جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | برنامه های کاربردی برای سفر به تایلند

برنامه های کاربردی برای سفر به تایلند

اپلیکیشن‌ها و برنامه های کاربردی برای سفر به تایلند می‌توانند سفر شما را به این کشور را بسیار آسان‌تر کنند. هنگامی که قصد سفر به تایلند را دارید، فراموش نکنید که برنامه های کاربردی برای سفر به تایلند را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید، زیرا این برنامه ها می توانند در طول اقامت شما در "سرزمین لبخند" بسیار مفید باشند.

بهترین اپلیکیشن های سفر به تایلند


بهترین اپلیکیشن های سفر به تایلند

اپلیکیشن های آنلاین و موبایلی، روش سفر امروز ما را تغییر داده اند. سال های نه چندان دور، با نقشه های کاغذی، کتاب ها و پوشه ای پر از اطلاعات فتوکپی شده به کشورهای خارجی سفر می کردیم. حتی در آن زمان، ما همچنان گم می شدیم یا گیج می شدیم. 
به لطف زیرساخت های ارتباطی عالی تایلند، با وای فای و یا شبکه تلفن همراه به اینترنت  دسترسی خواهید داشت. این بدان معنی است که شما می توانید از یکی برنامه های کاربردی برای سفر به تایلند استفاده کنید تا سفری بدون دغدغه و نگرانی را تجربه کنید.
در این راهنما، ما بهترین برنامه های کاربردی برای سفر به تایلند را که به زبان انگلیسی هستند، فهرست کرده ایم. با کمک این اپلیکیشن ها می توانید تاکسی و محل اقامت رزرو کنید، در سیستم های حمل و نقل عمومی در تایلند پیمایش کنید، از خدمات تحویل غذای محلی استفاده کنید، از اخبار محلی و جهانی به روز باشید و خیلی چیزهای دیگر.

 

KLOOK


برنامه سفر به تایلند KLOOK

اگر قصد سفر به تایلند و شرکت در تور تایلند را دارید و به دنبال بهترین معاملات برای بلیط های جاذبه و فعالیت ها هستید، KLOOK یک برنامه ضروری برای دانلود است. KLOOK پلتفرمی است که در آن می‌توانید فعالیت‌های سفر، بلیط‌های جاذبه‌ های گردشگری تایلند و تورهای محلی در اطراف تایلند را بسیار ارزان‌تر رزرو کنید. ضمن اینکه استفاده از این برنامه بسیار آسان است.
یکی از بهترین چیزها در مورد رزرو از طریق Klook این است که می توانید نظرات را قبل از رزرو بررسی کنید، بنابراین می توانید مطمئن شوید که یکی از تورهای دارای رتبه برتر را برای فعالیت انتخابی خود رزرو کنید. طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های مختلف از جمله سفرهای غواصی، تورهای جزیره‌ای، ماساژ تایلندی، کلاس‌های آشپزی، گشت‌های بازار شناور، ترانسفر خصوصی و موارد دیگر وجود دارد. با چیزهای زیادی برای ارائه، مطمئناً چیز جالبی برای اضافه کردن به برنامه سفر تایلند خود پیدا خواهید کرد!

 

گوگل ترنسلیت


اپلیکیشن سفر به تایلند گوگل ترنسلیت

یکی از مسائل مهم هنگام رفتن به خارج از کشور، زبان است و تعداد زیادی از تایلندی ها انگلیسی را خوب نمی دانند. دانستن "Sawaddee" برای گفتن "سلام" یا "Khop Khun" برای گفتن "متشکرم" برای سفر در تایلند کافی نیست. به همین دلیل است که برنامه گوگل ترنسلیت باید روی گوشی شما نصب شود. 
با Google Translate، می‌توانید به راحتی با مردم محلی ارتباط برقرار کنید، منوها و علائم را بخوانید، و با اطمینان در سراسر تایلند حرکت کنید. یکی از مفیدترین ویژگی ها حالت لنز است که می تواند متن چاپ شده را فورا ترجمه کند و درک منوها، علائم و سایر مطالب نوشتاری را آسان کند.
خواه به دنبال سفارش غذا، درخواست مسیر یا مکالمه با مردم محلی هستید، Google Translate ابزاری ضروری برای هر کسی است که از تایلند بازدید می کند. حتی می‌توانید زبان‌های خاصی را برای استفاده آفلاین در برنامه دانلود کنید، بنابراین می‌توانید حتی بدون داده یا Wi-Fi ترجمه کنید.

 

Grab


اپلیکیشن سفر به تایلند grab

آیا شما مسافر تاکسی هستید؟ Grab اپلیکیشنی است که به شما امکان می دهد سریع و آسان تاکسی بگیرید. Grab همچنین طیف گسترده ای از گزینه های سفر از جمله تاکسی، ماشین شخصی، موتور سیکلت و خدمات تحویل را ارائه می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مبدا و مقصد را انتخاب کنید، این برنامه مسافت، زمان مورد انتظار و کرایه تخمینی را محاسبه می کند و فقط باید منتظر رسیدن تاکسی خود باشید. استفاده از Grab راحت است زیرا می توانید کرایه خود را به صورت نقدی یا کارت اعتباری پرداخت کنید و هر بار پس از سفر یک رسید ایمیل دریافت خواهید کرد.

