جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.
لوگو آرزوی سفر

مجله گردشگری | بهترین ورزش های آبی دبی

بهترین ورزش های آبی دبی

ورزش‌های آبی دبی به دلیل واقع شدن این شهر در یک منطقه‌ی خلیجی و نیز دارا بودن چندین رودخانه و شهر آبی، بسیار محبوب هستند. دبی که اکنون تبدیل به مرکزی برای ورزش‌های آبی شده است، طیف گسترده ای از ورزش های آبی را برای ماجراجویان در هر مرحله، چه مبتدی و چه متخصص ارائه می‌دهد. حتی قیمت ورزش های آبی مقرون به صرفه است و مسافران می توانند حداقل یک بار در سفر به دبی از آنها لذت ببرند. در ادامه به برخی از بهترین ورزش های آبی در دبی اشاره می‌کنیم.

فلای بورد (flyboarding)


flyboarding

این ورزش آبی به شما این حس را می دهد که قدرت های فوق العاده ای دارید! فلای بورد دبی یک فعالیت آبی شگفت انگیز است که در آن شما روی یک جت پک با موتوری قدرتمند می ایستید که شما را به بالای آسمان می برد. با مناظر عالی دبی در پس زمینه، می توانید هیجان انگیزترین ورزش آبی را تجسم کنید!

 

اسکوبا (Scuba Diving)


scuba-diving

ورزش اسکوبا یا غواصی با تجهیزات دریایی، یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های آبی دبی است. این ورزش می‌تواند به عنوان یک سفر زیر آبی به یکی از جزایر زیبا و معروف در خلیج فارس همراه باشد.

 

جت اسکی  (Jet Skiing)


jet-skiing

ترکیبی از قدرت مکانیکی محض همراه با هیجان بودن در اقیانوس گسترده چیزی است که در جت اسکی به دست می آورید! سوار شدن بر جت اسکی در دبی یکی از بهترین ورزش‌های آبی است که می‌توانید در تور دبی امتحان کنید. این ورزش، در خلیج فارس بسیار محبوب است و برای همه سنین مناسب است. جت اسکی در آب‌های آرام خلیج فارس، به همراه دیدنی‌های زیبا از شهر دبی همراه است.

 

کایت سواری (Kitesurfing)


kitesurfing

کایت‌سرفینگ یکی از ورزش‌های آبی مورد علاقه در مارینا دبی است و اغلب موج‌سواران را روی تخته‌های آبی خود می‌بینید که به چتر نجات‌های بزرگی که آنها را از روی امواج هدایت می‌کنند، متصل است. شما قدرت محض باد را احساس خواهید کرد و قادر خواهید بود با کمک تخته موج آن را مهار کنید. کایت‌سرفینگ یکی از آن فعالیت‌هایی است که می‌توانید تنها با چند بار امتحان به آن مسلط شوید.

 

غواصی (Diving)


diving

آتلانتیس پالم یکی از بهترین هتل ها و جاذبه های گردشگری دبی است و غواصی در آکواریوم اینجا نهایت ماجراجویی آبی در دبی است! این آکواریوم یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان است که دارای بیش از 65000 حیوان دریایی از جمله مانتا اشعه، کوسه و ماهی است. پیشنهاد میکنیم تا برای یک بار هم شده در طول زندگی خود آن را تجربه کنید چرا که شنا کردن در کنار مانتا ری زیبا و ایستادن در گردابی از ماهی های رنگارنگ چیزی است که فقط در اینجا می توان تجربه کرد!

 

شنا (Swimming)


swimming

شنا در آب‌های خلیج فارس بسیار شایع است و یکی از فعالیت های رایگان در دبی است. در دبی می‌توانید به ساحل‌هایی مانند جمیرا، مرسا دبی و کایا بیچ بروید که همگی با امکانات و سرویس‌های کاملی برای شناگران مجهز هستند.

 

ویک برد (Wakeboarding)


wakeboarding

این ورزش با استفاده از تجهیزاتی شبیه به اسکی بر روی آب انجام می‌شود. تفاوت اصلی با اسکی این است که در ویک برد شما با اسکی‌بوردی که به یک قایق متصل شده است و در موج‌هایی که قایق ایجاد می‌کند، تلاش می‌کنید تا تکنیک‌های مختلف را انجام دهید. در دبی می‌توانید در کلاب ناتیکو، بانیاس و چندین مکان دیگر این ورزش را تجربه کنید.

 

قایقرانی (Sailing)


sailing

در دبی می‌توانید از شهر آبی، ساحل خلیج جمیرا و سایر مناطق جزیره دبی برای قایقرانی استفاده کنید. این ورزش برای علاقه‌مندان به آرامش و ورزش‌های آرام بسیار مناسب است.

 

موج سواری (Windsurfing)


windsurfing

موج سواری بادی یکی از ورزش های آبی معروف دبی است. این فعالیت تفریحی هیجان انگیز در ساحل جمیرا در دبی قابل دسترسی است و ترکیبی از قایقرانی و موج‌سواری می‌باشد. این ورزش آبی یک فعالیت ایده‌آل برای مردم محلی و گردشگران محسوب می‌شود.


به طور کلی، با توجه به آب و هوای گرم و منطقه جغرافیایی دبی، ورزش‌های آبی در این شهر بسیار محبوب هستند و برای همه‌ی سطوح ورزشکاران از مبتدی تا حرفه‌ای، فرصتی بسیار مناسبی برای کسب تجربه هیجان انگیز هستند.
بنابراین اگر علاقه‌مند به ورزش‌های آبی و تجربه‌ی فوق‌العاده و متفاوت هستید، دبی بهترین مقصد برای شماست. به علاوه، با توجه به تعداد زیادی از شناورها و کشتی‌های گردشگری در دبی، شما می‌توانید به راحتی در خلیج فارس کاوش کنید و از مناظر زیباترین سواحل دبی لذت ببرید.

 

captcha

مطالب مرتبط