جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | مراکز اسپا در پوکت

مراکز اسپا در پوکت

مراکز اسپا در پوکت تجربه یک ماساژ دلنشین را به شما ارائه می‌دهند. همه گهگاهی مالش کمر یا ماساژ گردن را دوست دارند. اما تا زمانی که خدمات اسپا را در تایلند تجربه نکرده باشید، واقعاً زندگی نکرده اید.

مراکز اسپا در پوکت


تایلندی ها هزاران سال پیش ماساژ را به یک هنر تبدیل کردند و از آن زمان تاکنون آن را مطابق با پیشرفت در زمینه های پزشکی اصلاح می کنند. در پوکت خدمات اسپا و ماساژ به بهترین نحو خود صورت می پذیرد. آیا تا به حال خواب دیده اید که یک روز کامل را در حال نوازش بگذرانید؟ یا علاقه دارید ماساژ با عسل، چای یا شکلات را تجربه کنید؟ همه چیز در پوکت است. برای آشنایی با برخی از بهترین مراکز اسپا در پوکت، با ما تا پایان مطلب همراه باشید.
در پوکت برای کسانی که به دنبال آرامش و جوان سازی ذهن و بدن هستند، برای انتخاب مراکز اسپا در پوکت گزینه‌های فراوانی وجود دارد. اگر وقت خود را در سواحل پوکت یا خیابان‌های پوکت سپری کنید، به راحتی میتوانید جایی را پیدا کنید  که خدمات اسپا متنوعی ارائه می‌دهد، از جمله ماساژهایی که در نزدیکی ساحل یا در فروشگاه‌های کوچکی قابل دسترسی هستند.

 

آبگرم درخت بانیان پوکت


آبگرم درخت بانیان پوکت

آبگرم Banyan Tree یکی از معتبرترین مراکز اسپا در پوکت است و جوایز بسیاری را نیز از آن خود کرده است. درخت بانیان تنها یک مرکز آبگرم نیست، بلکه یک تجربه بی‌نظیر است که قادر است تمام استرس‌هایی که در طول سالهای کاری سخت گذرانده اید  را برطرف کند. رزرو یک درمان در روزهای ابتدایی تور پوکت می‌تواند ایده‌ی بسیار خوبی باشد. درمانگران این مجموعه بسیار ماهر و با تجربه هستند و شما می‌توانید فشار سبک، متوسط یا عمیق را درخواست کنید. همه‌ی درمان‌ها همراه با یک نوشیدنی رایگان به مدت ۳۰ دقیقه برای استراحت هستند.
Banyan Tree Spa ممکن است برای مبتدیان نباشد. قیمت‌ها در این مجموعه اندکی بالا است، اما کسانی که در درمان‌های آبگرم تجربه دارند، از قبل می‌دانند که چرا این نرخ‌ها موجه است. به یاد داشته باشید. 
ماساژ کامل بدن: 60 دقیقه: 5000 بات، 30 دقیقه: 3000 بات
مکان: ریزورت بانیان تری، ساحل بنگتائو
آدرس: 33 Moo 4، Srisoonthorn Road Cherngtalay، Amphur Talang Phuket 83110
باز: 10 صبح تا 10 شب

 

Infinite Luxury Spa at Kata Rocks


اسپا Infinite Luxury Spa در پوکت

کاتا راکس، تفرجگاهی است که به دلیل طراحی شیک و مینیمالیستی خود، همچنین مناظر تماشایی اقیانوس و وجود اسپای Infinite Luxury شناخته می‌شود. معماری اسپا با طراحی زیبا و دکوراسیون سفید روشن فضای آرامی را به آن بخشیده است. این یکی از مراکز اسپا در پوکت است که علاوه بر ارائه درمان‌های سنتی مانند ماساژ تایلندی، به درمان‌های نوآورانه با استفاده از فناوری پیشرفته، توجه ویژه‌ای دارد. یکی از این درمان‌ها، Energy Pod است که به عنوان یک صندلی آینده‌نگر طراحی شده است و تجربه‌ای فوق‌العاده آرامش‌بخش را به شما ارائه می‌دهد، به طوری که شبیه به چیزی از دنیای Star Trek باشد.
کاتا راکس یک استراحتگاه پنج ستاره است که برای درمان‌های آبگرم کیفیت بی‌نظیری ارائه می‌دهد. اگرچه هزینه‌ها در اینجا بالا است، اما این مکان بهترین مقصد برای تجربه آبگرم و ماساژ است. در ضمن، شما می‌توانید برای دسترسی به باشگاه ورزشی و استخر زیبایی که اطراف آن دریا را می‌توان روی اقیانوس تماشا کرد، یک پاس روزانه تهیه کنید. پیشنهاد میکنیم اگر در تور پوکت به این اسپا مراجعه کردید حتما در تراس کنار استخر از تماشای غروب آفتاب لذت ببرید.