 

Bolt


اپلیکیشن سفر به تایلند Bolt

Bolt یکی دیگر از برنامه های مفید تاکسی است که می توانید در طول مدت اقامت خود در تایلند داشته باشید. این یک جایگزین عالی برای زمانی است که کرایه‌های Grab به دلیل تقاضا افزایش می‌یابد، یا اگر برای گرفتن تاکسی بیش از حد منتظر هستید.
در بسیاری از موارد تاکسی‌های از طریق Bolt می‌توانند در واقع کمی ارزان‌تر از Grab کار کنند، که اگر بودجه کمی دارید عالی است. متأسفانه پرداخت با کارت با استفاده از Bolt امکان پذیر نیست، بنابراین اگر می خواهید تاکسی رزرو کنید، باید پول نقد در دسترس داشته باشید.
حتی اگر به صورت نقدی پرداخت می‌کنید، می‌توانید هنگام رزرو از طریق Grab، قیمت را از قبل مشاهده کنید. این یک راه ارزان و مقرون به صرفه برای دریافت تاکسی در تایلند است و جایگزین عالی برای Grab است.

 

Line


برنامه کاربردی در سفر به تایلند Line

شاید فکر کنید واتس اپ یا اسکایپ محبوب ترین اپلیکیشن ها برای چت هستند، اما در تایلند اینطور نیست. Line یک برنامه رایگان است که فقط برای ارسال و دریافت پیام ها، تماس ها، عکس ها، فیلم ها، اسناد و پیام های صوتی به دوستان و خانواده خود به اتصال اینترنت تلفن شما نیاز دارد. اکثر مردم تایلند از Line برای در تماس بودن با همه استفاده می کنند، بنابراین، داشتن این برنامه ارتباط شما را با دوستان جدید تایلندی خود آسان تر می کند.

 

XE Currency 


XE Currency برنامه کاربردی در سفر به تایلند

XE Currency یکی از معروف ترین برنامه های مبدل ارز است. از آنجایی که واحد پول تایلند بات است و فقط در تایلند پذیرفته می شود، این برنامه به شما کمک می کند تا هزینه های خود را محاسبه کنید. شما می دانید که آیا چیزی که می خواهید بخرید ارزان است یا گران است و چقدر می پردازید. این برنامه بسیار مفید است و کنترل پول خود را برای شما آسان تر می کند.

 

ViaBus


برنامه کاربردی در سفر به تایلند ViaBus

ViaBus یک برنامه جالب برای سواران اتوبوس عمومی است که هنگام سفر با اتوبوس عمومی بانکوک بسیار مفید است زیرا با استفاده از آن دیگر مجبور نیستید بایستید و منتظر اتوبوس باشید زیرا از طریق این برنامه به راحتی متوجه خواهید شد که اتوبوس چه زمانی خواهد آمد. این برنامه مکان هر اتوبوس، مسیر اتوبوس، ایستگاه اتوبوس را نشان می‌دهد و همچنین نحوه اتصال به سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند BTS ، MRT یا قایق‌های رودخانه‌ای را به شما می‌گوید و زمان تقریبی مورد نیاز را به شما می‌دهد.

 

Thai Best Dict


Thai Best Dict اپلیکیشن سفر به تایلند

این یک برنامه فرهنگ لغت است که می توان از آن به صورت آفلاین استفاده کرد. این یک مترجم خوب برای سفرهای شما یا زمانی که اتصال به اینترنت در دسترس نیست خواهد بود. با  برنامه Thai Best Dict ، می توانید کلمات را هم از انگلیسی به تایلندی و از تایلندی به انگلیسی ترجمه کنید. اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید پیشنهاد میکنیم این را در سفر خود به تایلند بر روی گوشی خود نصب کنید، زیرا ترجمه معنای کلمه کاملاً دقیق است و می توانید به تلفظ صحیح تایلندی گوش دهید.

 

 AirVisual


AirVisual برنامه های کاربردی برای سفر به تایلند

AirVisual یکی از برنامه های کاربردی برای سفر به تایلند است، که برای همه کسانی که نگران سلامتی خود هستند مفید می باشد. از آنجایی که استانداردهای زیست محیطی در تایلند بسیار ضعیف است، گاهی اوقات هوای آلوده کل شهر، به ویژه بانکوک و چیانگ مای را پوشش می دهد. این برنامه با اطلاعات دقیق آلودگی و تقسیم رنگ ها بر اساس کیفیت هوا به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن راحت می‌باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا محیطی را که به آن سفر می کنید درک کنید و برای محافظت از خود مطابق با آن عمل کنید.
 

captcha

مطالب مرتبط