جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین سواحل بالی

بهترین سواحل بالی

بهترین سواحل بالی با چشم انداز چشمگیر، آب های شفاف و طیف وسیعی از فعالیت ها مسافران را به خود جذب می کند. این سواحل، صخره‌های آهکی با ارتفاعات بلند، خطوط ساحلی بی‌پایان و نخل‌کاری زیبا، به همراه خلیج‌های دورافتاده و منزوی، جذابیت خاص خود را دارند. در این مقاله برترین مقاصد ساحلی از جمله کوتا، نوسا دوآ و سانور، همچنین سواحل آرام و دورافتاده را معرفی کرده‌ایم که برای استراحت  بی‌نظیرند. در این سواحل، شما می‌توانید حیات وحش زیر آب، کشتی‌های غرق‌شده، معابد تاریخی، بوتیک‌ها و بازارهایی پر از غذاهای اندونزی را تجربه کنید. 

ساحل Nusa Dua


ساحل Nusa Dua

Nusa Dua که اغلب به‌عنوان یک ساحل «All Inclusive» در بالی توصیف می‌شود، دارای مجتمع‌های خرید، هتل‌های سطح بالا، چشمه‌های معدنی، موزه‌ها و یک زمین گلف است. ماسه های سفید بکر و آب های آبی، علاوه بر استراحت، برای ورزش های آبی مانند موج سواری، غواصی مناسب هستند. سواحل Nusa Dua منزوی، تمیز و اغلب شلوغ هستند. یکی از محبوب ترین سواحل Nusa Dua، ساحل Geger است که در سواحل جنوبی ساوانگان واقع شده است. پس‌زمینه منحصربه‌فرد معبد گگر که بر روی صخره‌ای از سنگ آهک چمن‌زار قرار گرفته است.
 این ساحل به راحتی با تاکسی، اتوبوس یا موتورسیکلت قابل دسترسی است. تخت‌های ساحلی، چترها و امکانات پارکینگ نیز در دسترس عموم قرار دارند. این مقصد به عنوان مکانی ایده‌آل برای گذراندن یک روز خانوادگی در تور اندونزی شناخته می‌شود. اینجا برای بچه‌های کوچک، به دلیل فراهم بودن وسایل تفریحی ، به ندرت دغدغه‌ای برای آنها ایجاد می‌کند.
فعالیت های برتر:  موج سواری، غواصی، آفتاب گرفتن، امتحان کردن غذاهای محلی و اسپا.

برای مطالعه راهنمای سفر به بالی کلیک کنید.

ساحل سانور


ساحل سانور

ساحل سانور، واقع در شرق دنپاسار، یکی از جذاب‌ترین سواحل بالی است. این ساحل به عکس دیگر سواحل این جزیره، دارای جذابیت دهکده ماهیگیری آرام و هویت روستایی مختص خود است. در کنار ساحل، مغازه‌های محلی، بارهای ساحلی و رستوران‌هایی با غذاهای محلی عالی وجود دارند. ورزش‌های آبی چون غواصی، موج‌سواری، اسکوترهای آبی و غواصی از فعالیت‌های پرطرفدار در این ساحل هستند. خط ساحلی حدود 5 کیلومتری این مکان به خاطر پیاده‌روی ساحلی سانور هم شناخته می‌شود و امکان دوچرخه‌سواری نیز برای گشت و گذار در این ساحل قرار دارد. علاوه بر این تخت ‌های ساحلی، چتر، دستشویی‌ و پارکینگ همگی در این ساحل موجود هستند.
این ساحل همچنین برای تماشای طلوع های چشمگیر خورشید، با طرح های کلی کوه آگونگ و جزیره نوسا پنیدا در افق دور، عالی است.
فعالیت های برتر: غواصی، موج سواری، غواصی، دویدن، آفتاب گرفتن.

