جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | بهترین کلاب های شبانه سن پترزبورگ

بهترین کلاب های شبانه سن پترزبورگ

وقتی صحبت از زندگی شبانه به میان می آید، شاید سنت پترزبورگ نتواند با کلاب های مد روز و پیست های رقص غول پیکر مسکو رقابت کند. با این وجود، سنت پترزبورگ هنوز هم جذابیت خود را دارد و با کلاب های کوچکتر، که هر کدام خلاقیت منحصر به فرد خود را دارند قلب شما را به دست خواهند آورد. در ادامه این مقاله به بهرین کلاب های سن پترزبورگ میپردازیم.

میشکا بار


mishka-bar

میشکا فقط یک بار نیست، یک کلاب است. جایی است که می‌توانید تقریباً  با افراد زیادی ملاقات کنید. این بار کمی شبیه یک لانه با نورهای کم نور است و نوشیدنی ها را با قیمت های بسیار ارزان سرو می کند. 

برای آشنایی با بهترین کلاب های شبانه مسکو کلیک کنید.

بلگراد


belgrade

خیابان Dumskaya به خاطر کلاب های شبانه زیرزمینی و مهمانی هایی که تا صبح ادامه دارند، معروف است. کلاب های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما بلگراد همیشه یک انتخاب عالی برای رقصیدن در تمام طول شب است. این کلاب نسبتاً کوچک است و زمین رقص می تواند بسیار شلوغ شود، بنابراین آماده شوید تا واقعاً در هیجان شیرجه بزنید.

 

Mosaique


mosaique

این کلاب فقط دو روز در هفته باز است و مهمانی اینجا از دیر وقت شروع می شود، اما تا ساعات اولیه صبح ادامه دارد. از امکانات این کلاب میتوان به دو بار و یک پیست رقص با ظرفیت 300 نفر اشاره کرد. این کلاب افراد لوکس را به خود جذب می‌کنند، بنابراین برای رفتن به آنجا لباس مناسب بپوشید.
این کلاب شبانه در منطقه تفریحات شبانه شهر در سنت پترزبورگ روسیه واقع شده است. این بیشتر از یک کلاب تکنو معمولی است. معماری دیستوپیایی آن در دو سطح گسترده شده است، طراحی داخلی این کلاب با نورپردازی هایی که تزئین شده فضایی منحصربه‌فرد ایجاد می‌کنند که کلاب شبانه Mosaique را به مکانی بسیار ویژه برای بازدید در تور روسیه تبدیل می‌کند.

 

بار لومونوسوف


بار لومونوسوف سنت پترزبورگ

لومونوسوف یک بار بزرگ با سه منطقه مختلف برای مهمانی است. شب خود را در اینجا با چند کوکتل آغاز کنید و با رقصیدن به پایان برسانید. رقصیدن با محبوب‌ترین آهنگ‌ها و رقصنده‌های یکی از تفریحات سرگرم کننده در تور سن پترزبورگ است.

 

بار آکاکائو


بار آکاکائو

یک بار آپارتمانی مخفی و خصوصی که از عصر به کلاب تبدیل می شود. بسته به حال و هوای شما این کلاب، به مناطق مختلف تقسیم شده است. یک اتاق قلیان، یک منطقه کارائوکه و از همه مهم تر، یک زمین رقص وجود دارد. وارد شدن به این کلاب کار ساده ای نیست. برای ورود به این کلاب باید تماس بگیرید و رمز عبوری را که هر روز عصر تغییر می‌کند، دریافت کنید.

 

MOD


mod

این مرکز موسیقی سنت پترزبورگ اخیراً بازسازی و گسترش یافته است. اکنون دو سالن موسیقی، یک تراس تابستانی و یک بار وجود دارد. رویدادهایی در اینجا به صورت روزانه برگزار می‌شود و شب‌ها گروه‌های محلی برای جمعیتی در حال رقص اجرا می‌کنند. بیشتر رویدادهای موسیقی مشمول هزینه بلیط هستند. بنابراین قبل از رفتن به این مکان بلیط خود را از وب سایت های مربوطه رزرو نمایید.

 

Blank St Petersburg


blank-st-petersburg

اگر در سنت پترزبورگ به دنبال یک تجربه عالی در شب هستید، کلاب شبانه  Blank یک تجربه عالی است. این کلاب شبانه در ساختمان تاریخی کارخانه آرسنال در سن پترزبورگ روسیه واقع شده است. در این کلاب انواع موسیقی الکترونیکی متنوع را برای هر نوع سلیقه ای اجرا میشود و در واقع یکی از بهترین کلاب های سنت پترزبورگ است.

