جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.
لوگو آرزوی سفر

مجله گردشگری | مراکز خرید بالی

مراکز خرید بالی

بالی یکی از مقاصد گردشگری مشهور در سراسر جهان است. این جزیره دارای مراکز خرید عالی است که از محبوب‌ترین نقاط برای خرید و تفریح به شمار می‌آید. با وجود تعداد زیادی مراکز خرید در بالی که به سادگی قابل دسترسی هستند، سفر به بالی می‌تواند تجربه‌ای کاملاً جدید فراهم کند. در این مقاله، ما مختصراً به مراکز خرید متنوع در بالی، خدمات ارائه شده و دیگر اطلاعات مفید اشاره می‌کنیم. مراکز خرید محبوب در بالی دارای فروشگاه‌های بزرگ و فروشگاه‌های سوغاتی هستند و قیمت‌های ثابت آن‌ها می‌تواند شما را از چانه زنی  که در بازارهای هنری سنتی انجام می‌دهید، نجات دهد. شما می‌توانید از گرمای روز فرار کنید، یک فیلم تماشا کنید یا به سادگی در برخی از بهترین مراکز خرید بالی به تفریح بپردازید.

مرکز خرید Kuta Beachwalk


مرکز خرید Kuta Beachwalk در بالی

Kuta Beachwalk، یک مجتمع چند منظوره در جاده ساحلی اصلی Jalan Pantai Kuta واقع شده است. این اولین مرکز خرید در جزیره بالی است که با طراحی آزاد، مطبوع و پایدار خود تفاوت چشمگیری با دیگر مراکز خرید در این منطقه دارد. این مجتمع دارای فروشگاه‌ها و بوتیک‌های لوکس متعددی است که در ۳ سطح مختلف پراکنده شده اند و برخی از فضاهای باز در قسمت بالایی غربی آن مناظر فوق‌العاده‌ای از موج‌سواری و غروب خورشید در منطقه کوتا ارائه می‌دهند.
علاوه بر رستوران‌های مستقل در نزدیکی خیابان مرکز خرید، یک فودکورت بزرگ با تنوع بسیار زیادی از غذاهای محلی و بین‌المللی در دهلیز مرکزی وجود دارد. همچنین، Kuta Beachwalk خانه یکی از بزرگترین سینماهای زنجیره‌ای در اندونزی به نام Beachwalk XXI Cineplex است.
در کل، هر زمان که نیاز به تفریح دارید یا می‌خواهید از گرمای ساحل کوتا فرار کنید، Kuta Beachwalk یک مقصد عالی برای سفر به آن منطقه می‌باشد.
مکان: Jalan Pantai Kuta، Kuta، Badung، Bali 80361، اندونزی
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

برای مطالعه راهنمای سفر به بالی کلیک کنید.

مرکز خرید دیسکاوری


مرکز خرید دیسکاوری در بالی

مرکز خرید دیسکاوری یکی از مقاصد برتر خرید در بالی است که در جاده اصلی کوتا یعنی Jalan Kartika Plaza واقع شده است. این مرکز خرید در کنار ساحل و با یک آمفی تئاتر در میان ماسه‌های ساحل قرار دارد. دیسکاوری یکی از بزرگترین مراکز خرید در بالی و دومین مرکز خرید بزرگ در کوتا پس از Kuta Beachwalk است. این مرکز خرید با سه طبقه‌ی اصلی و دسترسی مستقیم به ساحل، تنوع زیادی از فروشگاه‌های مد از برندهای معروف جهانی، همچنین فروشگاه‌های متنوع غذا و نوشیدنی با انتخاب‌های متنوع از رستوران‌های با کیفیت تا فست‌فود را ارائه می‌دهد.
این مرکز خرید در زمینی به مساحت 3.8 هکتار نه تنها مکانی برای خرید پوشاک مد است، بلکه رستوران های چندغذایی و تجربیات فرهنگی را نیز ارائه می دهد. آمفی‌تئاتر در مرکز خرید دارای نکات سرگرم‌کننده مانند پخش فیلم در زیر نور ماه در شن‌های ساحل کوتا است. این مرکز خرید یک مقصد محبوب برای مسافران است زیرا دارای منطقه ای عالی برای لذت بردن از غروب های خیره کننده است.

