جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | زندگی شبانه در آنتالیا

زندگی شبانه در آنتالیا

اگر تعطیلات خود را در آنتالیا بگذرانید، این لذت را خواهید داشت که طعم زندگی شبانه در آنتالیا را بچشید. چه در آنتالیا، سیده، کاش یا آلانیا باشید، عصرها پر از رویدادها و کارهایی است که باید انجام دهید. کلاب‌ها، بارها، رستوران‌ها، نمایش‌ها، موسیقی زنده و کافی‌شاپ‌های آخر شب، مکان‌های زیادی تا دیروقت باز هستند که سرگرمی و تفریحات مهیجی را برای شما فراهم می‌کنند.
در این صفحه میتوانید تمام پاسخ سوالات رایج در مورد زندگی شبانه در آنتالیا را بیابید. شما در مورد بهترین کلاب های شبانه، قیمت ها، ساعات کاری، آداب و رسوم در ترکیه، مهمانی ها در استراحتگاه های جامع و سوالات کلی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب خواهید کرد.

 

بهترین مناطق تفریحی شبانه در استان آنتالیا کجا هستند؟


زندگی شبانه آنتالیا با بارها، کلاب‌ها و میخانه‌های متعدد در استراحتگاه‌های ساحلی و در سراسر آنتالیا در جریان است. به طور کلی، چهار مکان بسیار محبوب در تور آنتالیا با زندگی شبانه پر رونق  وجود دارد. علاوه بر چهار مکان ذکر شده در زیر، همه شهرهای تفریحی ساحلی آنتالیا دارای رستوران های محلی هستند. 

کالیچی: مرکز شهر آنتالیا، Kaleiçi، دارای بارها، کلوپ ها، کارائوکه ها، رستوران ها و میخانه های متعدد است. نمونه دیگر پارک ساحلی در کنیالتی آنتالیا است که بیشتر محلی است. 
شهر قدیمی سیده: ده ها رستوران، بار و کلاب در فضای باز در شبه جزیره سیده وجود دارد. این یک مکان محبوب برای افرادی است که در یکی از استراحتگاه های ساحلی نزدیک در Side، Kumköy، Evreneki، Colakli، Sorgun و Titreyengöl اقامت می کنند و میخواهند برای یک شب بیرون بروند. در سیده عمدتاً گردشگران زیادی وجود دارند و به همین دلیل قیمت ها نسبت به سایر مکان ها بالاتر است. 

بندر آلانیا

بندر آلانیا: خیابان بین بندر آلانیا، برج قرمز آلانیا و قلعه آلانیا مملو از رستوران‌ها، میخانه‌ها و بارها است. بیشتر بازدیدکنندگان توریست هستند، اما برخی از افراد محلی نیز وجود دارند. 

بندر کاش

بندر کاش: برای همه کسانی که در بخش غربی آنتالیا و ساحل لیسیا اقامت دارند، بندر کاش یکی از محبوب ترین مکان ها برای گردش در شب است. در این مکان رستوران‌هایی با غذاهای دریایی، کافه‌ها، کلاب‌ها و میخانه‌هایی وجود دارد که میتوانید از آن ها لذت ببرید.

چرا به آنتالیا سفر کنیم؟ دلایل بازدید از آنتالیا

 تفریحات و نمایش های شبانه در آنتالیا


آنتالیا برای میزبانی انواع نمایش های زنده، از جمله شب های کمدی، اجراهای تئاتر و موزیکال، کنسرت ها، نمایشگاه های موزه، نمایش فیلم و موارد دیگر بسیار محبوب است. در اینجا لیستی از 10 برنامه زنده برای حضور در شب در شهر وجود دارد:

نمایش های شبانه در آنتالیا

جشنواره جاز: جشنواره جاز هر ساله در آلانیا برگزار می شود، جایی که می توانید در کنسرت های زنده با موسیقی جاز، ترکی، بلوز، سول و فانک شرکت کنید. 
The Land of Legends: پارک موضوعی Land of Legends در سیده به دلیل منظره  باشکوه خود در امتداد کانال که شامل رژه قایق، چراغ های روشن، نمایش های موزیکال، لباس های سرگرم کننده و موارد دیگر است، محبوب است. پیشنهاد میکنیم که در نمایشگاه فوق العاده Gate Fountain Show و Chimera Fountain Show که نمایش های نور و صدا چشمگیر هستند شرکت کنید. 
مرکز فرهنگی آنتالیا: می توانید در برنامه های زنده شبانه مختلف مانند باله، اپرا، گروه کر و رقص های محلی در مرکز فرهنگی آنتالیا شرکت کنید. 
کنسرت: کنسرت های متعددی در آنتالیا و مناطق اطراف آن به ویژه در ماه های تابستان برگزار می شود. یکی از معروف ترین آنها "آتش آناتولی" است که در آسپندوس اجرا می شود. قدمت تئاتر رومی مربوط به قرن دوم قبل از میلاد است.
اپرا و باله دولتی آنتالیا: اپرا و باله دولتی آنتالیا در آسپندوس 2000 ساله سازماندهی شده است و به دلیل فضای تئاتر رومی و اجراهای جذاب، تماشای آن ضروری است. 
نمایش های کمدی: اگر به دنبال خنده هستید، برنامه های کمدی متعددی وجود دارد که در سراسر آنتالیا برگزار می شود. شب بین المللی استندآپ کمدی یکی از محبوب ترین نمایش هاست. 
شب های فیلم: برای یک شب آرام، می توانید در یکی از سالن های سینمایی آنتالیا مانند Ornek Sinemalari، Kent Sinemalari، Plaza Sinemasi و حتی تئاتر SkyExplorer در افلاک نما، فیلم بگیرید. 
آتش آناتولی: نمایش آتش آناتولی را در تئاتر آسپندوس از دست ندهید که شامل یک گروه رقص و موسیقی است که داستان آناتولی را از طریق فولکلور، رقص و نمایش های تئاتری به تصویر می کشد. 
 جشنواره بین‌المللی فرهنگ و هنر: جشنواره بین‌المللی فرهنگ و هنر در تئاتر باستانی و نزدیک بندر ، فرصتی عالی برای حضور در یک نمایش موسیقی کلاسیک است که در مقابل معبد آپولو برگزار می‌شود.
کروز با قایق: این سفرها از آنتالیا، آلانیا و کمر شروع می شود. قایق ها چندین ساعت در مسیر ساحل هستند و مکان های متعددی برای شنا دارند. در نهایت، یک مهمانی لوکس روی عرشه برگزار میشود که هرگز فراموش نخواهید کرد. 

