جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | چرا با آرزوی سفر به روسیه سفر کنیم؟

چرا با آرزوی سفر به روسیه سفر کنیم؟

روسیه یکی از خفن‌ترین و قشنگ‌ترین کشورهای جهانه. تولد خیلی از نویسنده‌های مشهور مثل تولستوی اینجا بوده، و گذشته تاریخی خیلی باستانی و زیبایی داره. سفر به روسیه می‌تونه یه تجربه‌ی عالی برای همه باشه. جاهای دیدنی و جشنواره‌های بی‌شماری داره، به احتمال زیاد با یه سفر کوچیک نمی‌شه همشون رو دید. برای همین بهتره با یک تور حرفه‌ای و با کارشناس‌ها سفر کنید تا بهترین برنامه‌ی سفر رو داشته‌باشید. با یه برنامه‌ی خوب می‌تونید تو کمترین زمان، از بیشتر جاهای روسیه لذت ببرید. تور روسیه آرزوی سفر یکی از بهترین تورها برای سفر به روسیه‌ست. با این تور می‌تونید تمام امکانات لازم برای سفر به روسیه رو داشته‌باشید. ادامه مطلب رو بخونید تا با این تور آشنا بشید و تا بدونید چرا باید با آرزوی سفر به روسیه سفر کنیم؟

بهترین زمان برگزاری تور روسیه


بهترین زمان سفر به روسیه

چرا با آرزوی سفر به روسیه سفر کنیم؟ تور روسیه آرزوی سفر توی بهترین زمان‌ها برگزار میشه، و همین یکی از دلایل اصلیه که خیلی از مسافرا انتخابش می‌کنن. دقیقاً وقت سفر رو طوری برنامه‌ریزی می‌کنن که بهترین زمان برای سفر به روسیه و شهرهای مسکو و سن پترزبورگ رو انتخاب کنن. اوایل بهار تا اوایل پاییز بهترین زمانه، چون آب و هوا روسیه توی این زمان‌ها بهتره و اکثر جشنواره‌ها و فستیوال‌های هیجان انگیز روسیه هم توی این فصل‌ها برگزار میشن. مثلاً تابستون و رویداد شب های سفید سن پترزبورگ جزو مهم‌ترین جشنواره‌ها هستن که اون وقت برگزار میشن و می‌تونین با تورهای تابستانی روسیه آرزوی سفر به این رویداد‌های خاص سر بزنین و ازشون لذت ببرین.
علاوه بر انتخاب بهترین فصل برای سفر، آرزوی سفر زمان شروع سفر رو هم به بهترین شکل انتخاب می‌کنه. بعضی تورها در آژانس‌های دیگه اینجوری هستن که شما ساعت ۱ صبح به هتل می‌رسید و باید برای هتل یک روز کامل هزینه‌ی پرداخت کنید، حتی اگه یک روز کامل تو هتل نمونید. اما ما اینجا در آرزوی سفر با بهترین‌ زمان‌بندی‌ها بهتون کمک میکنیم که بیشترین استفاده رو از وقت و هزینتون در روسیه داشته باشید. حتی می‌تونید جداگانه از تورهای سفر به روسیه، برای رزرو هتل اقدام کنید.
به هر حال، با تور روسیه آرزوی سفر می‌تونین تجربه‌ای دلپذیر و خاص از سفر به روسیه داشته باشین و از بهترین لحظاتش لذت ببرین.

 

ترانسفر برای راحتی سفر شما


هر وقت به فرودگاه می‌رسیدی، ترانسفرها از ایران با پرچم و ازتون به استقبالتون میان و همراهیتون می‌کنن. ترانسفرها یه مدتی صبر می‌کنن تا مسافران تور روسیه آرزوی سفر برسن، بعد حرکت می‌کنن. ولی ساعت دقیق حرکت و اطلاع‌رسانی بهت اعلام می‌شه. همچنین تقریبی حدوداً چه ساعتی به فرودگاه می‌رسید، هم توسط ترانسفر مشخص می‌شه. ولی به خاطر ترافیک و یا مشکلات دیگه، ممکنه کمی دیرتر یا زودتر به فرودگاه یا هتل برسی. اما ترانسفرهای آرزوی سفر حتما تلاش می‌کنن که تو زمان معین شده و با امنیت کامل به مقصدت برسوننت.