برای آشنایی با بهترین سواحل بالی کلیک کنید.

مکان: Jalan Kartika Plaza، Kuta، Badung، Bali 80361، اندونزی
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب

 

مرکز خرید Mal Bali Galeria


مرکز خرید Mal Bali Galeria در بالی

Mal Bali Galeria در کنارگذر Jl Ngurah Rai واقع شده است و به دلیل تنوع گسترده ای که دارد، یکی از بهترین مراکز خرید در بالی است. این مرکز خرید، یک مرکز خرید با سابقه است که هم برای مردم محلی و هم گردشگران تور بالی جذاب است و دارای فروشگاه‌های با برندهای معتبر، از جمله H&M و UNIQLO، و همچنین دیگر مارک‌های اندونزیایی است. 
این مرکز خرید شامل یکی از بزرگترین فروشگاه‌های سخت‌افزار ACE در بالی است، همچنین یک سوپرمارکت زنجیره‌ای بزرگ به نام Hypermart، چندین فروشگاه بین‌المللی مد و یک پارکینگ چند طبقه بزرگ دارد. Galeria که مفهوم "مرکز خرید خانوادگی" را در بر می‌گیرد، شامل رستوران‌های متعدد، برنامه‌های سرگرمی زنده که به صورت منظم در حیاط مرکزی برگزار می‌شوند و همچنین یک سینما با نام Cineplex که آن را به مقصد محبوب برای خانواده‌ها در آخر هفته تبدیل کرده است.
اگر یک روز آزاد برای خرید دارید و نمی‌خواهید آن را در آفتاب داغ جزیره بگذرانید، Mal Bali Galeria مکانی ایده‌آل برای خرید است.
مکان: Jalan Bypass Ngurah Rai، Kuta، Badung، Bali 80361، اندونزی
ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب

 

بالی کالکشن


Bali Collection

در Nusa Dua، یکی از بهترین مراکز خرید در بالی به نام کالکشن بالی واقع شده است. این مرکز خرید تجربه‌ای واقعی از خرید را ارائه می‌دهد. کالکشن بالی شامل فروشگاه‌های معروف جهانی و محلی از جمله سوگو، یک فروشگاه بزرگ ژاپنی و دیگر فروشگاه‌های خرده‌فروشی معروف از مارک‌های جهانی را در خود جای داده است.
در این مرکز خرید چندین برند مد معتبر وجود دارد. همچنین فضاهایی برای غذاخوری‌ها دارد که می‌توانید در بین خرید خود برای صرف تنقلات، قهوه یا یک وعده غذایی مقوی توقف کنید. اگر در یکی از هتل‌های مناطق Nusa Dua و Tanjung Benoa اقامت دارید، مرکز خرید Bali Collection برای راحتی میهمانان، خدمات اتوبوس شاتل رایگان را ارائه می‌دهد. این مرکز خرید در طول هفته از ساعت 11 صبح تا 8 شب باز است
بر خلاف سایر مراکز خرید در بالی، کالکشن بالی نسبتاً آرام است و به عنوان یک مکان مناسب برای پیاده‌روی و لذت بردن از فضاهای سبز، مکان‌های غذاخوری و نیمکت‌های راحت شناخته می‌شود.
مکان: مجتمع توسعه گردشگری بالی (BTDC)، Nusa Dua
ساعات کاری: 10:00 صبح تا 10:00 شب 

 

