جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.
لوگو آرزوی سفر

مجله گردشگری | کرملین در ایزمایلوو مسکو

کرملین در ایزمایلوو مسکو

مسکو نه تنها یک کرملین، بلکه دو کرملین دارد! علاوه بر کرملین معروف جهانی که مرکز حکومت روسیه است و نسل به نسل تزارها در آن تاجگذاری و دفن شدند، کرملین دیگری نیز در پارک ایزمایلوفسکی وجود دارد. این کرملین تماشایی، سفری به گذشته را تداعی می‌کند؛ به عصری که در آن خانه‌های دهقانان و کاخ‌های سلطنتی از چوب ساخته می‌شدند و با رنگ‌آمیزی‌های درخشان تزئین می‌شدند.
این کاخ افسانه‌ای و رنگارنگ در ساحل دریاچه قرار دارد و اگرچه تقریباً اخیراً در سال 2007 ساخته شده، اما خیلی سریع در قلب مسکوئی‌ها جای گرفت. کرملین ایزمایلوفسکی به یکی از مکان‌های محبوب برای برگزاری مراسم عروسی تبدیل شده است و بازدید از آن تجربه‌ای منحصر به فرد و خاطره‌انگیز را به همراه دارد.

 

کرملین در ایزمایلوو مسکو


کرملین در ایزمایلوو

کرملین کلمه روسی برای ارگ یا قلعه است و در بسیاری از شهرهای روسیه یافت می شود. اما کرملین Izmailovo، همانطور که از نامش پیداست برای محافظت ساخته نشده است.  قلعه ایزمایلوو (Кре́мль в Изма́йлово)، یک مجموعه چوبی در شمال شرقی مسکو است که در طی سال‌های 1998 تا 2007 ساخته شده است. این مکان به دلیل معماری خاص و سبک منحصر به فردش که با سنت‌های بومی روسیه همخوانی دارد، در میان گردشگران تور روسیه مشهور است. هر بنا در این مجموعه دارای نام و تاریخ خاصی است.
در قلعه ایزمایلو که یکی از جاهای دیدنی روسیه به شمار می آید، شما می‌توانید موزه‌های مختلفی از جمله موزه اسباب‌بازی‌های روسیه، موزه نان و موزه ناوگان روسیه را ببینید. ورنیساژ نیز یکی از مقاصد محبوب بین بازدیدکنندگان است که در آن می‌توانید اشیاء هنری، صنایع دستی، سوغات و عتیقه‌ها را بخرید. ورنیساژ شهر صنعتگرانی است که در آن می‌توانید از خیابان صنایع دستی، خیابان نقاشی، بازار کک‌فروشی، ردیف‌های عتیقه و نقره‌ای دیدن کنید و سوغاتی‌های جذابی بخرید.
به غیر از ورنیساژ و موزه ها، از شما دعوت می شود در کلاس های سفالگری، صابون سازی، بید بافی، نقاشی شیرینی زنجفیلی و دیگر انواع صنایع دستی عامیانه شرکت کنید. در اینجا شما نه تنها با تاریخ و اسرار قدیمی ساخت روسیه آشنا می شوید، بلکه می توانید کارهای دستی خود را ایجاد کنید که تجربه جذابی خواهد بود.

 

بازار ایزمایلوو


بازار Izmailovsky

در کنار کرملین در ایزمایلوو، بازار روباز و منطقه دیدنی ایزمایلوو قرار دارد که تاریخ آن به قرن هفدهم بازمی‌گردد. این بازار یکی از مکان‌هایی است که حتماً باید در لیست مکان‌های دیدنی شما در تور مسکو باشد. این بازار اکنون توسط یک پل چوبی به کرملین Izmailovo وصل شده است. این مکان انواع نقاشی های سوغاتی روسیه، هدایای قدیمی و صنایع دستی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. از آثار هنری دست دوم تا صنایع دستی، این بازار همه را پوشش می‌دهد.
دو بازار بزرگ در این منطقه وجود دارد: یک بازار دستفروشی و بازار ورنیساژ. ورنیساژ انواع مختلفی از صنایع دستی و سوغاتی های روسیه را ارائه می‌دهد، در حالی که در بازار دستفروشی می‌توانید محصولات عتیقه، مبلمان، کتاب‌های قدیمی و غیره را بخرید.
ورود به کرملین Izmailovo مانند یک سفر به گذشته است. این محوطه و بازار های هفتگی و تابستانی آن در ساعات آرام و شلوغ، همیشه جذاب هستند.