 

شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام تور روسیه در آرزوی سفر


مدارک لازم برای ثبت نام تور روسیه در آرزوی سفر

برای ثبت نام در تور روسیه آرزوی سفر، نیازی به داشتن شرایط خاصی نیست. کافیه فقط پکیج موردنظرتون رو رزرو کنید و بقیه‌ی کارها رو به عهده‌ی کارشناسانمون بزارید. همه‌ی امور مربوط به رزرو نهایی هتل، بلیت‌های رفت و برگشت، و هماهنگی با ترانسفرهای فرودگاهی توسط آژانس مسافرتی ما انجام می‌شه. فقط کافیه یکی از پکیج‌های تور روسیه آرزوی سفر رو انتخاب کنید، مدارکتون رو تحویل بدید و از سفرتون با آرامش لذت ببرید.
لیست زیر هم مدارک لازم برای سفر به روسیه با تورهای آرزوی سفر هستند:

1.    گذرنامه: گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ ورود به روسیه مورد نیازه.
2.    ویزا: ویزای معتبر روسیه. اطلاعات دقیق در مورد ویزا رو از آژانس مسافرتی دریافت کنید.
3.    دو عدد عکس ۳x۴ سانتی‌متر (بدون عینک و بدون روتوش) که در دو ماه اخیر گرفته شده باشد و با عکس پاسپورت متفاوت باشد.
4.    مدارک مالی: ممکنه نیاز به ارائه مدارک مالی مثل گواهی حساب بانکی یا اسناد دیگه باشه. اطلاعات دقیق رو از آژانس درخواست کنید.
5.    بیمه مسافرتی: بیمه‌ی مسافرتی برای پوشش خطرهای سفر.
6.    مدارک مرتبط با تور: هر مدرک خاصی که از سوی آژانس مسافرتی درخواست شده باشه برای ثبت نام در تور.
برای درخواست ویزای توریستی روسیه، باید حداقل ۱۰ روز قبل از تاریخ مورد نیاز، مدارک لازم رو به به ما تحویل بدید تا پروسه دریافت ویزا شروع بشه. این پروسه حداقل ۷ روز زمان می‌بره تا ویزا صادر بشه. اگه زمان کمتری دارید میتونیم براتون ویزای بگیریم، اما باید مبلغی اضافه به مبلغ اصلی پکیج پرداخت کنید.
تورهای ما در آرزوی سفر محدودیت سنی ندارند، ولی برای تمامی سنین و افراد حتما باید پاسپورت داشته باشید. حتی نوزادان هم باید یه گذرنامه جداگانه داشته باشن. اگه روی پاسپورتتون هرگونه ممنوعیت سفری وجود داشته باشه، مسئولیت اون با خودتون خواهد بود.پس بهتره که به موقع مدارک خودتون رو جمع‌آوری کنید و به آژانس مسافرتی بدید تا از سفر به روسیه بدون مشکل لذت ببرید و از تمام زمان‌های خوبی که تو این کشور زیبا خواهید داشت لذت ببرید.

 

پکیج های تور روسیه ما


تور روسیه

آرزوی سفر سه تور مختلف برای سفر به روسیه بهتون پیشنهاد می‌ده. هرکدوم از این تورها خدمات و جاذبه‌های خاص خودشون رو دارن و تو شهرهای مسکو و سن پترزبورگ برگزار می‌شن. شما می‌تونید بر اساس هزینه ای که برنامه ریزی کردین، علایق و برنامه‌تون، یکی از این پکیج‌ها رو برای سفر به روسیه انتخاب کنید. اگه سوالی در مورد این پکیج‌ها دارید که توی این مقاله پاسخ داده نشده، می‌تونید با کارشناس‌های ما تماس بگیرید و ازشون راهنمایی بگیرید.
تور آرزوی سفر همیشه بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های روسیه رو با کمترین قیمت ممکن براتون فراهم می‌کنه. گشت و گذار در شهرها و خدمات بازدید از مکان‌های دیدنی روسیه ممکنه به دلیل انتخاب شهر مورد نظرتون کمی متفاوت باشه. اما مطمئن باشید که ما نهایت تلاشمون میکنیم تا که بهترین تجربه‌ی سفر رو براتون به ارمغان بیاریم.
بعد از گشت شهر و دیدن زیبایی های شهرهای سن پترزبورگ و مسکو، تور آرزوی سفر شما رو به بهترین رستوران‌ها با غذاهای با کیفیت و عالی می‌بره و می‌تونید یک ناهار خوشمزه و لذیذ بخورید. تور روسیه آرزوی سفر در هر دو شهر مسکو و سن پترزبورگ هیجان‌انگیز و خاطره‌سازه. اگه سوالی درباره تور مسکو یا تور سن پترزبورگ دارید، می‌تونید با کارشناس‌های تور ما در آرزوی سفر تماس بگیرید و ازشون راهنمایی بگیرید. با خوندن این مطلب شاید دونسته باشید که چرا باید با آرزوی سفر به روسیه سفر کنیم؟  آژانس مسافرتی ما در طول سفر هواتون داره و اطمینان حاصل می‌کنه که شما بهترین تجربه سفر رو داشته باشید.


 

captcha

مطالب مرتبط