درمان ها
Heavenly Treats (4 درمان شامل لجن کشی، ماساژ، درمان صورت، درمان دست و پا و یک وعده غذایی): 6 ساعت، 16200 بات
ماساژ کلاسیک تایلندی سیام: 120 دقیقه، 6000 بات
مکان: کاتا راکس، ساحل کاتا
آدرس: 186/22، Kok Tanode Road، Kata Beach، Phuket 83100
باز: 10 صبح تا 10 شب

برای آشنایی با بهترین جاذبه های گرشگری پوکت کلیک کنید.

Coqoon Spa at The Slate


اسپا Coqoon Spa در پوکت

اسلیت، استراحتگاهی در ساحل نای یانگ است که به خاطر طراحی و خدمات پنج ستاره‌اش شهرت و جوایز بسیاری را به دست آورده است. یکی از تحسین‌برانگیزترین امکانات آن، آبگرم پرشور Coqoon است که به عنوان یکی از برترین مراکز اسپا در پوکت جوایز فراوانی را به دست آورده است. نام این اسپا اشاره‌ به طراحی خاص آن دارد، زیرا اتاق‌های اسپا در ساختمان‌های کاهگلی کروی و شبیه به پیله قرار گرفته‌اند. بعد از تجربه درمانی در اینجا، مانند یک پروانه که بال‌هایش را باز می‌کند، تازه و شگفت‌انگیز ظاهر می‌شوید. با توجه به نظرات تحسین‌برانگیزی که مسافران تور تایلند اظهار داشتند، یک جلسه اسپا در Coqoon یک تجربه جادویی و الهام‌بخش است.
هزینه های درمان‌ در این مکان بسیار بالاست هستند، اما با توجه به فضای لوکس و توجه به کیفیت خدمات، این مسئله تعجب‌آوری نیست. اگر به دنبال غوطه‌ور شدن در تجربه بهبود و سلامتی هستید، Coqoon مکانی مناسب برای سپری کردن چند ساعت باشد.
درمان ها
پکیج Beautiful Pearl (شامل اسکراب بدن، پوشش بدن و درمان صورت): 180 دقیقه، 8000 بات
مکان: تخته سنگ، ساحل نای یانگ
آدرس: 116 Moo 1, Sakhu, Nai Yang Beach, Phuket 83110
ساعت باز: 8:30 صبح تا 10 شب

 

Amatara Spa at Amatara Resort


اسپا Amatara Spa  در پوکت

آماتارا یک مرکز سلامتی و استراحتگاه است که خود را به عنوان یک منشأه برجسته درمانی معرفی می‌کند. امکانات بی‌نظیر و شیک، همراه با اتاق‌های درمان با منظره دریا و حمام ترکی مجلل، این مکان را به یک مقصد بسیار ویژه برای گردشگران تور پوکت تبدیل کرده است. با توجه به حجم منوی اسپا که تقریباً شامل 60 صفحه است! وقت زیادی را صرف انتخاب از بین آنچه که در اینجا ارائه می‌شود، خواهید کرد.
تجربه حمام تایلندی در آماتارا یک تجربه بی‌نظیر است که شما در هیچ جای دیگری در پوکت نخواهید یافت. این درمان انرژی‌زا شامل ترکیبی از لایه‌برداری بدن، ماساژ، گل درمانی حرارتی و جلسات سونا و بخار است. علاوه بر این، این اسپا بسیاری از درمان‌های جایگزین سلامتی مانند ریکی، درمان طبیعی و چاکرا متعادل‌کننده را ارائه می‌دهد، همچنین ماساژهای متنوع، اسکراب بدن و درمان‌های زیبایی نیز در دسترس شما قرار می‌دهد.
درمان ها
تجربه حمام تایلندی: 165 دقیقه، 8900 بات
مکان: هتل آماتارا، کیپ پانوا
آدرس : 84 Moo 8, Sakdidej Road, Vichit, Muang, Phuket 83000
باز: 10 صبح الی 8 شب

 

