جهت دریافت مشاوره و راهنمایی از طریق شماره تماس 45128-021 با کارشناسان ما در تماس باشید.
لوگو آرزوی سفر

مجله گردشگری | بهترین پارک های آبی دبی

بهترین پارک های آبی دبی

دبی یکی از محبوب ترین مقاصد سفر در خاورمیانه است. اگرچه این شهر یک شهر کویری است اما پارک های آبی شگفت انگیز زیادی در دبی وجود دارد که مطمئناً خانواده ها، دوستان و افراد در هر سنی را سرگرم خواهند کرد. این شهر در امارات متحده عربی دارای هزاران پارک آبی عالی است که آنها شامل سرسره های عظیم، استخرهای موج و حتی سواری های کوچکتر مخصوص کودکان هستند. افرادی که قصد سفر به دبی را دارند و می خواهند از تفریحات آبی این شهر لذت ببرند، ادامه این مقاله را از دست ندهند. چرا که در این مقاله از مجله گردشگری آرزوی سفر سعی داریم تا شما را با بهترین پارک های آبی دبی آشنا کنیم.
 

پارک آبی آتلانتیس آکواونچر (Aquaventure) 


atlantis-aquaventure-water-park

آتلانتیس بهترین چیزهایی را که می توانید در یک پارک آبی تجربه کنید به ارمغان می آورد و بدون شک آن را به بهترین پارک آبی در دبی تبدیل می کند که پیشنهاد میکنیم تا در تور دبی از آن بازدید کنید. در این پارک آبی از یک روز پرهیجان با موجودات دریایی عجیب و غریب و برخی از بهترین و ماجراجویانه ترین سواری ها و سرسره های آبی لذت ببرید.
امکانات تفریحی، سواری‌های پیشرفته و سرسره‌های هیجان‌انگیز در این پارک آبی چیزی است که آن را فوق‌العاده می‌کند. سرسره و استخر تنها امکانات موجود در پارک آبی آتلانتیس نیستند و امکانات تفریحی دیگری مانند آکواریوم زیر آب و فرصت های غواصی در آن وجود دارد. پارک آبی آتلانتیس یکی از پارک های آبی با مناطق بازی ویژه برای کودکان است تاکودک شما با خیال راحت در این پارک آبی وقت بگذرانند. این بخش که سرزمین کودکان نام دارد، همه اسباب بازی های سرگرم کننده کودکان را در خود جای داده است. همچنین این پارک دارای یک ساحل خصوصی زیبا است که با ورود به پارک می توانید به آن دسترسی داشته باشید.

برای آشنایی با زیباترین سواحل دبی کلیک کنید.

این پارک آبی در هتل آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا دبی قرار دارد و وقتی از دور به این هتل نزدیک می شوید، اولین منظره ای که توجه شما را به خود جلب می کند پارک آبی آکواونچر خواهد بود. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آکواونچر، ایستگاه نخیل  که حدود 20 دقیقه با پارک فاصله دارد.
ورودی این پارک برای افراد بالای 1.2 متر قد 275 درهم، برای افراد زیر 1.2 متر قد: 225 درهم و برای کودکان زیر 2 سال رایگان است. همچنین ورودی پارک برای افرادی که در این هتل اقامت دارند رایگان می‌باشد. ساعت فعالیت این پارک همه روزه از ساعت 10 صبح تا 18:00 عصر است.

 

پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Water Park)


wild-wadi-water-park

پارک آبی Wild Wadi در دبی مشرف بر برج العرب است و آن را به یکی از رنگارنگ ترین و زیباترین پارک های آبی جهان تبدیل کرده است. این پارک تفریحی خانوادگی افسانه‌ای شامل سرسره Jumeirah Sceirah است، سرسره ای با ارتفاع ۱۲۰ متر که سرعت آن به ۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد! همچنین دارای بزرگترین استخر موج Breakers Bay و بخش بزرگی است که به کودکان کوچکتر و کودکان نوپا اختصاص داده شده است، که آن را به بهترین مقصد جهت تفریحات دبی برای کودکان می کند.
با وجود اینکه این پارک آبی یکی از پارک های آبی سرباز دبی است، اما با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا دمای داخل پارک را در تمام فصول سال کاملا متعادل نگه می دارد. یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالب پارک آبی وایلد وادی، امکان اجاره ساحل و کابین خصوصی برای اعضای خانواده است.
ورودی این پارک برای افراد بالای 1.1 متر قد: 336 درهم و برای برای افراد زیر 1.1 متر قد: 284 درهم و برای کودکان زیر 2 سال رایگان است. مهمانان هتل جمیرا و سایر هتل های وابسته به این پارک آبی می توانند از این پارک آبی به صورت رایگان استفاده کنند. این پارک از ژانویه تا اکتبر از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر و در ماه های نوامبر تا دسامبر از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر باز است.

