جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.

مجله گردشگری | ماجراجویی در دبی

ماجراجویی در دبی

دبی در ساحل خلیج فارس و در شبه جزیره عربستان واقع شده است. شاید سبزترین محیط را نداشته باشد، اما مناظر خیره کننده بیابان یک شگفتی طبیعی برای بازدید و مراجراجویی است. صحرای وسیع عربستان که دبی، خلیج فارس و کوه‌های حجر را احاطه کرده است، به ساکنان دبی راه‌های زیادی برای کشف جنبه‌های ماجراجویانه خود ارائه می‌دهد. بیشتر فعالیت‌های ماجراجویی در دبی، چه سافاری در صحرا و کوه‌نوردی، چه ماهیگیری در اعماق دریا یا دوچرخه‌سواری در کوهستان در سال های اخیر در میان گردشگران محبوبیت پیدا کرده است.
اگر ساکن دبی هستید یا قصد سفر به دبی را دارید و می خواهید چیزی فراتر از جاذبه های جذاب دبی را تجربه کنید، انجام فعالیت های ماجراجویی تشنگی شما را برطرف می کند. در این ادامه به برخی از محبوب ترین تجربه های هیجان انگیز دبی و مناطق اطراف آن می‌پردازیم.

 

چتربازی


skydiving

چتربازی در فهرست فعالیت های ماجراجویی در دبی جایگاه بالایی قرار دارد. دبی با ترکیب امکانات رفاهی تخصصی چتربازی با مناظر زیبای صحرای ساحلی این رویا را به راحتی محقق می کند. در این ماجراجویی شما از یک هواپیما در ارتفاع تقریبا 4000 متری از سطح دریا بیرون می پرید و منظره ای خیره کننده از دبی خواهید داشت. اگر باتجربه هستید، می توانید پرش های انفرادی انجام دهید، یا اگر نسبتاً تازه وارد این ورزش شده اید، می توانید شیرجه های پشت سر هم انجام دهید.
پرش شما شامل یک دقیقه سقوط آزاد و سپس یک فرود ملایم به مدت پنج دقیقه است. با پایین آمدن، از مناظر خیره کننده دبی، از جمله مناظر پانوراما از جزایر نخل، جزایر جهانی، برج خلیفه و مناظر بیابانی لذت خواهید برد.

برای آشنایی با جاذبه های گردشگری در دبی کلیک کنید.

سافاری صحرا


desert-safari

تور دبی بدون تجربه سافاری صحرا یک سفر نصف نیمه است. به طور کلی تور سافاری دبی یکی از پرطرفدارترین و جذاب ترین فعالیت های ماجراجویی در دبی است که اکثر افراد در بازدید از این شهر زیبا دوست دارند آن را تجربه کنند. سافاری صحرای شما را به کمپی در صحرای زیبای اطراف دبی می برد. در اینجا می توانید در فعالیت هایی مانند شترسواری، صخره نوردی، سندبرد سواری شرکت کنید یا از یک وعده غذایی خوشمزه زیر آسمان پر ستاره لذت ببرید. تعداد زیادی از فعالیت‌هایی که در این سافاری‌ها وجود دارد، آنها را به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل می کند که می خواهند زندگی در بیابان را تجربه کنند.

برای آشنایی با تفریحات رایگان در دبی کلیک کنید.

آفرود در تپه های شنی با ماشین 4×4 (Dune Bashing)


dune-bashing

Dune Bashing یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌هایی است که بازدیدکنندگان زیادی را به دبی جذب می‌کند. این فعالیت که به عنوان یک سرگرمی مشترک مردم محلی آغاز شد، به بخش مهمی از تجربه سافاری در صحرا تبدیل شده است که بسیاری از مردم را در سراسر جهان شگفت زده می کند.
آفرود در تپه های شنی ورزشی است که تجربه‌ای هیجان‌انگیز در صحرا را ارائه می‌دهد، وسایل نقلیه با قدرت بیش از اندازه کافی در چرخ‌ها و لاستیک‌های صاف می‌توانند بر روی تپه‌های شنی بجنگند و در صحرای موج‌دار حرکت کنند. شما می توانید این ماجراجویی را در اکثر سافاری های بیابانی دبی تجربه کنید.

 

دوچرخه سواری چهارگانه (Quad Biking)


quad-biking

دوچرخه های چهارچرخ یکی از در دسترس ترین وسایل نقلیه برای ماجراجویی در صحرا هستند. با تکنیک‌های ساده سواری، هر کسی می‌تواند دوچرخه‌سواری را یاد بگیرد و صحرای دبی را کشف کند. بدنه سبک وزن همراه با لاستیک‌های پهن و موتور قدرتمند به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی روی سطح شنی حرکت کنید و بالا رفتن از تپه را نسبتاً آسان می‌کند. دوچرخه سواری چهارچرخ در کویر یک فعالیت هیجان انگیز و ماجراجویانه است که در بین مردم محلی و گردشگرانی که از این شهر بازدید می کنند بسیار محبوب است.