Como Shambhala Spa Phuket at Point Yamu


اسپا Como Shambhala  در پوکت

کمو شامبالا، واقع در ساحل شرقی پوکت و به خلیج فانگ نگا مشرف است، یک منطقه کمتر بازدید شده که به تنهایی مناظر زیبای خود را به مکانی الهام‌بخش برای بازدیدکنندگان تبدیل کرده است. این مرکز اسپا در پوکت، بخشی از استراحتگاه پوینت یامو است که به طور مدرن و شیک طراحی شده و فضایی روشن و مطبوع را در ارتفاعات سرسبز یک کوه ارائه می‌دهد. اینجا امکانات گسترده‌ای از جمله استخر آب درمانی، استخر شنا، سالن بدنسازی، سونای بخار و اتاق درمان خصوصی را در اختیار شما قرار می‌دهد. 
علاوه بر این، مهمانان می‌توانند در حین ماساژ و دریافت خدمات، به طور کامل از مناظر بی‌نظیر اینجا بهره‌برداری کنند. پنجره‌هایی وجود دارد که در هنگام لذت بردن از ماساژ یا غوطه‌ور شدن در جکوزی، چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریا را برای شما به ارمغان می‌آورند.
ماساژ Signature Como Shambala: 75 دقیقه، 4125 بات
مکان: کومو پوینت یامو، کیپ یامو
آدرس : 225 Moo 7, Thalang, Paklok, Phuket 83110
باز: 6 صبح الی 9 شب

 

Jara Wellness Spa at Trisara


Jara Wellness

در تفرجگاه بی‌نظیر و لوکس Trisara، Jara Spa در نزدیکی ساحل Nai Thon قرار دارد. این یکی از مراکز اسپا در پوکت است که در ارائه برنامه‌های درمانی سفارشی بر اساس "پنج ستون رفاه" تخصص دارد. این برنامه می‌تواند شامل ترکیبی از درمان‌های بدن و زیبایی، ماساژ، یوگا، مدیتیشن و فعالیت‌های تناسب اندام باشد.
اگر شما نمیخواهید برای یک روز کامل خدمات ماساژ دریافت کنید، این اسپا به شما گستره‌ای از درمان‌های آلاکارته را ارائه می‌دهد که معمولاً یک یا دو ساعت به طول می‌انجامد، از جمله جلسات ماساژ، اسکراب بدن و صورت. همانطور که از یک اسپای مجلل در چنین مکانی با مناظر آرامش‌بخش اقیانوس انتظار دارید، خدمات درمانی در اینجا با بهترین کیفیت و قیمت‌های عالی ارائه می‌شوند.
درمان ها
Jara Well-Being (شامل ارزیابی فیزیکی، ماساژ، یوگا، خیس کردن پا و موارد دیگر): 6 ساعت، 18500 بات
مکان: ریزورت تریسارا، ساحل نایتون
آدرس: 60/1 Moo 6، Srisoonthorn Road، Cherng Talay، Thalang، Phuket 83110

 

Asaya and Rosewood Phuket


اسپا Asaya and Rosewood  در پوکت

Rosewood یکی دیگر از مراکز اسپا در پوکت است که به مرکز خدمات سلامتی متمرکز شده است و اسپای Asaya خود را با هیاهوی فراوان افتتاح کرده است. Asaya علاوه بر ارائه ماساژ و درمان‌های مراقبت از بدن، برنامه‌های گسترده‌ای از درمان‌های جایگزین و تناسب اندام از جمله درمان واتسو، ریکی هیلینگ، صدا درمانی، یوگا، پیلاتس و تمرینات تناسب اندام را ارائه می‌دهد.
در آتلیه آسایا، شما حتی می‌توانید شاهد تهیه محصولات دست ساز و شفابخش آنها باشید، جایی که روغن‌ها، گیاهان و سایر مواد درمانی با دست خرد شده، مخلوط شده و استخراج می‌شوند. این اسپای لوکس در محلی زیبا و آرام در نزدیکی ساحل تری ترانگ، در منطقه‌ای میان سواحل پاتونگ و کارون قرار دارد.
درمان ها
ماساژ بافت عمیق «مثل سرزمین حاصلخیز»: 90 دقیقه، 7000 بات
اطلاعات تماس آسایا اسپا
مکان: رز وود پوکت، ساحل پاتونگ
آدرس: 88/28 Muen-Ngern Road, Patong, Kathu, Phuket 83150
باز: 10 صبح تا 10 شب

برای آشنایی با بهترین کلاب های شبانه پوکت کلیک کنید.

captcha

مطالب مرتبط