جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | کاخ کرملین نیژنی نووگورود

کاخ کرملین نیژنی نووگورود

کاخ باشکوه کرملین نیژنی نووگورود، که بر روی بقایای یک سکونتگاه قبلی ساخته شده است، معماری زیبا و تاریخی خود را از دوره ۱۵۰۰–۱۵۰۰ به ارث دارد. این ساختمان به وسیلهٔ معمار ایتالیایی پیوتر فریازین ساخته شد که کار خود را با ساخت ۱۳ برج و دیوارهای بلندی به ارتفاع ۱۲ متر آن آغاز کرد. بیشتر ساختمان‌های کرملین نیژنی نووگورود، به عنوان دفاتر دولتی استفاده می‌شوند، با این حال دو موزه مهم شهر و همچنین کلیسای جامع قرن هفدهمی با نام فرشته میکائیل و برج قهرمانان جنگ جهانی دوم در داخل آن واقع شده‌اند. شما می‌توانید از ماه می تا نوامبر بر روی دیوارها قدم بگذارید و مناظر زیبای نزدیک رودخانه را تماشا کنید.

درباره شهر نیژنی نووگورود


 شهر نیژنی نووگورود

شهر نیژنی نووگورود در سال ۱۲۲۱ تأسیس شد و به یکی از مهمترین مراکز سیاسی و اقتصادی روسیه تبدیل شد. اگرچه از سال ۱۹۴۵ تا ۱۹۹۱ به عنوان یک شهر بسته شوروی شناخته می‌شد، امروزه این شهر پنجمین شهر بزرگ روسیه است و مرکزی پرجنب و جوش است که گردشگران تور روسیه را از سراسر جهان را جذب می‌کند. شما می‌توانید در خیابان‌های تاریخی و خاکریزهای فراوانی قدم بگذارید، از موسسات فرهنگی و هنری بازدید کنید و با گذشته صنعتی و تاریخ عمیقی که این شهر داشته است، آشنا شوید. 
در این شهر بیش از ششصد اثر تاریخی، معماری و فرهنگی منحصربه‌فرد وجود دارد که باعث شده تا سازمان یونسکو نیژنی نووگورود را در فهرست ۱۰۰ شهر جهان که دارای ارزش تاریخی و فرهنگی فراوانی هستند، قرار دهد. کرملین به عنوان یکی از مکان‌های اصلی برای دیدن شهر، بسیار شگفت‌انگیز است و دارای یک منظره فوق‌العاده از رودخانه ولگا می‌باشد. چشم انداز شهر از بالای پلکان چکالوف، منظره خارق العاده ای دارد. این پلکان خود به تنهایی یک اثر هنری با بیش از ۵۶۰ پله است که شکل عدد هشت را به خود می‌گیرد. بنابراین پیشنهاد میکنیم در سفر خود به روسیه و شرکت در تور روسیه اگر زمان دارید حتما از این مکان دیدن کنید.

 

کاخ کرملین نیژنی نووگورود


کاخ کرملین در نیژنی نووگورود

کرملین نیژنی نووگورود، یک قلعه در مرکز تاریخی شهر نیژنی نووگورود قرار دارد و به یکی از کاخ های روسیه محسوب می‌شود. در حال حاضر، کرملین محل اقامت رسمی رئیس جمهور روسیه، فرماندار استان نیژنی نووگورود و شهردار شهر است.
با توجه به شواهد تاریخی، ساخت کرملین سنگی نیژنی نووگورود در سال 1500 با ساخت برج ایوانوفسکایا آغاز شد ساخت و ساز اصلی این ساختمان در سال ۱۵۰۸ آغاز شد و تا سال ۱۵۱۵ به عنوان یک ساختمان باشکوه به پایان رسید. دیوارهای اصلی از بلوط که استحکامات قدیمی را تشکیل می‌دادند، در سال ۱۵۱۳ به دلیل یک حادثه آتش سوزی عظیم ویران شدند. در آن زمان، نیوگورود به عنوان محل آموزش نیروهای نظامی و احتیاطی شناخته می‌شد و بنابراین نیاز به سامانه ایمنی و محافظتی داشت. بر اساس سوابق تاریخی، هیچ دشمنی هرگز نتوانسته است این شهر را تصرف کرده و دیوارهای کرملین را منهدم کند.
کرملین نیژنی نووگورود در گذر زمان چندین بار بازسازی شده و فعالیت‌های تعمیر و نگهداری هنوز هم ادامه دارد. در حال حاضر، تمام برج‌های کرملین به شکل تقریباً اصلی حفظ شده‌اند، اما فقط یکی از چندین کلیسای موجود در آن حفظ شده است.

برای آشنایی با کاخ کرملین در مسکو کلیک کنید.

مکان های نزدیک به کاخ کرملین در نیژنی نووگورود


آرسنال/مرکز ملی هنرهای معاصر 0.11 مایل 

 

مرکز ملی هنرهای معاص

این گالری ملی که در زرادخانه سابق کرملین واقع شده است، در سمت راست، پس از ورود به دروازه اصلی، دارای نمایشگاه های در حال تغییر هنرمندان معاصر بین المللی و روسی است. فضای بازسازی شده همچنین دارای یک کافه رستوران و یک محل برگزاری کنسرت است.

 

کلیسای جامع فرشته مایکل 0.12 مایل

 

کلیسای جامع فرشته مایکل

این کلیسای کوچک در داخل دیوارهای کرملین قدیمی ترین ساختمان باقی مانده در داخل مجموعه است. متعلق به اواسط قرن شانزدهم است و در سال 1631 مرمت شد.

 

برج دیمیتری 0.13 مایل

 

برج دیمیتری

برج اسکوات دیمیتری که بالای آن سبز است، ورودی اصلی کرملین است و در طول مسیر پیاده‌روی Bolshaya Pokrovskaya ul قابل مشاهده است. این برج دارای نمایشگاه های در حال تغییر در تاریخ محلی است و نقطه شروعی برای پیاده روی 1.2 کیلومتری در امتداد دیوارهای کرملین است.

 

بنای یادبود قهرمانان جنگ جهانی دوم 0.14 مایل

 

بنای یادبود قهرمانان جنگ جهانی دوم

در کنار رودخانه کرملین یک بنای یادبود بزرگ و شعله ابدی وجود دارد که به سربازان کشته شده جنگ جهانی دوم تقدیم شده است.

 

موزه هنر دولتی نیژگورودسکی 0.17 مایل

 

موزه هنر دولتی نیژگورودسکی

خانه فرماندار سابق در داخل کرملین مجموعه روسی موزه هنر دولتی نیژگورودسکی را در خود جای داده است. نمایشگاه ها از نمادهای قرن چهاردهم تا نقاشی های قرن بیستم توسط هنرمندانی مانند نیکولای رریک و واسیلی سوریکوف را شامل می شود.
 

captcha

مطالب مرتبط