جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | 8 مورد از بهترین رستوران های ایرانی در دبی

8 مورد از بهترین رستوران های ایرانی در دبی

غذاهای ایرانی بخشی از فرهنگ زیبای ایران است و بخشی از هویت هر ایرانی شده است. بنابراین، اگر می خواهید در دبی غذاهای ایرانی بخورید و این سوال در ذهن شما وجود دارد که بهترین رستوران های ایرانی دبی کجا هستند؟  تا پایان این مطلب همراه ما باشید چون در این مقاله قصد داریم تا شما را با 8 مورد از بهترین رستوران های ایرانی در دبی آشنا کنیم.

غذا یکی از مهم ترین بخش های سفر است و  تجربه سفر شما را لذت بخش تر می کند. مسافران رویکردهای متفاوتی نسبت به غذا دارند. برخی از مردم عاشق تجربه طعم های جدید هستند و برخی دیگر غذای سنتی کشور خود را ترجیح می دهند. صرف نظر از اینکه شما در هر یک از این دو دسته قرار می گیرید، رستوران های دبی گزینه هایی متناسب با سلیقه شما دارند.

برای آشنایی با بهترین رستوران های دبی کلیک کنید.

در دبی علاوه بر رستوران‌های بین المللی و فست فود ، رستوران های ایرانی برای کسانی که غذاهای ایرانی را با هیچ چیز عوض نمی کنند، وجود دارد. در زیر به معرفی بهترین رستوران‌های ایرانی دبی میپردازیم:

shabstan

رستوران شبستان


رستوران اصیل ایرانی شبستان، در هتل رادیسون بلو واقع شده است. این رستوران ایرانی فوق العاده دارای مناظر زیبایی از  رود دیره است. رستوران لوکس شبستان محیطی ایده آل برای صرف غذاهای ایرانی است. از جمله غذاهایی که باید در این رستوران امتحان کنید عبارتند از کباب ماهی، برنج زعفرانی و کباب چیلی با گوشت بره است.
فضای داخلی این رستوران به سبک کاخ‌های ایرانی طراحی شده است. در این رستوران همیشه موسیقی ایرانی پخش می شود، و گاهی حتی اجرای زنده از مردم محلی ایران و دبی نیز دارند!
آدرس: Radisson Blu Hotel, Dubai Deira Creek – Baniyas Rd

iranzamin

رستوران ایران زمین


رستوران و کافه ایران زمین از سال 2005 در دبی واقع شده است. این رستوران با سابقه، مملو از تاریخ و فرهنگی است که از قلب ایران نشات می گیرد و در مجموع یکی از بهترین رستوران های ایرانی در دبی است.
رستوران و کافه ایران زمین در بلوار شیخ محمد واقع شده است. این رستوران با اینکه روزانه پذیرای مهمانان زیادی است، اما پر سر و صدا نیست و محیط آن بسیار آرامش بخش است. علاوه بر این در این رستوران محیطی برای افراد سیگاری و غیر سیگاری طراحی شده است.
سطح کیفیت غذاهای رستوران ایران زمین قابل توجه است ، همچنین این رستوران دارای بهترین خدمات تحویل در دبی می‌باشد. در این رستوران غذاهای سنتی ایرانی و ایرانی انواع مختلف کباب (کباب بره با پیاز مزه دار شده با زعفران و روغن زیتون)، شیلو کباب سلطانی (ترکیبی از گوشت چرخ کرده و فیله گوشت) و بسیاری از غذاهای لذیذ دیگر سرو می شود. این رستوران تجربه ای است که نباید از دست داد!
آدرس: Ground Floor, Boulevard Central Building – 2 Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Downtown Dubai

hatam

رستوران حاتم

 


شرکت حاتم در سال 1989 تاسیس شد، بنابراین آنها تجربه و موفقیت زیادی در ارائه غذاهای ایرانی با کیفیت بالا به عموم مردم دارند. حاتم نه تنها یکی از بهترین رستوران های ایرانی دبی است، بلکه یکی از برترین رستوران های دبی است. این رستوران با ارائه غذاهای خوشمزه با قیمت های مقرون به صرفه طرفداران زیادی دارد.
رستوران حاتم با یک دکوراسیون داخلی کاملاً اصیل ایرانی و منوی گسترده ای که بر غذاهای ایرانی و سنتی تمرکز دارد، تجربه لذت بخشی را در ذهن شما باقی می گذارد! در این رستوران، لذیذترین و خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی ایرانی مانند انواع کباب‌ها ، غذاهای دریایی میگو و ماهی ، انواع سوپ و سالادهای مختلف سرو می شود.
آدرس: Al Rigga Rd – Deira