 

ساحل کوتا


ساحل کوتا

کوتا که تنها چند دقیقه با فرودگاه بین المللی فاصله دارد، بدون شک معروف ترین ساحل در بالی است. ساحل کوتا، یکی از معروف‌ترین سواحل بالی است که در میان مردم محلی، مهاجران و گردشگران تور بالی محبوبیت دارد. این ساحل طلایی وسیع، با طول و عرض 2.5 کیلومتر، در قلب منطقه کوتا و در مقابل برخی از معروف‌ترین هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید کوتا از جمله هتل هارد راک و مرکز خرید بیچ‌واک قرار دارد. وقتی به فعالیت‌های گردشگری مانند پرواز با بادبادک، خرید سوغاتی و لذت موج‌سواری می‌رسد، ساحل کوتا بهترین مکان برای این امور است. همچنین، اینجا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دیدن غروب آفتاب در کوتا است!

 

ساحل سمینیاک


ساحل سمینیاک

Seminyak در میان شلوغی جزیره بالی واقع شده و به عنوان یکی از شهرهای ساحلی با شیک‌ترین جلوه‌ها در جزیره مشهور است. این ساحل، با طول 5 کیلومتری از شن‌های طلایی، بارهای ساحلی جهانی شناخته شده، هتل‌های پنج ستاره و تعداد زیادی رستوران، تنها چند قدم از آب قرار دارد.
ساحل Seminyak برخی از بهترین ویلاها، کلوپ‌های ساحلی و استراحتگاه‌های بالی را به مهمانان ارائه می‌دهد. در اینجا فعالیت‌هایی از جمله آفتاب‌گرفتن، موج‌سواری (مخصوصاً برای موج‌سواران حرفه‌ای) و اسب‌سواری بسیار محبوب است. همچنین، خیابان‌های خرید مانند Jalan Laksmana، Jalan Raya Seminyak و مرکز خرید Seminyak Village نیز در نزدیکی ساحل واقع شده‌اند. تخت‌های آفتاب‌گیر، چترها، امکانات بهداشتی و پارکینگ نیز در این ساحل در دسترس هستند.
فعالیت های برتر:  باشگاه زدن، موج سواری، آفتاب گرفتن

 

ساحل جیمباران


ساحل جیمباران

ساحل جیمباران یکی از بهترین مقاصد برای شنا و لذت بردن از غذا در بالی محسوب می‌شود. این ساحل یکی از در دسترس ترین سواحل بالی از فرودگاه است. در واقع، ساحل جیمباران درست از جنوب باند شروع می شود. این ساحل بخشی از تنگه باریکی است که سرزمین اصلی بالی را به شبه جزیره بوکیت متصل می کند. به این ترتیب، مکان بسیار مناسبی برای اکتشاف جنوب بالی است. با یک اسکوتر می توانید در کمتر از نیم ساعت در کوتا یا نوسا دوآ باشید.
در نزدیکی ساحل، رستوران‌ها و هتل‌های مجلل واقع شده‌اند که غذاهای محلی و امکانات اقامتی ارائه می‌دهند. علاوه بر غروب آفتاب خیره‌کننده، این منطقه دارای صخره‌های مرجانی و امواج مناسب برای علاقه‌مندان به غواصی، شنا، و موج‌سواری است، سطحی که مناسب هم متخصصان و هم مبتدیان است. علاوه بر این تخت‌های آفتاب‌گیر، چتر و پارکینگ در دسترس عموم قرار دارند.
دسترسی به سواحل مختلف در بوکیت در کمتر از یک ساعت امکان‌پذیر است. ساحل جیمباران از نظر شرایط جوی، مکانی بسیار ملایم است و امواج بزرگی وجود ندارد. این ویژگی موجب می‌شود که جیمباران جزو مقاصد اصلی موج‌سواران حرفه‌ای نباشد.
یکی از ویژگی‌های برجسته جیمباران بدون شک بازار شبانه غذاهای دریایی است. بسیاری از رستوران‌های فوق‌العاده در ساحل قرار دارند و شما می‌توانید از بین انواع غذاهای دریایی تازه انتخاب کنید و آنها را مطابق ذائقه شخصی‌تان طبخ کنید. گروه‌های موسیقی در ساحل حرکت کرده و درخواست‌های شما را اجرا می‌کنند، این ویژگی ساحل جیمباران را به یکی از بهترین مقاصد بالی برای یک شام عاشقانه تبدیل کرده است.
فعالیت‌های برتر:  غواصی، شنا، موج‌سواری

