جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.
لوگو آرزوی سفر

مجله گردشگری | بهترین رستوران های دبی

بهترین رستوران های دبی

انتخاب محل برای صرف کردن غذا تصمیمی نیست که به راحتی گرفته شود، به خصوص در شهر دبی!!!!
دبی بدون شک یکی از هیجان انگیزترین شهرهای خاورمیانه برای صرف غذا است. در دبی رستوران های متنوعی با هر نوع سبک غذایی وجود دارد. ما در این مقاله از آرزوی سفر قصد داریم تا شما را با لیستی از معروف ‌ترین رستوران های دبی آشنا کنیم. از رستوران‌های مجلل گرفته تا رستوران‌های سنتی، در این شهر وجود دارد که انواع غذاهای بین المللی و سنتی را سرو می‌کنند.

 

cafe-beirut

کافه بیروت


طعم دلنشین خوردن غذا در کنار ساحل، حسی که در کافه بیروت میتوانید آن را تجربه کنید. این کافه به دلیل موقعیت قرارگیری خود در پالم جمیرا ، چشم اندازهای زیبایی از ساحل و فضای سبز دارد. در این کافه انواع غذاهای لبنانی و دریایی سرو می‌شود.
آدرس: Fairmont The Palm, Palm Jumeirah, P.O.Box 72413, Dubai, UAE 

elia

رستوران الیا دبی


رستوران یونانی Elia به عنوان بهترین رستوران یونانی در جهان رتبه بندی می شود. رستوران الیا دبی ترکیبی از غذاهای یونانی اشتها آور و خوش طعم را برای همه دوستداران غذاهای یونانی فراهم می کند. این رستوران علاوه بر ارائه یک محیط عالی، خدمات استثنایی را به همه بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. بیشتر گیاهان و ادویه های آنها از کرت با هواپیما وارد می شود و توسط سرآشپز Yainnis Baxevanis یک سرآشپز مشهور و برنده چندین جایزه است پخته می شود.
آدرس: Majestic City Retreat Hotel - Al Mankhool Rd - Al Mankhool - Dubai - United Arab Emirates

la-petite-maison

رستوران La Petite Maison


یکی از معروف‌ترین رستوران‌های دبی، رستوران La Petite Maison است که ساکنان دبی به آن LMP می‌گویند. این رستوران فرانسوی دکوراسیون بسیار زیبایی دارد. چیزی که La Petite Maison را منحصربه‌فرد می‌کند، منوی ساده اما تازه آن است که حاوی مواد اولیه شامل پاستا، غذاهای دریایی و غذاهای گوشتی استثنایی است که با محصولات مرغوب مدیترانه‌ای مانند کنگر فرنگی، کدو سبز، زیتون و لیمو تهیه می‌شود. 
آدرس: Gate Village No, 8 - DIFC - Dubai - United Arab Emirates

ce-la-vi

رستوران سی لا وی | CÉ LA VI Dubai


رستوران  CÉ LA VI Dubai رستورانی به سبک سنتی است که انواع غذاهای آسیایی برای مهمانان خود سرو می‌کند. فضای داخلی این رستوران به سبک آسیایی طراحی شده است.
رستوران سی لا وی در قلب مرکز شهر دبی و در یکی ازبلندترین پشت بام های شهر قرار دارد. لذت غذا خوردن در این رستوران همراه با تماشای مناظر خیره کننده شهر وصف ناپذیر است.
آدرس: Tower 2 - Level 54, Address Sky View Hotel - Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Dubai - United Arab Emirates

farzi

Farzidubai


اگر علاقمند به سبک غذاهای هندی هستید پیشنهاد ما به شما رستوران فرزی است. بهترین تجربه که به عنوان یک تجربه لذیذ توصیف می‌شود تست غذاهای کلاسیک سنتی جهانی و هندی با ادویه های مخصوص هندی در این رستوران است. محیط این کافه رستوران بسیار شیک و مدرن است.
آدرس: DUBAI CITY WALK II, DUBAI - BUILDING NO 5, CITY WALK - Al Safa St - Dubai - United Arab Emirates

gaia

رستوران gaia


GAIA که از نام الهه یونانی زمین، مادر خورشید، کوه‌ها و دریا گرفته شده، یک رستوران شیک است که غذاهای یونانی را در DIFC ارائه می‌کند.  فضای داخلی این رستوران با الهام از فرهنگ مدیترانه، تاریخ و طراحی را در هم می آمیزد تا فضایی آرام و دلنشین ایجاد کند.
منوی GAIA که توسط متخصصان آشپزی، سرآشپز ایزو آنی و سرآشپز اورستیس کوتفاس ارائه شده است، ترکیبی از طعم های سنتی، مواد اولیه تازه و به سبک غذاهای خانگی است.
آدرس:  towards IDFC - شارع ٤ - Trade Centre - DIFC - Dubai - United Arab Emirates

shanghai-me

رستوران shanghai me 


رستوران شانگهای می ، با محیطی با صفا و در عین حال آرام نمایشی از زرق و برق تاریخ شانگهای است. تراس زیبای پر از درخت بامبو و موز که توسط معمار مشهور میشل بونان طراحی شده است، جنگل های سبز آسیا را تداعی می کند.
غذاهای رستوران شانگهای می الهام گرفته از سنت های آشپزی آسیای شرقی است که قرن ها طول کشیده تا کامل شود. میراث غنی منطقه را می توان در سراسر منوی این رستوران مشاهده کرد و دستور العمل هایی را سرو می کند که نسل به نسل با پیچ و تاب بازی حفظ شده است. 
آدرس: DIFC, Gate Village Building 11 - Dubai - United Arab Emirates

sushisamba

رستوران sushisamba


رستوران سوشی سامبا در طبقه  هتل St Regis قرار دارد و منظره زیبایی 360 درجه از خط ساحلی پالم جمیرا، خلیج عربی، عین دبی و خط افق دبی را ارائه می دهد.
محیط داخلی این رستوران با سقف سه بعدی ، چوب‌کاری پیچیده که از سنت‌های بافندگی ژاپنی و برزیلی الهام گرفته شده است فضای خیره کننده ای دارد. در قلب سالن غذاخوری این رستوران، آشپزخانه‌ای باز به ‌سبک تئاتر قرار دارد که سوشی‌بار و گریل روباتا را به نمایش می‌گذارد.
آدرس: Level 51 - St. Regis - The Palm Jumeirah - Dubai - United Arab Emirates

captcha

مطالب مرتبط