جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | کلاب های شبانه در مسکو

کلاب های شبانه در مسکو

بدون شک بهترین زندگی شبانه در روسیه را می‌توان در مسکو و سن پترزبورگ یافت. این شهرها هرگز به خواب نمی روند. کافه‌ها، کلاب‌های رقص و راک، رستوران‌های 24 ساعته و همچنین کلاب‌های استریپ با چراغ‌های خود و انبوهی از مردم شما را شگفت زده خواهد کرد. هنگامی که شب در مسکو فرا می رسد، این شهرغرق زیبایی می‌شود و نورهای رنگی و فواره‌ها در شب به تزئینات و ساختمان‌ها جلوه‌ای تماشایی می‌بخشد. ساختمان‌های سنتی، قلعه‌ها و موزه‌ها که در روز کلاسیک به نظر می‌رسند، حال و هوای دیگری را در شب پیدا می‌کنند. علاوه براین بارها و کلاب‌های شبانه مسکو میزبان مهمانان خود خواهند بود تا شوق و هیجان را برای آن‌ها به ارمغان بیاورند.
 

مسکو به عنوان یکی از سرزنده ترین پایتخت‌هایی است که هرگز نمی‌خوابد! زندگی شبانه مسکو می‌تواند هم سرگرم کننده و هم کمی گیج کننده باشد. در شب رستوران‌ها اغلب به کلاب تبدیل می‌شوند و تنها زیباترین، خوش‌پوش‌ترین و پولدارترین مهمانان را به بهترین کلاب‌های مسکو می‌پذیرد. زندگی شبانه در مسکو روسیه قوانین خود را دارد! مردم مسکو عاشق مهمانی هستند و هنگامی خورشید غروب می‌کند و شب فرا میرسد شهر تاریخی مسکو که با نور و شادی تزئین شده است به طور جادویی به یک بهشت برای مهمانی‌های شبانه تبدیل می‌شود. در ادامه به معرفی بهترین کلاب‌های شبانه در مسکو می‌پردازیم:

برای آشنایی با مکان‌های دیدنی در مسکو کلیک کنید.

بار City Space  ; زیباترین بار مسکو با کوکتل های خوشمزه


city_space_bar

City Space، یکی از 10 بار برتر جهان است که در طبقه 34 Swissotel Krasnye Holmy، قرار دارد. سیتی اسپیس یکی از مرتفع‌ترین بارهای پانوراما مسکو است که نمای 360 درجه‌ای از شهر را ارائه می‌دهد. این کلاب مکانی عالی برای نوشیدن یک کوکتل است در حالی که از مناظر هیجان انگیز 360 درجه از مرکز شهر مسکو لذت می‌برید. 

city-space-bar-restaurant

شهرت این کلاب بیشتر به دلیل انواع کوکتل های بسیار جذاب، سرد یا گرم، کلاسیک یا مولکولی است که با هر سلیقه ای مطابقت دارند. باریستا کلاب سیتی اسپیس خود را طراح کوکتل می نامد و نوشیدنی‌های منحصر به فرد روسی را ایجاد می‌کند. یکی از کوکتل‌های مخصوص او Honey Smash است که ترکیبی از نوشیدنی با طعم ماندارین، آب لیمو، عسل، شکر قهوه ای و آب پرتقال است. این نوشیدنی لذت بخش و با طراوت است و حواس شما را به چالش می کشد. اگر از طرفداران نوشیدنی کلاسیک هستید، قطعاً باید این نوشیدنی را امتحان کنید. سیتی اسپیس علاوه بر تمام کوکتل‌های خارق‌العاده و خلاقانه‌اش، دارای بیش از 250 دستور غذای منحصر به فرد و ترکیب منحصر به فرد از مواد مختلف است.
 دی‌جی‌های پر جنب و جوش و رنگارنگ از سراسر جهان به همراه دی‌جی‌های محلی آهنگ‌هایی را می‌خوانند که شما را از روی کاناپه‌های شیک خود پایین می‌آورند و مستقیماً به میدان رقص می‌برند. City Space یک نقطه داغ شیک، پر زرق و برق و لذت‌بخش است که نباید در تور روسیه آن را از دست بدهید. اگرچه قیمت‌ها یادآور کلاب‌های سطح بالا در لس‌آنجلس و نیویورک است، فقط کافی است وارد این کلاب شوید تا ببینید این همه هیاهو برای چیست.

 

کلاب Gestalt  ; همه چیز در بالاترین سطح


gestalt-club-moscow

کلاب گشتالت مسکو مکانی عالی برای گذراندن یک شب عالی در روسیه است. طراحی داخلی با ترکیب رنگ طلایی و قرمز، فراوانی شمع ها و تزیینات فضایی شیک ایجاد می کند. سیستم صوتی این کلاب قدرتمند است و تجربه ای فراگیر را ایجاد می کند علاوه بر این بارهای متعددی وجود دارد که می‌توانید نوشیدنی و تنقلات خود را از آنجا تهیه کنید، همچنین برخورد کارکنان این کلاب بسیار دوستانه است. این کلاب همچنین میزبان مهمانی‌های خصوصی است. موقعیت مکانی آن بسیار مناسب بوده و افراد موجه زیادی برای ملاقات وجود دارند. با این حال، کمبود نوشیدنی‌های غیر الکلی در بار وجود دارد. به طور کلی، کلاب گشتالت مسکو برای یک شب خوشگذرانی بسیار توصیه می شود.

