جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | مراکز ماساژ روسیه

مراکز ماساژ روسیه

مراکز ماساژ روسیه به عنوان مقصدهای پرطرفدار برای افزایش سلامت و بهبود روحیه شناخته می‌شوند. این مراکز، به دلیل تمرکز بر ترکیب مناسب اصول ماساژ روسیه با تکنیک‌های متنوع، به مهمانان خود فرصتی فراهم می‌کنند تا به تجربه‌ای عمیق از لحظات آرامش خود دست یابند. در این مقاله قصد داریم بهترین مراکز اسپا و مراکز ماساژ روسیه را به شما معرفی کنیم.
 

ماساژ روسی و تاریخچه مراکز ماساژ در روسیه


یکی از تکنیک‌های ماساژ که در کشور روسیه تدریس و استفاده می‌شود، ماساژ روسی است. این هنر دارای اصول و تکنیک‌های خاص خود می‌باشد که در ارتقاء سلامت و کاهش استرس مؤثر است. در مراکز ماساژ روسیه، متخصصان مجرب و با تجربه این فن را با دقت اجرا می‌کنند. در روسیه، سالن‌های آبگرم به عنوان نخستین محل‌ ارائه ماساژ روسیه در شهرهای بزرگ ظاهر شدند. در دهه 1990، پس از اینکه روس ها برای اولین بار فرصت سفر و بازدید از اسپاهای خارج از کشور را پیدا کردند، شروع به افتتاح سالن های اسپا خود کردند.

 

Amoveo Spa Petrogradskaya | از بهترین مراکز ماساژ روسیه


amoveo-spa-petrogradskaya

AmoveoSpa، یکی از اولین مراکز ماساژ در سن پترزبورگ روسیه، به عنوان یک مرکز خدمات مراقبت حرفه‌ای و طبیعی برای صورت و بدن شناخته می‌شود. این مرکز مجهز به روش‌های مراقبت حرفه‌ای و طبیعی است و خدمات متنوعی از جمله ماساژ اروپایی و شرقی، سونای فنلاندی، حمام مراکشی، سونای مادون قرمز، فیتوکاسک سدر، درمان‌های زیبایی‌شناسی حرفه‌ای از فرانسه، آیین‌های زیبایی باستانی بربر از مراکش و مراقبت‌های سنتی مالزی را ارائه می‌دهد.
این مرکز ماساژ به عنوان یک مقصد استثنایی برای تجربه لحظاتی از آرامش و بهبود روحیه در تور روسیه شناخته میشود. AmoveoSpa هر روز از ساعت 10:00 صبح تا 10:00 شب آماده به پذیرش مهمانان خود می‌باشد.

 

Vremya SPA


vremya-spa

Vremya SPA، واقع در شهر سن پترزبورگ، با ارائه خدمات گسترده‌ای از جمله حمام ترکی، اتاق بخار روسی و استخر هیدروماساژ، به عنوان یکی از بهترین مراکز ماساژ روسیه شناخته می‌شود. این مجموعه دو منو اسپا را به مشتریان ارائه می‌دهد: یک منوی اسپا فصلی و یک منوی اصلی اسپا.
در منوی اسپا فصلی، برنامه‌های اسپا و خدمات مراقبت از صورت، همچنین درمان‌های فصلی که بهتر است در آن فصل انجام شوند، ارائه می‌شود. از طرف دیگر، منوی اصلی خدماتی چون ماساژ، برنامه‌های حمام و درمان‌های مراقبت از صورت را به مشتریان ارائه می‌کند.

برای اطلاع از هزینه های سفر به روسیه کلیک کنید.

