جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | تورهای یک روزه در تایلند

تورهای یک روزه در تایلند

چه به تایلند رفته باشید، چه نه، احتمالاً از عکس ها و راهنمای سفر می دانید که این کشور چقدر زیبا است. قایق های دم درازی که بر لبه ساحل پهلو گرفته اند، معابد باستانی‌ که از جنگل انبوه سبز بیرون زده اند و یا صخره های آهکی که از دل دریای فیروزه ای بیرون آمده اند، این مناظر کافیست تا شما به سفر به این کشور تشویق شوید. تایلند مجموعه‌ی فوق‌العاده‌ای از تورهای یک روزه، جاذبه‌ها و سرگرمی‌های تفریحی متنوع را برای همه نوع گردشگران، از جویندگان ماجراجویی گرفته تا کسانی که به دنبال آرامش و استراحت هستند، ارائه می‌کند.

تورهای یک روزه در تایلند براساس تجربیات مسافران و گردشگران طعم و رنگ متفاوتی را به هر تور تایلند می‌بخشد. چه یک بعدازظهر را به کاوش در رودخانه های بانکوک بگذرانید، چه غذاهای خیابانی خوشمزه را در چیانگ مای امتحان کنید و یا یک روز را در اطراف شهر قدیمی پوکت دوچرخه سواری کنید، مهم نیست که چه سفری را ترجیح می‌دهید. تورهای یک روزه تایلند برای ثبت خاطرات فراموش نشدنی در سرزمین لبخندها عالی است.

 

تور یک روزه بازدید از بازارهای شناور و سبک زندگی باستانی


شما می‌توانید قسمت مدرن بانکوک را پشت سر بگذارید و یک تایلند خواب آلود و سنتی تر را تجربه کنید. با قایق، در شبکه ای از کانال ها پیمایش کنید و زندگی محلی را در امتداد ساحل مشاهده کنید، همچنین می توانید ‌در بازارهای پر جنب و جوشی که شما را به یاد زمان‌های بسیار دور می‌اندازد بگردید و بلندی های مرتفع شهر و خیابان های شلوغ شهر را تماشا کنید که در دوردست محو می‌شوند.

thailand-rural-railway-market

تنها پس از یک ساعت از بانکوک با ماشین به استان ساموت سونگخرام می رسید و می‌توانید به بازار راه آهن روستایی بروید، جایی که فروشندگان غرفه‌هایی را در امتداد ریل قطار برپا می‌کنند. این بازار یکی از منحصر به فردترین مراکز خرید بانکوک است که باید از آن دیدن کنید. با آمدن قطار فروشندگان وسایل خود را جمع می‌کنند و بعد از رفتن قطار دوباره به کار خود ادامه می دهند.

damnoen-saduak

از طریق حومه شهر به سمت Damnoen Saduak به مسیر خود ادامه دهید. Damnoen Saduak یکی از توریستی‌ترین بازارهای تایلند است که فرصتی بی نظیر را برای تماشای بازار شناور ارائه می دهد در این مکان شما می‌توانید قایق‌های مملو از میوه‌های تازه استوایی، تنقلات سنتی و سایر اقلامی که در این کانال‌ها فروخته می‌شود را ببینید.
برای نگاه دقیق تر، سوار قایق پارویی شوید، از کنار خانه ها و دهکده های کوچکی که در لبه آب قرار گرفته اند بگذرید و شیوه زندگی مردم این منطقه روستایی تایلند را ببینید. همچنین می‌توانید برای صرف ناهار به بازار شناور بازگردید و از تماشای مردم هنگام صرف غذاهای خوشمزه محلی لذت ببرید و پس از این روز دیدنی در حومه تایلند، با خاطرات افسانه ای و شگفت انگیز به بانکوک بازگردید.

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری بانکوک کلیک کنید.

تور یک روزه بازدید از حومه شهر چیانگ مای


mae-taeng

با یک سفر یک روزه به Mae Taeng از بخش آرام و سنتی تایلند دیدن کنید. اگرچه مائه تانگ تنها یک ساعت از بانکوک فاصله دارد، اما زندگی در این منطقه با سرعت بسیار کندتری پیش می‌رود. پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا از سریلانا، یکی از زیباترین پارک های ملی شمال، دیدن کنید. 

bua-thong

 سری به Bua Thong بزنید که آبشار سه طبقه‌ای است که در وسط جنگل قرار گرفته است. کمی استراحت کنید، سپس از طریق پارک تا سد Mae Ngat ادامه دهید. برای رسیدن به یک رستوران شناور، سوار یک قایق Longtail شوید و در سراسر رودخانه سفر کنید در حین استراحت و تماشای مناظر آبگیر و محیط طبیعی آن، از یک غذای سنتی تایلندی لذت ببرید.

mae-taeng

پس از استراحت، با قدم زدن در یک منطقه کشاورزی به کاوش در Mae Taeng ادامه دهید. از شالیزارها و باغ های میوه عبور کنید. با روش های کشاورزی در حومه شهر آشنا شوید و انواع محصولات کشت شده در خاک های حاصلخیز شمال تایلند را ببینید.
بعدازظهر را در دهکده سه نسل بگذرانید. برای دیدن صنعتگرانی که سبد بافی می کنند یا خانواده هایی که موسیقی سنتی می نوازند توقف کنید و با پیاده روی در روستا با زندگی روستایی تایلندی بیشتر آشنا شوید.

