جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | زیباترین سواحل دبی

زیباترین سواحل دبی

دبی خانه زیباترین سواحل امارات است. خط ساحلی بکر دبی با آب و هوای فوق‌العاده‌ای که می‌توانید از اکتبر تا مه از آن لذت ببرید، خلوتگاهی گرم و آفتابی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. اگرچه بسیاری از سواحل دبی خصوصی هستند و با جوامع مسکونی لوکس یا هتل های تفریحی مرتبط هستند، اما با اینحال سواحل عمومی زیادی نیز وجود دارد. اکثر سواحل دبی ساخته دست بشر هستند، به همین دلیل مسطح و عریض بوده و دارای ماسه های سفید نرم هستند. بسیاری از آنها هر روز با ماشین آلات تمیز و نظافت می شوند و برخی نیز روزهای خاصی دارند که فقط برای خانم ها و کودکان در نظر گرفته شده است. در ادامه به معرفی بهترین و زیباترین سواحل دبی میپردازیم:
 

ساحل لامر | بهترین مکان برای کلاب‌های ساحلی و رستوران 


lamer

لامر یک مقصد ساحلی شهری است که با آب‌های فیروزه‌ای، ماسه‌های سفید، نقاشی‌های دیواری شیک و مکان‌های تفریحی، رنگ و بویی به محله جمیرا می‌آورند. این منطقه قبلاً به عنوان "ساحل عمومی جمیرا" شناخته می شد، اما اکنون معماری لامر، ساحل عمومی گذشته را به مقصدی پر جنب و جوش و رنگارنگ و در نتیجه یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل کرده است.
در این ساحل امکانات متنوعی نظیر فروشگاه‌ها، تفرجگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های فراوان وجود دارد. همچنین در امتداد سواحل، صندلی‌های آفتاب‌گیر و کابین‌هایی وجود دارد که برای آفتاب گرفتن اجاره داده می‌شوند. 
کودکان برای شرکت در فعالیت‌های مختلف در پارک آبی لاگونا که ساحل لامار را با امواج مصنوعی باورنکردنی خود به بهشت موج سواران تبدیل می‌کند، هیجان‌زده خواهند شد. پیاده روهای چوبی و خیابان های پوشیده از درخت نخل نیز به جذابیت این مکان می افزاید. 

 

ساحل غروب آفتاب | بهترین مکان برای تماشای غروب آفتاب و عکاسی


sunset-beach

ساحل سان ست در پشت مرکز خرید سان ست واقع شده است و به نام ساحل ام سوقیم نیز شناخته می شود، تکه کوچکی از بهشت است که در تور دبی میتوانید از آن لذت ببرید. در اینجا می توانید از غروب آفتاب در حالی که آسمان تغییر رنگ میدهد و خورشید در خلیج عربی فرو می رود، لذت ببرید.
این ساحل تقریبا شلوغ است و معمولا خانواده‌ها برای پیک نیک به اینجا می‌آیند. در این ساحل می‌توانید استراحت کنید و یا از یکی از کتابخانه های ساحلی که در امتداد ساحل پراکنده شده اند، کتاب قرض بگیرید و در حین لذت بردن از یکی از زیباترین مناطق شنی امارت، کمی مطالعه کنید و یا در یکی از رستوران‌های آن غذا بخورید. همچنین می‌توانید از فعالیت های آبی نظیر شنا و کایت‌سواری  لذت ببرید.
همچنین این ساحل دارای امکاناتی مانند حمام، رختکن، اتاق دوش و خدمات Wi-Fi است.

برای آشنایی با مراکز خرید دبی کلیک کنید.

