جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | مراکز خرید سن پترزبورگ

مراکز خرید سن پترزبورگ

در شهری که به عنوان پایتخت فرهنگی روسیه شناخته می‌شود، تجربهٔ خرید نیز ارزش و جذابیت خاص خود را دارد. انتخاب یک مرکز خرید مناسب در یک شهر جدید می‌تواند تجربه خرید شما را تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل، تلاش ما در اینجا بر این بوده است که به شما تنها بهترین و جذاب‌ترین مراکز خرید سن پترزبورگ را معرفی کنیم.

خرید در سن پترزبورگ


خرید در سن پترزبورگ

سن پترزبورگ بهشتی برای خریداران تور روسیه است زیرا این شهر دارای طیف گسترده‌ای از مراکز خرید زیبا است. پس اگر هوا برای پیاده روی خیلی خوب نیست، در هتل اقامت نکنید. بسیاری از مراکز خرید سن پترزبورگ دارای کافه‌های دنج، رستوران‌های روسی و سینما هستند. پس بازدید از یک مرکز خرید می‌تواند جایگزین خوبی برای گشت شهری باشد، می‌توانید فیلم تماشا کنید، غذاهای سنتی روسیه بچشید، سوغاتی‌هایی تهیه کنید و محیط اطراف خود را تماشا کنید. مراکز خرید سن پترزبورگ بسیار شبیه مراکز خرید غربی هستند. می‌توانید در این فروشگاه‌های روسی برندهای لوکس برتر پیدا کنید. حتی برخی از مراکز یک سالن بولینگ و یک منطقه سرگرمی بزرگ برای کودکان دارد.
همه مراکز خرید سنت پترزبورگ روزانه از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعال هستند و در نزدیکی برخی از ایستگاه های اصلی مترو سن پترزبورگ و همچنین در سایر مناطق شهر یافت می شوند. توجه داشته باشید که محبوب ترین مراکز خرید سن پترزبورگ، دقیقاً در نزدیکی خیابان معروف Nevsky Prospekt واقع شده اند.

 

مرکز خرید GRAND PALACE BOUTIQUE


مرکز خرید GRAND PALACE BOUTIQUE

گالری Grand Palace Boutique، به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید سن پترزبورگ، به یک مقصد مورد علاقهٔ برای عاشقان مد، سبک و راحتی تبدیل شده است. این فضای منحصربه‌فرد در قلب شهر، تجربه‌ای جذاب را برای علاقه‌مندان به خرید در سن پترزبورگ فراهم می‌کند. این مرکز خرید دارای امکاناتی نظیر بوتیک‌ها، رستوران‌ها، سینما و سالن زیبایی میباشد.

مرکز خرید Grand Palace Boutique به واقع، به یک مقصد غنی از برندهای لوکس و جهانی تبدیل شده است. اینجا به شیک پوشان و علاقه‌مندان به خرید فرصت می‌دهد تا از تنوع بی‌نظیری از لباس‌ها، کفش‌ها، جواهرات، دکوراسیون داخلی، لوازم جانبی و سایر اشیاء مجلل بهره‌برده و از خرید در این محیط شگفت‌انگیز لذت ببرند.

مکان: دریاسالاری، مرکزی
مترو: خیابان نوسکی
ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه، از ساعت 11 صبح تا 9 شب

 

مرکز خرید گالریا  Galeria


مرکز خرید گالریا  Galeria

Galeria یک مرکز خرید و سرگرمی محبوب در قلب سن پترزبورگ است که در فاصله چند قدمی از ایستگاه راه آهن مسکو واقع شده است. در این مرکز خرید پنج طبقه با بیش از 300 فروشگاه، 30 رستوران، کافه و سینما، همه چیزهایی که برای یک خرید عالی و تفریح نیاز دارید، وجود دارد. 
طبقه بالا با منطقه سرگرمی بزرگ با موضوع جزیره دزدان دریایی برای جوانان است. در مرکز خرید گالریا، می‌توانید برندهای بین‌المللی و محلی را پیدا کنید و از تجربه خرید یک روزه لذت ببرید. همچنین میتوانید از بسیاری از کافه‌های زیبا از جمله فروشگاه‌های فست فود و یا یک رستوران شیک که بالکنی با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز از شهر دارد، لحظاتی لذت‌بخشی را سپری کنید.
مکان: دریاسالاری، مرکزی
مترو: Vosstoniya
ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه، از ساعت 10 صبح تا 11 شب

 

مرکز خرید لنینگراد


مرکز خرید لنینگراد

این فروشگاه بزرگ که با نام DLT (Dom Leningradskoy Torgovli) شناخته می شود، تجارت خود را در سال 1898 آغاز کرد و اولین مرکز خرید در شهر بود که کالاهای کمیاب را در دوران اتحاد جماهیر شوروی می فروخت. امروزه ساختمان شیک و مدرن دارای شش طبقه از کالاهای لوکس است. طبقه اول دارای جواهرات، لوازم جانبی، عطریات، لوازم آرایشی و لوازم خانگی داخلی است. طبقات 2 و 3 پوشاک مردانه و زنانه با برندهای لوکس ارائه می شود. طبقه 4 لباس جین و چمدان را به همراه لباس و لوازم جانبی کودکان در طبقه پنجم ارائه می دهد. در منطقه سوغات، انواع ماتریوشکا با تصاویر افسانه ها و مناظر پانورامای سنت پترزبورگ، جعبه های نقاشی شده دست ساز و جواهرات کهربایی وجود دارد که مخصوص DLT ساخته شده است.
این مرکز خرید در قلب شهر سن پترزبورگ، در 5 دقیقه پیاده روی از میدان قصر و موزه دولتی ارمیتاژ، کلیسای ناجی بر روی خون ریخته شده، کلیسای جامع کازان و دیگر بناهای مهم سن پترزبورگ واقع شده است.