ROYAL THAI VARSHAVSKAYA


royal-thai-varshavskaya

ROYAL THAI VARSHAVSKAYA، یک اسپا معتبر در شهر سن پترزبورگ واقع شده است. این مرکز اسپا با ارائه انواع خدمات ماساژ درمانی، درمان‌های اسپا، ماساژ سنگ داغ و ماساژ پا به گردشگران تور مسکو سن پترزبورگ خدماتی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.
آدرس: Varshavskaya St., 23/3, St. Petersburg 196128 Russia

 

Sol Spa Salon | بزرگترین مرکز اسپا در سن پترزبورگ


sol-spa

SOL، بزرگترین مرکز اسپا در سن پترزبورگ، با مساحت بیش از 1800 مترمربع و بیش از 200 برنامه مختلف، ارائه دهنده خدمات اسپا با کیفیت بالاست. این مرکز جایگاه منحصر به فردی را در میان مراکز ماساژ روسیه در اختیار دارد و برخی از برنامه‌های ارائه شده شامل تمرینات SPA، حمام ترکی، حمام ژاپنی، بانیا روسی، سونا فنلاندی، آیورودا و ... می‌شود.
این مرکز هر روز به جز دوشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است، تا به مشتریان خود فرصتی برای تجربه لحظاتی از آرامش و بهبود روحیه فراهم کند.

 

Karuna Spa


karuna

Karuna Spa، توسط درمانگر و کارآفرین اشلی لوو، در سال 2016 بنیان‌گذاری شد. این مرکز یکی از برترین مراکز ماساژ در روسیه است و در شهر زیبای لوولد هودسپرویت واقع شده است. خدمات اسپا در Karuna Spa نه تنها شامل آبگرم سنتی تایلندی است، بلکه به عنوان یک مکان بی‌نظیر برای شفای جسم و روح شناخته می‌شود. فضای این مجموعه با رایحه دلنشین روغن‌ها و گیاهان، بسیار آرامش‌بخش است.
Karuna Day Spa خدمات با کیفیت جامعی را ارائه می‌دهد که توسط تیمی از درمانگران ماهر انجام می‌شود، مشتریان را سرحال، آرام و راضی می‌کند. اشلی نیز با پیشرفت‌ها و روش‌های جدید در عرصه زیبایی همگام بوده و به صورت مداوم ترفندها و درمان‌های نوآورانه را به منو اضافه می‌کند

 

Chenot Spa | بهترین مراکز ماساژ در روسیه


chenot-spa

Chenot Spa، واقع در هتل Barvikha در شهر مسکو، یک مرکز اسپا با مجوز انحصاری در روسیه برای استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های دکتر هنری Chenot می‌باشد. این مرکز به ارائه انواع برنامه‌های سم‌زدایی، جوانسازی، کاهش وزن، و زیبایی می‌پردازد. علاوه بر این، Chenot Spa یک برنامه جامع دارد که شامل مشاوره پزشکی، آزمایش فردی، برنامه‌های اسپا و تناسب اندام سفارشی و پروتکل تغذیه متعادل می‌شود. این برنامه به افراد کمک می‌کند تا انرژی از دست رفته خود را بازیابند.
Chenot Spa هر روز از ساعت 09:00 تا 22:00 فعالیت دارد و به مسافرین تور مسکو امکان تجربه لحظاتی از آرامش و بهبود روحیه را فراهم کند.

برای آشنایی با بهترین تفریحات رایگان در مسکو کلیک کنید.

PÜROVEL SPA & SPORT


purovel-spa-sport

مرکز خدمات اسپا PÜROVEL، که در طبقه سوم Swissotel Krasnye Holmy در مسکو واقع شده است، به عنوان یکی از برترین مراکز ماساژ در روسیه شناخته می‌شود. تمام محصولات استفاده شده در این مجموعه، شامل محصولات کامل حمام و مراقبت از بدن، از روغن‌های 100% طبیعی بهره می‌برد.
محصولات PÜROVEL که شامل شامپوها، لوسیون‌ها و روغن‌های ماساژ می‌شوند، علاوه بر رایحه دلنشین، دارای خواص درمانی فوق‌العاده‌ای نیز می‌باشند. این مجموعه با استفاده از مواد اولیه طبیعی، به مشتریان خود تجربه‌ای از آرامش و بهبود فیزیکی و روحی فراهم می‌کند.