 

کلاب Griboyedov  


griboyedov

اگر به دنبال سرگرمی و تفریحات شبانه هستید، کلاب Griboyedov را انتخاب کنید. این کلاب یکی از قدیمی ترین زیرزمینی های کلاب ها برای برگزاریرویدادها و کنسرت های فرهنگی در سنت پترزبورگ است. در سال 2001 این باشگاه نامزد شد و جایزه زندگی شبانه را در رده "بهترین کلاب زیرزمینی سن پترزبورگ" دریافت کرد. این کلاب هیپ هاپ دارای چندین بار، رستوران و یک تراس پشت بام است. 

 

Money-Honey


money-honey

اگر به دنبال مکانی برای تماشای موسیقی زنده راکابیلی در سنت پترزبورگ هستید، کلاب Money-Honey مکان مناسبی است. این کلاب در سال 1994 افتتاح شد. در طبقه همکف سالن راکبیلی، در طبقه دوم یک سالن کنسرت بزرگ با فضای داخلی و تجهیزات به روز وجود دارد که در آن دی جی های مد روز اجرا می کنند. 

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری سن پترزبورگ کلیک کنید.
 

Ruby's Elixir


بار Ruby's Elixir

بار Ruby's Elixir یکی از جواهرات مخفی و جذاب در مرکز شهر سنت پترزبورگ است. این بار، که در چند قدمی خیابان سنترال واقع شده است، با شعار "تپش قلب بلوک خیابان مرکزی به یک مقصد برجسته برای علاقمندان به موسیقی زنده تبدیل شده است.
از آنجایی که Ruby's Elixir دارای طولانی ترین محل اجرای موسیقی زنده در مرکز شهر است، شما می‌توانید هر شب را با لذت و هیجان در آنجا سپری کنید. اینجا جایی است که جاز، بلوز، فانک و راک به شکل‌های متعدد به اجرا درمی‌آیند و شما را به دنیایی از انرژی و هیجان موسیقی عمیقاً می‌کشانند.
علاوه بر موسیقی، بار  Ruby's Elixir مجموعه گسترده‌ای از نوشیدنی‌های متنوع و سیگار برگ، را ارائه میدهد. اینجا جایی است که شما می‌توانید با دوستان خود دور هم جمع شوید و از موسیقی زنده لذت ببرید.

 

UNION Bar & Grill


UNION Bar & Grill در سنت پترزبورگ

UNION Bar & Grill، یکی از بهترین مقاصد شبانه در دل سنت پترزبورگ است که با طراحی زیبا به سبک نیویورکی، غذاهای خوشمزه و فضای دوستانه خود، هر شب را به یک تجربه خاص تبدیل می‌کند. این بار جدید به همبرگرهایی خوشمزه اش، معروف است!
فضای بار با دکوراسیونی مدرن و دنج، همراه با صدای موسیقی پس‌زمینه ایجاد شده به شما امکان می‌دهد تا در دل سنت پترزبورگ به نیویورک سفرکنید!
این بار همه روزه از ساعت 18 تا 6:00 باز است و در انتهای خیابان ژوکوفسکوگو قرار دارد. این موقعیت منحصر به فرد به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی مسیر گشت شبانه‌ای خود را از طریق این خیابان زیبا برنامه‌ریزی کنید.


 
Stackenschneider night club


Stackenschneider night club در سنت پترزبورگ

Stackenschneider night club یک فضای زیرزمینی برای علاقمندان به موسیقی الکترونیک است که در سنت پترزبورگ قرار دارد. این مکان معروفترین دی‌جی‌های روسی را به خود جلب کرده ولی تعجب نکنید اگر دی‌جی‌هایی از استرالیا یا بریتانیا را ببینید، زیرا آنها اغلب دی‌جی‌های حرفه‌ای و ماهر از خارج را به اینجا دعوت می‌کنند.
ورود به این کلاب قبل از ساعت 1 بامداد ممکن است کمی کسل کننده باشد. همچنین، در روزهای هفته هیچ مهمانی برگزار نمی‌شود، بنابراین اینجا بهترین انتخاب برای برنامه‌ریزی آخر هفته خود در سنت پترزبورگ است.