ساحل کایت | بهترین مکان برای پرواز با بادبادک و غروب آفتاب


kite-beach

ساحل کایت ، محبوب ترین و سرگرم کننده ترین ساحل دبی و نقطه مرجع برای ورزش های آبی در دبی است. این مکان با دارا بودن مجهزترین امکانات تفریحی برای ورزش‌های آبی هر ساله هزاران نفر از علاقه‌مندان را به خود جذب می‌کند. در این ساحل امکانات تفریحی برای ورزش‌های مختلف مانند کایاک سواری، کایت سواری و بسیاری دیگر از ورزش‌های تفریحی آبی و ساحلی خواهید یافت. برای کسانی که با نوجوانان به دبی سفر می کنند، ساحل کایت شاید بهترین ساحل دبی باشد چرا که آن‌ها از هیجان بیشتر لذت می‌برند.
با شن‌های سفید و دریای شفاف، ساحل کایت همه چیزهایی را که برای استراحت و آفتاب گرفتن نیاز دارید، دارد. همچنین در نزدیکی ساحل چندین فروشگاه کوچک وجود دارد که می‌توانید یک میان وعده بخرید. علاوه بر این، این ساحل میزبان بار معروف سالت برگر است که ساندویچ های خوشمزه واگیو یا مرغ را در فضایی بسیار آرام در فضای باز ارائه می‌دهد.

 

ساحل مارینا | بهترین مکان برای نوشیدنی کنار دریا و شتر سواری در ساحل


marina-beach

ساحل مارینا یک آهنربای توریستی است که در فاصله کمی از پارک ساحلی جمیرا دبی واقع شده است. این ساحل درست در روبه روی عین دبی قرار دارد و  پوشیده از درختان بزرگ نخل است. حمام کردن در این ساحل با وجود آب‌های فیروزه‌ای تمیز لذت غیر قابل وصفی دارد. اگر به هیجان بیشتری نیاز دارید می‌توانید از Flying Cup، با سواری شدن بر روی بزرگترین چرخ و فلک جهان لذت ببرید. شما همچنین می‌توانید در کنار ساحل شتر سواری کنید، در والیبال ساحلی شرکت کنید و یا با جت اسکی یا ویک بورد به امواج بروید.
همچنین تعدادی رستوران و بار شیک در ساحل وجود دارد که غذاهای وسوسه انگیز اماراتی ارائه می دهند.

برای آشنایی با رستوران های ایرانی در دبی کلیک کنید.

اقامتگاه ساحلی جمیرا (JBR) | بهترین مکان برای آفتاب گرفتن و ورزش های آبی


jumeirah-beach-resort-jbr

ساحل جمیرا که بیشتر با نام ساحل جی بی آر شناخته می شود، محبوب ترین ساحل دبی است که در مارینا دبی قرار دارد. این ساحل در نزدیکی اقامتگاه‌های ساحلی The Walk و Jumeirah قرار دارد که نام این ساحل از آنجا گرفته شده است. این ساحل به دلیل طول بیش از 1.8 کیلومتر، یکی از بزرگترین سواحل دبی است که از Skydive Dubai تا استراحتگاه ساحلی Sheraton Jumeirah در جنوب ادامه می یابد.
بزرگترین بخش ساحل JBR عمومی است و برای همه قابل دسترسی است. این ساحل 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته قابل دسترسی است، اما توجه داشته باشید که رفتن به شنا بعد از غروب آفتاب ممنوع است. شما می توانید در این امتداد ساحل قدم بزنید و یا از تخت های آفتابگیر که منحصراً برای مهمانان استراحت کنید.

 

ساحل ممزار | بهترین برای مکان پیک نیک ساحل و کتاب خواندن


al-mamzar-beach

ساحل الممزار در دبی دارای هکتارها چمنزار سرسبز، بیش از 1600 درخت نخل، 300 درخت نارگیل و 6000 نوع مختلف پوشش گیاهی است. الممزار با یک پارک ساحلی زیبا که در آن می توانید روی شن ها قدم بزنید و از انواع ورزش های آبی لذت ببرید، یک تجربه ساحلی فوق العاده را در دبی ارائه می دهد. فرقی نمی‌کند از آن دسته افرادی باشید که پیک نیک در پارک را دوست دارید، یا به آرامی زیر درخت بنشینید و کتاب بخوانید، الممزار همه چیز را دارد!
وقتی به شن‌های نرم سفید می‌رسید، از گستره وسیعی از چمن‌های آراسته با مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری پرپیچ‌وخم با درختان نخل تاب‌خورده عبور خواهید کرد. کودکان می‌توانند در اطراف زمین بازی و آمفی‌تئاتر روباز بدوند و در زمین‌هایی که اغلب میزبان سرگرمی هستند، بگردند.


 

captcha

مطالب مرتبط