جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | تفریحات رایگان دبی

تفریحات رایگان دبی

دبی یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه است که هر ساله مسافران زیادی از اقصی نقاط جهان به این شهر سفر می کنند. اما دغدغه‌ای که ممکن است بسیاری از مسافران داشته باشند، برنامه‌ریزی یک سفر با بهترین تفریحات و امکانات و در عین حال کمترین هزینه است. در شهر دبی دیدنی ها و جاذبه های زیادی وجود دارد که اگر بخواهیم از همه آنها دیدن کنیم باید برای هر کدام هزینه زیادی بپردازیم. به همین دلیل سعی داریم این بار شما را با تفریحات رایگان در دبی آشنا کنیم. پس در ادامه مطلب با ما در آرزوی سفر همراه باشید تا به تفریحات رایگان در این شهر بپردازیم.

برای اطلاع از شرایط اقساطی تورهای ارزوی سفر پارسیان کلیک کنید.

 

 

kavir

کویرگردی


دبی شهری بیابانی و خشک است و به دلیل وجود کویرهای زیبا سالانه توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. یکی از فعالیت های سرگرم کننده ای که می توانید به صورت رایگان در دبی انجام دهید پیاده روی، عکاسی و گشت و گذار در کویر است.
همانطور که می‌دانید سافاری دبی، یکی از هیجان انگیزترین تفریحات این منطقه است. ناگفته نماند که برای استفاده از این سافاری باید هزینه پرداخت کنید. اما هیجان سافاری دبی ارزش پرداخت هزینه را دارد.

beach

ساحل گردی 


دبی علاوه بر صحرای داغ و سوزان، سواحل زیبایی نیز دارد. امکانات تفریحی و سرگرمی زیادی در این سواحل وجود دارد. توجه داشته باشید که برخی از سواحل دبی متعلق به هتل ها هستند که هزینه ورودی دارند، اما اکثر سواحل دبی رایگان هستند. از جمله سواحلی که امکان دسترسی به آنها برای عموم آزاد است عبارتند از:ساحل کایت، ساحل جی بی آر(ساحل جمیرا)،ساحل لامر، ساحل دریفت، ساحل آکواونچر، فیرمونت دپالم و...

light up

لیزر شو دبی


از دیگر جاذبه های رایگان دبی، میتوان به بازدید از فواره های imagine اشاره کرد که ترکیبی از رقص نور، آب و آتش است. فناوری های روز به کار رفته ، نورها و جلوه های زیبا هر بازدید کننده ای را شگفت زده خواهد کرد. بزرگترین لیزر شو در جهان در دبی مال برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان می‌توانند به صورت رایگان از آن بازدید کنند.

riverland

ریورلند 


ریورلند دبی متشکل از رستوران‌ها و تئاترهای خیابانی در مرکز رودخانه‌های پارک‌سند دبی است و شامل چهار پارک ریورلند، بالیوود پارک دبی، لگولند دبی و موشن گیت می باشد.
ریورلند مکانی است که  تجربه سفر در 4 زمان مختلف را به شما می دهد. در اینجا می توانید خیابان های 1600 فرانسه یا 1950 آمریکا را ببینید.ریورلند جایی است که می توانید تجربه سفر در 4 زمان مختلف را به دست آورید. در اینجا می توانید خیابان های فرانسه در سال 1600 یا آمریکا در سال 1950 را ببینید. با این حال، بازدید از پارک اصلی ریورلند هزینه ای ندارد و دسترسی به تمام نقاط ریورلند رایگان است.

 fountain

آبنمای دبی

آبنمای دبی در دریاچه برج خلیفه قرار دارد، گفته می شود در این آبنما از حدود 6600 لامپ استفاده شده است که می توانند به 25 رنگ مختلف تغییر کنند.
بازدید از آبنمای دبی یکی از محبوب ترین تفریحات رایگان در این شهر محسوب می شود.این آبنما با پخش موسیقی که جلوه ای زیباتر به این سازه خیره کننده می دهد، تجربه خاطره انگیزی را برای بازدیدکنندگان رقم خواهد زد. آب‌نمای دبی هر روز از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴ و از ساعت ۱۸ تا ۲۳  برای حضار نمایش اجرا می‌کند.

marina


بندرگاه مارینا


یکی از محبوب‌ترین مکان‌هایی که گردشگران می‌توانند به صورت رایگان از آن بازدید کنند، دبی مارینا است. در دبی مارینا از قایق های کوچک تا قایق های مدرن بزرگ متعلق به افراد ثروتمند و مشهور خواهید یافت. قایق های مختلفی که در این اسکله لنگر انداخته اند، منظره جذابی را ایجاد می کنند. شما می‌توانید با خانواده در این ساحل قدم بزنید و از آرامش این منطقه نهایت لذت را ببرید. 
همچنین در نزدیکی مارینا، دو خیابان از جذاب ترین خیابان های دبی با رستوران ها، کافه ها و فروشگاه های متنوع قرار دارد.
 

al fahidi

بستکیه 


بستکیه بنایی تاریخی در شهر دبی است که توسط ایرانیانی که از جنوب به این شهر آمده اند ساخته شده است. از این رو معماری خانه های این محله کاملاً شبیه معماری خانه های جنوب ایران است.
بستکیه  جذابیت های دوران قدیم را دارد و شما را با دبی پیش از توسعه  آشنا می کند. این منطقه به دو بخش: دیرا و بار دبی تقسیم می شود.این دو منطقه انواع مختلفی از سرگرمی های رایگان را به شما ارائه می دهند.
 
dubai aquarium

آکواریوم دبی مال


دبی مال بزرگترین مرکز خرید دنیاست که جاذبه های گردشگری و امکانات زیادی دارد . از جمله این جاذبه ها می توان به آکواریوم دبی اشاره کرد که یکی از بزرگترین آکواریوم های سرپوشیده در جهان است.
 در این آکواریوم بیش از 100 گونه دریایی وجود دارد. تماشای آکواریوم از بیرون رایگان است، اما  برای ورود به تونل 48 متری داخل آکواریوم به بلیط نیاز دارید. 
 
captcha

مطالب مرتبط