مکان: دریاسالاری، مرکزی
مترو: خیابان نوسکی
ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه، از ساعت 10 صبح تا 10 شب

 

Gostiny Dvor


Gostiny Dvor مرکز خرید

Gostiny Dvor، (ترجمه Guests’ Court) بزرگترین مرکز خرید سن پترزبورگ است که درست در قلب شهر واقع شده است. اینجا معروف‌ترین نقاط دیدنی نوسکی و مکانی برای معتادان به خرید است.با ورود به این مرکز خرید از معماری زیبای نئوکلاسیک قرن 18 ساختمان لذت خواهید برد. این منطقه خرید که ادعا می‌شود اولین مرکز خرید در جهان است، بیش از یک کیلومتر طول دارد و شامل فروشگاه‌هایی است که همه چیز از محصولات زیبایی گرفته تا کت راسو و همه چیزهای ساخت روسیه را می‌فروشند.
مکان: دریاسالاری، مرکزی
مترو: Gostiny Dvor
ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه، از ساعت 10 صبح تا 10 شب

 

مرکز خرید Nevsky Center


مرکز خرید Nevsky Center

مرکز خرید Nevsky Center  در بخش تاریخی سن پترزبورگ، درست روبه‌روی ایستگاه راه‌آهن مسکو، در سال 2010 افتتاح شد. این مرکز خرید دارای بیش از 100 فروشگاه خرده‌فروشی است که در 7 طبقه گزینش وسیعی از محصولات و خدمات مد را با فودکورت و پارکینگ زیرزمینی سه طبقه ارائه می‌دهند. 
طبقه بالای آن با اسپا، سالن بدنسازی، یوگا، سالن مو، و مرکز ماساژ تایلندی، بدن را خوش فرم می‌کند و یک رستوران درجه یک روی پشت بام را نیز در خود جای داده است. طبقات دیگر طیف وسیعی از مغازه های مد را از H&M گرفته تا برندهای لوکس جهانی را عرضه میکنند. در اینجا می‌توانید اسباب‌بازی‌ها و بازی‌هایی را از Hamleys برای افراد خردسال، و همچنین انواع لوازم خانگی برای خریداران ارزان قیمت و زیاد پیدا کنید. مراکز خدماتی برای خشک شویی، تعمیر کفش، داروخانه، خواربار فروشی، و بانک ها، از جمله مرکز تجاری نیز وجود دارد.
مکان: دریاسالاری، مرکزی
مترو: Vosstoniya
ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه، از ساعت 10 صبح تا 11 شب

 

یوروپولیس


یوروپولیس

یوروپولیس یک مرکز خرید و مرکز تفریحی جدید با مساحت 141700 متر مربع در شهر سن پترزبورگ است. این مرکز خرید دارای سینما، خواربار فروشی، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی، فروشگاه های لباس مد، تجهیزات ورزشی، کالاهای چرمی، و فودکورت و همچنین محیط هایی برای کودکان است. قیمت‌های این مرکز مناسب هستند و معماری مدرن اروپایی با نور مناسب، فضای آرامی را برای خرید فراهم می‌کند. علاوه بر این کافه‌ها و رستوران‌هایی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها غذا بخورید و کمی استراحت کنید. 
مکان: سمت Vyborg، نه مرکزی
مترو: Lesnaya
ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه، از ساعت 10 صبح تا 10 شب

 

Passage


مرکز خرید Passage در سن پترزبورگ

پاساژ معروف اما کوچک نوسکی که در سال 1848 افتتاح شد در خیابان نوسکی تا خیابان ایتالیاسکایا قرار دارد و به نام آن Passage Trading House  شناخته میشود. فضای داخلی مجلل تا حدودی شبیه GUM افسانه ای مسکو است. این مرکز خرید که به عنوان یک مرکز نخبگان برای اشراف و بورژوازی افتتاح شد، امروز به یک مرکز خرید محبوب در میان گردشگران تور سن پترزبورگ تبدیل شده است و پذیرای خریدارانی با سلیقه های متمایز است. کافه‌ها و رستوران‌های درجه یک، از جمله مرکز تجاری و منطقه سرگرمی، این مجموعه لوکس را تکمیل می‌کنند.

برای آشنایی با بهترین رستوران های سن پترزبورگ کلیک کنید.

مکان: دریاسالاری، مرکزی
مترو: Gostiny Dvor
ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 9 شب

captcha

مطالب مرتبط