 

Sanduny Bath Houses


sanduny-bath

در قرن نوزدهم، حمام Sanduny در مسکو ساخته شد. زیبایی محیط داخلی این حمام با موزاییک‌ها و کاشی‌کاری‌های خیره‌کننده ارائه شده، قطعاً شما را مبهوت خواهد کرد. در این مجموعه، شما می‌توانید از اتاق سونا که همچنان با چوب گرم مانند صد سال پیش گرم می‌شود، لذت ببرید. همچنین برای پاکسازی بدن از چوب بلوط یا شاخه‌های توس استفاده می‌شود.
درب‌های این مرکز هر روز از ساعت 8 صبح تا 10 شب باز است، تا به مهمانان خود این امکان را بدهد که در این محیط تاریخی و زیبا لحظاتی از آرامش و بهبود روحیه را تجربه کنند.

 

Baltsschung Kempinski 


baltschug

این مرکز اسپا در هتل Baltsschung واقع شده است و خدمات خود را به مهمانان هتل و همچنین سایر مسافران تور مسکو ارائه می‌دهد. این مجموعه خدمات گسترده‌ای در زمینه پوست و مو، مراقبت‌های پوستی، درمان‌های لوکس، ماساژ درمانی و مراقبت از صورت و بدن را ارائه می‌نماید.

 

The Carlton Spa


the-carlton-spa

این مرکز خدمات اسپا در قلب مسکو قرار دارد و یکی از بهترین مراکز ماساژ روسیه میباشد. مرکز اسپای کارلتون تجربه شگفت انگیز و آرامش را در تور مسکو برای شما فراهم می‌کند. از خدمات این مجموعه میتوان به جکوزی، اتاق بخار، سونا با نمک هیمالیا، دوش آروماتراپی، کافه تخصصی با منوی سالم، سالن زیبایی و یک باشگاه  تناسب اندام پیشرفته اشاره کرد. اسپا ریتز کارلتون منحصراً در روسیه با محصولات مراقبت از پوست ESPA کار می کند و برنامه ویژه ای برای درمان های بدن و صورت ارائه می دهد.
این مرکز همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

 

Thai Land Massage & Spa


thai-land-massage

در این مرکز خدمات ماساژ و اسپا که در مسکو قرار دارد، انواع خدمات ماساژ حرفه ای تایلندی، ماساژ ریلکسیشن، اسپا برای دو نفر،ماساژ لاغری ضد سلولیت، ماساژ ورزشی، برنامه های مراقبت از صورت، ماساژ تونیک (درناژ لنفاوی) ارائه می‌شود.
این مرکز همه روزه به جز روزهای دوشنبه از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز است.

 

Buddha Thai Spa


buddha-thai-spa

مرکز خدمات اسپا بودا تای در هتل Korston مسکو و در نزدیکی ایستگاه مترو مسکو اسپارو هیلز قرار دارد. در این مرکز خدمات اسپا ماساژ تایلندی با کیفیت بالا ارائه می‌شود. اسپا بودا از متخصصان درجه یک جهت ماساژ تایلندی بهره میبرد. علاوه بر ماساژ تایلندی چندین نوع ماساژ دیگر از جمله : ماساژ ضد سلولیت،ماساژ صورت، ماساژ سفت کننده، رفلکسولوژیک و ماساژ روغن در این مجموعه ارائه می‌شود.
در سالن بودا تای اسپا می توانید استراحت کنید، سلامت خود را بهبود بخشید و از ماساژ تایلندی برای چندین ساعت لذت ببرید.
این مرکز همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب میزبان مشتریان می‌باشد.

برای آشنایی با بهترین مراکز ماساژ در تایلند کلیک کنید.
 

captcha

مطالب مرتبط