 

اسکی روی شن (Sandboarding)


sandboarding

این ماجراجویی شبیه به اسنوبورد است، اما روی شن. اکثر سافاری های بیابانی این فعالیت را به عنوان بخشی از بسته به شما ارائه می دهند. این فعالیت تنها در تپه‌های شنی بیابانی مرتفع با شیب‌های زمینی صاف و طبیعی که به تخته اجازه می‌دهد با سرعت کافی تحت نیروی گرانش سر بخورد، یافت می‌شود.
کفش‌های خود را روی یک اسنوبرد صاف ببندید و از تپه‌های شنی به سمت پایین بلغزید تا یکی از بهترین تجربه‌های ورزش‌های بیابانی را تجربه کنید.

 

Dune Buggy


dune-buggy

Dune Buggy در دبی یکی از محبوب ترین فعالیت های بیابانی است. این وسیله نقلیه دو سرنشین که برای رانده شدن از آسفالت و روی زمین ناهموار طراحی شده اند، یک راه فوق العاده هیجان انگیز و منحصر به فرد برای سفر در صحرا هستند. این وسیله نقلیه با لاستیک های مخصوص می توانند به راحتی روی شن های صحرا بدون گیر کردن حرکت کنند. قدرت و ایمنی زیاد با وسایل محافظ بیشترین لذت را برای یک ماشین در شن و ماسه فراهم می کند و همین این امر Dune Buggy را به یکی از محبوب ترین فعالیت های بیابانی در دبی تبدیل می کند.

 

ورزش های آبی دبی


dubai-water-sports

گرمای دبی را با طیف جدیدی از ورزش های آبی در دبی شکست دهید! اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت برای تجربه کردن با دوستان و خانواده هستید، ورزش‌هایی مانند فلای بورد، کایاک سواری، ویک‌برد سواری، کاتاماران سواری، ماهیگیری در اعماق دریا، اسکی روی آب و جلسات جت پک را امتحان کنید. این فعالیت ها می تواند به صورت فردی یا گروهی انجام شود. میهمانان می توانند زمان مورد نظر خود را انتخاب کنند و کلیه تجهیزات و تجهیزات ایمنی لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

برای آشنایی با بهترین پارک های دبی کلیک کنید.

زیپ لاین (Ziplining)


ziplining

دبی هم طولانی ترین زیپ لاین جهان و هم طولانی ترین زیپ لاین شهر را دارد. بنابراین اگر به دنبال افزایش آدرنالین هستید، این فعالیت عالی است. در مارینا ایکس لاین دبی می توانید مانند یک پرنده در ارتفاع 170 متری مارینا زیبای دبی اوج بگیرید و در با سرعت 60 کیلومتر در ساعت پرواز کنید. جبل جیس، طولانی ترین زیپ لاین جهان، در ارتفاع 1860 متری از سطح زمین قرار دارد و به سرعت 150 کیلومتر در ساعت می رسد. تماشای منظره جبل جییس، بلندترین کوه امارات، ارزش این ترس را دارد.

 

دوچرخه سواری در کوهستان 


mountain-biking

محبوبیت دوچرخه سواری کوهستان در دبی همچنان در حال افزایش است. نبود تپه های مجاور تعداد مسیرهای دوچرخه سواری کوهستان را در شهر کاهش می دهد. با این حال، اگر از شهر خارج شوید و به وادی‌های وحشی کوه‌های هاجر بروید، برخی از بهترین مکان‌های دوچرخه‌سواری کوهستانی را در شبه جزیره عربستان خواهید یافت. با چندین سطح دشواری، حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی با دامنه های ناهموار کوه های هاجر مقابله کنند. با وجود تعداد زیادی دوچرخه کرایه ای در شهر، لازم نیست نگران خرید آن باشید. کافی است از شهر خارج شوید و از یک روز وحشیانه در کوهستان لذت ببرید.

 

بالن هوای گرم


hot-air-ballooning

بالون‌های هوای گرم در دبی در چند سال گذشته شاهد رشد مداوم بوده است و در حال حاضر، یک عنوان یکی از سرگرمی مورد علاقه در بین کسانی که از دبی بازدید می کنند تبدیل شده است. در دبی، می توان در بالون سواری هایی که معمولاً در صحرا برگزار می شود شرکت کرد. زمین های نسبتاً مسطح، سطوح مواج و بادهای آرام شرایط عالی برای سواری در بالن هوای گرم را ایجاد می کنند. دور از شهر، وسعت وسیع زمین های بیابانی، منظره ای چشمگیر و زیبا را به وجود آورده است. پرواز در ارتفاع 4000 فوتی بر فراز زمین بیابان، موقعیت فوق‌العاده‌ای برای تماشای صحرا از یک طرف و خلیج فارس از سوی دیگر با آسمان خراش به شما ارائه می‌دهد.
 

captcha

مطالب مرتبط