 

پارک آبی لاگونا (Laguna)


laguna-water-park

یکی از جدیدترین و جذاب ترین مناطق تفریحی دبی پارک آبی لاگونا است که در مرکز منطقه ساحلی لامر واقع شده است. پارک آبی لاگونا مجموعه بزرگ سرسره‌های آبی را در خود جای داده است که سواری‌های هیجان‌انگیزی برای افراد در تمام سنین دارد و به پنج منطقه مختلف تقسیم شده است: موج سواری، سرسره ها و تونل های آبی، ساحل و رستوران ها و کافه ها.
موج سواری در Ultimate Surf Machine که تنها یکی از سه دستگاه در جهان است، را امتحان کنید یا برای یک قایق سواری جالب با پیچ و خم های شگفت انگیز، سوار Manta شوید.
برای خانم هایی که به تنهایی به دبی سفر می کنند، پارک آبی لاگونا بهترین انتخاب است. زیرا این پارک آبی در روزهای پنج شنبه ساعات کاری مشخصی برای بانوان دارد و آقایان در این ساعات اجازه حضور در پارک آبی را ندارند. 
هزینه ورودی پارک برای گردشگران حدود 200 درهم است و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 8 شب فعالیت دارد . برای دسترسی به این پارک میتوانید از طریق اتوبوس RTA 9 و 88 به هتل La Mer و یا با مترو به ایستگاه مسجد بزرگ جمیرا بروید.

برای مطالعه راهنمای حمل و نقل عمومی در دبی کلیک کنید.

پارک آبی لگولند (Legoland)


legoland

پارک آبی لگولند در دبی تمام فانتزی های کودکان را زنده می کند. این یکی از معدود پارک های آبی در دبی و همچنین امارات متحده عربی است که به طور خاص برای کودکان 2 تا 12 ساله طراحی شده است. از جاذبه‌های اصلی این پارک می‌توان به سافاری اسپلش و جوکر سوکر اشاره کرد! کودکان همچنین می توانند سلول های مغز خود را با Build-A-Boat تمرین دهند، جایی که می توانند هر نوع قایق قابل تصوری را بسازند و آن را در برابر جریان آزمایش کنند تا ببینند چقدر خوب است.
 بیشتر سواری ها و سرسره ها به بچه های کوچک اجازه می دهند که در گروه ها با هم سوار شوند یا با یکدیگر مسابقه دهند. اما بزرگسالان به خصوص دوستداران لگو نیز می توانند از این پارک آبی لذت ببرند. لگولند یکی از بهترین پارک های آبی دبی برای تمام سنین است.
این پارک همه روزه از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر میزبان بازدیدکننددگان است.

 

پارک آبی آیس لند (Ice Land)


iceland-water-park

پارک آبی ایسلند مکانی عالی برای فرار از گرمای دبی است زیرا همانطور که از نامش پیداست، تم یخی دارد و فضای داخلی آن بسیار یادآور قطب جنوب است. در این پارک آبی علاوه بر خانه های اسکیموها، می توانید تعداد زیادی پنگوئن کوچک را ببینید. پارک آبی ایسلند دارای پانزده وسیله سواری، یک استخر خانوادگی، دسترسی به ساحل و یک تیم سرگرمی است که از بچه های کوچک در پارک مراقبت می کند.
این پارک آبی در راس الخیمه و یک ساعت با دبی فاصله دارد و منظره زیبایی از کوه های هاجر در شرق دارد که غروب های خیره کننده ای را به وجود می آورد. آبشار پنگوئن، بزرگترین آبشار دست ساز جهان و همچنین استخر فوتبال آبی و غواصی را از دست ندهید. علاوه بر این، چشمه های مصنوعی آب گرم در آن وجود داشته که می تواند برای گرفتگی عضلات بهترین درمان باشند. کودکان هم می توانند از بازی در کنار پنگوئن ها و خرس های قطبی نهایت لذت را ببرند.
هزینه بلیط ورودی برای بزرگسالان 70 درهم و برای خانواده ها (دو بزرگسال و یک کودک) 100 درهم  است. همچنین این پارک همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است.

captcha

مطالب مرتبط