جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | مراکز خرید در دبی

مراکز خرید در دبی

خرید در دبی یک راه بسیار محبوب برای گذراندن اوقات فراغت در بین مردم محلی و گردشگران شهر است. از بازارهای طلا گرفته تا برندهای معروف، لوازم الکترونیکی و اقلام لوکس، مراکز خرید دبی همه چیز را دارد. مراکز خرید و بازارهای سنتی در سراسر شهر وجود دارد که در حال حاضر به یکی از مکان‌های دیدنی دبی تبدیل شده اند. 
 

مراکز خرید در دبی به چیزی بیش از ارائه مکانی برای خرید ساکنان دبی اختصاص داده شده است و نقش مهمی در توسعه فرهنگ مدرن شهر دارند. مردم اغلب برای غلبه بر گرما به مراکز خرید می‌روند و میتوانند از فعالیت‌های دیگری مانند غذا خوردن، تماشای فیلم یا صرفاً استراحت لذت ببرند. بیشتر مراکز خرید دبی شامل  بهترین رستوران های دبی، سینما و مجموعه های تفریحی و حتی پارک های موضوعی سرپوشیده می باشد.
در این راهنما، نگاهی می‌اندازیم به برخی ازبهترین مکان‌ها برای خرید در دبی از مراکز خرید لوکس گرفته تا بازارهای سنتی، همه آن‌ها را در اینجا خواهید یافت.

دبی مال


dubai-mall-

اگر به دنبال بهشتی برای خرید در تور دبی هستید، از دبی مال دیدن کنید. دبی مال در قلب مرکز شهر دبی قرار دارد و بزرگترین مقصد خرید، سرگرمی و تفریح در جهان است. در این مرکز خرید بیش از 1200 فروشگاه از برندهای مد پیشرو مانند ورساچه، الکساندر مک‌کوئین و باربری و همچنین بیش از 150 رستوران و کافه، آکواریوم دبی و باغ‌وحش زیر آب، پارک‌های موضوعی برای کودکان و پیست اسکیت روی یخ وجود دارد. علاوه بر این دبی مال دارای یکی از بزرگترین بازارهای طلا (بازار عربی) در جهان است که بیش از 200 جواهرفروش دارد. 

dubai-mall0

دبی مال که در کنار برج خلیفه قرار دارد، همچنین این فرصت را برای شما فراهم می کند که درست در کنار بلندترین ساختمان جهان بایستید و از نمایش آبنمای زیبای دریاچه لذت ببرید.
به محض اینکه پا به داخل مرکز خرید رویایی می گذارید، متوجه جاذبه متفاوتی در آنجا خواهید شد: دینو دبی، که اسکلت دایناسوری است که تصور می شود بیش از 100 میلیون سال قدمت داشته باشد و از ایالات متحده آمده است.

یکی دیگر از مهمترین جاذبه های این مرکز خرید، البته شبیه ساز پرواز A380 - Emirates A380 Experience است. در آنجا علاقه مندان به پرواز این فرصت را دارند که برخاست و فرود هواپیمای نوع A380 توسط امارات را در شرایط آب و هوایی مختلف و در فرودگاه های مختلف تجربه کنند.

dubai-mall1

آکواریوم دبی در دبی مال دارای ارتفاع بیش از 8 متر در سه طبقه و تقریباً 33 متر عرض است. این آکواریوم با قاب شیشه ای اکریلیک 75 سانتی متری خود رکورد جهانی بزرگترین شیشه اکریلیک را در اختیار دارد. بیش از 33000 حیوان در این آکواریوم غول پیکر زندگی می کنند. اینها شامل ماهی های عجیب و غریب، کوسه ها، خرچنگ های غول پیکر، پرتوها، پنگوئن ها و فوک ها هستند. برای قدم زدن در تونل آکواریوم زیبای دبی، هزینه ورودی کمی نیاز است که قطعا ارزشش را دارد! برای بازدید از مرکز آکواریوم و کشف یا باغ وحش زیر آب، باید هزینه ورودی کمی بالاتر بپردازید. 

ساعت کاری مرکز خرید : 10:00 صبح تا 12:00 صبح از پنجشنبه تا شنبه و 10:00 صبح تا 22:00 از یکشنبه تا چهارشنبه.
آدرس : جاده المسله، مرکز شهر دبی، دبی، امارات متحده عربی

 

مرکز خرید امارات


mall-of-the-emirates

مرکز خرید مال امارات در دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان است و یکی از مکان های مورد علاقه برای خرید هم برای مردم محلی و هم برای گردشگران است. این مرکز خرید در موقعیت مکانی ایده آلی قرار دارد و درست در کنار بزرگراه شلوغ و در کنار خط قرمز مترو دبی است که امکان دسترسی به آن را آسان می‌کند.

