جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین رستوران های سریلانکا

بهترین رستوران های سریلانکا

آیا قصد سفر به سریلانکا را دارید و به دنبال بهترین رستوران های این کشور برای امتحان غذاهای سنتی هستید؟ در این راهنما ما 9 مورد از بهترین رستوران های سریلانکا را برای شما فهرست نموده ایم. از غذاهای سنتی سریلانکا گرفته تا غذاهای بین المللی، رستوران های سریلانکا طعم های متنوعی ارائه میدهند که میتوانید از آن لذت ببرید. در این مقاله چند مورد از بهترین رستوران های سریلانکا وجود دارد که می‌توانید برای آشنایی با طعم‌های متنوع و لذیذ از آنها لذت ببرید.

 The Curry Leaf


رستوران  The Curry Leaf سریلانکا

The Curry Leaf که با نام دهکده ای در قلب شهر شناخته می شود، یکی از بی نظیرترین رستوران های سریلانکا است که بهترین غذاهای سنتی سریلانکا را سرو می کند. این مکان با داشتن مضمون دهکده با محیطی آرام و منوی مفصل شامل غذاهای دریایی ، بهشتی برای دوستداران غذاهای دریایی است. هرگز بهترین طعم کوتو گوشت گوسفند، سیب زمینی سرخ شده ماهی و کاتا سمبول را در اینجا از دست ندهید. پرسنل خونگرم و مهمان نواز هستند و تجربه غذاخوری شما را در اینجا لذت بخش می کنند. از دیزاین دهکده‌ای در The Curry Leaf، با بهترین غذاهای مجلل و بوفه‌ای عالی لذت ببرید.
مکان: 2, SIR CHITTAMPALAM A GARDINER MW, Lotus Rd, Colombo
زمان: 6:30 بعد از ظهر تا 11:30 بعد از ظهر

برای مطالعه راهنمای سفر به سریلانکا کلیک کنید.

رستوران Sea Spray


رستوران Sea Spray سریلانکا

رستوران Sea Spray یک تجربه بی‌نظیر از غذا خوردن در فضای باز با چشم‌اندازی فوق‌العاده از اقیانوس هند به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این رستوران واقع در بالای پشت بام‌ در شهر کلمبو، با بهترین منظره و دکوراسیون سلطنتی، محیطی منحصر به فرد ایجاد می‌کند و غذاهای سنتی سریلانکا را با عطری بی‌نظیر به میز شما می‌آورد. از میگوی سیر، باراموندی و میگوی ببری از جمله غذاهایی است که پیشنهاد میکنیم حتما آن را امتحان کنید. 

مکان: پلاک 02 جاده گال | هتل Galle Face، کلمبو
زمان: 5 بعد از ظهر تا 11:30 بعد از ظهر

 

مونسون کلمبو |  Monsoon Colombo


Monsoon Colombo رستوران سریلانکا

مونسون کلمبو یکی از 20 رستوران برتر سریلانکا است. این رستوران شیک و مدرن که در قلب کلمبو واقع شده است، مجموعه ای خوشمزه از غذاهای سنتی سریلانکا را ارائه می دهد. از کاری های خوشمزه گرفته تا غذاهای دریایی و ماهی های خوش طعم، Monsoon Colombo چیزهایی دارد که ذائقه همه را وسوسه کند.
دکوراسیون رستوران به شکل مدرن و جذاب طراحی شده و پنجره‌های بزرگ آن امکان عبور نور طبیعی زیادی به داخل فراهم می‌کنند. منوی اینجا گستره‌ای وسیع از غذاهای سنتی مانند کوتو روتی و قیف تا غذاهایی مانند غذاهای دریایی تند و رندانگ گوشت گاو ارائه میدهد. برای کسانی که به دنبال جایگزین‌های گیاهی هستند، انواع غذاهای گیاهی نیز در منو این رستوران قرار دارند.
رستوران مونسون کلمبو به عنوان یک مکان مناسب برای گذراندن یک شب خوش در میان گردشگران تور سریلانکا شناخته می‌شود. با فضای دوستانه، غذاهای خوشمزه و انتخاب‌های عالی از نوشیدنی‌ها، قطعاً اوقات بسیار خوشی را در این مجموعه خواهید داشت!
آدرس: 50، خیابان پارک 2، میوس 00200، سریلانکا

 

Ministry of Crab


رستوران Ministry of Crab سریلانکا

Ministry of Crab در میان 50 مورد از بهترین رستوران های آسیا در سال 2017 قرار گرفت و یک تجربه غذاخوری فوق‌العاده را با تنوع بی‌پایانی از غذاهای خرچنگ ارائه می‌کند. یکی از ویژگی های خاص این رستوران این است که در بیمارستان هلندی باستانی چهارصد ساله کلمبو واقع شده است و دارای فرمت آشپزخانه اوپن با سبک مینیمالیست است. 
یکی از جذابیت‌های خاص این رستوران این است که در بیمارستان هلندی باستانی با تاریخ چهارصد ساله‌ی کلمبو واقع شده و دارای یک فرمت آشپزخانه با سبک مینیمالیست است. وزارت خرچنگ انواع بی‌شماری از گوشت خرچنگ را با تزئینات متنوع از گیاهان خرچنگ-پنجه در سراسر رستوران ارائه می‌دهد. غذاهایی همچون خرچنگ سریلانکا، خرچنگ فلفلی، تریاکی مرغ تند، و میگو چیلی سیر همراه با برنج مرغ سرخ شده در یک قابلمه سفالی، بهترین غذاهای این رستوران هستند که هرگز نباید از دست بدهید.
مکان: بیمارستان Old Colombo Dutch, Fort, Colombo
زمان: 12 ظهر تا 3 بعد از ظهر و 6 بعد از ظهر تا 11 بعد از ظهر