pars

رستوران پارس


رستوران پارس یک رستوران اصیل ایرانی است که که در مرکز خرید امارات در جاده شیخ زاید واقع شده است. فضای داخلی این رستوران را با تزئینات زیبای ایرانی طراحی شده است. اگرچه این رستوران مانند رستوران های که پیشتر بیان کردیم مجلل و لاکچری نیست. اما اگر بخواهید تجربه تست غذاهای اصیل ایرانی با قیمت مقرون به صرفه داشته باشید ، پیشنهاد ما رستوران پارس است.
رستوران پارس، یکی از بهترین رستوران های دبی است که بهترین انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند و به همین سبب افراد مشهور زیادی از آن دیدن می کنند. در منو این رستوران انواع مختلف کباب،غذاهای دریایی، زرشک پلو، باقالی پلو و ... ارائه می‌شود.
آدرس: Al Dayafa Road، Wilson Building – Shop no. 19 & 20, Ground Floor – 2nd December St

toranj

رستوران ترنج


رستوران مجلل ترنج با محیطی آرامش بخش و دوستانه فضای کاملا مناسبی را برای غذاخوردن فراهم نموده است. این رستوران از بهترین و تازه ترین مواد برای پخت غذا استفاده می‌کند.
لذت تست غذاهای ایرانی با قیمت مقرون به صرفه را می‌توانید در رستوران ترنج تجربه کنید. از کباب گرفته تا هر نوع خورش بومی ایرانی فکرش را بکنید، در منوی این رستوران وجود دارد از جمله انواع کباب های آبدار و خورش های سنتی از سراسر ایران (قرمه سبزی، قیمه بادمجان، فسنجان و بسیاری دیگر). همه غذاها با برنج باسماتی دم کرده زعفرانی یا نان تازه تهیه شده، نان تنور (فر) سنتی سرو می شود.
آدرس: Hessa Street, Al Barsha 3, Dubai

farsi

 رستوران فارسی

 


 رستوران فارسی یکی از اصیل ترین رستوران های ایرانی دبی است که در Jumeirah Jumeira Rd Cluster R واقع شده است. وقتی وارد این رستوران خارق‌العاده می‌شوید، با دیدن تزیینات و طراحی‌های داخلی آن بلافاصله احساس خواهید کرد که در یک رستوران مجلل در مرکز شهر ایران هستید.
رستوران فارسی تجربه ای اصیل از غذاها، سنت ها و فرهنگ ایرانی را به دنیای خارج از ایران ارائه دهد. با توجه به اینکه تمرکز رستوران فارسی بر روی پخت کباب است با این حال در منو این رستوران انواع خورش های ایرانی و دسر های خوشمزه ارائه می‌شود.

Al Ustad Special Kebab

رستوران Al Ustad Special Kebab


رستوران کباب الاستاد یکی از محبوب ترین مقاصد دبی برای سرو غذاهای خوشمزه با قیمت های مقرون به صرفه است و مورد علاقه گردشگران و مردم محلی است.
این رستوران طیف وسیعی از کباب ها و کباب ترش را در کنار سالادهای تازه و سس های خوشمزه سرو می کند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در این رستوران از طعم های اصیل غذاهای ایرانی در دبی با برنج پخته شده با زعفران و کباب در فضایی متمایز و راحت لذت ببرید.
آدرس: Metro Station – Al Mussallah Rd – near Al Fahidi – Al Hamriya

anar

رستوران انار


رستوران انار یکی از بهترین رستوران‌های دبی است که می‌توانید در آن از غذاهای سنتی و تاریخی ایران لذت ببرید. دکوراسیون داخلی این رستوران آمیخته با معماری قدیمی ایرانی و دکوراسیون مدرن است. 
این هتل در کنار رودخانه Souk Madinat Jumeirah قرار دارد و منظره زیبایی از این رودخانه دارد. لذت صرف غذا در این رستوران تجربه ای باورنکردنی است که هرگز فراموش نخواهید کرد.

آدرس: Souk Madinat Jumeirah

 

captcha

مطالب مرتبط