 

سفر یک روزه به جزیره فی فی با قایق تندرو


phi-phi-island

در این سفر یک روزه از پوکت، مسحور زیبایی جزایر فی فی می‌شوید. می توانید با قایق های تندرو از طریق دریای آندامان سفر کنید تا جزایر خالی از سکنه، پهنه های وسیع ماسه های سفید و دنیای زیر آب پر از ماهی های رنگارنگ را کشف کنید. 

maya-bay

با قایق های تندرو به شش جزیره خوش منظره فی فی سفر کنید. سفر به فی فی از پوکت حدود 45 دقیقه طول می کشد و در طول مسیر از کنار صخره آهکی که از دریا بیرون آمده اند عبور می‌کنید. در حالی که به جزیره نزدیک می شوید از مناظر اطراف لذت ببرید. از خلیج مایا بهشت اسرار آمیز دیدن کنید. این خلیج در واقع آنقدر خیره کننده است که از آن به عنوان صحنه فیلم معروف هالیوود "ساحل" استفاده شده است.

monkey-beach

به جزایر فی فی لی و ساحل میمون بروید. درختان نخل و ماسه های سفید در این جزایر چشم انداز شگفت انگیزی را به وجود آورده اند. همچنین برای کسانی که مایل به کشف زیبایی های زیر آب هستند، آب های آرام و شفاف و مملو از ماهی‌های رنگارنگ دارند.

برای صرف ناهار به خلیج تونسای بروید. این بخش جنوبی جزیره فی فی لی مناظر وسیعی از دریای اطراف را ارائه می دهد. بعد از آن از جزیره بامبو و جزایر دیگر فی فی دیدن کنید تا شانس بیشتری برای غواصی و شنا در دریای آندامان داشته باشید.

برای آشنایی با جزایر و سواحل تایلند کلیک کنید.

گشت و گذار یک روزه در خلیج فانگ نگا 


phang-nga-bay

یک روز جادویی را در امتداد خلیج فانگ نگا سپری کنید، جایی که فرصت‌های زیادی برای گشت و گذار، شنا و استراحت وجود دارد. شاهد یکی از زیباترین نقاط تایلند در تور پوکت باشید و در یک جزیره خصوصی ناهار بخورید. این بهترین راه برای گذراندن یک روز کامل در خلیج فانگ نگا است!

james-bond-island

از سواحل شلوغ پوکت با یک قایق تندرو دور شوید و به سمت آب های فیروزه ای خلیج فانگ نگا بروید. برای گرفتن عکس های زیبا از صخره های سنگ آهکی چشمگیر که از آب بیرون زده و جنگل بکر حرا سرعت خود را کم کنید. به جزیره جیمز باند بروید، که مقصدی معروف برای قایق رانی است. گفتنی است که سواحل این جزیره با آب‌های شفاف بهترین فرصت برای شنا و آفتاب گرفتن را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

koh-pani

از جزیره زیبای کو پانیی با ساختار عجیب و غیر مهندسی که چهار چوب آنها در دریای های کم عمق و بر روی آب است دیدن کنید. این جزیره دارای فروشگاه‌های کوچک سوغات تایلندی و رستوران‌های عالی است که همگی مشرف به دریا هستند و فرصتی بی‌نظیر برای صرف ناهار غذاهای دریایی لذیذ را در اختیار شما قرار می‌دهند.
بقیه روز را به شنا، استراحت و لذت بردن از اشعه های خورشید در فضایی آرام بگذرانید و زمانی که خورشید در آسمان غروب می کند، با قایق به پوکت بازگردید.

 

سفر منحصر به فرد به جزیره هنگ 


ko-hong

سواحل کرابی را ترک کنید و با قایق دم بلند از دریای آندامان عبور کنید. روز را به کاوش در سواحل شنی سفید، صخره های آهکی تماشایی و مناظر پر جنب و جوش زیر آب بگذرانید و دریابید که چرا مردم محلی جزیره هنگ را «معجزه روی زمین» می نامند. با یک تور قایق در میان آب‌های جزایر هنگ بروید و در واحه جادویی جنگل‌های حرا، آب‌های شفاف و حیات دریایی غنی استراحت کنید.  برای تماشای چشم انداز باورنکردنی از آب ها و مناظر اطراف، به ارتفاعات بروید و از منظره بی‌نظیر لذت ببرید.

ko-hang

در طول تور می‌توانید به طرز شگفت‌انگیزی در میان آب های شفاف با ماهی‌های رنگارنگ زیادی غواصی کنید و از سواحل شنی نرم مخملی و جنگل‌های عمیق دیدن کنید. یکی دیگر از نقاط برجسته جزیره، تالاب هنگ است که تنها با قایق از طریق یک دهانه باریک قابل عبور است. کو هنگ یکی از زیباترین جزایر کرابی است که نباید آن را از دست داد.

captcha

مطالب مرتبط