برای آشنایی با حمل و نقل عمومی در مترو کلیک کنید.

بیش از 630 فروشگاه در بازار امارات وجود دارد که دارای برندهای بین المللی در زمینه مد، سبک زندگی، لوازم الکترونیکی و لوازم منزل هستند. علاوه بر فروشگاه‌ها، می‌توانید حدود 100 رستوران و کافه را در این مرکز خرید پیدا کنید. بسیاری از زنجیره‌های معروف بین‌المللی و برندهای مد را می‌توان در این مرکز خرید یافت، مانند Virgin Megastore، Vero Moda، DKNY، Harvey Nichols و Debenhams. و در طبقه همکف یک سوپرمارکت بزرگ کارفور وجود دارد که می توانید برای خرید مواد غذایی روزانه خود به آنجا بروید.

ski-mall-of-the-emirates

علاوه بر خرید و غذا خوردن، راه‌های بیشتری برای گذراندن اوقات فراغت خود در مرکز خرید امارات وجود دارد. بزرگترین سالن اسکی سرپوشیده جهان، در این مرکز قرار دارد. در اسکی دبی یک پارک تفریحی برفی نیز پیدا خواهید کرد و می توانید با کلنی پنگوئن های ساکن اینجا بازی کنید و عکس بگیرید. برای کودکان قسمتی به نام سیاره جادویی وجود دارد که در آن می توانند بازی کنند. همچنین میتوانید سینماهای VOX با 14 صفحه (فیلم ها به زبان انگلیسی زیرنویس هستند) یا به یک نمایش تئاتر در DUCTAC بروید. علاوه بر این دو هتل پنج ستاره لوکس هتل کمپینسکی و هتل پولمن در این مرکز خرید وجود دارد.
ساعت کاری : 10:00 صبح تا 12:00 صبح از پنجشنبه تا شنبه و 10:00 صبح تا 22:00 از یکشنبه تا چهارشنبه.
آدرس : جاده شیخ زاید، تقاطع چهارم، البرشا، دبی، امارات متحده عربی

 

دهکده جهانی


lobal-village-dubai

دهکده جهانی که در جاده شیخ محمد بن زاید واقع شده است، یک رویداد خرید فصلی است که معمولاً به عنوان اصلی ترین سرگرمی خانوادگی و جاذبه فرهنگی دبی محسوب می شود. دهکده جهانی با فروشگاه های پراکنده در 30 غرفه، که هر کدام نماینده کشوری متفاوت هستند، تجربه خرید منحصر به فرد را ارائه می دهد. برای بیش از دو دهه، دهکده جهانی هدف خود را ارائه سرگرمی های فرهنگی و خانوادگی کلاس جهانی به همراه تجربه خرید متنوع برای بازدیدکنندگان خود داشته است. نمایش های کبدی فراوان، غذاهای بین المللی خوشمزه و سواری های دیدنی برای خانواده ها و کودکان وجود دارد. 
آدرس : خروجی شماره 37، جاده شیخ محمد بن زاید، دبی، امارات متحده عربی

 

سوق مدینه جمیرا


souk-madinat-jumeirah

Souk Madinat Jumeirah که شبیه یک بازار سنتی ساخته شده است، فضای بازار سنتی امارات را با بوتیک ها و مراکز خرید فوق العاده مدرن ترکیب می کند. این مرکز خرید یکی از محبوب ترین مقاصد خرید در دبی است که مناظر خیره کننده، نمایش های سرگرمی منحصر به فرد و همچنین قایق سواری را ارائه می دهد. این بازار همچنین دارای بیش از 25 رستوران است که غذاهایی از سراسر جهان سرو می کنند. بازار سوق مدینه جمیرا با ترکیبی از سرگرمی، تفریح، رستوران و فروشگاه‌های متنوع به یکی از جاذبه های پیشرو در دبی تبدیل شده است.
ساعت کاری : 10:00 صبح تا 11:00 شب
آدرس : جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی

 

