiny Dvor (روسی: Большой Гостиный Двор) یک فروشگاه بزرگ در خیابان نوسکی در سنت پترزبورگ است که در اواسط دهه 1700 ساخته شده است. این مرکز خرید نه تنها قدیمی ترین مرکز خرید شهر است، بلکه یکی از اولین پاساژهای خرید در جهان محسوب می‌شود. این مجتمع سرپوشیده با بیش از 100 مغازه که بیش از یک کیلومتر در تقاطع خیابان نوسکی و خیابان سادووایا گسترده شده و مساحتی به وسعت 53000 متر مربع (570000 فوت مربع) را در بر می گیرد، و حدود بیست و هشت سال طول کشید تا ساخته شود. 
این مرکز خرید از 122 بخش مختلف تشکیل شده و هر چیزی که به دنبال خرید آن هستید میتوانید در این فروشگاه پیدا کنید. این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

gostiny-dvor

Bealls


فروشگاه بیلز در سال 1915 تاسیس شد و دارای شعب مختلفی در اقصی نقاط دنیاست. در این فروشگاه می‌توانید پوشاک، لوازم جانبی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی را میتوانید با 70 درصد تخفیف نسبت به سایر فروشگاه ها پیدا کنید.این مرکز خرید همه روزه از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است.

bealls

Europolis


یوروپولیس یک مرکز خرید جدید در شهر سن پترزبورگ است. این مرکز خرید در ساحل سمت راست رودخانه نوا، و در نزدیکی ایستگاه مترو   "Lesnaya" است. یورو پلیس دارای طیف گسترده ای از فروشگاه ها و رستوران ها، و همچنین یک سینما و یک پارک تفریحی پرندگان برای کودکان است.

europolis

captcha

مطالب مرتبط