 

تفریحات شبانه ساحلی در آنتالیا


تفریحات شبانه ساحلی در آنتالیا

استراحتگاه های ساحلی آنتالیا زندگی شبانه خاص خود را دارند. هر اقامتگاه دارای چندین بار و میخانه و حداقل یک کلاب است که دی جی ها هر شب در آن اجرا دارند. نمایش های زنده اغلب در سالن ها اجرا می شود.
اگر همه چیز را رزرو کرده اید، همه نوشیدنی ها، از جمله نوشیدنی های الکلی، نیز رایگان هستند. علاوه بر این، چند هتل مهمانی در آنتالیا وجود دارد که هم با امکانات و هم با مفهومی که دارند، پذیرای مهمانی های مختلف هستند.

 

کلاب های شبانه محبوب در آنتالیا


کافه بار  Cello

cello-bar-cafe

شبی پر جنب و جوش دیگر را در کافه بار Cello آنتالیا رقم بزنید. اگر می خواهید با مردم تعامل داشته باشید، این مکان فوق العاده ای برای بازدید است. آیا می خواهید یک عصر دلپذیر داشته باشید؟ اگر به دنبال محیطی برای تفریحات شبانه هستید، کافه بار سلو جایی است که باید بروید. در این کلاب موسیقی زنده در حال پخش است و مردم مشغول رقصیدن هستند. این یک بار کوچک و آرام در منطقه تاریخی Kaleici است. همانطور که ممکن است از نام آن استنباط کرده باشید، موسیقی یک جنبه ضروری این کلاب است. هر شب در میخانه، نوازندگان محلی می نوازند. اگر می خواهید با مردم محلی گفتگو کنید و در مورد سلیقه آنها در موسیقی بیشتر بدانید، کافه Cello بهترین مکان برای رفتن است.

 

UpShot Bar

upshot-bar

 UpShot Bar یک بار فوق‌العاده در باورنکردنی‌ترین منطقه زندگی شبانه آنتالیا است که دارای موسیقی عالی و دی‌جی‌های معروف است.  مکانی با موسیقی عالی همراه با شراب های خوشمزه و سایر نوشیدنی های دلخواه شما! اگر از نوشیدن الکل خالص و بدون محتوای آب لذت می برید، نوار Upshot  این کلاب جایی است که باید بروید. با مردم محلی ارتباط برقرار کنید، با دل و جان برقصید، به دی جی ها گوش دهید و به انتخاب خود نوشیدنی بنوشید. برخی از بهترین سواحل ترکیه در نزدیکی این کلاب هستند. 

 

Sheffield Pub 

sheffield-pub

آیا دوست دارید آبجوهای دستی امتحانش کنی؟ اگر چنین است، میخانه شفیلد مکان مناسبی برای شماست. آیا از پیاده روی طولانی در شهر در طول سفر خود خسته شده اید؟ این نوار محیطی ایده آل برای یک شب بدون استرس و آرام است که در آن می توانید نگرانی ها و خستگی های خود را فراموش کنید. این میخانه با اینکه خیلی گران قیمت نیست، اما لذت بخش است. افرادی که از نوشیدن لذت می برند، گزینه های بسیار متنوعی در بار شفیلد و همچنین منوی غذاهای عالی پیدا می کنند. شفیلد پاب با بیش از 20 گزینه آبجو (که در ترکیه منحصر به فرد است) و غذاهای عالی، مکانی زیبا برای تجربه زندگی شبانه آرام و در عین حال هیجان انگیز و جذاب است.

 

بازارهای شبانه در آنتالیا


بازارهای شبانه در آنتالیا

این شهر دارای چند بازار است که تا پاسی از شب باز هستند، مانند بازار شهر سریک و بازار قدیمی استانبول تکیرووا. نه تنها اقلام و سوغاتی های متنوعی را در اینجا پیدا می کنید، بلکه از قدم زدن در کنار بازارها و در عین حال لذت بردن از شلوغی و چراغ های آنها لذت خواهید برد. علاوه بر این، خیابان خرید Land of Legends نیز تا نیمه شب باز است. 

برای آشنایی با بهترین رستوران های آنتالیا کلیک کنید.

captcha

مطالب مرتبط