جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | کلاب های شبانه آنتالیا

کلاب های شبانه آنتالیا

آنتالیا یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای ترکیه است. با بسیاری از شگفتی های طبیعی زیبا و خرابه های باستانی و مکان های تاریخی باشکوه، کلاب های شبانه آنتالیا بهترین تجربه در ترکیه است. هر ساله میلیون‌ها گردشگر از سراسر جهان به آنتالیا سفر می‌کنند. یکی از جذابیت‌های آنتالیا، کلاب‌های شبانه و صحنه شبانه‌اش است که برای علاقه‌مندان به شب‌زندگی و تفریح شبانه، گزینه‌های بی‌نظیری را فراهم می‌کند.
کلاب‌های شبانه آنتالیا شامل مجموعه‌ای از رستوران‌ها، کافه‌ها، بارها و دیسکوها هستند که در طول شب با پذیرایی و فعالیت‌های خود، جذابیت بسیاری را برای بازدیدکنندگان ایجاد می‌کنند. این کلاب‌ها معمولاً در نواحی مرکزی شهر، نزدیک به سواحل آنتالیا واقع شده‌اند و به راحتی قابل دسترسی هستند.

 

کافه بار سلو


کافه بار سلو

کافه بار سلو مکانی است که باید برای یکبار هم که شده در تور آنتالیا آن را تجربه کنید. یک منطقه عالی اگر می خواهید خود را در تعامل با مردم محلی لذت ببرید. آیا می خواهید یک شب آرام داشته باشید؟ کافه بار سلو بهترین مکان برای شماست. در این کافه با پخش موسیقی زنده شور و هیجان را برای شما به ارمغان می آورد و شبی پر جنب و جوش دیگر در آنتالیا را برای شما رقم میزند. 
این یک بار کوچک و آرام است که در شهر قدیمی Kaleici واقع شده است. شاید آن را از نامش فهمیده باشید، موسیقی بخش مهمی از این کلاب است. نوازندگان محلی هر شب در بار اجرا می کنند. اگر می‌خواهید با مردم محلی تعامل داشته باشید و از نزدیک به سلیقه آنها در موسیقی نگاه کنید، کافه سلو بهترین مقصد برای شماست.

مکان:  شماره: 36 İskele Cad., Çarşı Mahallesi, Antalya, ترکیه
هزینه ورودی: هزینه ورودی ندارد اما باید برای آنچه که خریداری می کنید مبلغ آن را پرداخت کنید.

برای مطالعه دلایل سفر به آنتالیا کلیک کنید.

آپ شات بار | Up Shot Bar


آپ شات بار

بار آپ شات بار یک بار فوق العاده با موسیقی با کیفیت و دی جی های معروف است و در بهترین منطقه تفریحی شبانه آنتالیا، در کالیچی واقع شده است. این مکان با موسیقی عالی و نوشیدنی های خوشمزه بهترین مکان برای لذت بردن در شب است.
اگر دوست دارید نوشیدنی خالص مصرف کنید این کلاب مکان مناسبی برای شماست زیرا آن ها بهترین مارک های بین المللی را ارائه می دهند. در این کلاب میتوانید با مردم محلی ارتباط برقرار کنید، از موسیقی لذت ببرید، نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید و تا صبح برقصید.
این بار در نزدیکی بهترین سواحل آنتالیا قرار دارد و شما این امتیاز را دارید که در یکی از بهترین کلاب های شبانه آنتالیا تا صبح لذت ببرید. این کلاب با پخش موسیقی عمدتا الکترونیکی مقصد ایده آلی برای دوستداران مهمانی است.

مکان: No:29 İzmirli Ali Efendi Sokak, Selcuk Mh. آنتالیا، ترکیه
هزینه ورودی: بدون هزینه ورودی
زمان: ساعت 6 عصر باز می شود و ساعت 4 صبح بسته می شود.

 

کلاب شفیلد پاب


 کلاب شفیلد پاب آنتالیا

آیا از نوشیدنی های دست ساز لذت می برید؟ آیا می خواهید طعم متفاوتی را تجربه کنید؟ خب پس شفیلد پاب مکانی برای شماست. امتحان کردن نوشیدنی های دست ساز یکی از کارهای سرگرم کننده در ترکیه است. این کلاب شبانه با داشتن فضای باز محل مناسبی برای داشتن یک شب بدون استرس و اضطراب است که در آن همه نگرانی ها و خستگی های خود را فراموش خواهید کرد. 
کلاب شبانه شفیلد در آنتالیا برای نوشیدنی با دوستان یا خانواده عالی است. این کلاب دارای طیف گسترده ای از نوشیدنی ها و غذاهای بسیار خوش طعم است. آنها همچنین مسابقات ورزشی زنده مانند تنیس و فوتبال را که می توانید تماشا کنید، نمایش می دهند. موسیقی آرامش‌بخشی که در پس‌زمینه پخش می‌شود به فضای معمولی آن می‌افزاید. 
مکان: کیلینکارسلان ماه. ینیکاپی سوک. شماره: 23، آنتالیا، ترکیه

هزینه ورودی: هزینه وروردی رایگان است اما تقریبا برای صرف نوشیدنی باید تقریبا 150-200 لیر باید بپردازید.
زمان: 3:00 تا 2:00 بامداد (دوشنبه تا شنبه)، 4:00 بعد از ظهر تا 2:00 بامداد (یکشنبه)

