جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | صدور ویزای الکترونیک روسیه

صدور ویزای الکترونیک روسیه

گردشگران ایرانی که قصد سفر به فدراسیون روسیه دارند، می‌توانند به صورت آنلاین درخواست ویزای الکترونیکی روسیه را ارسال کنند. این اقدام جزء اقدامات برنامه "اقتصاد دیجیتال" روسیه می‌باشد که به منظور تسهیل در فرآیند ورود گردشگران به این کشور اجرا شده است. ویزای الکترونیک روسیه برای مناطق مختلف این کشور قابل اخذ است و متقاضیان می‌توانند با تکمیل فرم درخواست ویزای آنلاین روسیه، اقدام به اخذ آن کنند. 

درخواست ویزای الکترونیکی روسیه


درخواست ویزای آنلاین روسیه

برای دریافت ویزای الکترونیکی روسیه، می‌توانید به سادگی درخواست خود را به صورت آنلاین برای سفارت روسیه ارسال کنید. اما اگر به عنوان یک گردشگر قصد درخواست ویزای روسیه به صورت سنتی را داشته باشید، باید این اقدام را از طریق سفارت یا کنسولگری روسیه یا از طریق آژانس مسافرتی مربوطه مانند آژانس آرزوی سفر انجام دهید.
درخواست برای ویزای الکترونیکی روسیه بسیار ساده و سریع است. متقاضیان تنها نیاز به دسترسی به اینترنت دارند تا بتوانند درخواست خود را از هر نقطه‌ای در جهان تکمیل کنند. این فرصت به گردشگران تور روسیه ارائه می‌دهد تا تمام اسناد مورد نیاز را به راحتی و به صورت آنلاین بارگزاری کنند. به این ترتیب، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به سفارت یا کنسولگری روسیه نیست و تنها در چند دقیقه می‌توانند فرم درخواست ویزای الکترونیکی روسیه را تکمیل کنند.
توصیه می شود گردشگران حداقل 4 روز قبل از سفر برای دریافت ویزای الکترونیکی روسیه اقدام کنند تا ویزای خود را به موقع دریافت کنند. همراه با فرم درخواست آنلاین تکمیل شد ، متقاضیان باید پاسپورت و سایر مدارک مربوطه خود را ارسال کنند و هزینه درخواست eVisa را از طریق کارت اعتباری بپردازند.
پس از درخواست، تایید ویزای الکترونیکی روسیه از طریق ایمیل ارسال می شود. مسافران باید ویزا الکترونیکی خود را چاپ کرده و همراه با پاسپورت خود به افسران کنترل مرزی در نقطه ورودی روسیه ارائه دهند.

 

شرایط ویزای الکترونیک روسیه از ایران


شرایط ویزای الکترونیک روسیه از ایران

شهروندان ایرانی هنگام پر کردن فرم درخواست آنلاین، ملزم به انتخاب eVisa برای منطقه خاص روسیه هستند که قصد بازدید از آن را دارند. پردازش هر ویزای الکترونیکی حدود 4 روز طول می کشد. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای الکترونیکی روسیه عبارتند از:

•    گذرنامه ایرانی با حداقل 6 ماه اعتبار و حداقل یک صفحه خالی
•    کارت اعتباری معتبر
•    یک عکس رنگی دیجیتال به اندازه پاسپورت
•    یک آدرس ایمیل فعال که در آن اعلان تایید شده eVisa را دریافت کنید.

 

گرفتن ویزای الکترونیکی روسیه برای ایرانیان چقدر طول می کشد؟


پس از اینکه مسافر درخواست خود را به صورت آنلاین ارسال کرد، می تواند انتظار داشته باشد که در عرض 4 روز کاری از وضعیت درخواست خود مطلع شود . در موارد نادر، ممکن است که رسیدگی به درخواست ویزای روسیه مسافر بیشتر طول بکشد، به خصوص اگر پردازش اضافی مورد نیاز باشد.
توجه داشته باشید کلیه ارتباطات در مورد وضعیت ویزا (از جمله ویزای تایید شده نهایی) از طریق ایمیل ارسال خواهد شد. شما میتوانید درخواست خود را حداکثر از 40 روز قبل و حداقل 4 روز قبل از تاریخ مورد انتظار ورود به فدراسیون روسیه ارسال کنید.

 

مدت زمان اعتبار ویزای الکترونیکی روسیه


ویزای الکترونیکی یکپارچه ویزای یکبار ورود است. مدت اعتبار ویزای الکترونیکی یکپارچه 60 روز از تاریخ صدور است. مدت اقامت مجاز در فدراسیون روسیه بر اساس ویزای الکترونیکی یکپارچه در مدت اعتبار آن از تاریخ ورود بیش از 16 روز نخواهد بود. توجه داشته باشید که روز ورود و خروج به صورت دو روز کامل در نظر گرفته میشود.