 

VNVNC night club


VNVNC night club در سنت پترزبورگ

این کلاب شبانه در نزدیکی کلاب Stackenschneider واقع شده و مکانی فوق‌العاده و عالی برای علاقمندان به موسیقی دیپ هاوس و همچنین هنرمندان موسیقی است. فضای داخلی این کلاب با کلیسای گوتیک شباهت دارد و موسیقی اجرا شده توسط بهترین دی جی های روسی لحظاتی شگفت‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. در اینجا تقریباً فقط می‌توانید هیپ هاپ و دیپ هاوس را بشنوید. این کلاب اندکی کوچک است، بنابراین در شب‌های آخر هفته پر از جمعیت است. ورود به این کلاب رایگان است، بنابراین بهتر است فرصت را از دست ندهید.
این مکان عمومی نیست و مردم معمولاً از دوستان خود در مورد آن مطلع می شوند. برای ورود به آن لازم است که کنترل چهره شما را تأیید کنند. با این حال، این کلاب بسیار محبوب است و کنترل دقیق ورود باعث می‌شود تا جذابیت بیشتری پیدا کند. بنابراین به محض ورود به داخل، احساس خوشحالی و شادی خواهید کرد و قطعاً این مکان را دوست خواهید داشت!

 

Dom 7 Jazz Club


Dom 7 Jazz Club

Dom 7 Jazz Club یک کلاب شبانه جاز در مرکز سنت پترزبورگ است. گروه های زیادی هر شب برای نواختن به اینجا می آیند. و مکانی عالی برای گوش دادن به موسیقی عالی و نوشیدن یک نوشیدنی ست!
 این مکان برای بازدیدهای کوتاه اما رضایت‌بخش در آخر هفته‌ها بهترین است .مهمانی حدود ساعت 9 یا 10 شب شروع می شود و حدود ساعت 1-2 بامداد به پایان می رسد، بنابراین این مکان در بین افراد بالای 30 سال محبوب است، اما برخی از جوانان نیز به اینجا می آیند. فیس کنترل ندارد و ورود رایگان است. در روزهای هفته در نیمه شب بسته می شود. 
Dom 7 Jazz Club یک کلاب شبانه جاز در مرکز سنت پترزبورگ است و جاز زنده در اینجا توسط گروه های روسی و خارجی نواخته می شود. اینجا مکانی عالی برای گوش دادن به موسیقی زنده و لذت بردن از نوشیدنی‌های خوشمزه است. این مکان برای گذراندن یک شب متفاوت و لذت‌بخش در آخر هفته‌ها پیشنهاد می‌شود. مهمانی‌ها حدود ساعت 9 یا 10 شب شروع می‌شوند و تا ساعت 1-2 بامداد ادامه دارند، به همین دلیل این مکان در بین افراد بالای 30 سال محبوب است، اما برخی از جوانان نیز به اینجا می آیند. ورود به این مکان رایگان است و در روزهای هفته در نیمه شب تعطیل است.

 

The hat bar


The Hat Bar در سنت پترزبورگ

The Hat Bar در سنت پترزبورگ، یکی از بهترین کلاب های شبانه روسیه است که در خیابان بلینسکوگو واقع شده است. این مکان شهرت جهانی برای میزبانی کنسرت‌ها و جلسات جاز را دارد، جایی که هنرمندان برجسته از سراسر جهان به آنجا می‌آیند تا در محیطی دوستانه و شاد به اجرای موسیقی بپردازند.
در بین بازدیدکنندگان می‌توان به نام‌هایی همچون لوئیس هیس، استیو گروسمن، نینو کاتامادزه، بیل چارلپ، جیسون براون، پیتر واشنگتن، جو فارنسورث، مارک گروس، میشل واکر، شارون کلارک، عمر تورز، تایگر لیلیز و بسیاری دیگر اشاره کرد. این موسیقیدانان، با وجود شهرت جهانی خود، به این کلاب می آیند تا با هنر خود لحظات شادی را برای شما فراهم کنند. در اینجا مفهوم "مهمان ویژه" وجود ندارد، و همچنین برنامه زمانبندی نیز وجود ندارد. اما اگر سوال کنید که فردا چه اتفاقی می‌افتد، پاسخ همواره یکسان است: «فردا جاز خواهد بود».

 

captcha

مطالب مرتبط