 

Jolly Joker Pub


کلاب Jolly Joker Pub در آنتالیا

Jolly Joker Pub که هر روز هفته میزبان هنرمندان شناخته شده است، یکی از بهترین کلاب های شبانه آنتالیا است. حتما قبل از بازدید از این کلاب جای خود را رزرو کنید زیرا احتمال زیادی وجود دارد که جایی در میخانه پیدا نکنید.
کنسرت هایی در این کلاب برگزار می شود و اگر خوش شانس باشید، ممکن است در سفر خود شاهد یکی از آن ها باشید. همچنین می توانید تعطیلات خود را نیز بر اساس آن برنامه ریزی کنید. Jolly Joker با یک گروه بزرگ، مکانی ممتاز برای سرگرمی‌ها و  علاقمندان به تفریحات شبانه است که می‌خواهند به مکان مناسبی بروند. اگر به دیدن استعداد نوازندگان ترک علاقه دارید، Jolly Joker یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در تور ترکیه است. 

مکان: شماره 12 مرکز تجاری Fener Caddesi Erdogan، آنتالیا، ترکیه
هزینه ورودی: بدون هزینه برای ورود
زمان: ساعت 9 صبح باز می شود و 3:30 بامداد بسته می شود.

 

میخانه ریون


کلاب ریون در آنتالیا

اگر طرفدار موسیقی زنده و عاشق گوش دادن به موسیقی جاز یا پاپ هستید، ریون پاب بهترین مکان برای شماست. به غیر از آهنگ‌های ترکی، شاهد اجرای موسیقی زنده‌ عالی به زبان انگلیسی با انواع ژانرها از جمله پاپ و جاز نیز خواهید بود. در اینجا فرصت خوبی برای معاشرت با افراد محلی وجود دارد. ریون پاب همچنین فرصتی عالی به بازدیدکنندگانش می دهد، که از رقصیدن لذت ببرند. 

اگر محیط کلاب برای شما خیلی پر سروصدا است میتوانید به باغ Raven Pub بروید و از سرو انواع نوشیدنی ها لذت ببرید. برخی از بهترین رستوران‌ های آنتالیا با بهترین رتبه که بهترین غذاهای ترکیه را سرو می‌کنند نیز در مجاورت این کلاب شبانه وجود دارد.
مکان: Tuzcular Mahallesi، Pasa Cami Sk. شماره: 21 | موراتپاشا، آنتالیا 07100، ترکیه
زمان: ساعت 12 باز می شود و ساعت 1 بامداد بسته می شود.

 

کلاب آئورا


کلاب آئورا در آنتالیا

این کلاب شبانه آنتالیا یک جاذبه توریستی مهم است. کلاب آئورا به شما فرصت های زیادی برای ملاقات با فرهنگ های مختلف می دهد. چه از علاقمندان به تاریخ فرهنگی باشید و یا از تماشای اجراهای رقص پر زرق و برق و زیبا لذت میبرید، این کلاب مطمئنا شما را راضی نگه میدارد. Aura که یک کلاب بزرگ شناخته شده است، فضای بزرگی دارد که همه چیز در مورد نمایش های نور، موسیقی بلند، رقصندگان حرفه ای و بهترین دی جی های محلی است. کلاب آئورا یکی از بهترین مکان ها برای تجربه بهترین زندگی شبانه در آنتالیا است. Aura Club به حدی باشکوه است که نمی توان آن را با کلمات توصیف کرد.
مکان: شماره 3 دنیز سی دی. , Merkez Mahallesi , Antalya , ترکیه
هزینه ورودی: بدون هزینه ورودی
زمان: ساعت 11 شب باز می شود و ساعت 4 صبح بسته می شود.

 

کلاب اینفرنو


کلاب اینفرنو در آنتالیا

اگر عاشق مهمانی هستید، قطعا باید آنچه را که Club Inferno در کمر ارائه می دهد تجربه کنید! این باشگاه که کمی خارج از آنتالیا قرار دارد، یک باشگاه بزرگ با نورپردازی نئون است که به دلیل اجرای زنده و مهمانی های رقص در اواخر شب محبوب است.
این باشگاه که یکی از بهترین کلاب های شبانه آنتالیا به شمار می‌آید، آنقدر جذاب و لذت بخش است، که تا طلوع خورشید نمی خواهید آنجا را ترک کنید. نمایش های رقص توسط رقصندگان حرفه ای اجرا می شود و بهترین دی جی های محلی در اینجا اجرا می کنند. Club Inferno همچنین به شما این فرصت را می دهد که در یک مهمانی فوم شرکت کنید. کلاب اینفرنو با ظرفیت 3000 نفر و 19 بار، بزرگترین کلاب شبانه آنتالیا است و یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در تور آنتالیا است. اگرچه کلاب ها زود باز می شود اما مهمانی و جنون واقعی تا از نیمه شب شروع می شود.

مکان: منطقه مرکزی، خیابان دنیز. No:1, 07990 کمر/آنتالیا
میانگین هزینه: تقریباً 1500 لیره - 2000 لیره برای دو نفر (شامل نوشیدنی)
زمان: ساعت 22:30 باز می شود و ساعت 6 صبح بسته می شود.


 

captcha

مطالب مرتبط