آرزوی شما را برآورده میکنیم!
arezoosafar.com
هتل مایک پاتایا

هتل مایک پاتایا

Mike Hotel Pattaya

rating-1

دریافت مشاوره و رزرو تور

021-45128

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود

هتل مایک پاتایا - MIKE HOTEL PATTAYA

 

هتل مایک در منطقه‌ای بی‌نظیر از شهر پاتایا قرار گرفته و چشم‌اندازی فوق‌العاده از ساحل پاتایا را به مهمانان تور تایلند ارائه می‌دهد. در اینجا می‌توانید از استخر هتل، غروب زیبای خورشید را تماشا کنید. پس از گذراندن روزی پرنشاط در ساحل یا خرید، می‌توانید با نوشیدن کوکتل‌های ویژه در بار هتل، خستگی را از تن به در کنید. هتل مایک همچنین فعالیت‌های متنوعی همچون میزهای بیلیارد و ماساژ تایلندی برای کاهش استرس و نگرانی ارائه می‌دهد. اگر به دنبال اقامتی با امکانات کامل در تور پاتایا هستید، هتل مایک انتخابی عالی برای شما خواهد بود.

 

امکانات هتل


هتل مایک در مرکز شهر پاتایا واقع شده است و به مهمانانش امکانات فراوانی را ارائه می‌دهد تا از زندگی شبانه پاتایا، مراکز خرید فراوان و مناظر زیبای ساحل لذت ببرند. امکانات این هتل شامل یک استخر روی پشت بام، مرکز تناسب اندام و اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل است.
صبحانه لذیذی که در هتل ارائه می‌شود، مهمانان را برای شروع روز آماده می‌کند. همچنین بار و سالن استراحت هتل، مکانی ایده‌آل برای استراحت و لذت بردن از نوشیدنی‌های متنوع است.
کارکنان پذیرش همواره آماده‌اند تا به مهمانان خدمت کنند و به زبان‌های انگلیسی و تایلندی مسلط هستند. علاوه بر این بخش تور هتل اطلاعاتی درباره جاذبه‌های محلی و فعالیت‌های دیدنی ارائه می‌دهند. همچنین امکانات دیگری همچون بار و تراس برای لذت بردن از مناظر زیبای شهر و ساحل پاتایا در اختیار مهمانان قرار دارد.

 

امکانات اتاق های هتل


اتاق‌های هتل مایک پاتایا با امکانات و تسهیلاتی بی‌نظیر، اقامتی راحت و لذت‌بخش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. هر اتاق دارای تهویه مطبوع، میز، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای و صندوق امانات است. برخی اتاق‌ها چشم‌اندازهای خیره‌کننده از شهر را به مهمانان ارائه می‌دهند و برخی دیگر دارای قسمت نشیمن هستند.
اتاق‌ها با تخت کینگ یا دو تخته، حمام اختصاصی با وان و دوش آب گرم/سرد، سشوار، آینه، لوازم بهداشتی، حوله، تلفن و 2 بطری آب رایگان در روز مجهز شده‌اند.

 

غذا و رستوران


در هتل مایک پاتایا، تجربه‌ای خوشایند و لذت‌بخش از غذا و رستوران به شما ارائه می‌شود. صبحانه آمریکایی که از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح ارائه می‌شود، شامل انواع غذاهای خوشمزه است که شما را برای شروع روز آماده می‌کند.
رستوران هتل که تمام روز (از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب) فعال است، انواع منوهایی از غذاهای تایلندی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد. اینجا می‌توانید از غذاهای خوشمزه نهار و شام لذت ببرید. علاوه بر این، در کافی شاپ هتل، که از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب باز است، می‌توانید از نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین انواع دسرها و خوراکی‌های خوشمزه بهره‌مند شوید.
خدمات سرویس اتاق نیز از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب فعال بوده و به مهمانان این امکان را می‌دهد تا در هر زمانی که بخواهند، از خدمات رستوران و کافی‌شاپ بهره مند شوند.

 

رستوران های نزدیک به هتل

•    کباب استانبول - 1 دقیقه پیاده روی
•    مک دونالد - 3 دقیقه پیاده روی
•    میخانه واکینگ استریت - 2 دقیقه پیاده روی
•    کباب استاد ترکی - 1 دقیقه پیاده روی
•    رستوران Fha Pattaya - 1 دقیقه پیاده روی

 

موقعیت مکانی و دسترسی هتل


هتل مایک در پاتایا در موقعیتی بسیار محبوب قرار دارد، تنها 5 دقیقه پیاده‌روی از ساحل پاتایا و خیابان واکینگ استریت فاصله دارد. این موقعیت برای مسافرانی که به دنبال دسترسی آسان به مراکز تفریحی و خرید هستند، بسیار ایده‌آل است. هتل نزدیک به خیابان پاتایا، ساحل سنترال فستیوال پاتایا و کافه هارد راک واقع شده است، که این امکان را به مهمانان می‌دهد که به راحتی از این نقاط دیدنی بازدید کنند.
از نقاط دیدنی محبوب نیز می‌توان به رویال گاردن پلازا، Ripley's Believe It or Not و مرکز غواصی Seafari اشاره کرد که همگی در نزدیکی هتل واقع شده و به مهمانان این هتل امکان می‌دهد تا از دیدن این مکان‌های جذاب لذت ببرند. در کل، هتل مایک با موقعیت مرکزی و دسترسی آسان به اماکن تفریحی و توریستی، گزینه‌ای عالی برای اقامت در پاتایا است، که به مسافران امکان می‌دهد تا به راحتی از تمامی امکانات و جذابیت‌های این شهر پرطرفدار استفاده کنند.

 

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل

•    مرکز خرید مایک 3 دقیقه با ماشین
•    جشنواره مرکزی 5 دقیقه با ماشین
•    تپه فرا تمناک 5 دقیقه با ماشین
•    هنر در بهشت 7 دقیقه با ماشین
•    فستیوال مرکزی ساحل پاتایا 1.3 کیلومتر
•    معبد بزرگ بودا 1.6 کیلومتر
•    ساحل جامتین 3.3 کیلومتر
•    پناهگاه حقیقت 5.3 کیلومتر
•    بازار شناور پاتایا 7.2 کیلومتر
•    کوه لان 10.7 کیلومتر

دریافت مشاوره و رزرو تور

021-45128

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود

آسانسور انبار چمدان رستوران محل مخصوص سیگار کشیدن محل سیگار ممنوع
اینترنت رایگان در اتاق تراس/بالکن صندوق امانات کمد و جالباسی تهویه متبوع حوله و دمپایی آلارم بیدار باش تلوزیون/ماهواره میز مطالعه نور گیر منظره شهری لوازم بهداشتي
خشکشویی نظافت روزانه پذیرش 24 ساعته صبحانه
استخر روباز مینی بار سالن بدنسازی بیلیارد بار صندلی ساحلی

معرفی تورهای جذاب و شگفت انگیـــز

با ما در اینستاگرام همراه شو تا از پیشنهادات لحظه آخری و تورهای جذاب مطلع بشی!

دوست داری از جدیدترین تورها با خبر بشی؟

با عضویت در خبرنامه پیامکی آرزوی سفر پارسیان از جدیدترین تورها با خبر شو!