 

مناطق ویزای الکترونیک روسیه برای اتباع ایرانی


شهروندان ایرانی که قصد سفر به روسیه دارند، برای ورود به این کشور نیاز به درخواست و دریافت ویزا دارند. در حال حاضر، امکان دریافت ویزای الکترونیکی روسیه برای مناطق مختلف به صورت آنلاین وجود دارد. مناطقی که می‌توان با ویزای آنلاین روسیه وارد شد، شامل:
•    حلقه طلایی
•    ایرکوتسک
•    کالینینگراد
•    کازان
•    نیژنی نووگورود
•    مسکو
•    سن پترزبورگ
•    سوچی
•    ولیکی نووگورود
•    ولادی وستوک
•    یکاترینبورگ

برای مشاهده تورهای مسکو کلیک کنید.

نکات مهم برای اخذ ویزای الکترونیکی روسیه


نکات مهم برای اخذ ویزای الکترونیکی روسیه

  • متقاضیان ویزای الکترونیکی نیازی به ارسال دعوت نامه، تأییدیه رزرو هتل یا هر مدرک دیگری که هدف از سفر خود به فدراسیون روسیه را تأیید می کند، ندارند.
  • اتباع خارجی که بر اساس ویزای الکترونیکی یکپارچه وارد فدراسیون روسیه می شوند، حق آزادی رفت و آمد در کل قلمرو فدراسیون روسیه، به استثنای بازدید از مناطق، سازمان ها و تأسیساتی را دارند.
  • قبل از تکمیل درخواست ویزای الکترونیکی یکپارچه، باید رضایت خود را با پردازش خودکار، انتقال و ذخیره سازی داده های موجود در درخواست خود به منظور صدور ویزای الکترونیکی یکپارچه اعلام کنید.
  • برای رسیدگی به درخواست ویزای الکترونیکی هزینه ای دریافت می شود. پرداخت را می توان در وب سایت تخصصی وزارت امور خارجه روسیه یا از طریق برنامه تلفن همراه وزارت خارجه روسیه با کارت های بانکی سیستم های پرداخت بین المللی (ویزا، مسترکارت و غیره) از طریق وب سایت ویژه روسیه انجام داد. 
  • رسیدگی به درخواست‌ها و صدور روادید الکترونیکی یکپارچه توسط نمایندگی‌های دیپلماتیک یا مقرهای کنسولی فدراسیون روسیه که توسط وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه تعیین شده‌اند، انجام می‌شود. اگر در پردازش برنامه مشخص شد که هر یک از اطلاعات مندرج در آن نادرست است، دیگر درخواست ویزای الکترونیکی شما پردازش نمی شود و برای ویرایش با ذکر فیلدهای اصلاح شده و نظرات به شما بازگردانده می شود. 
  • ذکر تاریخ، ماه و سال تولد هنگام پر کردن فرم درخواست الزامی است. اگر تاریخ کامل تولد شما در گذرنامه مشخص نشده باشد، درخواست یکپارچه ویزای الکترونیکی برای پردازش پذیرفته نمی شود.
  • اگر با فرزندان خردسالی که در پاسپورت شما ذکر شده است سفر می کنید، برای هر کودک باید درخواست جداگانه ای برای ویزای الکترونیکی یکپارچه ارائه شود. 
  • اطلاعاتی که در درخواست خود ارائه می دهید باید کامل و دقیق باشد. هرگونه اطلاعات نادرست ممکن است منجر به لغو روادید صادر شده در گذرگاه مرزی فدراسیون روسیه یا در قلمرو فدراسیون روسیه شود.
  • گردشگرانی که بر اساس ویزای الکترونیکی یکپارچه در فدراسیون روسیه اقامت دارند، ملزم به داشتن یک بیمه درمانی معتبر در قلمرو فدراسیون روسیه برای کل مدت اقامت خود هستند.

 

خدمات آرزوی سفر در زمینه اخذ ویزای توریستی روسیه


خدمات آرزوی سفر در زمینه اخذ ویزای توریستی روسیه

آرزوی سفر، به عنوان یک شرکت خدمات گردشگری پیشرو، با تعهد به ارائه خدمات عالی به مسافران، در زمینه اخذ ویزای توریستی روسیه نیز با شماست. اگر شما نیاز به ویزای مسافرتی برای سفر به روسیه دارید، می‌توانید به خدمات متنوع و کامل ما اعتماد کنید.
ما تمام اقدامات مربوط به درخواست ویزای الکترونیکی را برای شما به عهده می‌گیریم و فرآیند درخواست را ساده و بدون زحمت برای شما انجام می‌دهیم. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره، لطفاً با ما تماس بگیرید و به ما اجازه دهید سفری رویایی به روسیه را برای شما ترتیب دهیم.
شما می‌توانید از طریق فرم زیر سوالات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید. تیم مشاوران ما آماده است تا به سوالات شما پاسخ دهند و به پیشنهادات شما توجه کنند.

جهت ثبت درخواست ویزای روسیه کلیک کنید.

captcha

مطالب مرتبط