 

نیهونباشی | Nihonbashi


رستوران Nihonbashi سریلانکا

Nihonbashi که به ارائه غذاهای اصیل ژاپنی در سرزمین کاری و برنج اختصاص دارد، یکی از بهترین رستوران های ژاپنی در کلمبو است . تمپورا میگو، برنج سرخ شده خرچنگ و سوشی از بهترین غذاهایی هستند که باید در اینجا امتحان کنید. 
 Nihonbashi با محیطی پیچیده و طیف گسترده ای از غذاهای ژاپنی، مکانی عالی برای صرف شام با خانواده، دوستان یا شریک زندگیتان خواهد بود.
مکان: 11، Galle Face Terrace، Kollupitiya، Colombo
زمان‌بندی: 11 صبح تا 2:30 بعد از ظهر، 6 بعد از ظهر تا 11 بعد از ظهر

 

1864


رستوران 1864 سریلانکا

1864 یکی از معدود رستوران های سریلانکا است که صرفاً بر روی غذاهای قاره ای تمرکز دارد. این رستوران که مطابق با محیطی جهانی طراحی شده است، غذاهای مدرن اروپایی را ، همراه با طیف گسترده ای از شراب های قدیمی و جدید جهان سرو می کند تا یک تجربه غذاخوری 5 ستاره را به مشتریان خود ارائه دهد.
میگوهای جامبو، قارچ های پخته شده و کباب خوک این رستوران بسیار خوشمزه هستند و بهترین طعم و عطر را در اطراف شما به ارمغان می آورند. 

مکان: Galle Face Hotel, 2, Galle Road, Kollupitiya, Colombo
زمان‌بندی: 7 صبح تا 11 بعد از ظهر

 

خانه کندی


رستوران خانه کندی

رستوران خانه کندی یکی از زیباترین و مطرح‌ترین رستوران‌های سریلانکا با منوی بین‌المللی و نوشیدنی‌های خوشمزه است. این رستوران ، با امکاناتی از قبیل یک استخر درخشان و فضای دوست‌داشتنی یکی از بهترین مقاصد برای ملاقات با شریک زندگی‌تان در کندی محسوب می‌شود. فیله ماهی تابه‌ای و فیله گوشت گاو از بهترین غذاهایی هستند که در اینجا می‌توانید امتحان کنید. یک شب بی‌نظیر را با عزیزانتان سپری کنید و تجربه‌ای به یادماندنی را تجربه نمایید.
مکان: Amunugama Walauwa، Kandy
زمان‌بندی: 7 صبح تا 9 بعد از ظهر

 

Helgas Folly


رستوران Helgas Folly سریلانکا

Helgas Folly یکی از بهترین رستوران های سریلانکا است که در تپه های کندی واقع شده است. آنها دارای محیطی عالی، کارکنان خوش برخورد و انواع غذاهای غنی هستند. سوپ نارگیل، کیک ماهی و مرغ ابیگیل تنها برخی از غذاهای خارق العاده و بی نظیری هستند که در اینجا سرو می شوند. حتماً از Helgas Folly دیدن کنید تا بهترین غذاهای سریلانکا را بچشید و لذت ببرید.
مکان: 70, Rajapihilla Mawatha, Kandy

 

رستوران پانوراما


رستوران پانوراما سریلانکا

رستوران پانوراما بخشی جدایی ناپذیر از هتل های دارچینی در سریلانکا است که فضای ناهار خوری عالی را به همه ارائه می دهد. همانطور که از نامش می‌گوید، پانوراما، این رستوران منظره‌ای از کوه‌های سرسبز و رودخانه ماهاولی را ارائه می‌دهد. نگاه اجمالی به زیبایی های طبیعی باشکوه، غذاخوری را منحصر به فرد و خاطره انگیز می کند.

منوی این رستوران شامل غذاهای لذیذی مانند غذاهای تایلندی، چینی، فرانسوی، ایتالیایی و هندی است. منوی بوفه در اینجا بهترین غذاهای روز را برای شما در اختیار قرار می‌دهد. یک ایستگاه کباب‌پز، گوشه‌ای برای سالاد، و پیشخوان پاستا وجود دارد که طعم های متنوعی را به شما ارائه می‌دهد که مقاومت در برابر آن سخت است. فضای داخلی با رنگ‌های ظریف، مبلمان نفیس و فضای وسیع با صندلی‌های راحت طراحی شده است تا ناهارخوری راحت و دلپذیر باشد.
برای کسانی که به دنبال یک شب رمانتیک هستند، غذاخوری در فضای باز و سرپوشیده با منظره استخر وجود دارد.
مکان: 124، Srinath Kuda Ratwatte، Mawatha، Kandy
زمان بندی: 6:30 صبح تا 9:30 صبح، 12:30 بعد از ظهر تا 2:30 بعد از ظهر، 7:30 بعد از ظهر تا 10:00 بعد از ظهر

چرا باید از سریلانکا دیدن کنیم؟
 

captcha