 

ساحل پادانگ پادانگ


ساحل پادانگ پادانگ

پادانگ پادانگ، که به نام پانتای لابوان سایت نیز شناخته می‌شود، یک ساحل شنی سفید در شبه‌جزیره بوکیت واقع شده است. این ساحل یک منطقه پنهان است و برای دسترسی به آن باید از طریق ورودی در صخره‌ها توخالی وارد شوید. بخشی طولانی از پادانگ پادانگ برای آفتاب‌گرفتن ایده‌آل است، در حالی که آب‌های شفاف و امواج آن را به یکی از اصلی‌ترین مقاصد موج‌سواری در بالی تبدیل کرده است. این ساحل مملو از کافه‌ها، بارهای ساحلی و فروشگاه‌ها است و در کتاب "بخور، دعا، عشق" نوشته‌ی جولیا رابرت شهرت پیدا کرده است.
فعالیت های برتر: موج سواری، آفتاب گرفتن

 

ساحل لژیان


ساحل لژیان

ساحل لژیان، که در کنار کوتا واقع شده و تنها 10 دقیقه با آن فاصله دارد، می‌تواند امکاناتی مشابه با سواحل کوتا را ارائه دهد. تعیین مرزهای این دو ساحل معمولاً چالش برانگیز است، اما فعالیت‌هایی همچون موج‌سواری، والیبال ساحلی، حمام‌های آفتاب و فرصت‌های خرید در هر دو ساحل می‌توانند گردشگران را شاداب نگه دارند. شرایط خوبی برای موج‌سواران تازه‌کار نیز بوجود آمده است به واسطه‌ی تخت‌های ساحلی شنی که این امر را تسهیل می‌کنند. همچنین چندین مدرسه موج‌سواری محبوب در این منطقه وجود دارد.
برای تماشای غروب آفتاب، به ساحل Double Six Beach (یا ساحل اقیانوس آبی) در نوار ساحلی معروف به لژیان سر بزنید، جایی که شما می‌توانید انتظار داشته باشید که بارهای ساحلی با کیسه‌های رنگارنگ روی شن‌ها زنده شوند. همچنین برای داشتن تجربه‌ های لوکس در کلاب ‌های ساحلی، می‌توانید به Seminyak که در کمترین فاصله شمالی از لژیان واقع شده است، سفر کنید. ساحل همچنان در طول شب زنده است و از جذابیت‌های شبانه‌اش لذت ببرید.
فعالیت های برتر: موج سواری، غواصی، آفتاب گرفتن، والیبال ساحلی

 

ساحل پانداوا


ساحل پانداوا

ساحل پانداوا که در گوشه جنوبی بالی واقع شده است، که «ساحل مخفی» نیز نامیده می‌شود، امتدادی به طول ۱ کیلومتر است که در دو طرف آن تپه‌ها احاطه شده‌اند. ساحل تا همین اواخر غیرقابل دسترس بود، اما اکنون می توان از طریق ورودی تازه تاسیس شده با موتور سیکلت به آن دسترسی داشت. امتداد طولانی ماسه های سفید، امواج مناسب و صخره های مرجانی این ساحل در بالی را برای شنا، موج سواری، غواصی و آفتاب گرفتن ایده آل کرده است. علاوه بر این تخت های ساحلی و چتر و امکانات پارکینگ وجود دارد.
فعالیت های برتر:  شنا، موج سواری، غواصی

captcha