مرکز خرید ابن بطوطه


ibn-battuta-mall

مرکز خرید ابن بطوطه بزرگترین مرکز خرید جهان است که با الهام از ماجراهای کاشف بزرگ بربر مراکشی، ابن بطوطه، ساخته شده است. این مرکز خرید که به شش سالن اصلی تقسیم شده است و نه تنها یک مقصد خرید است، بلکه بهترین طراحی و دکورها را نیز در خود جای داده است. فضای داخلی مرکز خرید شبیه سرزمین هایی است که باتوتا از طریق آن سفر کرده است. اندلس، تونس، مصر، ایران، هند و چین. با گنبدهای نقاشی شده با دست، ماکت های هرمی و فواره شیر، فضای داخلی این مرکز خرید به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری دبی در نظر گرفته می شود. شش سالن این مرکز خرید  شامل بخش‌هایی با بیش از 275 مغازه، 50 رستوران و 21 سالن سینما، از جمله یک تئاتر IMAX هستند.
ساعت کاری : 10:00 صبح تا 10:00 شب
آدرس : جاده شیخ زاید، دبی، امارات متحده عربی

 

سیتی سنتر دیره


deira-city-center

مرکز خرید سیتی سنتر یک مقصد خرید محبوب در دیره است. این مرکز خرید در 3 سطح گسترده شده است و بیش از 350 فروشگاه، 50 رستوران، فست فود، سینما، سینما و مرکز سرگرمی کودکان را در خود جای داده است. به غیر از برندهایی مانند H&M، Zara، Diesel، Rolex و Rivoli، فروشگاه هایی خواهید دید که به اپتیک، داروسازی، جواهرات و صنایع دستی خاورمیانه اختصاص دارند. این مرکز خرید حتی ایستگاه متروی خود را نیز دارد. ایستگاه مترو Deira City Center در خط قرمز قرار دارد و در فاصله کوتاهی از مرکز خرید قرار دارد.
ساعت کاری : 10:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر
آدرس : خیابان 8، دیره، دبی، امارات متحده عربی

 

دبی مارینا مال


dubai-marina-mall

مرکز خرید دبی مارینا که در ساحل دیدنی دبی مارینا واقع شده است، یک مرکز خرید کوچک، دل‌باز و آرام است. این مرکز خرید در 4 طبقه گسترده شده و بیش از 140 فروشگاه و 21 رستوران و کافه را در خود جای داده است. دبی مارینا مال فروشگاه‌های با برندهای معروف جهانی، رستوران‌هایی در کنار آب، سینماهای چند صفحه‌نما، سرگرمی‌های کودکان و حتی یک سوپرمارکت را گرد هم می‌آورد. این مرکز خرید با با فروشگاه هایی مانند Mamas & Papas، Adams Kids، Mothercare و Destination Maternity مناسب برای خانواده ها و کودکان است. پس از اتمام خرید، می توانید در امتداد آبراه قدم بزنید یا به سفر دریایی در دبی مارینا بروید.
ساعات کاری : شنبه تا چهارشنبه: 10:00 صبح تا 12:00 صبح و پنجشنبه تا جمعه: 10:00 صبح تا 1:00 بامداد

آدرس: دبی مارینا، دبی، امارات متحده عربی

برای آشنایی با تفریحات جذاب و رایگان در دبی کلیک کنید.

دبی فستیوال سیتی مال


dubai-festival-city-mall

فستیوال سیتی دبی یکی از هیجان انگیزترین مراکز خرده فروشی، غذاخوری و تفریحی دبی است. این مکان که تنها پنج دقیقه از فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد، همچنین یک نقطه دیدنی محبوب برای غروب‌های دیدنی خورشید و نمایش نور شبانه بر فراز آب‌های اطراف است. 
این مرکز خرید بیش از 400 فروشگاه، 90 فروشگاه غذاخوری، یک سینمای مولتی پلکس با 12 صفحه و یک سالن بولینگ را در خود جای داده است و فروشگاه‌هایی که از برندهای معروف و گران قیمت جهانی مانند Carolina Herrera تا فروشگاه‌های زنجیره‌ای مقرون‌به‌صرفه مانند Forever 21 و Marks & Spencer را شامل می‌شود.. به غیر از مراکز خرید و رستوران، این مرکز خرید دارای یک کانال پیاده روی زیبا در امتداد نهر دبی است که محیطی فوق العاده برای قدم زدن را فراهم می کند. همچنین این فرصت را دارید که در کانال آبرا سواری کنید یا در یکی از رستوران های ساحلی متعدد در مرکز خرید غذاهای سنتی دبی را امتحان کنید.

ساعت کاری : 10:00 صبح تا 10:00 شب
آدرس : شهر جشنواره دبی، دبی، امارات متحده عربی

 

captcha

مطالب مرتبط