 

نحوه دسترسی به کرملین در ایزمایلوو مسکو


دسترسی به کرملین در ایزمایلوو مسکو و بازار آن آسان است و ایستگاه مترو مسکو Partizanskaya  تنها 10 دقیقه پیاده با شما فاصله دارد. از طرف دیگر، می توانید از ایستگاه Izmailovo دایره مرکزی مسکو (MCC) استفاده کنید. کرملین در طول روز شلوغ است و در عصر بسیار خلوت است. حیاط داخلی بر خلاف فضای بیرون، پس از تاریک شدن هوا روشن می شود.

 

موزه های داخل کرمین  Izmailovsky


کرملین Izmailovsky چندین موزه را در خود جای داده است:

 

موزه ودکای روسی 

موزه ودکای روسی

بازدید از موزه تاریخ ودکای روسیه یک تجربه فرهنگی جذاب است که به شما این امکان را می‌دهد تا عمیق‌تر با تاریخچه و فرهنگ ودکا در روسیه آشنا شوید. این موزه همه روزه از ساعت 10:00 تا 20:00 باز است، و هزینه ورودی آن 180 روبل است. این موزه حاوی بیش از 600 نوع ودکا مختلف است که نشان می‌دهد چگونه این نوشیدنی در طول قرن‌ها تکامل یافته است.
بعد از بازدید از موزه، می‌توانید به رستوران Tractir موزه مراجعه کنید و بهترین انواع ودکای روسی را تجربه کنید. این رستوران از ساعت 10:00 تا 18:00 همه روزه باز است و محلی ایده‌آل برای تجربه غذاهای محلی و نوشیدنی‌های محلی است.
برای رسیدن به این موزه، شما باید از دروازه اصلی وارد کرملین شوید و به سمت چپ بپیچید. موزه در داخل ساختمان صورتی با درب چوبی قرار دارد، بنابراین به راحتی قابل شناسایی است.

 

موزه هنرهای عامیانه روسیه 

این موزه مجموعه‌ای از آثار هنری عامیانه از جمله آلات موسیقی سنتی، وسایل خانگی سنتی، لباس‌های محلی و سایر اشیاء مرتبط با فرهنگ و هنرمندی مردم عادی روسیه را به نمایش می‌گذارد. با ورود به این موزه، بازدیدکنندگان به دنیایی از هنر عامیانه روسیه فرو می‌روند که پر از زندگی و رنگ است.
از سه شنبه تا یکشنبه این موزه برای بازدیدکنندگان در دسترس است، اما بازدید فقط با تعیین وقت قبلی امکان‌پذیر است. ساعات بازدید از ساعت 10:00 تا 18:00 از سه شنبه تا جمعه و از ساعت 10:00 تا 15:00 در چهارشنبه و جمعه است. دوشنبه ها موزه بسته است.

 

موزه نان 

این نمایشگاه شامل بیش از 1000 نمونه از انواع مختلف نان‌ها است. این موزه به طور ویژه به فرهنگ و هنر پخت و پز، همراه با وسایل مورد استفاده در طول قرن‌ها می‌پردازد. علاوه بر این، این موزه یک کارگاه دارد که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند شیرینی‌های زنجبیلی را پخته و تزئین کنند، رازهای تهیه پنکیک‌های سنتی روسی و راستیگای را یاد بگیرند.
علاوه بر این، این موزه دارای یک "بوفه مادربزرگ" دنج است که در آن می‌توانید نان‌های زنجبیلی زیبا و لذیذی را بخرید، شیرینی‌ها و پنکیک‌های سنتی روسی را تجربه کنید و همچنین چایی را که در سماور درست شده است بنوشید.
چهارشنبه تا جمعه از ساعت 10:00 تا 18:00. شنبه - یکشنبه 10:00 الی 19:00. دوشنبه تا سه شنبه روزهای تعطیل است.

 

موزه تاریخ ناوگان روسیه 

موزه تاریخ ناوگان روسیه در سال 2009 افتتاح شد. در این موزه به دستاوردهای پیتر کبیر در ایجاد نیروی دریایی روسیه پرداخته میشود و مراحل اصلی کار تحقیقاتی ملوانان روسی، دوره اولین سفر کامچاتکا را معرفی می کند. 
از جمله نکات برجسته موزه، وسایل شخصی خدمه رزمناو "واریاگ" و کاپیتان آن وسوولود رودنف، نمودارهای دریایی و خاطرات روزانه است. 

 

ساعات کار


Izmayilovsky Kremlin: هر روز از ساعت 10:00 تا 20:00 شب
بازار دستفروشی: شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:00 تا 17:00
ورنیساژ: شنبه تا یکشنبه و چهارشنبه (روز تجارت عمده) از ساعت 09:00 تا 18 :00

 

captcha

مطالب مرتبط