Level 21 Mall


Level 21 Mall در بالی

Level 21 Mall یک مرکز خرید مدرن در پایتخت بالی یعنی دنپاسار واقع شده که تجربه‌ای جامع و منحصر به فرد را برای گردشگران ارائه می‌دهد. این ساختمان چهار طبقه تقریباً همه چیز را از مد و سبک زندگی گرفته تا غذا و سرگرمی برای هر نوع سبک سلیقه ای ارائه میدهد. این مرکز خرید بیش از 200 فروشگاه دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند همه چیز را در اینجا پیدا کنند. 
مرکز خرید Level 21 Mall به برنامه‌های اجتماعی کمک کرده و از این رو همیشه میزبان رویدادها و جشن‌ها است. این مرکز خرید در طول هفته از ساعت 10 صبح تا نیمه شب باز است و به همین دلیل بازدیدکنندگان از زمان بیشتری برای تفریح و خرید بهره‌مند می‌شوند.

مکان: Jalan Teuku Umar No.1، Dauh Puri Klod، Denpasar، Bali 80113، اندونزی

ساعات کاری: 10:00 صبح تا 12:00 شب

مرکز خرید لیپو | Lippo Mall


مرکز خرید لیپو

مرکز خرید Lippo Mall Kuta که در نزدیکترین فاصله به فرودگاه بین المللی Ngurah Rai قرار دارد، یک مرکز خرید جالب در بالی است. این مرکز خرید در شهر کوتا واقع شده و به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در این منطقه شناخته می‌شود. این مجموعه دارای سیستم تهویه مطبوع است که به شما امکان می‌دهد از گرمای شدید روز فرار کنید یا زمان خود را در انتظار پرواز به خوبی سپری کنید. فضای داخلی بسیار بزرگی دارد و بیش از 100 برند مد در سه طبقه این مرکز خرید عظیم وجود دارد و ترکیبی مناسب از برندهای اندونزیایی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند.
دهلیز اصلی عظیم مرکز خرید اغلب به یک نمایشگاه و فضای سرگرمی زودگذر تبدیل می شود و رویدادهایی با موضوعات هفتگی و فصلی برگزار می شود. زیرزمین این مرکز خرید سانکن پلازا است که به طور کامل به رستوران های محبوب اختصاص دارد. این مرکز خرید فضایی برای اجاره‌نشینان محلی دارد تا سوغاتی‌های دست‌ساز ارائه کنند، که بهترین سوغاتی های بالی محسوب میشوند.
مکان: Jalan Kartika Plaza، Kuta، Badung، Bali 80361، اندونزی
 ساعت کاری: 10:00 صبح تا 10:00 شب (روزانه)

 

Seminyak Village


Seminyak Village

این مرکز خرید جدیدترین مجتمع مدرن در منطقه تفریحی ساحلی بالی است. این مرکز خرید بهشتی برای خریداران است که بسیاری از برندهای معروف ارائه می‌دهد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. این مکان در سال 2015 تأسیس شده و دو طبقه دارد. ساختار معاصر آن با نورپردازی مدرن، جدیدترین جذابیت را به تجربه خرید در بالی می‌افزاید. این مرکز خرید با ارائه مجموعه‌ای از کافه‌ها و فروشگاه‌های خرید سوغاتی با قیمت مناسب، توجه خود را به رستوران‌ها و خریداران معمولی جلب می‌کند.
ساحل معروف غروب خورشید پتی‌تنگه، با زیباترین مکان‌های غذاخوری و سرگرمی از جمله La Lucciola، Ku De Ta و Potato Head Beach Club، همگی در فاصله 300 متری از روستای Seminyak واقع شده‌اند. این مرکز خرید دارای مساحت 6000 متر مربع است. همچنین در سراسر مرکز خرید پله برقی و آسانسورها وجود دارند و ممکن است انواع افراد از اقوام مختلف را در اینجا ببینید.

مکان: Jalan Kayu Jati No.8، Basangkasa، Seminyak
ساعات کاری: این مرکز خرید از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر دوشنبه تا پنجشنبه و جمعه تا یکشنبه از ساعت 11 صبح تا 8 بعد از ظهر باز است. 

captcha