جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | شکلات آلنکا

شکلات آلنکا

آلنکا برندی معروف در دنیای شکلات است که محصولات آن با استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌شوند. کارخانه این شکلات سازی همچنین یک مقصد گردشگری محبوب برای بازدید کنندگان است که علاوه بر خرید انواع شکلات‌های لذیذ، می‌توانند فرآیند تولید و تاریخچه این محصولات جذاب را هم بشناسند.

شکلات آلنکا سوغات معروف روسیه


وقتی به دنبال یک سوغاتی خاص از تور روسیه هستید، بهترین گزینه شکلات آلنکا است! این شکلات یک اسطوره در تاریخ خلق شیرینی‌های روسیه است و همواره مورد علاقه چندین نسل از اهالی این سرزمین بوده است. اسم این شکلات معروف روسی از اولین دختر زن فضانورد، والنتینا ترشکووا، الهام گرفته شده است، اما علی رغم این موضوع جالب است بدانید که عکس روی جلد آن با تصویر دختر دیگری تزئین شده است.
 شکلات آلنکا، با بیش از نیم قرن سابقه، از سال ۱۹۶۶ میلادی تا به امروز، به یکی از پرطرفدارترین سوغاتی های روسیه تبدیل شده است. 

شکلات آلنکا سوغات معروف روسیه

کارخانه شکلات سازی آلنکا


کارخانه شکلات‌سازی برند آلنکا در شهر سن پترزبورگ واقع شده و یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مکان‌های تولید شکلات در روسیه است. این کارخانه در سال ۱۹۶۵ تأسیس شد و از آن زمان تاکنون به یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان شکلات در روسیه تبدیل شده است. این کارخانه با بیش از نیم قرن سابقه در تولید و عرضه شکلات‌های با کیفیت و لذیذ شهرت جهانی دارد. بازدید از کارخانه شکلات آلنکا از دیدن خط تولید مدرن و پیچیده تا بخش آزمایش و کنترل کیفیت، تجربه‌ای جذاب و ویژه برای علاقه‌مندان به شکلات و صنعت شکلات‌سازی است.

 

عکس روی جلد نماد آلنکا کیست؟


در سال ۱۹۶۶، تخته‌های شکلات با چهره جذاب و زیبای النا گرنیاس، کودک هشت ماهه، بر روی بسته‌بندی آنها به بازار عرضه شدند. این عمل، نتیجه‌ای از یک فرایند طولانی و پیچیده بود، زیرا قبل از تصمیم نهایی، طراحان به دنبال گزینه‌های مختلفی بودند ، اما هیچکدام تأیید نشدند. در نهایت، پیشنهاد از استفاده از تصویر دختر نقاش ویکتور واسنتسف، یعنی "آلنوشکا"، تایید شد. 
عکس النا توسط پدرش در سال 1962 گرفته شد و این عکس برای اولین بار روی جلد مجله Health ظاهر شد و تنها پس از آن روی بسته بندی نوار شکلات مورد توجه قرار گرفت. بر اساس برخی گزارش ها، النا اکنون در روسیه زندگی می کند و به عنوان داروساز کار می کند.

 

انواع محصولات کارخانه آلنکا


کارخانه شکلات‌سازی آلنکا با تنوع فراوان، مجموعه‌ای وسیع از محصولات شکلاتی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این محصولات شامل انواع شکلات‌های دارک، شکلات‌های شیری،و شکلات‌های سفید هستند که بیش از ۵۰ نوع مختلف از شیرینی‌های شکلاتی، پرالین‌ها، ترافل‌ها و غیره را شامل می‌شوند. علاوه بر این، در این کارخانه شکلات‌سازی، می‌توانید بسته‌های هدیه، کیت‌های آموزشی و تزیین و جعبه‌های شکلاتی را به عنوان هدیه تهیه کنید. این محصولات با کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به شکلات در سراسر جهان را به خود جلب کرده‌اند.

 

مراکز و فروشگاهای خرید شکلات آلنکا 


شما می‌توانید به آسانی به فروشگاه‌ها و مراکز فروش شکلات Alyonka دسترسی پیدا کنید، زیرا این فروشگاه‌ها را در مکان‌هایی که برای شما مناسب‌تر و دسترسی آسان‌تر است، قرار دارند. این فروشگاه‌ها در مراکز خرید روسیه، خیابان‌های اصلی شهرها، نزدیک ایستگاه‌های مترو و مکان‌های دیگری قرار دارند تا به شما این امکان را بدهند که به راحتی و بدون دغدغه به دنبال شکلات مورد علاقه‌تان بگردید.
 

آدرس برخی از فروشگاه ها در مسکو و سنت پترزبورگ:

•    مسکو، خیابان گرکووا، 3، ساختمان 3، 127282
•    میدان Komsomolskaya، 5، ساختمان 1، ساختمان ایستگاه یاروسلاوسکی، ایستگاه مترو "Komsomolskaya"
•    خیابان آربات، 1، خ. ایستگاه مترو "Arbatskaya"
•    سن پترزبورگ Nevsky 57, St. Petersburg, Nevsky Prospekt, 57, letter A.
•    سن پترزبورگ، خیابان نوسکی، 57 ، letter A

 

captcha

مطالب مرتبط