 

کلاب London Night ;  بهترین تجهیزات صدا و نورپردازی


london-night

باشگاه لندن مکانی عالی برای دوستداران زندگی شبانه، رویدادهای هیجان انگیز و سرگرمی است. این کلاب در Prospekt Vernadskogo واقع شده است و هم در میان گردشگران و هم افراد محلی بسیار محبوب است و کارکنان آن بین گردشگران و روس ها تبعیض قائل نمی شوند اما با اینحال چند مورد برخورد نژاد پرستانه در میان مهمان‌ها گزارش شده است. کلاب لندن با بهترین صدا، پخش تصاویر و دستگاه‌های نورپردازی حرفه ای ، سه سال پیش نامزد دریافت جایزه REA و بهترین در پایتخت شد و هنوز هم با افتخار این عنوان را یدک می کشد!
تا زمانی که برای خرج کردن آماده باشید، خدمات خوبی دریافت خواهید کرد. کوکتل‌های این کلاب یکی از بهترین کوکتل‌های شهر است و بار پر از مردان و زنان خوش قیافه است. بنابراین، شانس شما برای ملاقات با فرد جدید در کلوپ شبانه لندن بسیار زیاد است. فضای دوستانه، رقص های تمام شبانه، کوکتل های مختلف و خدمات با کیفیت بالا از ویژگی‌های کلاب لندن است.  
فضای شگفت انگیز، طراحی داخلی غیرمعمول، تقسیم بندی خوب توسط 2 طبقه با بالکن بزرگ و فضای بار به مهمانان اجازه نمی دهد در یک مکان بمانند و خسته شوند. کافی است یک بار به کلاب لندن مراجعه کنید تا بفهمید طعم‌های شگفت انگیز همراه با هیجان و تفریح کجاست!

برای آشنایی با بهترین مراکز ماساژ در روسیه کلیلک کنید.

کلاب  B2| کلاب یا مرکز سرگرمی؟


b2-clube

کلاب B2 بزرگترین کلاب در مرکز مسکو است که پنج دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو مایاکوفسکایا فاصله دارد. B2  که عموماً به عنوان یکی از بهترین کلاب‌های راک در مسکو شناخته می شود، راه طولانی را از یک کلاب تا تبدیل شدن به یک مرکز سرگرمی کامل طی کرده است. کل ساختمان شامل یک رستوران، یک بار سوشی و همچنین یک سالن کنسرت است. باشگاه B2 با 5 طبقه فضاهای تفریحی و هیجان انگیز مطمئناً شما را سرگرم خواهد کرد.
این کلاب دارای یک پیست رقص بسیار بزرگ است که به شما امکان می دهد آزادانه برقصید. سیستم صوتی این باشگاه در سطح بالایی قرار دارد و شاید به همین دلیل است که برترین گروه‌های موسیقی روسیه در این کلاب اجرا می‌کنند. نوشیدنی‌های این کلاب عالی هستند زیرا از بهترین الکل‌ها استفاده میکند. علاوه بر این، می‌توانید فینگر فود خوشمزه‌ای برای مکمل نوشیدنی‌های خود نیز دریافت کنید.

 

کلاب Night Flight | بهترین مکان برای بودن


night-flight

Night Flight اولین کلاب شبانه در مسکو بود که در سال 1991 افتتاح شد و درست در قلب مسکو قرار دارد. این کلاب هنوز هم به عنوان بهترین کلاب مورد استقبال گردشگران تور مسکو و افراد محلی قرار میگیرد. Nightflight حدود 25 سال است که به عنوان قدیمی‌ترین کلاب با رستوران‌هایی با غذاهای عالی و نوشیدنی‌های بی‌نظیر میزبان گردشگران و افرادی است که برای مهمانی شبانه تا ساعات اولیه صبح به اینجا می‌آیند.
این کلاب در خیابان اصلی تورسکایا مسکو و در فاصله چند قدمی میدان سرخ زیبا قرار دارد. موقعیت مکانی عالی‌تر از این نمی تواند باشد! نایت فلایت دارای رستوران، بار اصلی، سالن VIP مجلل و یک اتاق دیسکوی کوچک با یک دی‌جی است. این کلاب بیشتر به خاطر کارمندان زیبا و خوش‌تیپ محلی‌اش که در بار حضور دارند، مشهور است.
دکوراسیون داخلی زیبا و خاصی است و غذاهای اسکاندیناویایی در منوی آن بسیار مورد توجه منتقدان غذای شهر قرار گرفته است. از Night Flight دیدن کنید و یک زندگی شبانه جذاب را تجربه کنید. اگر می خواهید چیزی متفاوت را در مسکو تجربه کنید، این کلاب جایی است که باید بروید.

 

کلاب Leningrad Club and Karaoke  | کلاب افسانه ای


leningrad-club-and-karaoke

به دنبال مکانی با مهمانی‌های خاص، اجرای هنرمندان مشهور و رقص‌ها و موسیقی شگفت انگیز هستید؟ کلاب لنینگراد جایی است که باید به آنجا بروید. این کلاب شبانه در لنینگرادسکی واقع شده است.
دیسکو بار "لنینگراد" یک کلاب برای همه دوستداران موسیقی دیسکو دهه 70-80 است. مهمانی‌هایی به سبک دیسکو در اینجا هر جمعه و شنبه برگزار می‌شود.  فضای کلاب بسیار دلپذیر و دوستانه است و از بودن در این کلاب هرگز خسته نمی‌شوید. پیست رقص این کلاب شبیه یک توپ دیسکو بزرگ به قطر 1.5 متر است.
مهمانی های VIP کارائوکه در "لنینگراد" در روز پنجشنبه برگزار می شود. این برنامه شامل مسابقه کارائوکه بین مهمانان با همراهی یک گروه موسیقی حرفه ای است. علاوه بر این هر ماه نمایش‌هایی از خوانندگان محبوب موسیقی روسی برگزار می شود. 

برای مطالعه راهنمای سفر به روسیه کلیک کنید.

captcha

مطالب مرتبط